DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> formula I

Marty
post 30 Aug 2004, 13:11
Post #121


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




L-am auzit si eu pe handicapatu' ala cu niste comentarii de facea pisica spagatu', noroc ca m-a luat somnu' si nu l-am mai auzit! :U


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 30 Aug 2004, 13:43
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Da cu Miki ce e? L-au calcat pe la boxe sau e doar in concediu ?
Oricum o cursa mai interesanta iar Montoya chiar ca merita bataie uneori pentru cit de bezmetic conduce.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 30 Aug 2004, 13:51
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Miki e la pit-uri, se pare ca definitiv. Au fost niste discutii la Studioul F1 acu' vreo luna in urma, dar am deschis televizorul tocmai cand subiectul se termina de dezbatut, asa ca nu stiu detalii.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 30 Aug 2004, 14:02
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Vezi sa nu scapam noi de Miki. Asta-i ca riia. Era o vreme cind ma uitam pe nemti (desi nu inteleg o boaba) numai sa nu-l aud.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 30 Aug 2004, 14:04
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Boii astia tot fac aprecieri la adresa cauciucurilor, fara sa cunoasca faptul ca lucrurile s-au schimbat de sezonul trecut si ca persoanele autorizate sa faca aprecieri consimt acest lucru. Tot revin la clasicul mit cu Michelin bun pe temperaturi inalte. E o prostie, asa cum s-a vazut anul asta.

O singura diferenta este clara, confirmata de Michelin dar si de Bridgestone: Cauciucurile japonezilor ajung mai greu in temperatura, "pleaca" mai greu (1-3 ture). Tot sezonul s-a vazut ca Ferrari a cam avut probleme in calificari in principal datorita cauciucurilor. Dupa primele ture de la start, ele se comportau foarte bine. Mai mult, e destul de evident (dar neconfirmat, ca producatorii sunt foarte diplomati si nu se hazardeaza cu verdicte) ca Bridgestone au o consistenta foarte buna, cauciucul fiind competitiv si pe finalul "stint-ului" (acesta e termenul pe care-l folosesc pentru alergarea dintre doua schimbari de cauciucuri).

La Spa, suprafata era cunoscuta ca abraziva. Tot aici, s-au facut lucrari de reasfaltare pe niste segmente. MS de exemplu mi s-a parut foarte conservator, sunt convins ca si setup-ul a fost la fel, si alegerea cauciucurilor, dure. De altfel, pierderea pole-position-ului a fost pusa tot pe seama unei abordari din cale afara de precauta in Bus Stop Chicane. Michelin cred ca a pus la dispozitia echipelor cauciucuri cu o compozitie mai soft, care s-a adaptat mai bine la temperatura relativ scazuta si, atentie, la o pista fara cauciuc depus pe ea, deoarece a fost ploaie!

Revenind la explozii, eu sunt de parere ca oficialii din F1 trebuie sa inteleaga faptul ca un accident trebuie urmat de o evaluare corecta a urmarilor pt securitatea celorlalti. Fie ca a fost vorba de fibre de carbon, fie ca a fost vorba de design, e a doua cursa dupa Indianapolis unde vedem astfel de necazuri. De altfel, citeam ca razboiul cauciucurilor s-a dus atata de departe, incat costurile sunt ametitoare, echipele sunt fortate sa testeze extrem de mult cauciucuri (si alte componente ce se strecoara cu ocazia asta), cauciucuri care au ajuns ultra-super-specializate. O crestere de doua grade la nivelul pistei iti poate ruina cursa.

Deci, ca sa-ti raspund la provocare Manuel, Michelin cred ca a nimerit mai bine compound-ul pt Spa. Insa sunt foarte curios ce va fi la Monza, pentru ca Ferrari, fara presiune acum, nu va accepta nimic altceva decat dubla!


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FiveThreeFive
post 30 Aug 2004, 15:00
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 26 June 03
From: Bucuresti




Am gasit pe Net un articol bine scris. Sunt lucruri in mare parte cunoscute, dar pe care le delimiteaza foarte interesant. De asemenea, habar n-aveam de initiativa "A1":
Sheikh Maktoum Hasher Maktoum al-Maktoum, a member of the royal family in Dubai, United Arab Emirates, is launching A1 Grand Prix, a new motor-racing concept aimed at putting more excitement into the business of men in cars racing each other.
A1 will have country teams, giving a nationalistic edge to the races. And all the drivers will be in identical cars with identical engines, making it a test of driving skill, not mechanical brilliance.


