DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ce se intampla cand cantitatea de ulei e peste limita?

Laurentiuu
post 29 Jun 2004, 15:08
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
la pornire nu se aprinde becul rosu de la ulei!becul , e bun, dar nu s-a aprins niciodata de cand am luat masina, in afara faptului cand l-am dat la masa sa-l verific daca e sau nu ars!
     acul indicator de presiune sta aproape de 0 (ZERO) si numai cand o turez pe la 3000 se duce pana in maxim 2!ulei pe joja e peste max cu 2 mm-3mm!e cam negru el si parca nu prea ar avea aderenta ff mare la mana

S-a mers mult cu masina avind clapeta de soc semiinchisa. Uleiul este diluat cu benzina. Schimba uleiul si filtrul de benzina. Pune un ulei de firma dar nu imbuteliat in RO, UE sau CE.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chirucornelus
post 26 Aug 2004, 10:06
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 30 April 04
From: braila




atunci , ce marca de ulei se mai recomanda ptr dacia de toate zilele , avand in vedere faptul ca inca nu am schimbat pana acum niciodata uleiul!nici nu am mers ff mult cu ea ptr ca tre sa o si achit(masina)! tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 Oct 2004, 22:06
Post #33


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




paulp:
QUOTE

Presiune e la 6 in turat si la 3.5-4 in relanti dupa ce se incalzeste bine.


As fi curios sa stiu... Cu motoru' oprit si contactu' pus... Ce presiune-ti arata indicatoru'???? Io banuiesc ca, in orice caz, indica mult peste 0(valoarea normala pt ac situatie). Zic asta pt ca mi se pare cam mult 3.5-4 la relanti. Sper sa nu te superi ca-ntreb...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex22
post 4 Oct 2004, 21:29
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 04
From: Deva




Imi spun si eu parerea asupra mai multor peobleme:
1:Arborele cotit nu trebuie sa ajunga in uleiul din baie sa-l barboteze pt ca face spume si nu e bine.
2:nivelul prea mare la ulei duce la aruncarea lui pe la semeringuri.Poate sa ajunga in cilindri in cantitati mai mari si se depune
pe electrozi de la bujii.
3:ungerea camasilor si a cilindrilor se face de catre segmenti(segment de ungere)pt ca ei pompeaza ulei cand pistonu se deplaseaza de la pmi la pme.
4:presiunea 3.5-4 la relanti nu e deloc mare la un motor bun.
5:pompa de ulei trebuie sa asigure un debit suficient pt ca arborele cotit cand se invarte in lagare actioneaza ca o pompa,presiunea in lagare find de zece ori mai mare decat cea de la iesirea din pompa,presiunea este mai putin importanta(nu spun ca nu e importanta)ea nu trebuie sa fie prea mica sa zicem 1.5-2. De aceea la masinile mai noi nu se mai pune ceas pt presiune ci numai un bec care se aprinde cand presiunea scade mult.Deci daca nu se aprinde becul nu ar trebui sa ne ingrijoram prea tare,insa trebuie sa fim atenti.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddgeorgescu
post 6 Oct 2004, 19:55
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 October 04




Am si eu o problema si nu stiu pe ce sa dau vina. Cand motorul este rece (dimineata) ceasul de la bord imi indica 3.5-4 la relanti iar in turati 5.5-6. Toate bune si frumoase dar cand se incalzeste (ajunge la normal 80-85 grade) presiunea scade undeva pe la 2 la relanti si 2.5 in turatie (prin turatie initelegand 2000 RPM). Ma bate gandul sa umblu pe la pompa de ulei. Am citit in cartea aia veche de reparatii ca problemele cu presiunea apar din cauza pompei. Am vb si cu un inginer de pompe care zicea ca presiune unei pompe cu roti dintate cum e asta de Dacie poate sa scada odata cu cresterea temperaturii. Imi este teama, pe de alta parte, sa nu am ceva pe la cuzinetzi (biela, maneton). Uleiul e relativ nou (1000 km) fara apa sau benzina prin el.


--------------------
Dacia 1310 TLX - PH-07-TUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 6 Oct 2004, 20:01
Post #36


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




eddgeorgescu - cred ca nu e nevoie sa postezi acelasi topic de 2 ori, si in cadrul a unui topic deschis deja, ca esti OFF.
Citeste regulamentul.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex G.
post 6 Apr 2007, 10:08
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 9 July 06




Pai am mers si eu cu ulei mult peste nivelul de pe joja (am mers cca. 2 luni - cca. 3000km) cu segmentii buni. Masina nu a mancat gram de ulei. Eu citisem pe forum ca masina "va consuma uleiul in plus"... iaca a mea n-a consumat nimic. A facut presiune acolo in carter pana a inceput sa sara regulat (acum vre 2 zile) capacul de la busonul pe unde torn ulei.

Asta mi-a tras semnalul de alarma ca masina mea n-a consumat uleiul ci l-a balacit acolo in baie si motor. Am scos surplusul cu o seringa mare si un furtun de perfuzie, direct pe la joja.

Problema e ca acum masina mea scoate ceva fum negru prin furtunul care intra in carburator de la capacul colbutorilor. De mentionat ca nu consuma ulei nici acum.

Asta ce mai inseamna ? Segmenti uzati ? Supape uzate ?

Stima,
Alex


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 15:50
Forum Renault