Probleme ambreaj, Nu mai intra in viteza
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreaj, Nu mai intra in viteza
vincere |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|||
B17XGG |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Ti-o fi pus mesteru' discul invers.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.063 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Trebuia sa-ti schimbe si placa de presiune, cel mai probabil s-a decalit si la cald nu mai debreiaza complet.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
vincere |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
PLACA DE PRESIUNE , NU E TOT UNA CU DISCUL DE AMBREAJ ?
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
florin iulian |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 November 07 From: Dorohoi ![]() |
nu, sant doua piese total diferite.
|
--------------------
Dacia, Nissan
1300,1310,1310,Note
1980,1984,2002,2006
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.063 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu. Din ansamblul ambreiajului fac parte volantul, discul, placa de presiune, rulmentul de presiune si cablul (daca nu e hidraulic) si axul/priza directa.
La o operatiune normala (odata desfacut acolo) se schimba discul, placa si rulmentul. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
La o operatiune normala,se schimba ce e necesar. Asta cu se schimba totul e scornita tot de mecanicii astia care vor sa schimbe totul ca sa ia mai multi bani. Eu zic ca e din reglajul cablului,daca a fost prea strans la inceput e posibil sa se fi mers cu ambreiajul usor patinand sau cu rulmentul in contact permament cu placa,ceea ce fie a bulit rulmentul si/sau placa si discul in cel mai rau caz,fie se mai poate regla cursa ambreiajului,pentru ca asa cum e acum e clar ca nu ambreiaza si nu poti baga in viteza cu motorul pornit. Eu as incerca un reglaj al cursei prima data,daca nu merge trebuie vazut ce s-a intamplat inauntru. Oricum,bun mecanic a fost si-ala...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.063 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa dai cutia jos ca sa schimbi o piesa, sa cada alta dupa 5000 km, sa dai iar cutia jos sa schimbi doar piesa asta si dupa 7000 km sa cada alta? Cand poti sa dai o data cutia jos, sa schimbi cele 3 piese si sa nu ai treaba minim 100.000 km?
Iesi mai ieftin si la manopera astfel, asta daca nu esti genul care o desface acasa si nu tine cont de timp. ![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
vincere |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Era cablu de abreaj nou "reglat" la o apasare cred ca la 70-80kg forta. La 120kg cat am nu m-a "derajat" prea tare - in schimb nu putem sa o tin din ambreaj in rampa mai mult de 5 sec. Dupa 2 zile de mers asa, spirele de la cablu au inceput sa se incalece incat "slabirea" pedalei instant si imposibilitatea de a baga si scoate din orice viteza a fost datorata stricarii cablului. A schimbat cablu si acum vad ca nu mai am probleme ... sau macar asa sper ! Craciun fericit !
|
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Prietene, vinde patentul cu masurat Kg/f . Ce sustii tu e vrajeala pura sau nevoie de a face postari.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce ai cu el? Spune corect. Cablul era asa de prost (am intalnit multe, si daca citeam primul postul, tot de cablu ma luam), fara manta de plastic la interior, incat forta lui de apasare a facut sa rupa sarmele din el. Cineva mai destept, baga intai vaselina pe el, si tinea cu 2-3 luni mai mult, dar tot pica. E vrajeala cu facutul pedalei sa mearga mai usor, ca totul se datoreaza unor forte nereglabile (soarele, lungimea bratului la furca si peda, frecarea-n cablu). La 1300, si daca pui discul invers, merge bine, nu atinge butucul de suruburile de la volanta. Eu stiu c-am pus, si n-am avut probleme.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
vincere |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Mi-a revenit problema "agatatul" la scoaterea din viteza, dificultate de introducere in viteze, pedala foarte jos la ambreiere. M-am lipsit de toti mesterii si m-am apucat sa dau singur jos cablu (dupa cartea lui Mondiru).
