DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL, Problema ciudata

sddragos
post 25 Apr 2006, 07:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Am o problema cu instalatia de gaz: daca la 90 km/h "scot pe liber", dupa cca 10-15 sec. se opreste motorul. Daca fac acelasi lucru, dar la turatii joase, nu sunt probleme. Acum o saptamana am facut revizia instalatiei si mi-au reglat din nou relantiul/consumul. Au mai redus turatia la relanti (760-780 rpm). Inainte nu am mai avut problema asta. Banuiesc ca atunci cand rulez cu viteze de peste 80 km/h si motorul la relanti se saraceste prea mult amestecul carburant si se opreste motorul. Poate ma lamureste cineva care s-a mai lovit de problema asta.
Merci!


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 26 Apr 2006, 06:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Ralantiul se regleaza dintr-un surub de pe plaman care baga aer direct cu presiune. Cat e ralantiul pe benzina? 760-780 e cam putin pt gaze.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b19bng
post 29 Jun 2006, 17:10
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 2 May 06




QUOTE(sddragos @ 25 Apr 2006, 08:21)
Am o problema cu instalatia de gaz: daca la 90 km/h "scot pe liber", dupa cca 10-15 sec. se opreste motorul. Daca fac acelasi lucru, dar la turatii joase, nu sunt probleme. Acum o saptamana am facut revizia instalatiei si mi-au reglat din nou relantiul/consumul. Au mai redus turatia la relanti (760-780 rpm). Inainte nu am mai avut problema asta. Banuiesc ca atunci cand rulez cu viteze de peste 80 km/h si motorul la relanti se saraceste prea mult amestecul carburant si se opreste motorul. Poate ma lamureste cineva care s-a mai lovit de problema asta.
Merci!
*

nu te speria e ceva normal si la mine se intimpla la fel cind o scot din viteza la turatie un pic mai mare mi se opreste motorul , nu mereu dar in majoritatea cazurilor. este din caza plaminului care inauntru are o membrana de cauciuc si este foarte sensibil la depresiunea de aer. rolleyes.gif


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007 - b72rpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 29 Jun 2006, 18:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Cum sa fie normal sa se opreasca motorul?


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 29 Jun 2006, 18:12
Post #5


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




blink.gif Da chiar asa cum sa fie normal sa se opreasca motorul huh.gif ? intrebare.gif bla bla bla.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 29 Jun 2006, 23:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




nu e normal! mai tre sa invarti juma de ruta surubul de pe vaporizator, nu mai stiu in ce directie dar incervi in ambele. Problema o sa fie rezolvata. Daca problema persista tre sa mergi la mesterii care au pus gazul pe masina. Inca ceva ai cumva gaura in carburator sau ai mixer?

This post has been edited by anndi: 29 Jun 2006, 23:36


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b19bng
post 30 Jun 2006, 06:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 2 May 06




QUOTE(EUROPE_ @ 29 Jun 2006, 19:12)
blink.gif Da chiar asa cum sa fie normal sa se opreasca motorul huh.gif ? intrebare.gif  bla bla bla.gif
*

e normal pt ca relantiul la gaz este asigurat de plamin care este foatre sensibil , iti dau un exemplu : daca stai cu masina parcata pe dreapta soselei cu motorul pornit la relantiu si trece un tir pe linga tine la 60 km/h,de la curentul de aer generat de tir ai sa observi ca iti oscileaza turatia motorului. nu e o gluma te asigur ca asa este pt ca am avut 2 masini pe gaz dintre care un renault 19 cu instalatia de gaz montata in italia. singura solutie ca sa nu ai problema aceasta e sa nu o mai scoti din viteza sa o lasi sa se duca la vale ca oricum nu economisesti nimic. biggrin.gif


