Va rog, urgent asistenta!, Aprindere sau instlatie electrica
![]() ![]() ![]() |
Va rog, urgent asistenta!, Aprindere sau instlatie electrica
HarM |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Ai cumva aprindere electronica? orice madel?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
nu cred ca e o problema mecanica daca te-a lasat dintr-o data fara sa se gafaie putin.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
comnic5 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Daca nu e din aprindere e din carburatie, iar daca nu e din carburatie atunci e din aprindere
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- IS-04-GSD Opel Astra F X17DT 82CP
Opel Omega B Y22DTH 122CP |
|
HarM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
revin cu precizari nu am aprindere electronica. intentionez sa imi montez in secunda cand voi rezolva problema prezenta.
Bujiile sunt caramizii cel putin duminica asa erau. alte lucruri nu stiu ce sa va mai spun sa nu fie ceva din bord poate contact. Pe mine ma lasa interzis situatia. Maine dimineata o iau de la capat, iau condensator nou reverific platina curat carbu din nou. Nu stiu efectiv ce sa mai fac. De scos fum nu scoate cand o turez, singura chestie care ma baga in ceata este ca am o picatura doua de apa la teava de esapament. Poate din cauza chiulasei, vad ca apa in vas sta cuminte iar motorul nu se incalzeste. This post has been edited by HarM: 5 Jun 2006, 23:25 |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
Muttley |
![]()
Post
#6
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Incearca sa inlocuiesti provizoriu la o proba busonul rezervorului de benzina cu o carpa.
Exista posibilitatea ca supapa busonului sa fie blocata astfel incat se creeaza vid in rezervor si nu mai ajunge benzina la carburator. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
HarM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
A sa incerc sa fac si asta poate ma ajuta cu ceva desi la mine busonul e de forma ca l-am rupt anu trecut. Pun doar antifurtu' ala imens din inox care era la moda pe vremea lu' ceasca
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ma rog, de forma, de efect, simptomele sunt tipice si acestei anomalii.
Ca sa nu te mai incurci cu carpa, ai putea dupa oprirea motorului sa fugi repede la rezervor si sa-i desfaci busonul sau ce ai tu acolo. Daca se aude un fas inseamna ca aia e problema. Daca nu, e altceva. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu sint mecanic ci electrician asa ca inccrc sa te ajut cu partea electrica deci: cind e rece porneste bine iar cind se incalzeste nu mai merge. Verifica in momentul cind se opreste si nu mai porneste daca ai scinteie astfel: scoti fisa centrala din capacul distribuitor si dai la automat apropii partea metalica a capatului de o masa
la aproximativ 0,7 - 1,5 cm si vezi daca ai scinteie de o culoare albastra daca e rosie nu e buna . Daca nu ai scinteie desfa capacu de la delco si cu platina sa nu fie actionata de cama deschide-o si inchide-o cu o surubelnita si vezi daca face scinteie la fisa mai verifica daca ai alimentare pe bobina cu un becintre borna + a bobinei si masa ;daca platina e curata sa nu aibe gauri si cind nu e actionata de cama sa fie perfect inchisa adica sa fie tensiune 0 intre - bobinei si masa masinii faci astea cu contactu pus This post has been edited by bygy007: 6 Jun 2006, 00:08 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
HarM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
Mda pot sa iti confirm faptul ca scanteia este cam rosie deci nu e tocmai in regula.
Am avut tot felul de probleme cu electrica si constat ca nu le-am rezolvat pe toate. Am sa incerc sa fac verificarile astea. Sunt aproape sigur ca e de la partea electrica problema dar nu stiu ce anume poate sa fie. Maine voi face o inspectie amanuntita. O intrebare mai off topic aprinderea electronica "de targu mures" care se monteaza pe bobina si are led este buna?? |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca e daia mica de se monteaza pe bobina nu recomand
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si eventual citeste la topicul aprindere electronica ca sint destule sfaturi
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
HarM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
Am verificat din nou partea electrica si nu am reusit sa rezolv nimik.
