SPANIA GP, Detalii despre circuit
![]() ![]() ![]() |
SPANIA GP, Detalii despre circuit
bucatzel |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|||
ionutctn |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
gabize |
![]()
Post
#93
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Frumoasa cursa, Vettel de nota 10, Hamilton de 10+. Foarte bine a mers si Button. Webber..... pacat de masina. Heidfeld a facut o cursa de recuperare excelenta.
Alonso??? Ori a clacat, ori Ferrari e de divizia B. Oricum, rusinos. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Tomcat |
![]()
Post
#94
|
![]() membru Group: Members Posts: 1.367 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca singurul lucru care modifica datele in F1 sint anvelopele astea "perverse" de la Pirelli care practic fac aproape toate "jocurile". Nu prea e in regula, si in loc sa vedem niste dispute adevarate, vedem niste depasiri cauzate de faptul ca X are "soft' si Y are "hard" sau invers.
Imi aduc aminte de o cursa in care Mansell (parca la Monte Carlo) la sfirsitul cursei abia se tinea pe picioare in drum spre podium. La vremea respectiva pilotii dadeau tot ce se putea cu materialul avut la dispozitie. Acum mergem cu KERS si cu 5-6 schimburi de anvelope. Mi se pare aiurea. Echipele ar trebui sa fie lasate sa-si aleaga singure anvelopele, nu sa fie obligate de ideile perverse ale lui Bernie sa faca echilibristica pe traseu. Nu imi place de loc. Singurul lucru bun este disparitia lui MIKI. Asta da realizare! |
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|
ATM |
![]()
Post
#95
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Aici o sa fie mereu o disputa fara sfarsit. Daca dai mana libera echipelor la orice (sau aproape orice) , fie ele pneuri, inovatii aerodinamice, combustibili, s-ar putea sa te trezesti ca unui descopera roata cu rachete si matura cu concurenta pe jos. Nu ca in momentul de fata nu ar fi oarecum la fel, insa e cat-de-cat temperat; un regulament permisiv ar inaspri si mai mult diferentele dintre echipele din fata (cu bani) si cele din spate (ai saraci). Regulamentul trebuie sa incerce pe cat posibil sa ii faca un grup mai compact din echipe dpdv, pentru ca cu cat is mai adunati, cu atat mai mare e spectacolul in cursa.
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
Solon |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Usor-usor incep sa ma enerveze comentatorii! Daca Putinica mai da mult din gura aiurea s-ar putea sa vada niste mailuri rectificative de la mine!
Mai e mult de lucru la emisiunea dinaintea cursei! Si pe youtube gasesti mai multe imagini din F1 comparativ cu nr. aratat de ei! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Tomcat |
![]()
Post
#97
|
![]() membru Group: Members Posts: 1.367 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Grila de start Barcelona pentru maine:
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) Pastor Maldonado (Williams-Renault) Fernando Alonso (Ferrari) Romain Grosjean (Lotus-Renault) Kimi Raikkonen (Lotus-Renault) Sergio Perez (Sauber-Ferrari) Nico Rosberg (Mercedes-AMG) Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari) Michael Schumacher (Mercedes-AMG) Jenson Button (McLaren-Mercedes) Mark Webber (Red Bull-Renault) Paul di Resta (Force India-Mercedes) Nico Hulkenberg (Force India-Mercedes) Jean-Eric Vergne (Toro Rosso-Ferrari) Daniel Ricciardo (Toro Rosso-Ferrari) Felipe Massa (Ferrari) Bruno Senna (Williams-Renault) Vitali Petrov (Caterham-Renault) Heikki Kovalainen (Caterham-Renault) Charles Pic (Marussia-Cosworth) Timo Glock (Marussia-Cosworth) Pedro de la Rosa (ESP/HRT-Cosworth) |
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|
TMihai |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Grila de start, in forma de mai sus, nu mai e valabila. Motivul aici
Hamilton a facut aceeasi faza si in 2010 in Canada. This post has been edited by TMihai: 12 May 2012, 20:06 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
Tomcat |
![]()
Post
#99
|
![]() membru Group: Members Posts: 1.367 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, am vazut acum citeva minute pe site-ul Digi.
