DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> M-am intors pe sosele, ...Nova on Road

Jack Daniel's
post 11 Jun 2006, 18:39
Post #31


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Hai mai ce dracu' cum sa fie diferente mici intre non-euro si euro . Sa fim seriosi de la euro3 in sus nici nu prea se mai simte mirosul de benzina , iar teava de esapament e perfect curata .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 11 Jun 2006, 20:06
Post #32


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Hai, ca ati luat-o razna de tot! Sociopatul se bucura ca si-a luat masina si voi va ganditi ca o sa va moara copiii de la Nova lui.


Sociopatule, s-o conduci sanatos si fericit si sa nu ai probleme cu ea!


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woth
post 11 Jun 2006, 20:16
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




QUOTE(argon @ 11 Jun 2006, 19:24)
Nu-i vorba neaparat de posibilitatile materiale reduse, dar asta e cel mai important criteriu.
Daca am masina non-euro, nu inseamna neaparat ca sunt muritor de foame. Am ce manca, am casa, am masina de firma, am famile, si ma multumesc cu Dacia mea ca masina personala, atata timp cat imi fac treaba cu ea,si intretinerea ei costa infim.
Masina nu e criteriul cel mai important in viata pentru mine, si mai ales nu masina iti da clasa sociala. Atata timp cat isi face treaba, si ma duce din punctul A in punctul B fara sa ma lase balta in mijlocul drumului e OK, si nu-mi i-au masina cu pretentii doar ca  sa nu ma vorbeasca lumea "uite si la ala cu masina aia de 10 ani", si ca sa respire copiii altora aer curat.
*



argon, in sfarsit, sunt de acord cu tine. Foarte buna replica! Ca idee, insa, nimeni nu a spus ca esti muritor de foame daca ai masina non-euro.

(Ca idee, vicepresedintele unei banci din tara noastra - la care se intampla sa lucreze sotia - a stat pana anul trecut cu o dacia 1310, cu toate ca avea salariul foarte mare. Anul trecut si-a cumparat un megane)

Nu stiu de ce ai spus ca te considera cineva muritor de foame: se discuta o idee. Ideea poluarii. Cu care poti fii sau nu poti fi de acord. Sincer, eu nu pot spune cat de mult polueaza o nova sau un logan sau un hummer. Inclin, totusi, sa cred ca hummer-ul ar fi mai rau decat cele doua adunate la un loc. Deci nu te mai supara inutil, nimeni nu te-a atacat.

Singura "chestie" cu care nu sunt de acord cu tine este replica cu "sa respire copiii altora aer curat". Cu asta nu vreau sa spun ca masina ta polueaza sau ca masina Sociopatului Tandru polueaza, ci vreau sa spun doar ca ceva trebuie facut. Poate ca eu poluez, nu am de unde sa stiu. Dar atitudinea "nu vreau sa am copii, deci nu ma intereseaza daca copii altora se vor intoxica din cauza poluarii" trebuie cumva exclusa din gandirea noastra.
Ar trebui sa invatam sa ne si pese ce se intampla cu concetatenii nostrii pt. ca toti traim in acelasi loc. Si nu uita, copii nostrii iti vor plati pensia.

Inca o data: fiti mai calmi. Nimeni nu v-a acuzat o clipa!



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 11 Jun 2006, 20:43
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




"Pretul autoturismului a fost de 73.000.000 " nu ai dat cam mult pe ea? un vecin s-a chinuit sa dea o nova gti din '99 care avea 57mii km la bord..cu 80 mil. masina de garaj, culoare alb nova, masina de concediu.


--------------------
gaz cazan - gaz/porc 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jun 2006, 20:54
Post #35


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Worth, te invit intr-o dimineata la mine la autobaza, cand pornesc camioanele, si o sa-ti schimbi parerea ca o biata Dacie non-euro polueaza biggrin.gif
Problema nu o constituie autoturismele decat intr-o mica masura, ci masinile mari, autobuze/camioane/etc din anii 70-80, si acei posesori care isi lasa masinile in ultimul hal, isi trag furtun sub motor, si le consuma mai mult ulei ca benzina.
Sa sti ca am luat ITP pe bune, inclusiv noxele.
Cred ca Dacia e singurul producator din lume care a facut masini non euro pana in anul 2000 wacko.gif Pe afara nu s-au mai facut din 1990.

Te intreb ceva, cine e mai vinovat pentru ca nu respira copii aer curat: eu cu Dacia non euro in stare perfecta de functionare, sau unul ce isi cumpara un mostru de masina sau jipan cu motor >2,5 litri dar euro 4?
Sa sti ca un motor de 1400 non euro polueaza la fel de mult ca un motor de 2500 euro 3, sau unul mai mare de 3000 cc euro 4.
Motorul e catalogat euro cutare, pe langa noxe, si in funtie de capacitatea cilindrica.

