DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viteza maxima limitata electronic

SYL
post 5 Jul 2004, 00:30
Post #61


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

Apropos SYL, Nova GTI are motorul de 1557 cmc de pe pick-up?  

Oarecum; nu e exact acelasi motor. Adica are 1557cmc, dar pe Nova are 72 cp, iar pe papuc , si pe belina/break are 69cp. In plus codul motorului e diferit la Nova, la papuc si la berlina/break.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cioprica
post 5 Jul 2004, 15:04
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 July 04
From: Bucuresti




Eu i-am dat 150 si aveam cam 4200-4300 de ture pe minut....Si am numai 5500km la bord. In prima mie de km nu i-am dat mai mult de 100 pe ora.
Limitarea este numai la turatie (vreo 5000-5500) de unde poti calcula si viteza maxima - cea din talon.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jul 2004, 15:53
Post #63


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Limitarea este numai la turatie (vreo 5000-5500) de unde poti calcula si viteza maxima - cea din talon.


Turatia este limitata la 6200 in primele 3 trepte si la 6000 pentru ultimele doua.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 5 Jul 2004, 15:57
Post #64


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




" Limitarea este numai la turatie (vreo 5000-5500) de unde poti calcula si viteza maxima - cea din talon."

Stii asta din surse sigure ? Ca a mea avea doar 4800-4900 si arata 175km/h spre 180.Si crede-ma ca am incercat sa o fac sa treaca de 5000 dar n-a vrut.


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jul 2004, 19:17
Post #65


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Sursa sigura e manualul tehnic. Ca nu trece peste 5000 poate sa o faca din mai multe motive, nu neaparat din vina limitarii electronice.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fcop
post 5 Jul 2004, 23:05
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 July 04
From: Bucuresti




Salut, Ant acelasi lucru l-am facut si eu de 3 ori dar nu avrut m-am rugat de ea dar degeaba chiar si pe distante mai mari,atat se poate asa ca fara suparare :twisted:


--------------------
dacia solenza - B-54-COP
Loveste-te cu capu' de doua ori ca sa-ti dai seama...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 6 Jul 2004, 00:41
Post #67


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

Turatia este limitata la 6200 in primele 3 trepte si la 6000 pentru ultimele doua.

Cum poate sa difere turatia de limitare functie de treapta de viteza ?? :shock: De unde stie calculartorul in ce tr de viteza esti ?? Turatia de limitare e aceeasi indiferent ca schimbatorul e la "puctul mort", tr 1-5 sau R.
A, sunt de acord ca in tr 4 si 5 acesta turatie nu poate fi atinsa datorita faptului ca masina ar avea o viteza prea mare, pe care nu o poate atinge(intervin si alte forte.....rezistenta intampinata datorita aerlui, frecara cu soseaua etc). Doar daca masina este cu rotile motoare suspendate, etunci se poate ajunge si in te 4 si 5 la turatia de limitare.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Jul 2004, 09:40
Post #68


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Turatie in functie de treapta:
iti trebuie 2 parametrii: Viteza si turatia. La o anumita turatie, ai o viteza (aproximativa) in fiecare treapta, de unde se deduce treapta in care esti.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 9 Jul 2004, 00:32
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




Hai mah ca daca ai o masina buna poti merge cu 200km/h, pentru ca ii atingi in timp relativ scurt si pentru ca la o masina buna ai si frana si stabilitate si abs si multe. Eu am dat la o leganza cam 210(pe talon are 207) in linie dreapta(pe ploiesti- campina) si nu ma simteam in pericol mai mare decat in berlina mea la 120 de exemplu, numai ca e ceva adrenalina in plus cand vezi ca acul sare de 200. Si mai e ceva nasol la viteza asta: obstacolele care se deplaseaza cu 80-100km/h mai putin decat tine.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 9 Jul 2004, 07:35
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