1. Prima constatare: Cablu "intra" in caroserie 5-10 mm si capatul ros de tabla. Practic mesterul a montat cablu direct pe caroserie, E o tabla pe care sta pompa de frana si 2 gauri (nu perfect aliniate). Acolo nu trebuie sa fie o bucsa, un suport , un opritor ? Cred ca la inlocuirea vechiului cablu o fi dat-o jos. Cum arata busa de suport in caroserie si unde o pot gasi ? 2. Doua constatare: de tare ce fusese pedala (si sper ca nu mai am replici de b...langii gen: patent de masurare a fortei ) - axul-stift de prindere a cablului pe pedala era ros trei sferturi ca o masea cariata doar pe o parte (mai avea putin si se rupe de "polizat" ce a fost de forta de apasare, iar gaura de pe pedala prin care trecea largita excentric vreo 3 mm. Axul stift ros 2mm intra cu "caria" in gaura largita excentric si mai faceau deci o "alungire" de vreo 5 mm. In plus mesterul "gasise" solutia la intarirea pedalei sectionand cu patentul arcul rapel. Aveti idee se gasesc la undeva pedalier ambreaj sau tot la dezmembrari ? |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu ne tragem din maimuțã,dar ne îndreptãm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
vincere cablu are pe camasa lui o bucsa care-l bolcheaza pe caroserie
pedaua o poti repara tu acasa,prin bucsarea gaurii unde intra boltu de la cablu de ambreiaj,cu o za de lant(ca cel de bicucleta) pe care sa poti baga un surub de 6 mm diametru,agrafa care se agata de cablu se gaseste la magazin |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
tinker |
![]()
Post
#14
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
e normal daca nu iau piciorul de tot dupa ambreiaj cand accelerez sa se auda niste bocanituri de undeva de la cutia de viteze si sa mearga usor sacadat?se simte mai tare cand schimb 1<2,2<3,planetara nu e ca sunt apropae noi si m am uitat oricum
scuze ca m am bagat,dar am zis sa numai deschid alt subiect This post has been edited by tinker: 3 Jan 2013, 15:34 |
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
discul de frictiune sau arcurile lamelare sunt uzate
sau poate schimbi in turatie prea mica This post has been edited by catalinxx: 3 Jan 2013, 18:36 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
alex81 |
![]()
Post
#16
|
![]() Dacia Driver... Group: Members Posts: 27 Joined: 11 January 13 From: Timisoara ![]() |
Va salut,sunt nou pe forum dar am urmarit cam toate topicurile. Am avut si eu o problema cu ambreajul si am gasit topicul asta si am spus sa postez si eu aici.
Am schimbat si eu tot chitul de ambreaj (disc,placa si rulment, ).De cand mi'a schimbat domnul mecanic aceste piese,masina nu mai merge ca inainte,nu mai trage ca inainte,iar la plecare cu viteza 1 si a doua imi trepideaza(se scutura),daca fortez plecarea de pe loc se aud zgomote ciudate parca fluiera si huruie. Stie careva sa imi raspunda care ar fi cauzele? Se poate sa fie eroare din partea mecanicului sau din cauza piselor? In caz ca nu am postat unde trebuie rog un Moderator sa mute postul in topicul corespunzator. Attached thumbnail(s) P08_12_12_12.14_1_.jpg ( Size: 274.25k ) Number of downloads: 1056 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
Koffy |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 501 Joined: 8 August 08 From: Bucuresti-Militari ![]() |
O problema cum ambreiajul am si eu la un Pick Up. Mergand intr-o zi cu masina am folosit frana de motor ce-i drept cam sarcastic schimband din a 4- in a 1-a. A venit un miros puternic de ambreiaj. Iar treptele de viteza merg cuplate doar la rece(motorul oprit).Am incercat sa cuplez cu motorul pornit in marche arriere si patineaza in celelalte viteze nici atat.
Ce sa se fi stricat ? Ce-ar trebui verificat ? |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima
- B 20 SVG
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#18
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
discul de cine e fabricat?picupul e benzinar,diesel.? Discul de dacie e un Cenzurat nu rezista daca e de calitate proasta, la unele cedeaza butucu.
data viiitoare cumparati disc de fermit,au distribuitori in tara, cumparand chinezariile alea de la magazinele de piese, le unflati buzunarele strainilor care le fabrica. in loc sa stea banul in tara. ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 16 Jan 2013, 20:56 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Koffy |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 501 Joined: 8 August 08 From: Bucuresti-Militari ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 16 Jan 2013, 20:54) discul de cine e fabricat?picupul e benzinar,diesel.? Discul de dacie e un Cenzurat nu rezista daca e de calitate proasta, la unele cedeaza butucu. data viiitoare cumparati disc de fermit,au distribuitori in tara, cumparand chinezariile alea de la magazinele de piese, le unflati buzunarele strainilor care le fabrica. in loc sa stea banul in tara. ![]() Pick-up-ul este un 1.9 tdi. Habar nu am ce origine are discul. Masina este una de serviciu. A fost cumparata de ceva timp cateva lui asa ca nu am de unde sa stiu calitatea pieselor din interior si de cine sunt fabricate. |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima
- B 20 SVG
|
|
dacia_geo |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 23 December 10 ![]() |
Am si eu o intrebare. Ce parere aveti de discul de ambreiaj (180) de origine dacia? E bun de ceva sau am dat bani degeaba pe el? Placa de presiune am gasit Klaxcar. Se merita asa ceva sau nu? Multumesc anticipat.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#21
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
depinde cum folosesti si masina,daca nu fortezi rezista,
daca vrei sa reziste si mai bine, pe 180 gasesti kit pt R12. valeo,sachs luk. la picup ..daca era kit original,si avea km multi masina,sa dus discu,feodou,sau arcurile rupte, ori sa crapat placa. tu ce parere ai? masinile sunt bune,da trebuie sa sti sa conduci. This post has been edited by ct-03-tvy: 16 Jan 2013, 23:15 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Koffy |
![]() ![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 501 Joined: 8 August 08 From: Bucuresti-Militari ![]() |
masinile sunt bune,da trebuie sa sti sa conduci.