--------------------
dacia logan 1.5 dci 2007 - b72rpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micu
post 1 Jul 2006, 11:42
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 24 December 04




eu am gaz pe dacie. inainte aveam un 13 si mergea si 120km/h acu am 1,4 acelasi carb aceai bobina aceleasi reglaje si nu urca decat la 80-90 lkm/h nu vrea mai mult, cand calc ambraiaju la 80-90 se opreste motorul si la aia care mi-au puz gazu nu ma duc ca de fiecare data a trebuit sa merg la alt mecanic sa-mi regleze motorul, nici in ture nu urca cum urca ( si ni-mi explicati mie ca gazul nu stiu cum ca am avut 2 motoare cu aceeasi instalatie ) si ce spune baiatul asta e o problema pe care de aprox de o luna ma chinui!!!!!1


--------------------
dacia 1300 - tm 06 pmz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
High_limits
post 1 Jul 2006, 14:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 April 06




Si mie mi se oprea motorul mai ales cand nu era incalzit bine sau cand ii dadeam cox si nu am stiut ce e pana nu am schimbat garnitura de chiuloasa si am descoperit ca nu se mai opreste deloc indiferent de context. Nu va doresc dar la mine asta a fost problema si asa s-a rezolvat. A si odata cu asta am schimbat si segmentii... deci astea doua combinate si s-a remediat problema...nu stiu daca de la ambele sau daca din cauza la una din ele...

This post has been edited by High_limits: 1 Jul 2006, 14:51


--------------------
DACIA 1310 L - CT 78 DMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biz
post 5 Jul 2006, 10:45
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 8 June 06




am 2 masini cu gpl, ce am observat este ca elementele din aluminiu ale vaporizatorului, debitmetrul etc incep sa se coredeze dupa o vreme. banuiesc ca fenomenul este similar si pe dinauntru, nu doar pe dinafara. concret, am fost la reglat instalatia gpl, masina efectiv zbura, probabil si consumul. dupa care treptat, treptat in 3 saptamani si-a redus avantul.

daca am pus mana pe surubelnita si am miscat surubele de reglaj, dar la final le-am lasat in pozitia initiala, din nou a fost sprintena. de unde concluzia: membrana se intareste, aluminiul se corodeaza. prin actionare mecanica antrenezi depunerile care obtureaza parcursul gazului, cel putin partial.

probabil peste cativa ani urmeaza o demontare totala si o curatire a pieselor componente.


--------------------
Dacia 1310 CLi 2000 - MM
cogito ergo sum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georvany
post 4 Apr 2007, 22:55
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 8 April 06




Si eu am aceiasi problema cu turatia care scade foarte mult si uneori chiar se opreste dupa un timp daca o scot pe liber dupa 70-80km/h ... problema se rezolva oarecum din surubul de pe plaman ...adica scade turatia f mult dar ramane la limita supravietuirii smile.gif acelasi fenomen se intampla in curbe(in special cele la stanga) luate tot asa pe liber dar la viteze mul mai mici ...


--------------------
Dacia 1310 - ct01qwe
1.5 DCI E4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 4 Apr 2007, 23:17
Post #12


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Filtrul de aer in ce stare este?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Apr 2007, 07:53
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Georvany ce treaba are GPL cu virajele ... eu nu am vazut astfel de problema decat pe benzina ... datorita CNC ... pe Gpl ce treaba are pozitia ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kutzey47
post 6 Apr 2007, 13:46
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 March 07




curatati-va instalatia....eu am avut aceeasi problema..nu urca mai mult de 60km/h....si am curatat tot..ionclusiv conducta ..pe care am dat-o jos....si am observat k avea dopuri si gazul nu intra cum trebuia....asa k am curatat-o si acum merge perfect....am inlocuit si membranele din plaman..am curatat si plamanul...revizie generala!!!!


--------------------
dacia dacia dacia 1310 li 2004 - il-07-kut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 6 Apr 2007, 17:02
Post #15


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Schimba filtrul de aer si fa-i gusa daca nu ai asa ceva. Izoleaza pe unde trage poate aer fals. Gusa o faci ori cu un capac mai mare de spray ori un nailon mai gros. Ai grija cum faci gusa in functie de cum o reglezi.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 23:10
Forum Renault