roti incinse, Se incalzesc rotile din fata
![]() ![]() ![]() |
roti incinse, Se incalzesc rotile din fata
aho |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 84 Joined: 8 May 07 From: Baia Mare ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Ford
1310 break CL/Focus Ghia Turnier
1996/2003
- MM __ ___
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#62
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
ori pistonul cum spui tu argon ... ori ai placutele tocite mai mult pe o parte si cand ciupesti frana se ating primele cele tocite mai putin ... (am patit la solenta asa ...) poate o explicatie ar fi buna ... placute dreapta tocite complet, placute stanga la jumate
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#63
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu conteaza daca sunt mai tocite, daca pistonasul functioneaza corect, distanta disc-placute va fi aceeasi, atata doar sa nu ajunga la metal.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
aho |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 84 Joined: 8 May 07 From: Baia Mare ![]() |
In cazul meu nu poate sa fie asta rezolvarea tinand cont ca placutele au 5k km si sunt uzate la fel. Cred ca mai degraba tine de etrier sau altceva.
|
--------------------
Dacia/Ford
1310 break CL/Focus Ghia Turnier
1996/2003
- MM __ ___
|
|
argon |
![]()
Post
#65
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu asa zic, etrierul din partea opusa in care trage, e cu probleme..o sa scot pistonasul sa-l verific, banuiesc ca are smaltul sarit, si de aia "aluneca" mai incet.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#66
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Eu ce sa mai zic... dupa cum spuneam, am schimbat absolut tot cu mana mea.. cu piese identice st/dr.. si tot trage.. inclusiv saniile de la etriere si conductele.. si se manifesta mai ales daca franez usor, sau daca franez brusc si tare.. altfel, daca franez progresiv isi revine brusc si franeaza la fel.. pe cuvant ca nu stiu ce sfat sa iti dau.. oricum, teoretic nu are treaba cu uzura placutelor...
Si am mai observat o chestie ciudata.. cand mai merg cu cineva in dreapta, care are tot cam 85 de kg ca si mine.. franeaza egal.. asta nu o mai inteleg.. o fi un arc/amortizor slabit? |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
aho |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 84 Joined: 8 May 07 From: Baia Mare ![]() |
nambanidealtceva, ipoteza ta pare credibila tinand cont ca am un amortizor pe fata mai "necajit". In curand o sa imi schimb ambele amortizoarele o sa si verific daca asta era problema.
|
--------------------
Dacia/Ford
1310 break CL/Focus Ghia Turnier
1996/2003
- MM __ ___
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#68
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
eu nu garantez asta, a fost o ipoteza... am preluat si eu ideea de la un mecanic, si mi s-a parut logica.. avand in vedere ca atunci cand franezi pe un drum inclinat te trage intr-o parte, daca se lasa mai tare pe o parte te trage in directia aia.. si m-am gandit la amortizoare, avand in vedere ca ale mele sunt obosite si masina a mers mereu cu greutate pe stanga.. chiar e lasata pe partea asta (nici arcurile nu cred ca mai sunt ok...); nu mi s-ar parea corect sa verific teoria pe banii tai
![]() ![]() This post has been edited by nambanidealtceva: 4 Jun 2007, 11:09 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
aho |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru DaciaClub Group: Members Posts: 84 Joined: 8 May 07 From: Baia Mare ![]() |
Amortizoarele stau deocamdata la rand. Nu cred ca o sa le schimb luna asta, dar luna viitoare au mari sanse. In momentul in care am un rezultat o sa il comunic si aici pentru cei care se afla intr-o situatie asemanatoare.
Oricum multumesc de pont, pare credibil ![]() |
--------------------
Dacia/Ford
1310 break CL/Focus Ghia Turnier
1996/2003
- MM __ ___
|
|
sgd_21 |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 November 05 ![]() |
Am aceeasi problema cu incalzirea rotilor.
Am schimbat de curand discurile si placutele de frana. Oare este normal sa se incalzeasca .... ? si daca da atinci pana la ce temperatura pot ajunge ??? Aceasta incalzire poate duce la ovalizarea discurilor ? Am schimbat discurile a parta oara pentru ca dupa cate 4 luni discurile se ovalizeaza si nu stiu de ce ???? sa fie oare discurile proaste ? Sa mai intamplat la cineva ca sa schimbe discurile si sa se ovalizeze dupa 4 luni ?????? |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
- b-12-llc
|
|
Kruger |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da...eu am schimbat de doua ori discurile intr-un an. De remarcat ca placutele sunt si acum bune, deci placutele au ingropat doua randuri de discuri. Si erau din alea de origine cica.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
ydaniel |
![]()
Post
#72
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ia ziceti o parere:)
se incalzesc discurile fata-saboti spate cam la 50-60 gr. e normal?si asta la drum lung. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Discurile pot atinge uneori si 150 grade, poate mai mult. Daca janta e rece, e in ordine. Depinde si de timpul de utilizare al frinelor si modul de frinare.
Faci si o verificare cit de usor se roteste discul in starea de nefrinat. Pe spate: ridici pe cric, scoti roata si rotesti tamburul folosind unul din prezoane ca "manivela" (ca la mulineta). Daca tamburul freaca, vezi de ce. Daca freaca numai intr-un punct, tambur ovalizat; se prinde pe strung intre virfuri folosind bazare pe cotele de rulment si se readuce la circularitate. Asta daca nu e ovalitate excesiva. Se mai poate face un test: rotesti disc sau tambur, apoi cineva frineaza, elibereaza pedala tu continuind sa incerci rotirea. Daca dupa eliberarea pedalei UN disc sau UN tambur ramine infrinat, piston, cilindru pe partea aia. Daca AMBELE parti ramin frinate banuiala cade pe pompa (reglajul celor 9 mm de la servo, caz in care pompa ramine nedescarcata sau descarca lent. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#74
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Membrana servofranei intepata duce tot la roti infranate.........
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu vad cum.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#76
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu se blocheaza nimica.si cam toate piesele din sistemul de franare sunt noi.si da pe fata jantele sunt calde,desi se invart usor.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#77
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 19:48 |