Uite articolul: "Pilotul britanic Lewis Hamilton (McLaren) ar fi trebuit să ocupe prima poziție a grilei de start, duminică, la Marele Premiu al Spaniei, în a cincea etapă a Campionatului Mondial de Formula 1. Totuși, deși a obținut sâmbătă cel mai bun timp al calificărilor, britanicul va pleca de pe ultima poziție a grilei! El a fost penalizat de oficialii cursei, pentru că și-a oprit monopostul pe pistă la sfârșitul sesiunii de calificări. Întrebat de stewarzi de ce a oprit mașina pe circuit, britanicul a explicat: “Mi-a fost frică să nu rămân fără benzină!”. Chestionați la standuri, cei de la McLaren au invocat un caz de forță majoră pentru alimentarea necorespunzătoare, dar oficialii cursei au considerat că team-ul britanic și-a creat astfel un avantaj incorect față de adversari. Drept urmare, timpul lui Hamilton nu a fost luat în considerare, iar acesta a fost retrogradat până pe poziția a 24-a. În urma deciziei, venezueleanul Pastor Maldonado va pleca de pe prima poziție pentru prima dată în carieră, iar Fernando Alonso de pe poziția a doua. Acesta ar fi trebuit să fie al treilea pole position al lui Hamilton din actualul sezon. Rezultalele calificărilor pentru Marele Premiu al Spaniei și grila de start: 1. Pastor Maldonado (Venezuala/Williams-Renault) 1:22.285 2. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:22.302 3. Romain Grosjean (Franța/Lotus-Renault) 1:22.424 4. Kimi Räikkönen (Finlanda/Lotus-Renault) 1:22.487 5. Sergio Perez (Mexic/Sauber-Ferrari) 1:22.533 6. Nico Rosberg (Germania/Mercedes-AMG) 1:23.005 7. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) fără timp în Q3 8. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber-Ferrari) fără timp în Q3 9. Michael Schumacher (Germania/Mercedes-AMG) fără timp în Q3 10. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:22.944 11. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1:22.977 12. Paul di Resta (Marea Britanie/Force India-Mercedes) 1:23.125 13. Nico Hülkenberg (Germania/Force India-Mercedes) 1:23.177 14. Jean-Eric Vergne (Franța/Toro Rosso-Ferrari) 1:23.265 15. Daniel Ricciardo (Australia/Toro Rosso-Ferrari) 1:23.442 16. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:23.444 17. Bruno Senna (Brazilia/Williams-Renault) 1:24.981 18. Vitali Petrov (Rusia/Caterham-Renault) 1:25.277 19. Heikki Kovalainen (Finlanda/Caterham-Renault) 1:25.507 20. Charles Pic (Franța/Marussia-Cosworth) 1:26.582 21. Timo Glock (Germania/Marussia-Cosworth) 1:27.032 22. Pedro de la Rosa (Spania/HRT-Cosworth) 1:27.555 23. Narain Karthikeyan (India/HRT-Cosworth) 1:31.122 24. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:21.707" |
--------------------
Dacia
Logan MCV 2008 - 1,5 DCI
Skoda Octavia
- B--000
|
|
dan22y |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Frumoasa cursa, bravo Maldonado, bravo Kiki Riki Miki, cel mai constant in ultimile curse... pacat de incidentele aparute (Schumi, Senna).
|
--------------------
R
M
8
- B
|
|
gabize |
![]()
Post
#101
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Maldonado si Raikkonen de nota 10. Excelent!!!
Tinand cont de problemele echipei Ferrari, Alonso s-a comportat admirabil. In rest, un balamuc general, pur si simplu n-am inteles nimic din ce s-a intamplat in spatele celor 3. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Solon |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Excelenta cursa pt. Williams. Bravo Maldonado. Imi era teama sa nu se deconcentreze si sa faca vreo prostie. Se vede ca motorul face treaba buna, ca anul trecut cu Cosworth erau praf.
