Taxele la prima inmatriculare din 2007, propunerea din codul fiscal
![]() ![]() ![]() |
Taxele la prima inmatriculare din 2007, propunerea din codul fiscal
Rigor |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nimeni nu se intreaba, pentru ca toti stiu raspunsul
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
thunder |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/162...entru-un-Logan/
This post has been edited by thunder: 6 Jul 2006, 12:50 |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
vijelie |
![]()
Post
#34
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Rigor @ 6 Jul 2006, 13:01) Poa' sa fie unul din motivele de mai jos: 1. administratorii tarii sunt incapabili sa gaseasca alte forme de venituri la bugetul de stat; 2. banii colectati prin taxele actuale nu sunt de ajuns. Parerea mea e ca AMBELE sunt explicatia faptului ca aproape zi de zi se anunta noi forme de taxe. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
dRg |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
++++ si in plus poate sunt si "unsi" binisor de catre cei care au interese sa se vanda mai multe masini noi
![]() |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Rigor @ 6 Jul 2006, 13:01) Taxa se aplica doar la PRIMA inmatriculare in romania. Asta inseamna masini noi si masini SH aduse din afara. Sa vedem avantaje: - Taxa creste progresiv cu gradul de poluare al masini, deci e o masura care incurajeaza masinile non-poluante. Practic incurajeaza cumpararea de masini noi. - Aduce venituri mari la buget - Avantajeaza toti dealerii de masini noi - Avantajeaza proprietarii de masini inmatriculate in Romania, pastrand o valoare buna la revanzare pentru masinile lor (ultimele doua pot fi grupate sub - protejeaza piata auto locala) Dezavantaje: 1. Creste pretul inmatricularii unei masini SH adusa din vest 2. Creste pretul inmatricularii unei masini noi 3. Incetineste gradul de inlocuire al parcului auto in romania 1. Aici e discutabil. Pentru o masina euro3 de cap. cilindrica 1600cm3 taxa e undeva in jur de 1200 euro, ceea ce nu e mult dupa parerea mea, avand in vedere ca or sa dispara niste taxe (accizele parca). 2. Taxele la masinile noi sunt cele mai mici, daca nu ma insel la euro4 nici macar nu s-au modificat. Oricum , 600 euro cand cumperi masina noua iarasi nu e un capat de tara. 3. Adica cei care au niste fumigene si/sau asteptau cu sufletul la gura sa aduca un bmw din 93 la 2000euro, eventual si cu motor de 3000cm2 cu GPL, si-au luat teapa. Hm... asta trebuia sa o trec la avantaje. Singurul meu regret este ca nu s-a majorat impozitul anual pe masina de vro 10 ori asa, macar in Bucuresti, sa mai scapam din rablele care stau prin parcari si pe marginea drumului degeaba. |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
vijelie |
![]()
Post
#37
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si cu PRIMA inmatriculare in Romania a unui auto nou, luat de la un dealer din Romania cum e ?
Pt Logan, de ex, se va plati sau nu? Mersi. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
La PRiMA inmatriculare, indiferent de "nationalitatea" masinii.
Logan-ul meu e euro3, deci daca l-as inmatricula acum, pentru prima oara, as plati 619 euro, asa am inteles din articol. Oricum, in mod cert, in foarte scurt timp logan-ul va avea motoarele euro4, sau Dacia va mai lasa la pret. This post has been edited by cosmin_m: 6 Jul 2006, 14:02 |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
bunicu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 12 September 04 ![]() |
am vazut in lege ca pentru "hibride" taxa B (coloana 3 alin 2) este 0 si in consecinta rezulta intraga taxa egala cu 0.
