DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fum albastru

florinalin
post 3 Jun 2006, 11:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 May 05




Am o supernova confort 2002, cu ceva km la bord (150000), si de curand i-am facut o revizie capitala, oricum concluzia a fost ca am schimbat kitul de distributie, am segmentat-o, am schimbat garnitura de chiuloasa, cateva semeringuri care mai sunt pe acolo, filtru ulei, ulei etc.
Mecanicul la care am fost mi-a zis ca ar fi bine sa pun si un aditic de ulei 2+2, din astea care de gasesc pe la petrom. Zis si facut. Acum problema este ca masina imi scoare in mod continuu fum albastru, chiar si la relanti, iar daca plec de pe loc, practic in urma mea ramane un un nor imens de fum. Care este explicatia pentru ca eu nu o gasesc, repet masina este nou segmentata cu segmenti originali (de la dacia).


--------------------
DSN DSN Confort - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 3 Jun 2006, 11:41
Post #2


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea






--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinalin
post 5 Jun 2006, 08:22
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 May 05




chiar nu-mi poate da nimeni un raspuns mai pe intelesul meu?


--------------------
DSN DSN Confort - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 5 Jun 2006, 08:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Mai pe intelesul tau: -poti fi sigur de un singur fapt, si anume ca uleiul ajunge in cilindri unde e ars.
Cum ajunge asta ar trebui sa stie mecanicul care a facut interventia (segmentat, schimbat garnitura, alea alea ....).
Cauze posibile:
-uzura mare in cilindrii, nerezolvabila prin segmentare
-montaj defectuos al segmentilor
-daca am inteles bine supapele au niste simeringuri (nu ai spus ce simeringuri ai schimbat) si posibil ca pe acolo sa fie aspirat uleiul in cilindrii
-deocamdata atita imi vine in minte (mai plauzibil)


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacian10
post 5 Jun 2006, 12:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 27 February 05
From: buc




eu am patit o chestie asemanatoare cu vechea berlina.
i-am facut setul motor la un meserias, care a bagat segmentii iar cind a bagat pistonele a spart unul sau doi segmenti si cind am plecat de la el am observat fumul albastru dar asta zice ca din cauza ca a uns pistoanele cu ulei ca sa intre mai usor si ca intr-un timp relativ scur isi revine.
am iesit pe autostrada sa fac un rodaj timp in care am bagat ulei cala trabant smile.gif .
in aceeasi zi am plecat la buzau , dus-intors consum de ulei 2 litri blink.gif .
m-am intors si am constatat ca erau segmentii sparti
asta cred ca este si la tine


--------------------
renault symbol fidji 2005 dci - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinalin
post 5 Jun 2006, 14:40
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 May 05





Nu stiuce sa zic referitor la uzura cilindrilor, pentru ca chiar si inainte de segmentare nu imi scotea fum albastru in halul in care imi scoate acum, asta una la mana, si a doua, aditivul nu l-am bagat excat cand am luat-o, ci la vreo 2 zile, iar in timpul asta cand am mers nu a scos asemenea fum. Sa se fi uzat cilindrii in asa hal in timpul asta nu cred, iar segmentii sa se fi spart....ma gandesc ca ar face ceva zgomot...
Semeringuri la supape nu am schimbat, nici nu am auzit ca ar avea sa ceva, stiu doar ca mi le-a curatat (supapele) si a curatat si scaunul pe care se aseaza ele.

This post has been edited by DragosP: 5 Jun 2006, 17:44


--------------------
DSN DSN Confort - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinalin
post 5 Jun 2006, 14:44
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 May 05




@dacian:
Povestea ta pare destul de plauzibila, da nu stiu ce sa zic referitor la un monraj aiurea al segmentilor, omu care mi-a facut mie lucrarea lucreaza in domeniu, ba chiar la un service specializat pe motoare de Renault, deci inclin sa cred ca stie si el sa monteze niste segmenti pe niste cilindrii. ma gandesc sa nu se fi spar apoi, da nu vad din ce cauza.
Mai astept pareri, oricum m-am gandit ca in weekend sa ii schimb uleiul, si sa nu mai pun nici un fel de aditiv sau alte prostii din astea, sa vad daca se schimba ceva. Aspet pareri. Multumesc

This post has been edited by DragosP: 5 Jun 2006, 17:43


--------------------
DSN DSN Confort - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 5 Jun 2006, 17:43
Post #8


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Părerea mea sunt (că-i mai multe smile.gif ):
1. nu mai cita tot postul!
2. meri în service înapoi și zi-le să facă ce-or face da' să nu mai scoată fum albastru.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 11 Jun 2006, 01:00
Post #9


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Segmentii vechi au lasat o "amprenta unica " ca forma / dimensiuni pe camasi ,tu cand ai pus altii noi astia nu au "amprenta" de pe camasi si astfel cu segmenti noi ai pierderi de ulei pe la segmenti . mai mergi cu ea asa sa se mai rodeze segmentii si camasile si sa intre ele fast la nivel de zgarieturi . daca totusi dupa un timp tot scoate fum ... trebuie sa schimbi setul cu totul (daca e de la set ) pot fi si alte cauze explicate de baieti anterior.