profilul aerodinamic de caramida al solenzei nu prea mai poate fi schimbat. In schimb sunt convins ca daca ar fi mai joasa, dotata cu amortizoare mai tari si de calitate, pneuri de 185/65/R14 si ele de calitate ar sta muult mai bine pe sosea. Oricum, degeaba e inalta daca amortizoarele o fac sa oscileze asa de rau; am avut ocazia sa dau cu burta de tot felul de chestii in momentul in care imi reveneam dintr-o oscilatie produsa de un damb oarecare. Si chiar daca i-am face modificarile mai sus amintite, tot ar ramane problema sistemului de franare, care chiar daca e un mare pas inainte fata de berlina, tot este total depasit de situatie la viteze de peste 130. Asta ca distanta de franare, in cazul fericit in care nu fuge fundul si te rastorni. Alt pericol mare este servo directia la scala care nu se "intareste" odata cu cresterea vitezei. Sensibilitatea extrema a directiei la viteze mari este un risc enorm. Ca o concluzie, eu peste 130-140 nu am sa mai incerc cu masina asta, pentru ca este un fel de ruleta ruseasca dar pistolul nu e cu butoias, ci cu incarcator.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 Jul 2004, 10:31
Post #71


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




[quote]Alt pericol mare este servo directia la scala care nu se "intareste" odata cu cresterea vitezei. [/quote]

Se numeste servotronic si nu e prezent nici la masini mai bazate... Parca nici la Passat nu e in standard decit la anumite motorizari si dotari (a se citi peste un anumit pret :wink:) Asa ca nu ai sa vezi asta prea curind la masini ieftine.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 9 Jul 2004, 11:07
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




octavia standard are, seat toledo standard are, altele nu m-am mai interesat. Oricum, impresia mea e ca directia la solenza scala e mult prea moale la viteze mari.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 Jul 2004, 11:30
Post #73


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Vezi ca faci confuzie intre servodirectie si servotronic!


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jul 2004, 11:44
Post #74


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Money, nu ai sa mai vezi masina acum care sa nu aiba servodirectie care sa se intareasca progresiv. Indiferent cum s-o chema ea. Pana la urma mare inginerie nu e. Trebuie doar ca supapa aia sa lasa sa treaca mai putin lichid la viteze mari. Nu cred ca e chiar asa de greu de facut.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 9 Jul 2004, 15:34
Post #75


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Sod ai scris ca "eu peste 130-140 nu am sa mai incerc cu masina asta" din cauza sensibilitatii la viteze mari .Nu stiu cum e la tine dar a mea , care nu-i Scala la 180 puteam sa iau mana de pe volan si crede-ma ca tinea drumul fara nici o problema.Si sa stii ca este stabila la viteze mari, fata de celelalte Dacii de pana acum.Si am condus si ceva masini straine si ceva dacii ca sa pot sa am aceasta parere 8) . Nu stiu ce miscari " voinicesti " de stanga-dreapta faci tu din volan dar si la 130 ar trebui sa iti faca probleme.Asa ca frate mergi cu 60-90 ca e mai sigur :mrgreen:
Sper ca nu te ataci asa repede !


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 9 Jul 2004, 17:09
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




ma "atac" destul de incet, dar cand ma "atac" ma si cuceresc si nu iau prizonieri smile.gif. Sensibilitatea directiei este doar unul din motivele pentru care consider ca viteza maxima la care mai ai cat de cat confort sonor si siguranta la dacia solenza e 140.


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jul 2004, 21:15
Post #77


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Si eu tot cam un 130-140 ii dau ca viteza maxima de croaziera. Si nu neaprat din cauza directie cat a stabilitatii masinii in general. Si daca spui ca tu ai luat mana de pe volan la 180 inseamna ca ai sange rece nu gluma. Mie la 150 pe un drum normal (Urziceni-Bucuresti) imi juca masina destul de bine. Erau si ceva denivelari dar oricum, nu e foarte stabila. Eram 3 persoana in masina (cam 180kg plus 10-15 kg bagaje).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 12 Jul 2004, 10:27
Post #78


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Am luat mana pentru 3-4 sec. pe autostrada Bucuresti -Lehliu, eram doar 2 persoane in masina , bagaj lejer.Asta a facut parte din categoria sa vedem cat poate si cum se manifesta.Pentru croaziera subscriu si eu la parerea voastra ca un 130-140 este ok si din motive de siguranta si din motive de consum.
@Sod - confortul sonor peste 150 este inexistent ,pe langa zgomotul motorului mai intervine si suieratul aerului care intra in habitaclu, indiferent daca ai recircularea pornita sau nu.Si faza cu directia sensibila - nu mai mult ca la alte masini, din categorii apropiate ca pret, la aceleasi viteze.Parerea mea !