I-am vazut si pe Damon Hill si Johnny Herbert. Frumos. Flame: eu zic ca Schumacher a gresit! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Manuel |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Mercedes’ Michael Schumacher has been punished by the Spanish stewards for his collision with Williams' Bruno Senna during Sunday's Barcelona race. Schumacher receives a five-place grid penalty for the next round in Monaco.
After investigating, the stewards decided the German driver was at fault for the accident, which occurred on Lap 12 at Turn One. Schumacher retired immediately after crashing into the back of the Williams and, although Senna was able to continue for a few more corners, the damage to his FW34 was similarly terminal. http://www.formula1.com/news/headlines/2012/5/13349.html Michael Schumacher (DNF) "Obviously I am not happy with the outcome of the race as I think we could have achieved some nice points today. But then this is sometimes what you have to go through in racing. It is not easy to see from the TV replays but what happened from my viewpoint was that he went to the right to defend the inside line, and then suddenly, shortly before the braking point, went to the left. When you are so tight together in the braking zone, you have no other choice than to try to react and avoid hitting but it was too late. It is a shame, as I said, but then what I will do now is to look ahead to the next race and try to attack there." http://www.formula1.com/news/headlines/2012/5/13346.html This post has been edited by Manuel: 13 May 2012, 19:13 |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
sorin000 |
![]()
Post
#104
|
![]() Just a member Group: Members Posts: 517 Joined: 16 April 08 From: Marte ![]() |
Cand m-am uitat la rezultate am ramas
![]() Sa-nteleg ca a fost o cursa frumoasa ? Din pacate n-am putut s-o urmaresc ![]() This post has been edited by sorin000: 13 May 2012, 21:36 |
--------------------
Renault
Megane IV facelift 2021
ZEN TCe Audi A4 2016 TFSI S-tronic
Ex. Megane Sedan II 2008 Lux privillege dCi "Dacă mașina mea era ruptă ca tine , nu trecea de RAR..." |
|
TMihai |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Plina de evenimente, nu neaparat frumoasa.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
gabize |
![]()
Post
#106
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Mi-a placut prestatia lui Alonso. Si a lui Massa. De fapt, de mult imi doream sa vad scuderia pe podium.
In rest, cursa nu a fost la fel de animata ca celelalte din sezon. Kimi se descurca bine, ca de obicei, la fel si Vettel. Pacat pentru Mercedes si McLaren, par a nu fi gasit inca acel ceva. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
In mod cu totul si cu totul surprinzator Ferrari a castigat batalia tactic,lucru neobisnuit pentru ei avand in vedere gafele uriase facute in multe curse importante din trecul recent sau indepartat.
Au plecat decisi pe o strategie cu 4 schimbari si le-a iesit perfect.Probabil ca si Kimi ar fi putut castiga daca Lotus mergea pe aceeasi tactica sau cel putin ar fi fost mult mai aproape de Alonso,declaratiile lui de dupa cursa lasa sa se inteleaga treaba asta. Interesanta este marea discutie despre cauciucuri care s-a lansat dupa cursa.Restul pretendentilor la titlu,care au schimbat strategia din mers de la 3 opriri la 4,au declansat tamabalaul ca sa mai atenueze gustul amar al infrangerii. Sunt curios cum se termina discutiile astea.Este clar ca politica cauciucurilor i-a dezavantajat net pe Redbulsi anul trecut si inca le ridica probleme anul asta dar,din punct de vedere al spectacolului este un mare pas inainte,cel putin din punctul meu de vedere. |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
gabize |
![]()
Post
#108
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
O cursă... o cursă. Greu m-am abținut să nu ațipesc.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#109
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
DEPLORABIL. Sunt curios ce vor spune si alti impatimiti care scriau despre evolutie & shit. Nu era de ajuns ca spectacolul a fost inexistent, am mai vazut si strategie de echipa la Mercedes. Macar sa-i lase in kkt sa se depaseasca intre ei, daca e posibil. Era evident ca Nico e mai rapid. Mi-am cam pierdut rabdarea...iar campionatul e abia la inceput.
