DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai porneste bine, Probleme la pornire

dariusboom
post 31 May 2006, 13:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 October 04




Salut!
Anul acesta de cand a inceput sa se incalzeasca afara (aproximativ 3 luni) mi se intampla un fenomen ciudat la pornire si anume: dimineata totul este OK, in schimb seara, dupa o zi de stat in soare masina porneste destul de greu. Acest lucru efectiv mi se intampla in fiecare zi...aseara de exemplu abia a pornit...pur si simplu dimineata este ok, dupa cateva ore de stat in soare porneste greu...toata iarna n-am avut nici un fel de probleme cu ea...
Este oare posibil sa se evapore benzina de pe undeva?
Trebuie sa-i fac ceva inainte de a porni?Degeaba am apasat pe pedala inainte de a o porni, tot asa face...

Care ar putea fi problema? Si mai ales care ar putea fi consecintele?

Multumesc!
Bafta tuturor


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 May 2006, 13:52
Post #2


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dariusboom @ 31 May 2006, 14:50)
[...]Degeaba am apasat pe pedala inainte de a o porni, tot asa face...
*
Ce pedala ai apasat ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 31 May 2006, 13:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 October 04




QUOTE(IRONICK @ 31 May 2006, 14:52)
Ce pedala ai apasat ?
*




...de acceletarie...ca la batrana dacie, sa-i vina putina benzina...


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2006, 13:56
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu zic sa schimbi benzinaria de la care alimentezi, si sa vezi cum se comporta.
Si daca apesi pedala de acceleratie poti tu sa stai pana la sfantu' asteapta sa vina benzina...
As avea rugamintea sa se inteleaga ca injectia nu este tot una cu carburatia, si nu prea are legatura cu pompele de sprit


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 31 May 2006, 13:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 October 04




QUOTE(klaus @ 31 May 2006, 14:56)
Eu zic sa schimbi benzinaria de la care alimentezi, si sa vezi cum se comporta.
*



...am pus de la MOL, dar in urma unor probleme (mi s-a oprit in drum si cei din service mi-au zis ca a fost o problema legata de combustibil - dupa ce au pus-o la computer), iar de atunci pun de la LukOil...in sfarsit, am sa incerc si alta benzinarie...


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 31 May 2006, 14:28
Post #6


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Pe langa misto-urile de rigoare si a mea porneste mai greu si la o turatie mai joasa dupa ce a fost tinuta mai mult timp in soare.



--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 31 May 2006, 15:40
Post #7


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Si la a mea, uneori cand e modorul caldut, porneste mai greu (trebuie sa tin cheia mai mult). Probabil calculatorul ala crede ca e motorul cald si nu mai baga asa multa benzina la pornire. Vezi topicurile
pornire grea si
Nu porneste "la prima cheie"

S-ar putea sa fie si de la senzorul de turatie, care e prea imbacsit:
senzorul de turatie
desfacut

This post has been edited by hash: 31 May 2006, 15:53


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 31 May 2006, 15:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Eu am observat ca dupa un mers in trafic aglomerat se incing toate de pe la motor, dar dintre astea cel mai tare se incinge bobina. Nu cumva asta ar cauza functionare cu fite?!



--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2006, 18:20
Post #9


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ca sa inteleaga lumea de ce am zis sa schimbe benzinaria: avand in vedere ca rece pleaca, dar la cald mai greu, e destul de probabil ca benzina (desi e luna iunie acus-acus), sa fie de ... iarna, care are niste componenti mai volatili.
Insa, avand in vedere ca se ridica problema si cu opritul in drum, eu zi sa se mai verifice si comntactele si senzorul de turatie.
Si poate nici bujiile nu ar fi de neglijat.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 31 May 2006, 18:50
Post #10


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




...și poate și bobina de inducție...


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 31 May 2006, 19:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Eu stiu de la berlina ca daca se incinge bobina nu e bine.
Ei bine asta de la solenza e incalzita de galeria de evacuare si capacul chiuloasei pe care este cocotzata, la o inaltime de cativa milimetrii, e de-a dreptul in flacari...mai ales daca ai chedder in fata ca sa nu iti intre frunze la motor smile.gif (eh eu aveam altceva), pe acolo nu mai circula curentul de aer si e naspa, dar am renuntat la etansarea aia si am ridicat bobina mai sus(merge cu saibe sau piulite, ca suruburile-s lungi), plus ca am pus si un pic de material izlator intre ea si capacul chiloasei, si parca e mai rece.


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 31 May 2006, 22:13
Post #12


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Masina mea are 3 luni. Cu ce bujii sau bobina sa am probleme?


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 1 Jun 2006, 10:38
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.191
Joined: 29 May 06




QUOTE
Salut!
  Anul acesta de cand a inceput sa se incalzeasca afara (aproximativ 3 luni) mi se intampla un fenomen ciudat la pornire si anume: dimineatza totul este OK, in schimb seara, dupa o zi de stat in soare masina porneste destul de greu. Acest lucru efectiv mi se intampla in fiecare zi...aseara de exemplu abia a pornit...pur si simplu dimineatza este ok, dupa cateva ore de stat in soare porneste greu...toata iarna n-am avut nici un fel de probleme cu ea...
  Este oare posibil sa se evapore benzina de pe undeva?
  Trebuie sa-i fac ceva inainte de a porni?Degeaba am apasat pe pedala inainte de a o porni, tot asa face...

