DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> De ce se ridica acul la apa?

MH16GMT
post 6 Apr 2004, 08:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 26 January 04
From: Timisoara




Salut!
De cateva zile ma confrunt cu o situatie ciudata!
Dimineata daca plec cu incalzirea oprita, dupa cateva minute acul de la apa se ridica pana aproape de rosu iar dupa 10-15 secunde coboara la nivelul obisnuit.
Daca plec direct cu incalzirea data drumul situatia de sus nu apare.
care e explicatia si ce e de facut?
va multumesc


--------------------
Dacia 1410_1995 - MH16GMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 6 Apr 2004, 08:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Verifica daca nu ai pierderi de lichid in instalatie. Explicatie: intra aer in instalatie si racirea nu se face corect. Dupa ce lichidul incepe sa fiarba se elimina aerul prin furtunul din vasul de nivel constant si racirea se face normal. Cand pleci cu caldura pornita, o mare parte din racire este preluata de radiatorul de incalzire.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 6 Apr 2004, 08:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Termostatul deschide greu (s-ar putea sa fie usor gripat). Daca poti, verifica temperatura furtunului de tur de la radiator cand acul trece spre rosu. Daca este rece sau sensibil mai rece decat furtunul de tur care merge spre calorifer sigur ai probleme cu termostatul.
Racirea motorului se face prin doua circuite: cel de incalzire a interiorului masinii (calorifer) si radiator. Motorul nu se incalzeste atat de tare cand mergi cu incalzirea pornita deoarece se raceste suficient prin acest circuit pana cand reuseste sa se deschide si termostatul.
Fa-i si aerisirea.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 6 Apr 2004, 09:03
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




termostatul!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 6 Apr 2004, 16:11
Post #5


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




TERMOSTATULLLLLLL. Tot asa pateam si eu si nimeni nu stia ce are.Din cauza asta am ars 3 garnituri chiuloasa in 2 luni si am ovalizat chiuloasa.Incearca sa vezi cum se comporta fara termostat.Sunt sigur ca e din cauza lui.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 6 Apr 2004, 16:30
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




QUOTE
Termostatul deschide greu (s-ar putea sa fie usor gripat). Daca poti, verifica temperatura furtunului de tur de la radiator cand acul trece spre rosu. Daca este rece sau sensibil mai rece decat furtunul de tur care merge spre calorifer sigur ai probleme cu termostatul.
Racirea motorului se face prin doua circuite: cel de incalzire a interiorului masinii (calorifer) si radiator. Motorul nu se incalzeste atat de tare cand mergi cu incalzirea pornita deoarece se raceste suficient prin acest circuit pana cand reuseste sa se deschide si termostatul.
Fa-i si aerisirea.

E cea mai probabila defectiune


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 6 Apr 2004, 16:37
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Termostatul si/sau instalatie neaerisita. Un dop de aer in furtunul de evacuare din pompa, acolo unde e termostatul, face ca acesta sa nu se mai incalzeasca suficient pentru a deschide. Strange de furtunul mare si vezi daca barboteaza in vasul de expansiune. Daca apar mereu gaze in instalatia de racire, poate fi garnitura de chiulasa arsa, scapa gaze din cilindru.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 7 Apr 2004, 07:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




Fa un test.Scoate termostatul de tot.Si mergi vreo 2 zile asa.Nu se intimpla nimic.Dar daca fenomenul nu mai apare...te-ai prins care e buba.
Bafta.


--------------------
0745535292
0722256825
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 7 Apr 2004, 08:43
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Eliminarea termostatului produce efecte similare si daca acesta e defect, si daca scapa gaze de la garnitura de chiulasa in instalatia de racire. :roll: În schimb, dacă ai termostatul în mână, poti să-l incerci, sa vezi daca e blocat.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:41
Forum Renault