This post has been edited by argon: 11 Jun 2006, 21:03


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 11 Jun 2006, 20:57
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Dar ala cu Gipan e in parlament si nu ai ce sa ii faic cool.gif post-336-1110552459.gif


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woth
post 11 Jun 2006, 21:33
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 5 June 04




argon, asta zic si eu. Nu cred ca un autoturism non-euro polueaza. Probabil ca polueaza mai mult decat un autoturism euro, dar asta nu presupune ca cei care au astfel de masini sunt niste criminali. Chiar cred ca un hummer euro polueaza mai mult decat o dacie non-euro, dar nu avem ce face. Fiecare are ce masina isi permite, sau altii au ce masina isi doresc, atat timp cat legislatia o permite.

Multi dintre cei de pe forum, chiar si eu, am avut masini non-euro. Am fi niste cretini daca ne-am lua, acum cand avem masini euro, de cei care au masini non-euro. Dar nu asta am facut.

Ce am facut eu a fost sa ma oftic pe replica Sociopatului Tandru: "Nu vreau sa am copii, deci ma doar eundeva de copii altora". O replica total aberanta. Daca nu ar fi existat, candva, unii oameni carora sa le pese de generatiile urmatoare (din care faceau parte si "copii altora") probabil ca multi dintre noi nici nu am fi stiut sa scriem la ora asta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 11 Jun 2006, 22:13
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




OFF-TOPIC:Oare o berlina veche 1310 care trece ITP-ul cu brio azi sa polueze mai mult decat doua loganuri noi la un loc care au primul ITP peste doi ani???Ca daca berlinele dispar si se inmultesc loganurile peste masura nu vad ce protectie sa ofere euro3-ul&catalizatorul.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EEN
post 11 Jun 2006, 22:15
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 30 March 03
From: Bucuresti




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 10 Jun 2006, 21:02)
Pentru Argon: da tata! Nu mai fac modificari! E prea super asa plus ca acel consum nu ma deranjeaza prea tare!
Am observat ca daca mergi subturat cu ea: sub 2000 cum obisnuiam eu, consuma mai mult decat daca mergi in plaja 2000-3000. Pentru cei care stiu de ce nu mai dau explicatii.Chestia a fost testata cu sticla sub capota asa ca e adevarata.

Reviziile de pana acum:

1.Schimbat ax la delco
2.Schimbat platina
3.Schimbat bujii - Sinterom (0.60 mm)
4.Cauciucuri pe fata
5.Echilibrat roti
6.Facut presiune
7.Curatat motorul
8.Schimbat ulei (momentan Lubrifin pentru 1000 de km sa curat bine)
9.Schimbat filtru ulei
10.Montat placute frana fata (cu senzor, la modelul meu am asa ceva)
11.Schimbat bielete directie
12.Schimbat bucsi brat inferior (si unicul la Nova)
13.Shimbat amortizoare fata si spate Bilstein pe gaz
14.Schimbat capac demaror (era crapat, prietenii stiu de ce)
15.Montat inchidere centralizata (proiect nefinalizat*)

Eram de dimineata si imi montam bucuros inchiderea mea centralizata.Am lasat in spatele masinii un actuator (cel de pe stanga fata). Dupa ce am dat gaurile in usa, am realizat ca actuatorul disparuse cu tot cu tija mea de la siguranta.
Cineva drag probabil mi l-a luat si l-a pus la pastrare pentru cand voi avea nevoie mai tarziu.
Traim totusi in Romania.
Acum trebuie un alt actuator pentru usa mea plus o tija nemernica de la siguranta (sper sa gasesc).
Macar am montat firele corespunzator, si am echipat masina pe cele 3 portiere. Tot am realizat ceva.

Ce ar mai fi de facut:

1.Schimbat spoiler fata pentru ca baiatul propietarului a realizat un mic "tuning" taind din el si inlocuind cu o plasa (de tantari cred), ca sa fie mai cool!
Culmea, propietarul nu era tigan!
2.Schimbat pompa electrica de la stropitoarea de apa pe parbriz. Motorul merge, dar cum nu se gaseste separat partea inferioara, pompa propriu zisa, va trebui sa cumpar tot, ca asa e la noi.
3.Curatat si tratat jantele de bronz si rugina (una e neagra celelalte au fost date cu pensula
4.Schimbat sau reparat ceasul de km care orice ai face nu-ti va indica mai mult de 80km la ora. (Acum realizez de ce mi-a zis propietarul ca el cu mai mult de 80km/h nu a mers cu ea).
5.Montat temporizator la stergatoarele de parbriz pentru ca modelul asta cica nu ar fi avut (cu toate ca nu prea cred).
6.Schimbat ceasul de presiune ulei sau verificat pentru ca tremura cam tare.Daca ii dai doi pumni isi revine.
7.Rezolvata problema revenirii semnalizarii la indreptarea volanului (se spune ca nu s-ar gasii nimic separat si ca trebuie schimbat tot blocul! Daca este asa..atunci asa sa ramana!)
8.Broasca pe partea stanga nu merge, de aceea am ales optiunea inchidereii centralizate (care oricum era in program).
Nu se gasesc separat asa ca trebuie sa dai 130 RON pentru tot ce inseamna "chestii" cu chei pe masina ta, si nu am nici un chef.
9.Montat linie audio cu simt de raspundere
10.Montat aer conditionat (daca oi putea si nu o costa o avere)
11.Ionizat geamuri conform legii (daca nu o costa o avere si nu presupune schimbarea cartii de identitate a masinii).
12.De rezolvat problema tacanelii de la evacuare..pe undeva pe dedesubt, cu toale de scandal si pres.

Dragii mei, cam asta este!
Dupa ce rezolv cu spoilerul macar va fac pozele!
Va salut
*



Probabil ca nu toti sunt asa de interesati de ceea ce ai facut tu la masina. Oricum este reconfortant sa intilnesti un tip asa de entuziast ca tine! Tine-o tot asa! excl.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2007
[FONT=Arial][SIZE=7]Adevarul "pur si simplu" e rareori pur si niciodata simplu![SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 12 Jun 2006, 01:10
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




mamaaa...nu mai aveti topicuri pe care sa va certati si v-ati gandit sa incepeti un flame aici?? oare moderatorii au fost la gratar azi? biggrin.gif STOP FLAME


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 12 Jun 2006, 07:03
Post #41


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Sociopatu, ne pui si noua poze cu masina?
Respect pentru Nova, eu am condus una anu trecut pana la mare, vreo 200km, si mi-a placut! Nu merge ea ca una mai noua, dar se tine bine, mai ales daca e intretinuta si nu lasata sa rugineasca!

@AMW: Moderatorii nu se baga ca suntem la CAFENEA! Deci se poate discuta orice!

This post has been edited by Mario_b: 12 Jun 2006, 07:04


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 - MBM Ambition
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 12 Jun 2006, 07:15
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Azi vin si pozele.
bflorian, le schimb pentru ca imi place sa fie in stare tehnica impecabila! Pentru mine masina este si o declaratie, nu numai o necesitate.
adostar, nu am dat prea mult pe ea, caroseria este noua la fel si motorul.Ieri cand imi instalam inchiderea centralizata am fost foarte placut surprins sa vad ca nu s-a umblat deloc pe nicaieri.Fetele usilor eu le-am dat jos pt prima oara, bandourile la fel, mocheta de pe jos la fel.
Sa fim intelesi, mie imi place Nova si asta am vrut practic, FARA RUGINA, ceea ce este cam greu la masinile romanesti.


--------------------
DACIA Nova GT - BR 69 CGF 1998 Septembrie
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 13 Jun 2006, 21:55
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Iata si pozele! Nu am folosit camera ca mereu o uit in casa asa ca am facut cu telefonul.Imi cer scuze pentru calitate dar sper sa va dati seama si asa.
Masina e cam murdarica.

Attached thumbnail(s)
DSC00125.JPG ( Size: 195.04k ) Number of downloads: 100
DSC00127.JPG ( Size: 185.87k ) Number of downloads: 99


--------------------
DACIA Nova GT - BR 69 CGF 1998 Septembrie
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 13 Jun 2006, 21:59
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




da. arata bine in poze. dar la banii astia era bine daca gaseai o nova GTI.


--------------------
gaz cazan - gaz/porc 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 14 Jun 2006, 07:22
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




adostar, dupa multe discutii si analize repetate, am ajuns la concluzia ca tot carburatia este unde este.Sa nu uitam ce injectie are Nova (Dacia-monopunct) si cum a ajuns ea pusa pe aceste motoare.