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 12 Jul 2004, 15:35
Post #79


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Sincer, cu zgomotul interior, dupa 120-130 zgomotul motorului este treptat dar sigur acoperit de zgomotul de rulare la vant. Pe la 150 deja motorul nu se mai aude, aeratoarele suiera destul de tare. Iar daca mai descizi cat de putin un geam nu te mai intelegi cu cei din masina. Eu zic ca SLZ nu a fost proiectata sa mearga cu asemenea viteza. E adevarat ca depaseam cam tot ce misca, dar oamenii aia mergeau relaxati in timp ce eu strangeam din b**i si din dinti la fiecare denivelare.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axutzu
post 17 Jul 2004, 14:57
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 July 04
From: Buccuresti




Fratilor sa va zic ceva....eu am SLZ de 2 sapt.....nu conteaza....faza e ca voi vreti ceva ce nu se poate...... e DACIA nu e BMW...sau alta masina sa merga cu 220....biggrin.gif...pe bune, dar masina nu merge cu mai mult de 180 (si nici cu atat)....si sa va mai zic ceva, treapta a V-a e pentru a reduce turatiile la motor adica de a-l odihni...si eu vreu sa mearga cu 200...tongue.gif...dar nu e de Dacia faza asta...si logan o sa prinda mai putin (165km/h) atat duce, adica mai putin decat asta..pe bune... nu e bmw sau mercedes....ia ganditi-va ...biggrin.gif!!!!!! :idea:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 17 Jul 2004, 20:27
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Dupa parerea mea, singura limitare e data de puterea motorului. Solenza nu are cum sa ajunga la 180 nici impinsa, pur si simplu nu are puterea necesara. Nici o masina de puterea SLZ nu ajunge la viteza aia, numai daca ar avea un profil de Porsche. Daca unuia sau mai multora dintre voi i-a arat atat pe bord este datorita erorii vitezometrului care poate ajunge si la 10%. Toti producatorii afiseaza o viteza mai mare decat cea reala, dar unii o fac cu mai mult si altii cu mai putin.


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Astor
post 17 Jul 2004, 23:01
Post #82


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 20
Joined: 2 July 04




QUOTE
si logan o sa prinda mai putin (165km/h) atat duce, adica mai putin decat asta..pe bune...


Ba una cu motor 1.6 s-ar putea sa duca. Am dus eu un Megane 1.6 la 200km/h. De la 1.4 chiar nu poti cere atat de mult.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Jul 2004, 14:52
Post #83


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ala probabil era Megane 1,6 16V. Oricum, asa cum am mai afirmat, motorul de pe SLZ este prea firav pentru viteze prea mari. Plus ca si restul componentelor sunt subdimensionate, mai ales in ce priveste partea de franare.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costin
post 20 Jul 2004, 10:05
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




ieri orele 20:00 DN1 din comarnic pana la metro ploiesti (cu mers legal la restrictii) aprox 150-170 si un pic pe bord
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Nu m-a depasit decat un CLK 200 kompressor (pe contrasens), in rest am dat faruri la tot ce misca ... passat, octavia, avensis, cielo, etc.
Masina perfect stabila, suiierat de vant puternic, motor torcea f.f.placut, pisica de pe bancheta din spate nu s-a trezit dar s-a intors pe partea cealalta la trecerea de cale ferata.
In general merg 120-130, nu am mai mers asa tare si asa mult (km), m-am simtit bine dar nu cred ca voi repeta prea curand.
Concluzie: masina poate (in linie dreapta si sosea ok), dar voi revenii la mersul meu normal pentru ca vreau sa o mai am 2-3 ani in liniste.
Rotile echilibrate si presiunea 2.1 in toate, 2 pers in masina (75+68 kg), 20kg bagaje, 16.000km la bord, 1an fara 12 zile vechime, revizie 10.000 normala, o singura problema: usa dreapta spate - inchiderea electrica - ars motorasul - 1/2 ore si 150.000 lei la 22:20 la meridian (nu aveam garantia la mine)
Punct