acum eu ma intreb hibride inseamana cele care au si GPL ? deci la astea nu conteaza anul de fabricatie ? |
--------------------
Renault
Megane 2.1
Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
|
|
strainu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 10 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cosmin_m @ 6 Jul 2006, 14:53) Imi pare rau sa te contrazic, dar pentru unul ca mine este...si nu mi se pare ca sunt cel mai amarat dintre oamenii care vor o masina. ![]() QUOTE(cosmin_m @ 6 Jul 2006, 15:01) Oricum, in mod cert, in foarte scurt timp logan-ul va avea motoarele euro4, sau Dacia va mai lasa la pret. Va avea EURO4 daca intram in EU...deh, legislatie comunitara. Eu cred ca asta va mai ridica pretul masinii. QUOTE(bunicu @ 6 Jul 2006, 16:09) am vazut in lege ca pentru "hibride" taxa B (coloana 3 alin 2) este 0 si in consecinta rezulta intraga taxa egala cu 0. acum eu ma intreb hibride inseamana cele care au si GPL ? deci la astea nu conteaza anul de fabricatie ? Buna intrebare, dar cate masini aduse din afara cu GPL stii? Practic aici ar fi numai Cielo, daca se va mai fabrica la anu. (asta daca si pentru aia de la guvern 0*x=0, oricare ar fi x ![]() This post has been edited by strainu: 6 Jul 2006, 22:27 |
--------------------
Peugeot
107 1.0E
TWO
- AG - 0533... "Software is like sex - It's better when it's free" - Linus Torvalds
|
|
AKKA |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 29 June 06 ![]() |
Pentru ca nu sunt in stare sa reduca coruptia si alte rele-pt ca aici sunt pierderile mari in economie!-guvernu baga iar taxe peste taxe...si tot degeaba o sa fie-nu sunt masuri corecte pt problemele reale ale tarii!
..si mie chiar mi-ar placea un BMW320 din 90..nu cred ca polueaza cine stie ce si..nici nu e puturos:)) Si pana sa se scape de 'rablele' auto mici mai intai sa se curete toate Rabele si Saviemurile si alea care te ineaca la propriu.... ![]() Dixit |
--------------------
Dacia
Berlina
1984 1310
|
|
DFA |
![]()
Post
#42
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(bunicu @ 6 Jul 2006, 16:09) NU!!! Mașinile hibride au surse alternative de energie, pe lângă motorul termic, clasic, indiferent cu ce combustibil funcționează (fosil/regenerabil). Deocamdată mașinile hibride sunt dotate cu o pereche de motoare Otto-electric sau Diesel-electric. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
_182_ |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca aia de la ACR s-au miscat si i-au trimis scrisoare lui Basescu (sau au dat un comunicat de presa) legat de problema asta. Nu ma asteptam de la ACR, credeam ca-s numai fosile pe-acolo... Dar acum nu numai ACR exista in tara asta, forumurile mono-marca cum este acesta au strans destui oameni in comunitati, mai ales cei ce au participat la intalniri (eu n-am fost niciodata, recunosc). Propun administratorilor daciaclub-reno sa faca o actiune similara cu cea a ACR - eventual printr-o coalizare cu alte forumuri/comunitati auto de la noi. In orice caz sa fie ceva cu suport real si vizibilitate (cu comunicat de presa), nu petitii online sau site-uri "anti" pt ca nu au nici un efect. Eu sunt dispus sa ajut. mai veniti cu idei... |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#44
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Am facut copy/paste la articol si aici, dar cel mai bine e sa cititi articolul pe site-ul ziarului Cotidianul, pentru ca acolo sint citeva tabele importante:
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4606...ash=8e85d99eef# Cit de mult ne va costa masina dupa 1 ianuarie Nou sau rulat, din productie interna sau din import, orice inmatriculare a unui autoturism va conduce la un efort financiar suplimentar. „Cotidianul“ va prezinta cit vor costa masinile din 2007. Noul Cod fiscal care va intra in vigoare incepind cu 1 ianuarie 2007, momentul in care Romania va deveni membra a Uniunii Europene, a fost adoptat. Dupa adoptarea din Senat, Camera Deputatilor a decis ca singurul palier unde nu se va umbla la taxe si unde va fi pastrat nivelul propus de senatori va fi in cazul masinilor care indeplinesc normele Euro 4. Pentru toate celelalte categorii, respectiv Euro 3, Euro 2, Euro 1 si non-Euro, taxele au crescut galopant. Proiectul initial care a trecut de Senat prevedea taxe pentru prima inmatriculare care incepeau de la 35 de eurocenti pentru fiecare centimetru cub, in cazul unui autoturism de pina la sase luni, cu cilindree sub 1,6 litri si cu motor care indeplineste normele de poluare Euro 3. Deputatii au intocmit o grila de calcul care pentru exact aceeasi masina taxele vor incepe de la 0,5 euro pentru fiecare centimetru cub. Pentru masinile non-Euro, senatorii au decis un nivel al taxei de prima inmatriculare de 1,3 euro pentru fiecare centimetru cub, indiferent de numarul lor. Deputatii au ridicat miza la 2 euro pentru acelasi tip de autoturism. Taxa speciala pentru prima inmatriculare se aplica unui autovehicul in Romania, nou sau rulat, atit din provenienta autohtona, cit si din import. Sub incidenta taxei speciale intra autoturismele si autovehiculele, inclusiv cele comerciale, cu masa totala autorizata de pina la 3,5 tone. Taxa speciala variaza in functie de normele Euro pe care le indeplineste autovehiculul respectiv si de cilindree. Pentru masinile rulate, se ia in considerare si virsta autoturismului. Preturi pentru masini noi Daca doriti sa achizitionati un Logan, indiferent de motorizare, nou sau rulat cel mult sase luni, veti plati de la anul 159,5 euro pentru propulsorul de 1,4 litri si 183 de euro pentru varianta pe benzina de 1,6 litri. Acest nivel al taxei speciale va fi valabil in cazul in care Dacia va implementa Euro 4 pina la 1 ianuarie 2007. Aceleasi preturi vor fi valabile si pentru modelele Renault care sint echipate cu motoarele imprumutate Loganului. De la 1 ianuarie 2007, un Matiz a carui cilindree este de 800 de centimetri cubi va avea o taxa suplimentara in conditiile echiparii cu Euro 4 in valoare de 91,8 euro. Pentru cumpararea celui mai bine vindut model din import, Renault Clio, pentru motorul de 1,5 litri diesel, de exemplu, taxa de prima inmatriculare se va cifra la 167,7 euro. Acelasi pret va fi valabil si pentru Logan 1,5 diesel din momentul in care va indeplini standardul Euro 4. Pentru segmentul de lux, un BMW seria 3, de 3 litri de exemplu, va avea o taxa de 2.279 de euro. Un Mercedes S-Klasse nou de 5 litri si 306 cai-putere va costa in plus 3.799 de euro. Preturi pentru masini rulate Cei care vor sa cumpere un Logan folosit mai mult de sase luni, dar pina la doi ani, vor scoate din buzunar peste 938 de euro pentru cea mai mica motorizare, pentru simplul motiv ca pina in prezent Logan indeplineste normele Euro 3. Pentru varianta de 1,6 litri, nivelul taxei va depasi 1.078 de euro. Pentru un Matiz, a carui virsta nu depaseste doi ani, noul client va plati in plus 540 de euro. Pentru generatia care a precedat Clio 3, taxa se ridica in cazul unui model de 1,5 litri vechi de doi-trei ani la 1.143 de euro. Daca Renault Clio este lider pe segmentul celor mai bine vindute modele noi din import, Opel Astra conduce detasat la capitolul cele mai cumparate masini second-hand. Cine vrea insa un Astra de 1,8 litri cu Euro 3, cu virsta intre 2-4 ani, atunci va trebui sa scoata din buzunar inca 1.685 de euro daca autoturismul este la