Noua bobina se incinge mai rau decat cea veche, deci nu stiu ce sa cred, ori sunt ambele defecte ori merge ambele si problema e in alta parte. Am curatat paltina, parea putin impuscata, am curatat carburatorul, am verificat bujiile tot culoara caramizie ca si duminica, am verificat toate firele fisele si ce se mai putea verifica. Am pornit motorul a mers o vreme dupa care a inceput sa manifeste aceleasi simtome. Se opreste pur si simplu, acum mai nou am turat motorul sa vad daca da cu fum si am observat ca scoate un 'fum' alb aproape insesizabil, insa faza interesanta este ca la turatii mari da un rateu doua in evacuare si motorul scade in turatie si se opreste. Am schimbat bobina noua cu cea veche si urmarea directa motorul merge mai 'tremurat' la relanti. Am eliminat si povestea cu busonul ca sa fiu sigur ca am acoperit toate cauzele ce ar putea duce la un asemenea comportament. Ramane sa mai schimb fisele si bujiile in rest toate sunt inlocuite. Astept un ajutor din partea voastra. NU stiu ce sa ii mai fac. |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
ai spus ca ai schimbat platina si bujiile cam inainte cu o saptamana..
problema poate fii la platina(partea mobila), care iti da tot timpul la masa. verifica acolo unde se prinde acea siguranta daca mai ai saiba de textolit.mi-e teama ca ca acea siguranta face contact cu platina.. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
renault12gordini |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 4 October 05 ![]() |
salutare,
1. releul nu mai incarca bateria, bateria descarcandu-se 2. trebuie sa mai cureti si tu rezervorul de benzina,o avea impuritati in el. |
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(HarM @ 6 Jun 2006, 14:42) Am verificat din nou partea electrica si nu am reusit sa rezolv nimik. Noua bobina se incinge mai rau decat cea veche, deci nu stiu ce sa cred, ori sunt ambele defecte ori merge ambele si problema e in alta parte. Am curatat paltina, parea putin impuscata, am curatat carburatorul, am verificat bujiile tot culoara caramizie ca si duminica, am verificat toate firele fisele si ce se mai putea verifica. Am pornit motorul a mers o vreme dupa care a inceput sa manifeste aceleasi simtome. Se opreste pur si simplu, acum mai nou am turat motorul sa vad daca da cu fum si am observat ca scoate un 'fum' alb aproape insesizabil, insa faza interesanta este ca la turatii mari da un rateu doua in evacuare si motorul scade in turatie si se opreste. Am schimbat bobina noua cu cea veche si urmarea directa motorul merge mai 'tremurat' la relanti. Am eliminat si povestea cu busonul ca sa fiu sigur ca am acoperit toate cauzele ce ar putea duce la un asemenea comportament. Ramane sa mai schimb fisele si bujiile in rest toate sunt inlocuite. Astept un ajutor din partea voastra. NU stiu ce sa ii mai fac. Atunci cand ti se opreste motorul dupa 15 minute sau cat ai zis ca dureaza verifica daca ai scanteie de la aprindere...stii metoda cu fisa. Daca ai e de la carburatie. Ori nu iti ajunge benzina pana la carburator, ori carburatie dereglata, filtre ceva pe acolo. Dupa cum spui tu ca face, nu are de ce sa fie de la aprindere. Verifica alimentarea cu benzina. Ia-o batraneste asa si cu calm si vezi unde se taie filmul. This post has been edited by ionutctn: 6 Jun 2006, 16:47 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
schimba bobina, si o sa scapi de toate problemele.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Freelancer |
![]()
Post
#18
|
Membru avansat Group: Members Posts: 119 Joined: 24 January 06 ![]() |
Daca ai bobina montata langa blocul motor, eu iti recomand sa o pui undeva pe contra-aripa. Problema ta pare una de aprindere, verifica distanta la platina si capacul de delco sa nu se fi fisurat.
|
--------------------
DACIA
1310
1994
- B-05-VYK
|
|
HarM |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
Dragii mei multumesc tuturora care au postat si au incercat sa imi ofere o solutie la problema mea.
AM GASIT PROLEMA!!! Pana la urma aprinderea am rezolvat-o cu schimbat de platina condensator reglat avans si toate tampeniile aferente deci problema s-a mutat in curtea sistemului de alimentare. Asa ca m-am apucat sa masor debitul furnizat de pompa de benzina cu cea mai avansata scula folosita vreodata, adica sticla de plastic ![]() Am dat jos pompa si am constatat ca functioneaza impecabil asa ca urmatorul pe lista a urmat filtrul decantor care este montat inaintea pompei si... surpriza sita in interiorul acestuia era plina ochi cu mizerie. Asa ca am curatat sita si am suflat conductele care vin de la rezervor si totul e ok. Iata vinovatul care mi-a provocat dureri de cap aproape o zi intreaga. Va trebui neaparat curatat rezervorul ca altfel o sa fie jale. Inca odata multumesc tuturora pentru ajutor si cred eu ca acest topic poate fi inchis problema fiind rezolvata. |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
renault12gordini |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 4 October 05 ![]() |
![]() BRAVO ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:44 |