Nu se infinge!
![]() ![]() ![]() |
Nu se infinge!
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
alex |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
E posibil sa ai injectoarele infundate de la minunata benzina romaneasca, desi dupa 2400km e cam dubios. Incearca sa folosesti o solutie de curatat injectoare (se gaseste la benzinarii si se toarna in rezervor, de obicei o sticla la un plin). Sau daca nu ai mila, poti sa aplici solutia "Liviu": doua flacoane de Octane Booster la un plin de benzina si sa-i dai putina "forja".
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Se scrie in carte ca performantele ei vor fi atinse dupa rodaj, abia dupa trecerea de 3000 km. Din ce am simtit eu as zice ca au ceva dreptate (se poate sa fie si auto-sugestie, am fost mai linistit ca am trecut de fazele de inceput).
2. Cuplul maxim se atinge la 2800 rpm. Daca pleci cu treapta a doua/treia de la 2000 rpm poti sa apesi cumsecade pe pedala ca nu o sa aiba zvac abia dupa ce atinge un 2500-2600 (parca). Vrei sa faci curse la semafor? Du-te cu 1 sus asa cand schimbi in 2 sa nu fii sub un 2500 rpm. Daca te obisnuiesti asa, o sa vezi ca e destul de nervoasa. Poate iti povesteste mai in amanunt cineva cu mai multa experienta cu ea. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
alex |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Mea culpa, am uitat de perioada de 3000 de km in care nu prea ai putere.
Mai mult o observatie nu experienta (asta dupa ce treci de 3000 km/h): Dute cu a doua in 60km/h si cand schimb a treia (mai accelerezi si aici) o sa iti placa (cred) ![]() |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Florin Constantinescu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Alex sau Liviu,
de unde luati acel "Octane Booster", cat costa, cum se prezinta (in ce ambalaj, culoare...) chiar este recomandat sa-i dam solutie de curatat injectoarele, care ar fi cea mai buna si cam cat ar costa? |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2003 Autentique
- B 02 BZM Megane Grandtour 1,9 dTI
|
|
Liviu |
![]()
Post
#6
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Alex a incercat sa faca o gluma
![]() Mai de mult am avut eu probleme cu bujiile dar nu stiam ca e de la bujii .. eu am crezut ca e de la apa din benzina ... mergea motorul in hopuri .. parca se inneca. Si eu merg de obicei cu Octane Booster .. adica o solutie care mareste cifra ocanica a benzinei cu pana la 5 puncte ... asta pentru un plin (45 litri). Ei bine .. vazand eu ca nu trage motorul .. m-am gandit sa ii mai dau o portie de octane .. asa ca am ajuns sa am in rezervor doza dubla de booster la aceeasi cantitate de benzina ... Dupa ce am ajuns la un service si mi-au schimbat aia bujiile .. a inceput sa mearga masina mea ca gandul ![]() Acum despre curatatul injectoarelor ... exista un aditiv de benzina (similar cu octane booster) care se toarna la un plin si cica iti curata injectoarele .... eu tind sa cred ca isi face treaba .. dar ar trebui pus la fiecare cca 1-2000 Km ca sa se vada un efect continuu. Diferenta dintre cei doi aditivi este ca Boosterul contine Kerosen pe cand Injection Cleaner contine alcool. Ambii aditivi se gasesc la statiile Petrom/LukOil (acolo am vazut io) .. sunt in bidoane care arata la fel numai ca pe unul scrie "Octane Booster" iar pe celalalt "Injection Cleaner". Bidoanele sunt la capacitate de cca 400ml si au un gat lung si subtire ca sa il poti baga in gura rezervorului ... Sper sa te descurci cu identificatul lor ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Am pus si io aditiv de benzina si s-a simtit. Stie careva diferenta dintre marcile astea ? Sunt o gramada la preturi diferite. Care pare a fi cel mai bun ?
|
-------------------- |
|
Florin Constantinescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 December 02 From: Bucuresti ![]() |
alex,
eu am o propunere: schimba-i numele lui Liviu in PROFESORU' :shock: Liviule esti tare, dai niste explicatii marfa! Mersi frumos! |
--------------------
Renault
Megane Grandtour
2003 Autentique
- B 02 BZM Megane Grandtour 1,9 dTI
|
|
alex |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Eu am pus o smecherie care se gaseste la Agip in flacon verde (evident cu gat subtire ca sa intre in gatul de la rezervor). Este italieneasca si scrie pe ea ca: mareste cifra octanica, curata injectoarele, mareste durata de viata a motorului (vax). Eu am simtit doar partea cu cifra octanica. Restul sunt, dupa parerea mea, povesti.
Pretul era ~80.000 lei |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Walkirye |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 20 September 02 From: Deutschland ![]() |
Eu am pus solutie de curatat injectoarele si eliminat apa din benzina facuta de 2+2 si se simte diferenta (nu mai da semne ca se ineaca uneori la relanti) iar motorul parca merge mai rotund....
O sa pun in continuare tot din asta, dar mai rar, cam o sticla la 2 plinuri...preventiv ![]() |
--------------------
Opel
Astra
- ...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 09:41 |