prima inmatriculare in Romania. Cine vrea sa urce o clasa mai sus, atunci un BMW seria 3, cu o cilindree de 2.979 de centimetri cubi si a carui virsta e de sase ani, corespunzind normelor Euro 2 va necesita plata unei taxe de inmatriculare in Romania in valoare de 6.792 de euro. Cei care ar dori un S-Klasse 500 la second-hand din 1996, deci cu norme Euro 1, atunci vor trebui sa se gindeasca daca merita sa-l cumpere avind in vedere taxa de 12.791 de euro. Calculul taxei speciale Fiecare centimetru cub (A) se inmulteste cu valoarea exprimata in euro sau eurocenti ( ![]() Obligativitatea normelor Euro Primele restrictii privind limitarea emisiilor de noxe a condus la introducerea normelor Euro 1, pe care toti constructorii europeni de automobile erau obligati sa le implementeze pina la 31 decembrie 1992. Euro 2 a devenit obligatoriu la 1 ianuarie 1997, iar Euro 3 - patru ani mai tirziu. In ceea ce priveste normele Euro 4, toti producatorii europeni au fost obligati sa adopte acest standard cel mai tirziu la 1 ianuarie anul acesta. Producatorii locali de autoturisme, Dacia si Daewoo, au anuntat ca vor introduce Euro 4 pina in momentul aderarii Romaniei la UE. Pentru anul 2009 se anunta obligativitatea introducerii normelor Euro 5. In asteptarea normelor de aplicare Compania AAA AUTO, una dintre firmele care comercializeaza in Romania autoturisme rulate, spune ca asteapta normele de aplicare pentru a vedea in ce masura noile taxe vor influenta vinzarile. „Sprijinim masurile legale adoptate de autoritatile publice pentru prevenirea fluxului de masini de proasta calitate, ca si strategiile care vor imbunatati siguranta in trafic si vor avea efecte pozitive asupra mediului. Virsta medie a masinilor noastre este de 3-4 ani, ceea ce inseamna ca introducerea acestei taxe nu ne va afecta afacerea in mod negativ. Dar nu putem face calcule pina cind normele metodologice nu sint publicate in Monitorul Oficial. Abia dupa aceea vom vedea cu exactitate costurile pe care le implica“, a declarat Miodrag Stanoievici, Country Manager AAA Auto Romania. ACR nu vrea taxe de import pentru second-hand Reprezentantii Automobil Clubului Roman (ACR) au declarat ca nu sint de acord cu impunerea unor taxe suplimentare pentru importul de autovehicule de ocazie din Uniunea Europeana. „Ne manifestam regretul cu privire la lipsa de interes a autoritatilor in ceea ce priveste consultarea asociatiei noastre in aceasta problema. O asociatie profesionala cu 30-35 de membri a avut succes in Guvern si in Parlament, in vreme ce societatea civila automobilistica nu a fost consultata“, au spus oficialii ACR, facind referire la APIA. Intr-un comunicat remis presedintelui Traian Basescu, ACR a criticat noul Cod fiscal deoarece, in opinia asociatiei, nu respecta nici programul de guvernare, nici criteriile de aderare. Mai mult, ACR a solicitat interventia Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti pentru a cere Romaniei sa respecte conditiile asumate in timpul negocierilor de aderare. Intr-un comunicat de presa, ACR precizeaza ca, „la propunerea Guvernului Romaniei, Camera Deputatilor a adoptat cu superficialitate in 5 iulie noul Cod fiscal care impune conditii prohibitive la intrarea in Romania a autovehiculelor din Uniunea Europeana, in contradictie cu prevederile Capitolului 1 din negocierile de aderare care fac referire la libera circulatie a marfurilor“. Inmatriculare dupa cel mult 90 de zile Domiciliul stabil al proprietarului unui autoturism va fi cel care conditioneaza tara in care se va putea inmatricula o masina cumparata din import. „Este o prevedere restrictiva care spune ca, daca am sediul sau resedinta in Romania si