This post has been edited by ali3n_cop: 11 May 2014, 18:00 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
intr-adevar, o cursa de neuitata...de mai-mare rusinea pt ce a ajuns F1 (si Ferrari).In afara de suspansul cursei care m-a facut sa adorm de cateva ori, vocile prezentatorilor de la Dolce aveau o asa incarcatura emotionala ca ma lasau molesit complet, si fara vlaga.
Nu mai zic ca bietul regizor s-a mai chinuit sa prezinte unele subtilitati, adica Hamilton intra la boxe si sta 3,8s fata de 2,5s cat au stat toti ceilalti, prezentatorul ,adormit si el, remarca "o schimbare de pneuri fara evenimente"...ceea ce este adevarat, in acele 3,8 s nu a cazut nicio cometa pe Pamant! Regizorul arata cum Kimi si Alonso fac amandoi o depasire in acelasi loc, nenea cu microfonul ne zice ca vedem "in reluare" depasirea lui Alonso, fara sa remarce ca e vorba de alt pilot...si exemple sigur mai sunt dar am adormit! Faptul ca 75% din depasiri s-au facut intr-un singur loc, adica la capatul liniei drepte, cred ca spune tot...motoare mici, fara cuplu motor necesar unei "tasniri" care sa scoata fum din pneuri, totul se intampla la 17000 rpm, cand motorul se pregateste sa isi dea duhul.In curbe, la viteze relativ mici, sunetul este exact al unei Dacii pe carburatie cu toba sparta, adica masina face mai mult zgomot decat trage cu adevarat. Mare noroc ca nu au bagat Safety Car-ul pentru ca nu stiu cati din cei prezenti se puteau tine de AMG-ul cu motor adevarat de curse. In continuare exista obligativitatea schimbarii anvelopelor si astfel se mai fac inca 20% din depasiri...iar restul de 5% din depasiri sunt miracole pure! Spectacol.......poate la circ, in F1 pe noi ne intereseaza ecologia si consumul mic de carburant, asta inseamana acum varful tehnologiei!...jalnic. Tare sunt curios cand Tupolevurile rusesti vor fi nevoite sa respecte norme EURO si de consum ce va face Putin, va ataca pe biciclete si asta se va chema evolutie! Era sa uit...ar fi tare interesant o cursa cu modele Ferrari, Mercedes, etc, nu conteaza din 2000 si pana in prezent, oare monopostul din ce an ar castiga?sigur nu cel din 2014! This post has been edited by meganus_bicorpus: 11 May 2014, 18:06 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Modus |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Chiar si asa mi-a placut de Vettel care a facut o cursa foarte buna. A plecat de pe 15 si a terminat pe 4 si a depasit si in alt loc in afara de capatul liniei drepte.
Remarc 2 lucruri: 1) Alonso il domina clar pe Kimi la Ferrari, ceea ce pentru mine era de asteptat, dar pentru altii nu. 2) Mercedes GP este campioana. Red Bull nu au nicio sansa sa-i ajunga, asa ca, la o adica, campionatul nu are nicio miza si nu e inca la jumatate. Motorul Renault e fiabil, a debutat foarte bine in curse spre deosebire de testele de dinaintea sezonului, dar, in sezonul acesta, au pierdut din start batalia cu Mercedes si nu au nicio sansa sa-i ajunga. In calificari Ricciardo a fost cu o secunda pe tur mai slab decat Mercedes, iar in cursa a terminat la 40 de secunde de Rosberg. Campioni vor fi Hamilton si Mercedes AMG. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#112
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
meganus_bicorpus, vrei sa spui ca nu se vede evolutia? Pai spune-mi sincer, exista altceva mai bun la Tv..la care sa dormi ca un nou-nascut?
![]() Modus, vad ca ai trecut si tu la statistica..la fel ca si mine ![]() ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 11 May 2014, 19:10 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Modus |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Putin spectacol a fost totusi, daca e sa ne gandim la cursa lui Vettel.
