temperatura motor dupa oprire
![]() ![]() ![]() |
temperatura motor dupa oprire
ct03nut |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(ct03nut @ 4 Jun 2006, 17:42) si sfatul cu deschisul caloriferului iese din discutie, cred ca mai bine circul fara termostat decat sa risc o prajire lenta a motorului Verifica radiatorul. Daca mergi fara termostat ( avand in vedere ca ai setul nou ) il schimbi din nou. Mergi cu termostat, eventual sa il schimbi cu altul ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ilikecheese |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Asa patesc si eu.Dar nu stau 2 minute sa se raceasca plec la drum si se raceste pe drum.Ventilatoru ala nu raceste la relanti.daca se tureaza da,asa ca ii dai bice ca se raceste.Apa aia ajunge la 95 pt ca dupa ce opresti motoru nu mai are cine sa raceasca apa,si cum restul pieselor ce trebuiesc racite sunt ff incinse apa se incalzeste si ea.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
renault12gordini |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 4 October 05 ![]() |
Vezi sa nu fie ceasul de temperatura stricat.Daca scoti termostatul e mai bine , daca nu fa rost de un radiator mai mare.
|
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(renault12gordini @ 4 Jun 2006, 19:29) Vezi sa nu fie ceasul de temperatura stricat.Daca scoti termostatul e mai bine , daca nu fa rost de un radiator mai mare. E mai bine sa mergi fara termostat? Gandeste-te si tu putin. Daca motorul functioneaza la un regim termic inferior, consum mai mare, si multe alte probleme, lipsa de putere, ca sa nu mai vb de uzura accentuata a pieselor in miscare ![]() Iti recomand sa mergi cu termostat... daca vrei sa ai grije de motor ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
nu are nimica... era mai demult un topic in care se explica ca daca motorul este incins si se opreste exista anuminte puncte in interiorul motorului unde lichidul de racire ajunge la punctul de fierbere. Recomandarea mea este ca dupa un drum vara sa lasati 1 2 minute masina la relanti in asa fel in cat pompa de apa sa recircule apa din motor.
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
daca o las la relanti creste deoarece e in spatiu inchis..garaj unde te coci de caldura, incerc sa intru in garaj din inertie cu motorul oprit
![]() |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
nu stiu ce sa zic poate ai radiatorul acela mai micut care de obicei era pus pe dacii cu electroventilator. Eu umblu cu termostat de 89 grade si merge perfect masina, acul sta putin peste orizontala, pe unde am umblat nu am avut probleme avand radiatorul mare, si am fost si pe urcari de multe ori. De cate ori am verificat dupa oprirea motorului acul de la temperatura indica undeva la 2-3 mm sub linia alba de sus dupa parerea mea e ok. Sincer problema la dacii nu e asa mult temperatura lichidului de racire ci temperatura uleiului si felul in care isi modifica proprietatile odata cu temperatura in special uleiurile minerale. Aproape ca e mai important din punct de vedere al uzurii temperatura uleiului si nu cea a lichidului de racire
This post has been edited by ViperRS: 4 Jun 2006, 21:53 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
e semisintetic, deci sa nu-mi fac probleme mari, tare mi-e ca bag o termocupla, mult mai frumos.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#10
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
ct03nut, vezi sa nu fie termostatul defect, sau radiatorul infundat.
Verifica tot. Eu nu am avut niciodata probleme cu apa ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
nu e mai, toate sunt curatate si intretinute mai bine ca acvariul cu pesti, in sarcina in toate cele cand merg cu ea sau motorul e pornit am 80 grade in cap cred, termostatul e nou
zic ca , se incalzeste DUPA ce opresc motorul cred ca materialele din care e construit motorul sunt de calitate proasta si acumuleaza caldura si o disipa foarte greu, iar cand opresc motorul acea caldura persista manifestandu`se prin incalzirea lichidului si uleiului. sa mai explic o data, cand opresc motorul am termperatura 80 grade dupa aia cand il pornesc, porneste aproape de zona hasurata, danger ![]() This post has been edited by ct03nut: 4 Jun 2006, 22:38 |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#12
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
[quote=ct03nut,4 Jun 2006, 23:32]
zic ca , se incalzeste DUPA ce opresc motorul [/quote] Am inteles. [/QUOTE] daca o las la relanti creste deoarece e in spatiu inchis..garaj unde te coci de caldura, incerc sa intru in garaj din inertie cu motorul oprit , si daca o accelerez, la fel..creste [QUOTE] Si acum ce sa mai inteleg? ![]() This post has been edited by EUROPE_: 4 Jun 2006, 22:51 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#13
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(ct03nut @ 4 Jun 2006, 23:32) sa mai explic o data, cand opresc motorul am termperatura 80 grade dupa aia cand il pornesc, porneste aproape de zona hasurata, danger ![]() Si sa stii pe viitor... ![]() Asa este normal! Lichidul de racire de la nivelul chiulasei continua sa se incalzeasca dupa oprirea motorului. Cum sonda de temperatura se afla in chiulasa, la acea pornire de dupa 2 min incalzirea este afisata de ceas. Asa trebuie sa se intample, nu exista nici o defectiune. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
in sfarsit ! deci nu este nici un pericol ca il pornesc aproape de zona hasurata de 95 grade? asta vroiam sa stiu
![]() |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
coruxco_ccr |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1400
- B-29-CCR Nashu - pungashu
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#16
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Jun 2006, 12:43) Si sa stii pe viitor... ![]() Asa este normal! Lichidul de racire de la nivelul chiulasei continua sa se incalzeasca dupa oprirea motorului. Cum sonda de temperatura se afla in chiulasa, la acea pornire de dupa 2 min incalzirea este afisata de ceas. Asa trebuie sa se intample, nu exista nici o defectiune. de acord cu muttley QUOTE(ct03nut @ 4 Jun 2006, 12:45) in sfarsit ! deci nu este nici un pericol ca il pornesc aproape de zona hasurata de 95 grade? asta vroiam sa stiu ![]() si la mine era la fel pana sa pun electroventilator...nu e abosolut nici un pericol ca sta la 95 grade pune-ti electroventilator si dupa ce opresti motoru o sa faca bazzzzzzzz ![]() ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristigeo69 @ 5 Jun 2006, 23:43) [...] pune-ti electroventilator si dupa ce opresti motoru o sa faca bazzzzzzzz ![]() ![]() Apa din radiator, pe cea din chiulasa mai putin. Asta pentru ca pompa de apa e in repaus. Fenomenul e normal. Daca instalatia e presurizata nu fierbe, chiar daca ajunge pe la 100 grade. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ct03nut |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
thanks, deci sa-i strang calumea busonul vasulul de expansiune ca mi l-a lasat deschis un mecanic mai batranel el asa..
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daaaaaa, nenea ala a condus Bucegi/Carpati pe vremuri.
Da, stringe busonul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Geeez....cate probleme false putem inventa....cata discutie pentru un proces foarte normal. Daca ati judeca putin, fara prea multe cunostinte de mecanica v-ati prinde ca e normal.
Si daca inca nu credeti....luati un ibric, incalziti apa in el pana la fierbere, turnati apa intr-o cana, puneti mana pe cana, o sa constatati ca nu va frige, puneti inca o data mana pe cana peste 3-5 minute. Voila....frige...de ce oare? Unii cred ca ati trecut degeaba prin scoala..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
eu am intrebat daca dauneaza in timp, si da e si asta o problema, nimeni nu inventeaza nimic aici.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#22
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:44 |