Click here pentru intreg articolul[/i]


--------------------
ex- Dacia 1310 Break , on the road: 1988-2003 , scrapped: 2010
VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 30 Aug 2004, 15:04
Post #127


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.252
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Va rog scrieti " Michi" :shock: ! Ca sa nu se creeze discutii! Eu sint nevinovat :oops:


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 30 Aug 2004, 15:16
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




De unde stim noi ? Dovada stimabile, dovada !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 30 Aug 2004, 15:37
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




E o greseala sa zici ca F1 s-a transformat doar in batalia tehnologica. Sau este inexact. Pentru ca in spatele tehnologiei se afla multi oameni, cu foarte multa munca. Ne-am obisnuit sa luam drept buna o oprire la boxe, insa nimeni nu ne spune cate ore de antrenamente face un mecanic doar sa desurubeze o piulita la o roata din F1. Barichello a oprit de doua ori. De ce? I-au investigat problema si i-au dat drumul in pista sa aiba timp sa pregateasca solutia pentru problemele la eleronul spate. Cursa trecuta daca nu ma insel, cei de la Ferrari au avut necazuri cu sistemul de alimentare, insa dupa ce l-au desfacut, pus la loc si testat, pilotul s-a vazut ca i se face plinul normal.

Bernie si Max Mosley gresesc atunci cand cred ca prin interventii continue la regulament vor face spectacolul mai mare. Spectacolul este, insa nu se arata. Eu as lasa toata acea tehnologie minunata la locul ei dar as face eforturi sa o dezvalui. As arata publicului motivul pentru care Kimi a plecat mai bine la restart. As arata publicului motivul pentru care pe un circuit se alearga intr-o configuratie aerodinamica iar pe un altul in alta. Aici e spectacolul, dar e ascuns in spatele boxelor. E doar pentru initiati si pentru cei ce au bani pentru un super-pass pt linia boxelor.

Pe RTL, prin relatia speciala pe care o au, am mai vazut comentarii tehnice. Am vazut cum Kristian Donner si Haiko (draci, cum s-o scrie) Wasser mai intrau printr-o boxa sa arate de aproape cum arata un disc de frana, cum arata un cauciuc de ploaie. Week-endul asta vorbeau de tulumba de racire a discurilor de frana. Boii nostri de comentatori afirma ca probabil mecanicii de la Ferrari au uitat setarile de ploaie pe masini! Din fluxul de transmisie oficial ar trebui sa fie prezentate detalii tehnice, nu sa se lase la latitudinea unor neispraviti care nu au nici macar decenta sa citeasca ce scrie pe ecran.

E o greseala imensa sa se transforme F1 in altceva, intr-o formula mai mult sau mai putin monomarca. E plin de astfel de formule in care masinile sunt similare sau foarte putin diferite. Sigur, pilotul poate nu mai e foarte important, sunt de acord, insa distrugerea Formulei 1 va veni in momentul in care i se va lua stralucirea tehnologiei de varf. Publicul se va uita la o lupta la baioneta intr-o competitie monomarca dar ar putea sa aprecieze si nivelul de-a dreptul SF din F1.

Opinia mea, astept comentarii.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Aug 2004, 15:50
Post #130


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Da' din cite-mi amintesc eu, Kirsch cumparase pachetul majoritar al F1 de la Bernie. Parca incepind cu 2004 Kirsch era tata lor !?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 30 Aug 2004, 16:37
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Eh, Marty, aici m-ai prins! Habar nu mai am care e starea actionariatului! :roll:


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 13 Sep 2004, 09:34
Post #132


