scoaterea pompei de frana din regimul de avarie, pompa de frana cu 4 conducte
![]() ![]() ![]() |
scoaterea pompei de frana din regimul de avarie, pompa de frana cu 4 conducte
biz |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
- MM cogito ergo sum
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
verifica sonda !
Cu motorul pornit, sonda pusa la masa si firul cu papuc alb conectat, apasa pe țîmburuș, si veyi ce se intampla cu becul (!) This post has been edited by argon: 8 Jun 2006, 17:32 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
biz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 June 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
- MM cogito ergo sum
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu sonda scoasa, dai 10(nu 4-5) pedale energice, cu motorul oprit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
biz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 June 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
- MM cogito ergo sum
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
E pompa noua sau mai veche?
Daca e mai veche, datorita calitatii lichidului probabil acel pistonaj plonjor (plunger) a ramas intepenit. Asta arata ca ai mers cu ea in avarie destul de mult. Acel plonjor e actionat de lichidul din cele doua circuite pe ambele capete. Cind presiunea dintr-un circuit scade el e impins de presiunea din celalalt circuit; ajungind in pozitia in care crestatura din el e in fata "timburusului" sondei, acesta blocheaza pistonul in acea pozitie. Incearca asta: scoti sonda, faci acele 5-6 pedale apoi cu ceva cam de diametrul timburusului incerci sa deplasezi un pic pistonasul (da, bagi "sirma" prin orificiul ala). Dupa care mai apesi energic pedala si repui sonda. Daca nu se rezolva, pompa ar trebui demontata si curatata; pentru asta se desface acel surub inbus din capatul ei, care acopera mecanismul plonjor; daca nu ai indeminare, mergi la cineva priceput. A, de ce nu iese lichid? pentru ca acel plonjor are inele de etansare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
biz |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 June 06 ![]() |
pompa e relativ noua, de anul trecut. lichidul era si el nou la momentul respectiv, DOT 4, cred ca ala de guzuchim.
oricum, ma duc acum sa operez masina, revin cu rezultatul pozitiv (sper) sau negativ. |
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
- MM cogito ergo sum
|
|
biz |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 June 06 ![]() |
MERGEEEE!!!!! mii de multumiri diaconuliviu pentru idei si sprijin. din explicatia ta am inteles cum functioneaza sistemul si daca nu ar fi mers oricum stiam ce sa caut cand desfaceam pompa.
solutia la care ma gandisem in timp ce faceam pedale era sa o las fara senzorul ala vreo 2 zile. daca intradevar se intepenise pistonasul care culiseaza perpendicular pe tija de la senzor, asta era pentru ca de un an a fost blocat de tija sa ajunga in pozitia normala unde presiunea de franare din cele 2 circuite care actioneaza fiecare la cate un capat de plojor se compenseaza si se anuleaza reciproc. in caz de avarie pistonasul ajunge in pozitia in care sa intre tija mai adanc si sa-l blocheze sa mai revina. mi s-a parut mie ca e prea solida tija aia si corpul senzorului in ansablu ca rolul ei/lui sa fie numai de a sesiza daca ceva la capat e la loc sau nu. si testasem deja inbusul cu care urma sa desfac pompa. acum nu mai trebuie, dar ideea ramane pe data viitoare. si tot de aici de pe forum am priceput cum se uzeaza lichidul de frana, ingloband apa care ajunge in circuit, care daca nu este inlocuit la un interval T incepe sa corodeze componentele. multumesc daciaclub.ro, celor care intreaba si celor care raspund. liviu, mai am un post cu catalizatorul. ai vreo idee buna si pentru el cumva? ![]() This post has been edited by biz: 9 Jun 2006, 11:28 |
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
- MM cogito ergo sum
|
|
cristidb |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Desfacand surubul ala cu inbus ai acces la plonjor.
Pentru a inlocui garniturile din pompa se scoate paharul (se trage de el) si apoi se scot 2 stifturi care au rolul de a tine pistoanele si prin care intra si lichidul. Trebuie agatate cu un carlig subtire. AU o gaura mica la capat, de care pot fi agatate. This post has been edited by cristidb: 12 Jun 2006, 10:40 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:36 |