[/quote] Pentru noi romanii dacia stiu ca inseamna masina. Deh ne multumim si noi cu ce avem si cu ce ne permite buzunarul. Vorbim despre o masina care necesita o investitie destul de mare(pui una si cade cealalta), despre calitate nici numai vorbim. Este adevarat ce ai obiectat tu mai sus. Dar aceasi metoda am aplicat-o si la alte tipuri de masini gen mercedes, fiat, chiar si reno. Ce oare sa intamplat ? Nu sa intamplat absolut nimic. Sa zicem ca mercedesul are calitate fata de fiat si reno. Dar oare dacioara noastra... |
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Clima
- B 20 SVG
|
|
tinker |
![]()
Post
#23
|
![]() gradinar,lingvist, filosof Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Ti
2000/berlina
- 123 nu iau droguri,eu sunt droguri
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru gaura ovalizata, ori cum a zis niku, ori incarci electric gaura si apoi gauresti din nou. Piesa din tabla, poti s-o faci si tu, iar in loc de bolt, pui un surub de M6. Toate aste nu s-au alungit ca urmare a efortului mare numai in acel cablu, ci e o uzura firesc, pe care nu prea a vazut-o nimeni pana acum.
La frana de motor violenta, e posibil sa se fi rupt discul, asa cum am dat eu pozele din topicul cu ambreiajul. Nu e calitate chiar proasta, ci exploatare violenta si dura. Baga si alta masina pe unde ai bagat tu Dacia, si va ajunge la fel. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(Koffy @ 20 Jan 2013, 12:35) masinile sunt bune,da trebuie sa sti sa conduci. ... noi romanii dacia stiu ca inseamna masina. Deh ne multumim si noi cu ce avem si cu ce ne permite buzunarul. Vorbim despre o masina care necesita o investitie destul de mare(pui una si cade cealalta), despre calitate nici numai vorbim. Este adevarat ce ai obiectat tu mai sus. Dar aceasi metoda am aplicat-o si la alte tipuri de masini gen mercedes, fiat, chiar si reno . Ce oare sa intamplat ? Nu sa intamplat absolut nimic. Sa zicem ca mercedesul are calitate fata de fiat si reno. Dar oare dacioara noastra... zici cä ai aplicat aceeasi "metodä" la mercedes, fiat, chiar si reno - si dai vina pe calitatea pieselor ![]() Prietene , tu nu trebuie sä mergi sä te "destäinui" unor mecanici , la medic specialist gäsesti solutia ! ( vizita medicalä avea si o rubricä pentru psihiatrie , cel putin pentru profesionisti ) Frînä de motor din a 4-a în a 1-a n-am întîlnit nici la femei-soferite ( si cumnatä-mea e gafe expert ) ![]() Cine îti dä tie cheile unui mercedes e - sä zicem - neam cu tine , dar cine ti-a dat permisu' nu are scuzä ! P.S. Mie la Sprinter mi-a picat ambreiajul fuliei de alternator si m-au capsat cu 380 euroi sä-mi aducä una de "orijine" cä de , e mercedes de rahat si sunt distribuitori exclusivi , calitate mercedes zice ... picä inventia asta într-o veselie si n-au decenta s-o declare "defect de fabricatie" cum fac alte märci care nu se tin cu nasul pe sus ! Cînd am reclamat aberatia ( m-au tinut färä furgonetä 3 säptämîni ) , m-au invitat la o prezentare de lansare a unui model nou - cu dineu ![]() ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
valex19 |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
salut, imi cer scuze ca imi "bag si eu coada " dar ma confrunt cu o problema de ceva timp , am masina de un an si permis tot de atunci sunt nestiutor in ale mecanicii.
Daca fac un drum cu masina de 100 km dupa primii 50 km imi intra foarte greu in viteza , am schimbat ulei -ul din cutie dar degeaba cum se incalzeste ulei-ul incepe distractia , in schimb la rece cand este uleiul mai gros merge foarte bine intra in viteza si nu caraie asta pana se incalzeste ( " cu ciocanu' sa-i dau in schimbator si nu mai intra in viteza"), multumesc |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#27
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
koffy
esti destept nevoie mare, ai vrea ca o masina uzata sa faca frane de motor din 4-1 , ai stat sa gandesti putin? si anume- faptul ca piesele de circula in piata sunt de ca..t , si ca piesele de uzina pt dacia is facute in turcia, facute cu materiale ieftine, pt a fi cumparate de habarnisti? pune si la Mercedes piese de rahat, ulei mineral ,care se depune in motor, si pe urma executa frane de motor, majoritatea utilizatorilor nu au nici o treaba cu reviziile schimburile care se fac, operatiile de intretinere la masinile vechi, da vin cu ineptiii dinastea si le discuta pe forum! This post has been edited by ct-03-tvy: 22 Jan 2013, 23:43 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:00 |