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




Pentru cine a urmarit ieri Monza
Nu vi s-a parut ca Barichello si Scumacher sunt un fel de magicieni?
Eu n-am priceput cum mama masii s-au teleportat astia pe primele doua locuri ca pe ceilalti nu i-am vazut mergand cu spatele. Nu stiu cat de "mult mai" bune sunt masinile Ferrari sau pilotii dar in materie de strategie sunt fantastici. Merita titlurile de campioni cu varf si-ndesat.
Ma uitam in ultimele ture si nu imi venea sa cred ce vad dupa ce aveam impresia la inceput ca nu prind nici macar primele cinci locuri. Pe de alta parte crede ca am fost indus in eroare si de comentatori care ca de obicei se pare ca se uitau la alta cursa.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Sep 2004, 09:43
Post #133


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




extraordinara cursa, dupa primele tururi ma zgariam pe ochi vazand unde sunt barichello si schummi, pe la jumatatea cursei mai imi venise inima la loc (cu toate ca schummacher era pe 7 la vreo 20s fata de 6). Nici eu nu pot sa inteleg cum au reusit ei sa faca aceasta cursa exceptionala, oricum TOT meritul il are in primul rand echipa. Da' chiar, cand a abandonat ultima oara o masina ferrari (din cauze tehnice, nu din cauza lu' montoya :vmad: ) ca eu nu mai tin minte.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 13 Sep 2004, 09:44
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Apropos de asta...nici comentatorii si nici cei de la televiziunea italiana nu au vazut exact ce s-a intamplat cu Schumi de a ramas in urma, ci doar sfarsitul ei...

Cat au filmat ei, am vazut clar cum Schumi i-a lasat pe aproape TOTI sa treaca, pentru a nu se busi...DECI...daca nu a reintrat pe traseu ultimul, macar a fost pe 17-18, iar pana au realizat astia grafica, Schumi era deja pe 15...

Totusi....Ferarri & Co. au reusit sa ma unga la suflet ieri, castigand totodata o naveta de bere....
De mult imi doream ca Schumi sa fie ultimul (sa plece de pe linia standurilor) si sa ajunga primul...asta ca sa inchida gura tuturor care spun ca nu e pilot si ca are doar masina si mecanici buni plus strategie...

Nici unul nu a reusit asa ceva pana acum...chiar daca ar avea o strategie buna si masini bune, tot nu reusea sa ajunga primul daca nu era si pilot bun...De ce spun primul? Ptr. ca l-a lasat pe Barichello sa castige mai multe puncte..(vezi apropierea spre finalul cursei). Iar modul cum intra si iesea din curbe Schumi, a fost sclipitor!

In final vreau sa spun ca Ferarri & Schumi rulez!!!


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 13 Sep 2004, 10:53
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
De mult imi doream ca Schumi sa fie ultimul (sa plece de pe linia standurilor) si sa ajunga primul...asta ca sa inchida gura tuturor care spun ca nu e pilot si ca are doar masina si mecanici buni plus strategie...

Eu fac parte din categoria celor care nu - l prea simpatizeaza pe Schumaher. Dar a afirma ca nu e un pilot valoros e cea mai mare aberatie posibila. Indiscutabil este cel mai valoros la ora actuala.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 13 Sep 2004, 11:56
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Circuitul asta a fost "manusa" pentru Ferrari. Super viteza, numai bine pentru o aerodinamica si un motor extra. A trecut de Button si de Coulthard asa, lejereala....


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 13 Sep 2004, 12:42
Post #137


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE

Eu fac parte din categoria celor care nu - l prea simpatizeaza pe Schumaher

Eu fac parte din categoria celor care nu-l simpatizeaza pe Dan Alexandrescu.
Mai fratilor, omul asta e de o stupizenie rara. Iar faptul ca e partizan si-l pupa-n cur pe Montoya de fiecare data, desi ala e cel mai dobitoc dintre piloti, ma face sa cred ca are vreun interes personal :vmad: .
Nu mai zic de faptul ca, oricit de bine si frumos ar merge Shumi, lui tot ii pute si-i miroase de parca ar sta numai in rahat :vmad:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 13 Sep 2004, 14:38
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




CORECT!!!

Eu nu stiu cum naiba a reusit acest "comentator" :roll: sa revina :?: :?: :?:

La un moment dat era chiar bine fara el...
Acest gen de oameni sunt extremisti rau de tot...moare cu Montoya de gat...nici macar acum la cursa asta nu a putut sa nu comenteze...ba ca ii cade surubu' lui Schumi, ba ca ceilalti sunt niste prosti, etc...