  Care ar putea fi problema? Si mai ales care ar putea fi consecintele?


Problema ta s-ar putea sa fie foarte simpla. Chiar tu ai zis ca dupa cateva ore de stat in soare porneste mai greu. Eu cred ca se produce o evaporare a benzinei. Incearca sa amorsezi pompa de mai multe ori, adica pune si ia contactul de cateva ori inainte sa pornesti. S-ar putea sa nu mai ai probleme. Apasatul pe acceleratie nu cred ca ajuta cu nimic.
Sa ne zici si noua daca s-a rezolvat.
Bafta.

This post has been edited by klaus: 1 Jun 2006, 11:29


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 1 Jun 2006, 11:16
Post #14


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Daca exista putin combustibil in rezervor si masina sta in soare mai mult timp asa patesc si eu: nu porneste din prima. Banuiesc ca are legatura cu evaporarea benzinei si dezamorsarea (mai mult sau mai putin) pompei de benzina. De ce spun asta? Incercati asa (combustibil putin si dupa o zi de stat in soare): pus contactul, luat contactul, pus contactul, cheie; rezultatul e ca motorul porneste "din prima".


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pleosc
post 1 Jun 2006, 13:02
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 1 March 04
From: Constanta




Ok,am avut si eu o problema...nu la pornire...dar ca sa nu deschid alt topic...
Mergeam cu ea si a inceput sa traga in hopuri.Am oprit,relantiul era si el instabil,am pornit turand-o peste 3000....moment in care a inceput sa palpaie martorul anti-poluare.
Am tras pe dreapta,am stat 10 minute cu motorul oprit,apoi am pornit spre casa.Martorul nu mai palpaia,dar in a doua si a treia mergea tot sacadat.Am ajuns acasa,am stat vreo juma de ora sa caut cartea de garantie,si cand sa plec cu ea la dealer,mergea struna.La dealer mi-au zis ca nu are rost s-o bage pe comp daca nu mai palpaie ledul,si daca mai face asa sa vin direct la ei.
Deci....ce s-a intamplat?


--------------------
Dacia Logan Ambition - CT-54-XXX
Orice solutie genereaza noi probleme.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Jun 2006, 13:22
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 1 Jun 2006, 14:20
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




mai postez odata ca se pare ca toate posturile de aseara au disparut.

La cum prezinti tu problema mie imi suna a problma cu sonda de temperatura. Ce face aceasta sonda? ei bine ea inregistreaza temperatura motorului si o trimite la UCH pentru a regla amestecul in cilindrii ( mai bogat sau mai sarac). Daca pe traseul sonda-uch apare vreo neregula si UCH nu mai primieste semnale de la sonda chiar si pentru o fractiune de secunda este considerata temperatura motorului de -40 de grade. Astfel se imbogateste amestecul de benzina si ar putea duce la o inecare a motorului, o pornire mai grea sau chiar o oprire a motorului in mers.

Se poate descoperii defectul prin testul VAS (sau cum s-o numi la dacia) care ti-l fac cei din service, adica iti baga masina pe calculator. dar daca faci asta ai grija sa ceri sa iti tipareasca testul.


LATER EDIT: postul meu se refera la problema initiatorului topicului.

This post has been edited by AMW: 1 Jun 2006, 16:25


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusboom
post 1 Jun 2006, 16:17
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 18 October 04




QUOTE(pleosc @ 1 Jun 2006, 14:02)
Ok,am avut si eu o problema...nu la pornire...dar ca sa nu deschid alt topic...
Mergeam cu ea si a inceput sa traga in hopuri.Am oprit,relantiul era si el instabil,am pornit turand-o peste 3000....moment in care a inceput sa palpaie martorul anti-poluare.
Am tras pe dreapta,am stat 10 minute cu motorul oprit,apoi am pornit spre casa.Martorul nu mai palpaia,dar in a doua si a treia mergea tot sacadat.Am ajuns acasa,am stat vreo juma de ora sa caut cartea de garantie,si cand sa plec cu ea la dealer,mergea struna.La dealer mi-au zis ca nu are rost s-o bage pe comp daca nu mai palpaie ledul,si daca mai face asa sa vin direct la ei.
Deci....ce s-a intamplat?
*



...exact asa am patit si eu cu o zi inainte de a face revizia (de an) anul trecut...daca tot am venit a doua zi la revizie am cerut s-o bage la computer si mi-au zis...COMBUSTIBIL PROST...asta mi-au zis ei...puneam benzina de la MOL...de atunci am mai pus de la MOL, nu foarte des, dar cert este ca nu mi-a mai facut aceasta problema...repet, asta a fost explicatia data de ei, doar ca au mai zis ca daca voi mai pune de la MOL sa nu mai pun de la benzinarii foste SHELL...