Eu urmaresc F1 constant doar de prin 2003, asa ca nu am experienta voastra. Dar chiar si pentru mine este evident ca spre deosebire de sezonul 2005 de exemplu, ceea ce vedem acum este un URIAS regres. 11 May 2014, 19:24: http://www.canalplus.fr/c-sport/c-formule-...tml?vid=1068511 This post has been edited by Modus: 11 May 2014, 19:24 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Markos |
![]()
Post
#114
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
gabize |
![]()
Post
#115
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
This post has been edited by gabize: 11 May 2014, 19:30 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Modus |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Mult mai recente
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
centurion |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 11 May 2014, 18:59) Da, subscriu. Adaug, despre cursa de azi, plictisitoare pentru spectatori, jenanta pentru RBR si Ferrari, frumoasa doar pentru Mercedes si fanii lor. QUOTE(meganus_bicorpus @ 11 May 2014, 19:04) motoare mici, fara cuplu motor necesar unei "tasniri" care sa scoata fum din pneuri, totul se intampla la 17000 rpm, cand motorul se pregateste sa isi dea duhul. in F1 pe noi ne intereseaza ecologia si consumul mic de carburant, asta inseamana acum varful tehnologiei!...jalnic. Era sa uit...ar fi tare interesant o cursa cu modele Ferrari, Mercedes, etc, nu conteaza din 2000 si pana in prezent, oare monopostul din ce an ar castiga?sigur nu cel din 2014! Din contra, cuplul acestui motor turbo este cel putin la valoarea motorului aspirat de 2.4 litri. Nu mai spun ca si inainte era la fel. Depasirile se faceau in acelasi fel. Da, este tehnologie. Sa faci aceeasi distanta de cursa cu mult mai putina benzina este tehnologie. Sa faci un motor turbo este mult mai dificil decat sa faci un motor aspirat. Sa pui la punct un kers este foarte dificil. Etc. Daca nu esti inginer de meserie, te inteleg ca nu ai cum sa vezi aceste aspecte. Poate acum nu ar castiga un motor turbo, dar in 2015 sigur vor fi mai bine puse la punct decat acum. Desi acum, cu economia de combustibil, ar pierde mai putin timp la boxe, deci nu ar fi foarte departe de V10 sau V8 atmosferic. |
--------------------
-
-
-
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Bre, ori eu am imbatranit ori am vazut alte curse...pai nu mai tineti minte ce depasiri se faceau la iesirile din curba, prin sicane sau chiar si in curbele ac de par?Acum...ciu-ciu, doar cand e motorul in blana, la turatia de puetere maxima.
Stati sa vedeti cursa la Monte-Carlo, acolo va fi defilare cu adevarat, sunt curios cati vor putea sa faca o depasire pe stradutele alea...iar prin tunel, probabil, vor pune in boxe sunetul motoarelor din anii trecuti, altfel chiar ar fi o mare jena. Eu nu neg ca aceasta tehnologie este de nivel ridicat (nu pot sa zic maxim), rezultatele obtinute sunt insa slabe, recordul mondial nu face referire strict la anul in curs, e vorba de cel mai bun timp ever pe acelasi circuit...cand credeti ca se va depasi recordul pe tur la Silverstone...2020? |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Markos |
![]()
Post
#119
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
gabize |
![]()
Post
#120
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(centurion @ 11 May 2014, 21:23) Da, este tehnologie. Sa faci aceeasi distanta de cursa cu mult mai putina benzina este tehnologie. Sa faci un motor turbo este mult mai dificil decat sa faci un motor aspirat. Sa pui la punct un kers este foarte dificil. Etc. Daca nu esti inginer de meserie, te inteleg ca nu ai cum sa vezi aceste aspecte Eu zic că pentru inovații, invenții și alte cele, sunt alte "laboratoare" care să se ocupe. F1, d.p.m.d.v. trebuie să fie cursă pură. Atât. Nu să reinventeze roata. OK, la banii risipiți pentru acest sport, e firesc să utilizeze ultimele tehnologii și să aducă îmbunătățiri. Dar ce sens are să investești în ceva, ca apoi să pui restricții? Aici pierde F1 față de perioada de glorie a acestui sport: restricționarea de normarea fiecărei acțiuni. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:40 |