Exalta de fericire cand Schumi s-a rasucit acolo...iar apoi ...coincidenta domnule...strategia!!!

Acest gen de oameni trebuiau pusi la colt nu prin vorbe ale mele sau ale altuia, ci prin fapte...si ceea ce a realizat Schumi pana in ziua de azi, se cheama PERFORMANTA si CONSECVENTA demonstrata !!!

Bravo Schumi si Ferarri...Speram la anu' tot asa!


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 13 Sep 2004, 15:21
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




EU ca un fan Ferrari, nu pot decat sa zic ca am trecut de la a da cu basca de pamant la a urla de bucurie. Dincolo de ce s-a zis mai sus, eu cred ca s-a mai demonstrat un lucru, ceva ce eu tot banuiesc pt ca ici si colo apar "hint-uri": Ferrari are ceva carti in mana pe care nu le arata. Sa spunem ca circuitul de la Monza, pe care sunt convins ca nici nu concep sa piarda, li se potriveste. Insa parca a fost o demonstratie ca celebra bucata de lemn pusa sub acceleratie exista, iar la cursa asta, cand au fost incoltiti, au scos-o pana la acum confirmatul ordin "be nice with the engine, bring the cars home".

Comentariul a fost de kko, ca de obicei, cu niste comentatori care nu au intuit decat la deznodamant, revenirea puternica a lui RB si a lui MS. Nu au percutat nici cand RB a facut cel de-al doilea pit-stop foarte scurt, lucru ce clarifica existenta celui de-al treilea si un final cu o masina Ferrari dezlantuita. Nu dadeau prea mare atentie unui MS care venea extrem de tare din spate. Nici fluxul video oficial nu a surprins asa cum ar fi trebuit lupta care se ducea acolo, lupta in primul rand cu secundele, nu prea conta cine era in fata, pilot in acelasi tur sau vreunul intarziat.

Cumnatul meu m-a sunat dupa ce RB a iesit de la boxe in fata lui MS (un in-lap de antologie al lui RB si un pit-stop perfect) si m-a intrebat daca MS e atat de scartan sa-l depaseasca. Eu am zis ca nu, insa pentru a nu iesi "infrant" se va da cocos, sa vada toata lumea ca are potential macar sa-l atace. Sincer as fi vrut macar de ochii lumii ceva incercari de depasire, cam cum fac ei la Fiorano la demonstratii.

Asta e, au reusit sa fie vedetele show-ului din nou, chiar daca se parea ca se vor face de ras in fata fanilor. Sincer, imi pare rau de Kimi, care isi distruge cariera cu o masina care a tinut mortis sa-i faca figuri iar. Si mai imi pare rau de Alonso pe care macaronarii n-au vrut sa-i de branci in pista, asa cum nemtii l-au ajutat anul trecut pe MS. Rusinica, iar regulamentul ar trebui sa clarifice astfel de situatii.


Later edit: iata topul celor mai rapide tururi, intre constructor si timp aflandu-se numarul turului respectiv:

Rubens Barrichello Ferrari 41 1:21.046
Michael Schumacher Ferrari 35 1:21.361
Antonio Pizzonia Williams-BMW 32 1:22.246
Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 51 1:22.615
Takuma Sato BAR-Honda 32 1:22.660
Jenson Button BAR-Honda 13 1:22.671
Jarno Trulli Renault 52 1:22.855
Fernando Alonso Renault 31 1:22.881
David Coulthard McLaren-Mercedes 24 1:22.889
Juan Pablo Montoya Williams-BMW 32 1:22.929


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 13 Sep 2004, 17:19
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Alonso iesise cu TOATE 4 rotile de pe asfalt si se pare ca regulamentul e categoric in aceasta privinta ... anul trecut MS am inteles ca a ramas numai cu trenul spate in pietris si de asta comisarilor li s-a permis sa intervina (nu stiu cum a patit-o MS anul trecut, ca n-am vazut cursa, asa ca tot ce am scris mai sus tratati cu rezerva ... nici regulamentul de cursa nu-l cunosc); explicatia mi- s-a parut logica.