This post has been edited by dariusboom: 1 Jun 2006, 16:18


--------------------
dacia logan prestige 2007 - B-60-NRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 1 Jun 2006, 16:23
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




intr-adevar si benzina poate fi o cauza. Oricum feriti-va de fostele shell cum spunea colegu mai sus si de cam toate benzinariile luk oil.


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 1 Jun 2006, 23:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Feriti-va si de ROMPETROL,OMV,PETROM..........etc,bagati gazolina fratilor,e cea mai sanatoasa.Hai sa fim seriosi benzina e ok peste tot,ma refer la numele consacrate,care concern isi permite sa vanda produse de proasta calitate la concurenta de pe piata?asta cu dincolo e mai buna sunt baliverne,chestii psihice,ai auzit de la unu si altu ca acolo ar fi mai buna si normal ca dupa ce bagi ai tendinta sa masori fiecare demaraj,esti atent la orice accelerare .Nu contest ca sunt diferente intre combustibili dar nu in asa masura incat sa nu poti porni masina blink.gif


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 1 Jun 2006, 23:28
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




ai sa razi dar chiar cei din service m-au sfatuit sa nu bag de la luk oil si de la fostele shell pentru ca foarte multe masini vin in service cu diverse probleme si se dovedeste ca este din cauza benzinei de la luk oil si fostele shell, aici nu ma refer doar la mecanici dacia.


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLORO
post 2 Jun 2006, 08:27
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 October 04
From: Cluj-Napoca




Darius, ca patitul nu e nimeni
Am constatat si eu problema benzinariilor MOL foste Shell
In Cluj, la benzinaria de langa podul cu str. Aurel Vlaicu, am alimentat de vreo 3-4 ori. De fiecare data am remarcat ca motorul avea un ralanti instabil si nu tragea asa bine. In schimb, cand alimentez de la MOL Dorobantilor, motorul merge brici, fara intreruperi. Alimentez numai cu `98. Deci, dupa parerea mea, chiar exista o problema cu fostele Shell.
Totusi probleme cu pornirea nu am avut cand alimentam cu benzina ex. shell.
Numai bine

This post has been edited by FLORO: 2 Jun 2006, 08:33


--------------------
ex. Dacia Logan Laureate 1.6 2005
VW PASSAT 1.9 TDI stock 131 CP -> CIP 165 CP, 6 TREPTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin1
post 2 Jun 2006, 08:35
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 10 August 05




QUOTE(dariusboom @ 31 May 2006, 14:54)
...de acceletarie...ca la batrana dacie, sa-i vina putina benzina...
*


nu trebuie sa apesi pedala de acceleratie deloc. scrie in cartea masinii.


--------------------
VW Passat B6 2009 2.0 CRTDI 110CP+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nero
post 26 Jun 2006, 17:22
Post #24


Mr


Group: Members
Posts: 94
Joined: 17 May 06




Ieri si azi nu mi-a pornit din prima decat la a 2-a cheie si dupa ce-am apasat usor acceleratia. Benzina e de 95 mai am vreo 14 litri in rezervor.In ambele cazuri masina a stat in soare cateva ore dimineata porneste la prima cheie. O sa umplu rezervorul sa vad daca mai face.

This post has been edited by Nero: 26 Jun 2006, 17:27


--------------------
Dacia Logan 1.4 2005 - Azur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 26 Jun 2006, 17:53
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Am patit-o si eu intr-o zi, a trebuit sa dau de 5 ori la cheie pana a pornit. Aveam benzina putina in rezervor si masina statuse in soare, dar nu cred ca asta ar trebui sa fie o problema.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
charly
post 26 Jun 2006, 19:06
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 20 September 05
From: CJ




Acelasi comportament si in cazul loganului meu. Dupa cateva ore de stat in soare porneste foarte greu, de parca s-ar ineca. Inclin sa cred ca are o legatura cu faptul ca masina sta mai mult timp in soare, deoarece cu aprox aceasi cantitate de benzina porneste fara probleme cand o scot din garaj.


--------------------
Ford Focus 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius
post 26 Jun 2006, 19:12
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 396
Joined: 18 March 05
From: arad




Nu are voie,astea sunt simptome de senzor de turatie.


--------------------
Seat Cordoba 6L - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nero
post 27 Jun 2006, 07:58
Post #28


Mr


Group: Members
Posts: 94
Joined: 17 May 06




Pai la rece porneste cei care au avut probleme cu senzorul ziceau ca nu porneste din prima nici la rece nici la cald.


--------------------
Dacia Logan 1.4 2005 - Azur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 27 Jun 2006, 10:10
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




Si eu am avut mici neplaceri cand vedeam ca nu porneste loganu din prima.
Dar de ceva vreme... nu mai am probleme. Alimentez de la omv si mol 95 fara pb.


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hann
post 28 Jun 2006, 09:37
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 September 05




Se dilata rezervorul si face vid. Dupa ce a stat mult in soare incercati sa scoateti busonul de la rezervor sa vedeti daca trage aer inauntru. Mai incercati sa impingeti si fisele de la bujii, la mine de la asta era. Oricum s-a tot discutat de problemele astea si pe alte topicuri.


--------------------
Dacia Logan - Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:39
Forum Renault