--------------------
DACIA Nova GT - BR 69 CGF 1998 Septembrie
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 14 Jun 2006, 07:25
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 14 Jun 2006, 08:22)
adostar, dupa multe discutii si analize repetate, am ajuns la concluzia ca tot carburatia este unde este.Sa nu uitam ce injectie are Nova (Dacia-monopunct) si cum a ajuns ea pusa pe aceste motoare.
*



Cum a ajuns sa fie pusa injectia monopunct pe motoarele de Nova?...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V - BR 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Jun 2006, 08:00
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cum a ajuns si pe berlina, eu sincer nu am incredere in injectia Bosch de pe motoarele de Dacie, carburatorul e sfant(la aceste motoare)


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 14 Jun 2006, 08:46
Post #48


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Dar cu carburator nu obtineai in veci norme de poluare EURO-2 fiindca nu ai bucla inchisa de reglare.
Si cum la vremea respectiva nu avea nimeni de gand sa cumpere uzinele Dacia, au facut si ei ce au putut. Un carburator bine reglat merge cel putin la fel de frumos ca o injectie.



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 15 Jun 2006, 12:28
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Motorul de 1.6 a atins deja limitele pentru care a fost proiectat. Practic baietii de la Dacia au fortat nota cu conceptul de 1.3 initial. Ce a rezultat? Un motor foarte pretentios ca reglaje.Este foarte sensibil la cea mai mica modificare.
Injectia pe Dacia Nova (cum zicea si argon) a ajuns ca si la berlina.Bosh-ul este un brand bunicel dar nu i s-a specificat exact pe ce fel de motoare va fi montat.Adevarul ca cei de la Dacia sunt baieti destepti: sa pui tu injectie pe un motor de zeci de ani este o performanta.Sa nu uitam totusi ca nu este propriu zis o injectie ci eu mai degraba il vad un "scuipator" in galerie ajustat electronic.
Performantele sunt notabil inferioare carburatiei.Acest motor a fost facut conceput pentru carburator asa ca injectia monopunct (sau multipunct) nu are ce cauta pe el, sincer.Nova se simte bine pe bicameralul sau.


--------------------
DACIA Nova GT - BR 69 CGF 1998 Septembrie
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Jun 2006, 12:54
Post #50


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dizzy, sunt masini Euro 2 pe carburator, s-au facut si Dacii euro 1 pe carburator+catalizator, o serie de papucuri prin nustiu ce an, dar am vazut straine cu carburator si euro2, de la inceputul anilor 90. Seat sigur are un model (Ibiza), pe benzina, carburato+euro2.

Si DA, un carburator bine reglat merge chiar mai bine decat injectia Bosch pe acelasi motor(cel de Dacie), plus ca ai controlul asupra instalatiei de alimentare, cu alte cuvinte sufli in jigler si nu ramai in mijlocul tarlalei, pe cand la injectie, daca crapa ramai si te uiti la ea.

Am o singura corectura: nu ajunge sa fie carburatorul bine reglat pentru a functiona cel putin la fel de bine ca o injectie, mai e problema cu avansurile( static, vacumatic si centrifugal). Pe langa carburator bine reglat, mai trebui sa fie si avansurile astea perfect reglate, si motorul se va comporta cel putin la fel de bine ca unul pe injectie. Avantajul injectiei e ca se ocupa calculatorul de avansuri.

This post has been edited by argon: 15 Jun 2006, 13:07


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 15 Jun 2006, 19:00
Post #51


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Nu stiam ca exista masini cu EURO2 cu carburator.
Si nici google nu imi arata nici una.
Nu zic ca nu o exista, dar cred ca trebuie o parte electronica de reglaj in bucla inchisa. O fi vorba de un carburator care sa aiba si parte electronica de reglaj, dar nu cred ca e un simplu carburator mecanic, clasic poate pastra un timp nelimitat performantele alea.
Argon are dreptate, trebuie de fapt reglata toata ACT - aprindere, carburatie, turatie ca sa mearga bine masina.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 17 Jun 2006, 19:35
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Sunt masini cu carb si Euro 2, cel mai apropiat exemplu Daewoo Tico, ultimele fabricate; sunt carburatoare cu ceva electronica in ele.
Oricum eu voi ramane devotat carburatorului.


--------------------
DACIA Nova GT - BR 69 CGF 1998 Septembrie
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 17 Jun 2006, 20:07
Post #53


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Asta am vrut sa spun si eu, Tico asa este, are carburator cu catalizator +sonda Lambda. Mi-au cazut plombele cand am auzit asta!


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 - MBM Ambition
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 19 Jun 2006, 09:07
Post #54


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Da, asa e, Tico avea EURO 2, dar avea ceva electronic de comanda la carburator, parca. Eu personal consider ca injectia este un pas in fata dar si carburatorul a fost o piesa buna. Atata timp cat e in mintile lui isi face treaba f bine. Si mai conrteaza mult si cum a fost gandit motorul respetiv. De exemplu Dacia berlina 1,4 cu carburator merge mai bine decat injectia.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 03:21
Forum Renault