detin un autoturism inmatriculat in strainatate, am dreptul sa circul cu inmatricularea straina in Romania maximum 90 de zile. Dupa aceasta perioada, fie se inmatriculeaza, fie ducem autoturismul inapoi in tara de unde l-am cumparat. Daca aveti stabilita rezidenta in Germania, atunci nu trebuie sa faceti inmatricularea in Romania“, a explicat Florin Radulescu, seful serviciului Inmatriculare si Evidenta Vehiculelor Rutiere din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor. Intrebat ce parere are despre faptul ca sint multi proprietari de autovehicule inmatriculate in strainatate si care ies cu masina din tara de citeva ori pe an si atunci pentru citeva ore, Radulescu a admis ca este dificil sa fie verificati cei care fenteaza autoritatile. „Din punct de vedere practic e greu de verificat. Sint insa tari europene care nu dau voie nici macar o zi asa ceva, cum e cazul Olandei, de exemplu, tocmai pentru a preveni acest tip de evaziune prin care nu se plateste taxa de drum, asigurarea si altele“, a spus Radulescu. Cresc taxele locale Camera Deputatilor a adoptat saptamina trecuta varianta finala a legii privind modificarea Codului fiscal, prevazuta sa intre in vigoare la inceputul anului viitor. Potrivit noului act normativ, sintagma de taxe locale a fost inlocuita cu impozite pe mijloacele de transport. Noile impozitele pentru autoturismele cu motoare sub 1,6 litri vor fi dublate incepind cu anul viitor. Pentru masinile cu capacitate cilindrica ridicata vor fi platite taxe de minimum 800 de lei. Legea modifica si grupele de incadrare a autoturismelor si metoda de calcul a impozitelor in functie de capacitatea cilindrica, stabilind ca taxele vor fi determinate prin inmultirea fiecarei grupe de 200 de centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 120 de lei. |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
gdm |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Eu mi-am exprima opinia in legatura cu aceste manevre ale politicienilor.
![]() Se pare ca nu traim intr-o democratie, ci intr-un stat mafiot. Pentru politicieni nu conteaza ce vrea populatia, ci conteaza ce vor dealerii de masini. Prin masura asta dealerii vor avea profituri si mai grase decat pana acum. In articolul din Cotidianul e scris in tabelul "Calculul taxei speciale" la sub 1600cmc 0,15 la Euro4 si 0,1 la Euro3. N-o fi greseala dde tipar? |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
gdm |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Tabelele din Cotidianul sunt pline de greseli. Stie cineva un link unde pot fi gasite aceste tabele in forma corecta?
|
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
zeus-iulian |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 16 August 05 ![]() |
doamneeee m-am saturat de "porcii" astia imputiti care ne "conduc"
![]() parca sunt la licitatie ![]() |
--------------------
daewoo/dacia
ex cielo/Logan 1.6 MPI
95/2004
- B-85-ZEU
|
|
roland |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Daca observati, la inceput scrie ca e vorba de taxa pentru prima inmatriculare. Asta e valabil, deci, pentru masinile nou-noute si pentru cele aduse din strainatate.
Mai jos scrie "Cei care vor sa cumpere un Logan folosit mai mult de sase luni"... Pai acel Logan (daca nu e din afara) e deja inmatriculat si asupra lui nu se va mai aplica aceasta taxa. Si daca vreau sa-mi vand Dacia Berlina de 6 ani cu 2500 EUR ma indoiesc ca noul proprietar tre'a sa dea vreo 4000 si ceva de EUR pentru inmatriculare. Repet, parca scrie (si stiam si eu asa) ca e vorba de prima inmatriculare. Inteleg eu prost sau autorul articolului din ziar nu pricepe nimica? |
--------------------
.
.