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinalin
post 13 Jun 2006, 15:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 May 05




La asta m-am gandit si eu, ce e drept nu am mers f mult cu ea de cand am schimbat segmentii.Folosesc destul de rar masina, am una de firma si mai mult cu ea umblu.


--------------------
DSN DSN Confort - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 22 Aug 2006, 19:55
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Salut!
Problema ta este aproape sigur de la simeringurile de la supape. Nu trebuia sa umbli la segmenti inaintea masurarii compresiei in cilindri. Motoarele astea tin aprox. 300k km daca sunt exploatate corespunzator. Daca desfaci iar motorul , inainte masoara compresia in cilindrii si daca totul e ok , nu umbla la segmenti(trebuie sa ai cam aceeasi presiune la toti 4 cilindrii).Sa ne tii la curent!


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 22 Aug 2006, 20:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




primii 2 segmenti sunt de compresie. Al 3-lea de jos e cu ungerea. Ala curata cilindrii de ulei. Problema e la ala.
Iti spun eu ce cred ca a facut mecanicu. Dupa ce a scos segmentii si i-a bagat la loc pe aia noi, nu a curatat suficient santurile de la pistoane pe care acestia intra. Iar segmentul al treilea care are rol de ungere, e prins si sta contractat in piston si nu isi face treaba. Al 3-lea segment, sau primu de jos, e ca un arc si niste lamele care curata... Mai nasol e sa aflii la care din pistoane s-a intamplat. Nu stiu daca scotand fisa la fiecare cilindru in parte, vezi mare lucru.
In cazul asta, compresia nu dovedeste nimic. Poti sa ai compresie f buna, dar sa manance ulei. Repet, primii 2 segmenti sunt de compresie, al treilea fiind cu uleiu. De obicei cand se uzeaza un motor....toti segmentii sunt uzati si de-aia lumea spune ca atunci cand mananca ulei, nu mai ai compresie. Corect, dar in cazul tau toti segmentii sunt noi.

Mai e si posibilitatea ca mecanicul sa fi rupt segmentii cand a bagat pistoanele in cilindrii.



--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evo
post 23 Aug 2006, 13:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 20 July 06




dupa citirea topicului....am o intrebare,la 150.000 de km a avut nevoie segmentare?mi se pare putin cam devreme.


--------------------
Dacia Supernova 2001 rapsodie - b xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 24 Aug 2006, 02:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(AlinREHAU @ 11 Jun 2006, 04:00)
Segmentii vechi au lasat o "amprenta unica " [...] cand ai pus altii noi astia nu au "amprenta" de pe camasi si astfel cu segmenti noi ai pierderi de ulei pe la segmenti


De mult n-am mai ras atata! radmasa.gif

Sa le zicem astora de la politie sa ia amprentele la motor.

Pe bune acum, e o explicatie f. logica a unei... aberatii.

Cel mai probabil ti-a ciupit simeringurile de supape... astea scot un fum dezastruos. Daca ti-a spart segmentii, e un tampit, ca asta trage si niste zgarieturi de toata frumusetea pe camasi.

Succes!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2006, 06:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Stefan_B @ 24 Aug 2006, 03:38)
De mult n-am mai ras atata!  radmasa.gif 

Sa le zicem astora de la politie sa ia amprentele la motor.

Pe bune acum, e o explicatie f. logica a unei... aberatii.

Cel mai probabil ti-a ciupit simeringurile de supape... astea scot un fum dezastruos. Daca ti-a spart segmentii, e un tampit, ca asta trage si niste zgarieturi de toata frumusetea pe camasi.

Succes!
*



... nu fii rautacios. Cred ca a vrut sa se refere la ovalizarea camasilor.

In legatura cu simeringurile...Daca e de la simeringuri...se vede pe bujii...si in scurt timp la mersul motorului, ca se afuma bujiile si nu mai dau scanteie.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinalin
post 26 Aug 2006, 09:07
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 16 May 05




dupa ce-am citit toate parerile voastre incep sa cred si eu ca e de la acele semeringuri de la supape, pentru ca unul din voi a zis ceva de afumarea bujiilor...acest lucru mi se intampla mie, dupa ce merg 150-200 km bujiiile se ajuma dupa ce in prealabil le-am scos si le-am curatat. Ce mai pot spune este ca am mai mers ceva km cu masina, vreo 1000 si ceva km si acum imi scoate fum cand si cand. Adica sunt momente cand plec de pe loc si las in urma nor de fum, si sunt momente cand nu scoate nimic. Ma gandesc ca in timp s-o potololi definitiv. Oricum multumesc f mult pentru parerile ce le-ati expus aici, si le mai astept.


--------------------
DSN DSN Confort - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eudin_umarian
post 26 Aug 2006, 11:15
Post #17


.........


Group: Members
Posts: 280
Joined: 15 January 06
From: constanta




posibil sa fie de la simeringuri.

NU mai folositi prostia aia de aditiv 2+2 !!!
la fosta dsn am facut prostia sa pun aditivul lu' peste(2+2), instantaneu incepand sa mance ulei si sa scoata mai mult fum(negru).


--------------------
iadacia Logan 1.5 dCi 2006 Ambition - ? 00 ???
stiu ca nu stiu nimic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 05:45
Forum Renault