ce se intampla cand cantitatea de ulei e peste limita?
![]() ![]() ![]() |
ce se intampla cand cantitatea de ulei e peste limita?
Laurentiuu |
![]()
Post
#31
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
|
||||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||||
chirucornelus |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 April 04 From: braila ![]() |
atunci , ce marca de ulei se mai recomanda ptr dacia de toate zilele , avand in vedere faptul ca inca nu am schimbat pana acum niciodata uleiul!nici nu am mers ff mult cu ea ptr ca tre sa o si achit(masina)! tongue.gif
|
-------------------- |
|
Muttley |
![]()
Post
#33
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
paulp:
As fi curios sa stiu... Cu motoru' oprit si contactu' pus... Ce presiune-ti arata indicatoru'???? Io banuiesc ca, in orice caz, indica mult peste 0(valoarea normala pt ac situatie). Zic asta pt ca mi se pare cam mult 3.5-4 la relanti. Sper sa nu te superi ca-ntreb... |
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
Alex22 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 September 04 From: Deva ![]() |
Imi spun si eu parerea asupra mai multor peobleme:
1:Arborele cotit nu trebuie sa ajunga in uleiul din baie sa-l barboteze pt ca face spume si nu e bine. 2:nivelul prea mare la ulei duce la aruncarea lui pe la semeringuri.Poate sa ajunga in cilindri in cantitati mai mari si se depune pe electrozi de la bujii. 3:ungerea camasilor si a cilindrilor se face de catre segmenti(segment de ungere)pt ca ei pompeaza ulei cand pistonu se deplaseaza de la pmi la pme. 4:presiunea 3.5-4 la relanti nu e deloc mare la un motor bun. 5:pompa de ulei trebuie sa asigure un debit suficient pt ca arborele cotit cand se invarte in lagare actioneaza ca o pompa,presiunea in lagare find de zece ori mai mare decat cea de la iesirea din pompa,presiunea este mai putin importanta(nu spun ca nu e importanta)ea nu trebuie sa fie prea mica sa zicem 1.5-2. De aceea la masinile mai noi nu se mai pune ceas pt presiune ci numai un bec care se aprinde cand presiunea scade mult.Deci daca nu se aprinde becul nu ar trebui sa ne ingrijoram prea tare,insa trebuie sa fim atenti. |
-------------------- |
|
eddgeorgescu |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 October 04 ![]() |
Am si eu o problema si nu stiu pe ce sa dau vina. Cand motorul este rece (dimineata) ceasul de la bord imi indica 3.5-4 la relanti iar in turati 5.5-6. Toate bune si frumoase dar cand se incalzeste (ajunge la normal 80-85 grade) presiunea scade undeva pe la 2 la relanti si 2.5 in turatie (prin turatie initelegand 2000 RPM). Ma bate gandul sa umblu pe la pompa de ulei. Am citit in cartea aia veche de reparatii ca problemele cu presiunea apar din cauza pompei. Am vb si cu un inginer de pompe care zicea ca presiune unei pompe cu roti dintate cum e asta de Dacie poate sa scada odata cu cresterea temperaturii. Imi este teama, pe de alta parte, sa nu am ceva pe la cuzinetzi (biela, maneton). Uleiul e relativ nou (1000 km) fara apa sau benzina prin el.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- PH-07-TUW
|
|
RIon |
![]()
Post
#36
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
eddgeorgescu - cred ca nu e nevoie sa postezi acelasi topic de 2 ori, si in cadrul a unui topic deschis deja, ca esti OFF.
Citeste regulamentul. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Pai am mers si eu cu ulei mult peste nivelul de pe joja (am mers cca. 2 luni - cca. 3000km) cu segmentii buni. Masina nu a mancat gram de ulei. Eu citisem pe forum ca masina "va consuma uleiul in plus"... iaca a mea n-a consumat nimic. A facut presiune acolo in carter pana a inceput sa sara regulat (acum vre 2 zile) capacul de la busonul pe unde torn ulei.
Asta mi-a tras semnalul de alarma ca masina mea n-a consumat uleiul ci l-a balacit acolo in baie si motor. Am scos surplusul cu o seringa mare si un furtun de perfuzie, direct pe la joja. Problema e ca acum masina mea scoate ceva fum negru prin furtunul care intra in carburator de la capacul colbutorilor. De mentionat ca nu consuma ulei nici acum. Asta ce mai inseamna ? Segmenti uzati ? Supape uzate ? Stima, Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 15:50 |