Despre cursa: mi s-a parut a fi cea mai spectaculoasa cursa a sezonului din prisma Scuderiei; daca mai aveau ceva de demonstrat au facut-o "magna cum laudae" de data asta; cine a reusit sa nu bage in seama comentariul complet cretin al celor 2 Hopa-Mitica a observat ca dupa primul schimb MS cistiga cam 1s/tur fata de conducatorul cursei, indiferent daca se numea Alonso sau Button ... masina+pilot exceptionale, strategie uzuala, deci argumentul "MS cistiga la boxe" a cam picat ... superioritatea era atit de evidenta, incit nu s-a pus vreun moment problema unei batalii roata la roata cu cineva, toate depasirile le-a facut ca pe autostrada; in cazul RB echipa a reusit sa anihileze handicapul plecarii in cursa pe "intermediare" si asta nu scade cu nimic meritele brazilianului care a mers traznet ... de mult nu l-am vazut atit de motivat! cam de pe vremea cind baga puncte in valiza echipei Stewart ...

Monza 2004, o "dubla" de referinta in istoria F1, asemanator cu ce facea Fangio pe Nurburgring cu foarte multi ani in urma.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 14 Sep 2004, 09:13
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Alonso a avut roata stanga fata pe asfalt. MS a avut anul trecut la Nurburgring ambele roti fata pe asfalt. Diferentele ar putea fi considerate doar de pericolul pe care masina il reprezenta pt restul concurentilor, MS aflandu-se atunci mult in afara trasei ideale, cu risc redus, FA aflandu-se acum fix pe iesirea din a doua sicana a circuitului, sicana destul de rapida. Cu atat mai mult, mi se pare ca pericolul ar fi fost mai mic ca intre doua masini, sa i se fi dat branci in pista, decat sa-l lasi sa coboare, pt ca apoi sa vii cu tractorasul sa-l scoti de pe circuit. In opinia mea, o mare greseala a comisarilor. Insa sa nu uitam ca la nemti, MS chiar sa nu fi facut nici un semn si tot ar fi fost impins vanjos la loc in batalie...


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 15 Sep 2004, 16:42
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Ca stire de ultima ora, Jacques Villeneuve testeaza pentru Renault, care in lipsa lui Jarno Trulli, are nevoie de un pilot pentru restul de trei curse din acest campionat. Trulli este oficial out din echipa Renault, aparent o manevra fara explicatii. Mai mult, Villeneuve a semnat un contract ferm cu Sauber pentru sezonul 2005, contract confirmat azi de Peter Sauber.

Deci se pare ca pana la urma JV nu se lasa si vrea sa revina. Eu nu-l simpatizez mai deloc insa sper sa confirme ca merita sa fie in F1. Altfel, o sa avem inca un mascarici gen JPM (macar daca s-ar incaiera astia doi... )


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 15 Sep 2004, 17:24
Post #143


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hmmm...deci la anu' Montoiu va avea concurent la titlul de"Cel mai terminat pilot ever" . Venelufe suck! Big time!!!!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 17 Sep 2004, 16:07
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




JV a fost confirmat azi drept colegul de echipa al lui Alonso pentru ultimele 3 curse ale sezonului 2004. Deci, Montoiu va avea un mare concurent la titlui "Moron of the season" inca de anul asta. Eu sper sa nu ma dezamageasca niciunul, sa se trozneasca amandoi inca din China!

Iar o veste si mai tragica este ca Jaguar isi impacheteaza jucariile si incheie conturile cu F1. Existau mari sperante ca de la anul sa se alerge sub sigla Ford, insa totul s-a naruit azi in mod oficial. Jaguar nu va mai exista in 2005. E de vanzare ca si echipa, alaturi de cea a lui Eddie Jordan. Ca dracul sa fie si mai negru, Ford renunta si la divizia Cosworth care este si ea oficial scoasa la mezat. Cum Cosworth are implicatii si in alte ramuri ale automobilismului, treaba e nasoala. In ceea ce priveste F1, Jordan si Minardi raman cu curu-n balta pentru la anul, trebuind sa-si gaseasca motor. Declaratia e ferma: Cosworth nu mai este in masura sa mai furnizeze motoare celor doua echipe.