PS: cred ca merge bine


--------------------
Dacia Solenza 1.4 80CP Grafit, clima - B-31-ETA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 20 Jul 2004, 12:00
Post #85


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




[quote]
usa dreapta spate - inchiderea electrica - ars motorasul - 1/2 ore si 150.000 lei la 22:20 la meridian (nu aveam garantia la mine)
Punct
[/quote]
:shock:
si din cauza asta nu mergea mai tare nu ? :shock:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 20 Jul 2004, 15:07
Post #86


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




[quote]In general merg 120-130, nu am mai mers asa tare si asa mult (km), m-am simtit bine dar nu cred ca voi repeta prea curand. [/quote]

Tot acm viteza asta i-am dat-o si eu si sunt e acord ca e o experienta ce nu trebuie repata. Conditii: drum relativ bun, 2,0 bari in cauciucuri (verificat la plecare), 6000 km, 3 persoane plus bagaje putine (in total cam 200 kg). Cu ce nu sunt de acord e cu torsul motorului, care se chinuie la tiratiile alea. Urla de zici ca nu-i adevarat insa il mascheaza suieratul si mai infiorator al aerului. Cl mai bine il auzi cand depasesti vre-un tir ceva.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 20 Jul 2004, 23:08
Post #87


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




M-am dus si eu pe lehliu, m-am intors la pod ala care duce spre Fundulea. Masina a luat 180, da chinuit. 170 merge mai putin fortata. Viteza de croaziera 120... Cat despre zgomot... Nu-mi place soseaua aia, e turnata si atat. Nu stiu daca e asa pana la sfarsit :?: In fine, zgomotul produs de pneuri acoperea motorul... cat desprea stabilitate: la 170 mana luata de pe volan si nu mi-era teama. E drept ca n-am stat asa prea mult wink.gif . Una peste alta: daca vrei sa vezi cum e sa dai blitzuri la masini mai tari, care merg mai usor si nu se ataca ca iau blitz de la Dacie, merge 170 lejer; daca vrei sa mergi asa, relaxat, 120, iar pt economie si familie (adica una bucata mama care se uita numai la viteza si te streseaza sa nu treci de 110) e indicat 90-100. Eu prefer 90, am impresia ca acu de benzina nu mai coboara. La 180 il vezi cu ochiu liber cum scade sad.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan911
post 20 Jul 2004, 23:15
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




mai bine ne luam mercedes sau bmw din Germaina
alea sugur sunt limitate elecronik la 250 km/h

laugh.gif


--------------------
Nu furati,guvernul nu suporta concurenta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan911
post 20 Jul 2004, 23:15
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




mai bine ne luam mercedes sau bmw din Germaina
alea sugur sunt limitate elecronik la 250 km/h

laugh.gif


--------------------
Nu furati,guvernul nu suporta concurenta !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Jul 2004, 11:57
Post #90


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Razvane, alea sunt limitate pentru ca au motoare foarte puternice si peste viteza aia deja nu mai prezinta siguranta in mers. Devin instabile, franele nu mai au aceeasi eficacitate, etc. daca ar fi sa ne luam dupa stabilitate si frane, Daciile ar trebui limitate electronice undeva pe la 130-140 (cu multa ingaduinta). Spun asta pentru ca deja la 130 nu te mai poti baza foarte mult e frane. Limitarea electronica la SLZ e data de limitarea turatiei la 6000 in treptele superioare. Si daca la 4000 de ture ai 150 km/h, la 6000 teoretic ar trebui sa ai 225 km/h, ceea ce nu se va intampla in vecii vecilor.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 19:33
Forum Renault