DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> roti incinse, Se incalzesc rotile din fata

aho
post 4 Jun 2007, 08:17
Post #61


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




Interesant ce spui argon, cand gasesti problema te rog sa spui care a fost rezolvarea. Si eu am aceeasi problema doar ca pe dreapta. biggrin.gif

Multumesc


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 4 Jun 2007, 08:18
Post #62


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




ori pistonul cum spui tu argon ... ori ai placutele tocite mai mult pe o parte si cand ciupesti frana se ating primele cele tocite mai putin ... (am patit la solenta asa ...) poate o explicatie ar fi buna ... placute dreapta tocite complet, placute stanga la jumate sad.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jun 2007, 08:22
Post #63


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu conteaza daca sunt mai tocite, daca pistonasul functioneaza corect, distanta disc-placute va fi aceeasi, atata doar sa nu ajunga la metal.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aho
post 4 Jun 2007, 08:23
Post #64


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




In cazul meu nu poate sa fie asta rezolvarea tinand cont ca placutele au 5k km si sunt uzate la fel. Cred ca mai degraba tine de etrier sau altceva.


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jun 2007, 08:24
Post #65


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu asa zic, etrierul din partea opusa in care trage, e cu probleme..o sa scot pistonasul sa-l verific, banuiesc ca are smaltul sarit, si de aia "aluneca" mai incet.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 4 Jun 2007, 08:36
Post #66


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Eu ce sa mai zic... dupa cum spuneam, am schimbat absolut tot cu mana mea.. cu piese identice st/dr.. si tot trage.. inclusiv saniile de la etriere si conductele.. si se manifesta mai ales daca franez usor, sau daca franez brusc si tare.. altfel, daca franez progresiv isi revine brusc si franeaza la fel.. pe cuvant ca nu stiu ce sfat sa iti dau.. oricum, teoretic nu are treaba cu uzura placutelor...

Si am mai observat o chestie ciudata.. cand mai merg cu cineva in dreapta, care are tot cam 85 de kg ca si mine.. franeaza egal.. asta nu o mai inteleg.. o fi un arc/amortizor slabit?


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aho
post 4 Jun 2007, 08:57
Post #67


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




nambanidealtceva, ipoteza ta pare credibila tinand cont ca am un amortizor pe fata mai "necajit". In curand o sa imi schimb ambele amortizoarele o sa si verific daca asta era problema.


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 4 Jun 2007, 11:07
Post #68


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




eu nu garantez asta, a fost o ipoteza... am preluat si eu ideea de la un mecanic, si mi s-a parut logica.. avand in vedere ca atunci cand franezi pe un drum inclinat te trage intr-o parte, daca se lasa mai tare pe o parte te trage in directia aia.. si m-am gandit la amortizoare, avand in vedere ca ale mele sunt obosite si masina a mers mereu cu greutate pe stanga.. chiar e lasata pe partea asta (nici arcurile nu cred ca mai sunt ok...); nu mi s-ar parea corect sa verific teoria pe banii tai smile.gif mai ales ca tu nu cred ca ai eliminat inca toate posibilitatile mai evidente.. dar daca trebuie musai sa schimbi amortizoarele, din motive nelegate de frana, sa ne comunici si noua rezultatele smile.gif

This post has been edited by nambanidealtceva: 4 Jun 2007, 11:09


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aho
post 4 Jun 2007, 11:17
Post #69


Membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 84
Joined: 8 May 07
From: Baia Mare




Amortizoarele stau deocamdata la rand. Nu cred ca o sa le schimb luna asta, dar luna viitoare au mari sanse. In momentul in care am un rezultat o sa il comunic si aici pentru cei care se afla intr-o situatie asemanatoare.
Oricum multumesc de pont, pare credibil biggrin.gif.


--------------------
Dacia/Ford 1310 break CL/Focus Ghia Turnier 1996/2003 - MM __ ___
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sgd_21
post 22 Jun 2007, 22:18
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 November 05




Am aceeasi problema cu incalzirea rotilor.
Am schimbat de curand discurile si placutele de frana.
Oare este normal sa se incalzeasca .... ? si daca da atinci pana la ce temperatura pot ajunge ???
Aceasta incalzire poate duce la ovalizarea discurilor ?
Am schimbat discurile a parta oara pentru ca dupa cate 4 luni discurile se ovalizeaza si nu stiu de ce ???? sa fie oare discurile proaste ?
Sa mai intamplat la cineva ca sa schimbe discurile si sa se ovalizeze dupa 4 luni ??????



--------------------
Dacia 1310 Li Berlina - b-12-llc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 22 Jun 2007, 22:44
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Da...eu am schimbat de doua ori discurile intr-un an. De remarcat ca placutele sunt si acum bune, deci placutele au ingropat doua randuri de discuri. Si erau din alea de origine cica.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Jun 2007, 15:53
Post #72


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ia ziceti o parere:)
se incalzesc discurile fata-saboti spate cam la 50-60 gr.
e normal?si asta la drum lung.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Jun 2007, 10:17
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Discurile pot atinge uneori si 150 grade, poate mai mult. Daca janta e rece, e in ordine. Depinde si de timpul de utilizare al frinelor si modul de frinare.
Faci si o verificare cit de usor se roteste discul in starea de nefrinat.

Pe spate: ridici pe cric, scoti roata si rotesti tamburul folosind unul din prezoane ca "manivela" (ca la mulineta). Daca tamburul freaca, vezi de ce. Daca freaca numai intr-un punct, tambur ovalizat; se prinde pe strung intre virfuri folosind bazare pe cotele de rulment si se readuce la circularitate. Asta daca nu e ovalitate excesiva.

Se mai poate face un test: rotesti disc sau tambur, apoi cineva frineaza, elibereaza pedala tu continuind sa incerci rotirea. Daca dupa eliberarea pedalei UN disc sau UN tambur ramine infrinat, piston, cilindru pe partea aia. Daca AMBELE parti ramin frinate banuiala cade pe pompa (reglajul celor 9 mm de la servo, caz in care pompa ramine nedescarcata sau descarca lent.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jun 2007, 12:47
Post #74


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.359
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Membrana servofranei intepata duce tot la roti infranate.........


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Jun 2007, 14:45
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu vad cum.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Jun 2007, 08:43
Post #76


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu se blocheaza nimica.si cam toate piesele din sistemul de franare sunt noi.si da pe fata jantele sunt calde,desi se invart usor.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jun 2007, 13:49
Post #77


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(diaconuliviu @ 25 Jun 2007, 10:17)
Discurile pot atinge uneori si 150 grade, poate mai mult.
*




Se fac 300 de grade ca ochiu la masinile normale la o coborare cu frana, si ~1000 la masinile de curse.

Jantele de aluminiu sunt foarte bune pentru ca disipa caldura mult mai bine decat cele de tabla.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 19:48
Forum Renault