.
|
|
aghiutza |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 June 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(gdm @ 13 Jul 2006, 12:48) Aici gasesti un calculator pt noile taxe : http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php . e facut dupa aprobarea senatului, deci se aplica doar la EUR IV. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCI Ambiance
Arctic 2006
- AR 07 ???
|
|
sqryn |
![]()
Post
#50
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
@roland - asa e , se plateste doar la PRIMA inmatriculare. aia sunt niste aiuriti care nu prea stiu pe ce lume traiesc si baga stiri aiurea numai ca sa vanda ziarul. oricum multa multa .... pt cei care au votat si aprobat legea asta. si chiar asteptam sa vina 2007 sa imi iau o masina din afara...acum...mai greu.
|
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
hash |
![]()
Post
#51
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
caktuss |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
visam si io la un mercedes SL 600 (ala decapotabil)... vise raman
![]() ![]() This post has been edited by caktuss: 13 Jul 2006, 20:41 |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
gdm |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Cu aceasta lege, Romania ramane de departe cea mai inapoiata tara din Europa din punct de vedere al parcului auto. Chiar daca dupa logica APIA legea ar face ca sa avem cel mai nou parc auto, realitatea este ca doar o mica parte a populatiei isi permite masini noi. Vor ramane pe sosele in continuare anticele Dacii.
Tot cu aceasta Lege dealerii auto vor avea profituri uriase. Pana se va trezi UE sa dea in judecata Romania pentru obstructionarea liberului schimb si pana vor schimba astia iar legea, dealerii auto din Romania vor ajunge multimiliardari. This post has been edited by gdm: 14 Jul 2006, 10:48 |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#54
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Domnu GDM, se vede ca nu ati auzit de statul numit Albania, care e la fel de european ca si Romania...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
gdm |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Am auzit de Albania, ce-i cu ea?
|
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
aghiutza |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 5 June 05 From: Timisoara ![]() |
Articol din acelasi Cotidianul http://www.cotidianul.ro/index.php?id=6135...Hash=d277437ac8 . Ca la noi la nimeni : un ministru zice una si "sursele guvernamentale" alta. Oare astia la sedintele de guvern beau doar cafeaua si vorbesc despre vreme?
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dCI Ambiance
Arctic 2006
- AR 07 ???
|
|
gdm |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Am remarcat o fraza din articolul din Cotidianu.
"Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), promotorul taxei de prima inmatriculare, a refuzat sa comenteze declaratiile oficialului MIE. „Nu avem nimic de comentat“, a declarat Marius Carp, secretar general al APIA." Adica dupa ce ne-a facut-o, acum APIA tace ca porcu in cucuruz. ![]() |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
flotl |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
@gdm
Incearca sa afli cat sunt accizele la masini in Norvegia. Nu stiu sume exacte, dar erau sume imense. |
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
gdm |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Flo, noi aici vorbim de o lege aprobata in parlament nu de povesti sau zvonuri auzite despre alte tari.
Ia un creion si o hartie ca sa ti faci o idee despre forma aprobata de deputati. Exemplu: In legea propusa de Min Finantelor, pentru o masina de 7-8ani cu motor de 1600cmc cu Euro2 taxa calculata de mine ar fi fost de 1000 de Euro. Acceptabil zic eu; gasesti o asemenea masina in Vest la vreo 2000-3000 de Euro, mai dai 1000 de Euro la inmatriculare si ai masina buna. In legea propusa de APIA, taxa pentru aceeasi masina este de 4250 de Euro. La acest nivel de taxare nu mai merita masina second hand. APIA a avut grija ca taxa pt masinile noi sa fie neglijabila. Statul nu castiga nici el pentru ca nu nu se vor mai aduce masini sh. Singurii care castiga vor fi mafiotii din APIA. Nemaiavand concurenta cu masinile second-hand, vor vinde si mai multe masini decat pana acum si isi vor permite sa puna adaosuri mai mari. Nu mai trebuie sa-ti spun ca s-a aprobat legea propusa de APIA. Statul pierde, cetateanul pierde, singurii care castiga sunt dealerii auto. Si castiga, nu gluma. Vor fi multimiliardari in scurt timp. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
kire |
![]()
Post
#60
|
![]() secretar general Group: Members Posts: 32 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Da Norvegia nu este membra a UE.
|
--------------------
Opel
Astra H
2004
- kire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 10:24 |