Bernie a vorbit la un moment de eventualitatea unei a treia masini pe grila, in cazul in care mai dispare o echipa. Daca nu se vor inghesui cumparatorii sau mai pica vreo echipa, n-ar fi exclus ca la anul sa avem si premiera unor triple Ferrari. (na, ca sa fiu rautacios!)


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Sep 2004, 17:04
Post #145


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cica a fost Montoiu pe la Marriott, pe 15 si pe 16. Din pacate am aflat abia ieri, n-am avut timp sa-i pregatesc o primire calda cu vreun poster d-al lui Schumi pus pe luneta. :U


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 Sep 2004, 17:36
Post #146


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




A fost, ba chiar a fost si pe sticla, dar la cit ma enerveaza TVR si Montoya, deja era prea mult :vmad: .


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 20 Sep 2004, 08:22
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




N - a fost numai la TVR, a mai fost invitat si pe la alte televiziuni. Sincer sa fiu mie Montoya mi - e indiferent. Ceea ce insa m - a socat a fost cand a spus ca el n - a vazut niciodata statuia lui Sena. "E adevarat ca ajung in localitate anual dar eu merg acolo sa muncesc nu sunt turist n - am timp de asa ceva". Mi s - a parut o marlanie de prima clasa.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 22 Sep 2004, 11:46
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Zvonuri si abureli exista peste tot insa:

Ferrari strolled to a dominant championship sweep in 2004 with plenty left in the tank. That is the claim of UK newspaper 'The Telegraph' in quoting 'sources close to Ferrari' as saying Ferrari turned-up the engine for the very first time at Monza.

The paper said Michael Schumacher and Rubens Barrichello's V10 units were run 'conservatively' in the first fourteen Grand Prix' of the season.

Sources said only Schumacher's chicane slide in Italy and Barrichello's wrong tyres permitted them to switch the engines to the most aggressive 'mapping programmes.' "The combination of more revs, more power and Ferrari's peerless race reliability," said the report, "yielded hitherto unseen reserves of performance."

Vesti foarte nasoale pentru cursele care au mai ramas...


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 13 Oct 2004, 16:43
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Hai sa va mai dau tot eu niste news, daca va e lene sa umblati pe site-urile de profil:

- fuga in UK sa va cumparati o masina de formula 1, e SALE mare la nea Stoddart. Cica pentru a-si tine echipa pe linia de plutire, vinde o groaza de chestii printre care si vreo 40 de masini de diverse feluri. Daca va intereseaza ceva echipament folosit in dezvoltare si productie, tot acolo e locul. Se pare ca se poate licita si electronic.

- 19 curse in calendarul provizoriu pt la anul. 31 Iulie cursa de la Hungaroring si 21 August cursa de la Istambul, asta ca sa stiti cum va aranjati biletele.

- Ferrari a testat la Jerez deja o masina 2004 modificata conform cu noile specificatii pt anul 2005. Au pierdut cateva secunde pe tur, insa nimic spectaculos dupa cateva ture de instalare in care MS a fost surprins de comportamentul "ciudat" al masinii. Ei sunt prima echipa care au anuntat ca vor utiliza pt 2005 un hibrid ca cel testat deoarece doresc sa analizeze in detaliu regulamentul si sa construiasca o masina cat mai competitiva. Aiurea, eu cred ca nu si-au oprit nici macar un moment dezvoltarea la noul monopost.

- la Interlagos se va folosi acelasi tip de cauciuc Bridgestone ca cel folosit pe Hungaroring si Suzuka anul asta. Nu au vrut sa spuna exact despre ce e vorba, insa aparent este vorba de o noua abordare a constructiei interne a cordajului. Ma gandesc ca are ceva a face cu rigiditatea talonului cauciucului, pentru ca nu l-au folosit pe circuitele cu foarte multe linii drepte (ma rog, pt mine, Suzuka este un circuit de viteza)

- s-a zvonit ca Jordan in coma va primi motoare de client de la Toyota. Un sef de la japonezi a respins insa categoric lucrul asta, ei nu vor furniza nici un motor de client in 2005. Nu au exclus in 2006.


Cum vi s-a parut reintoarcerea lui Villeneuve?


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 13 Oct 2004, 17:18
Post #150


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE
Cum vi s-a parut reintoarcerea lui Villeneuve?

168.gif radmasa.gif


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 18:43
Forum Renault