DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune in rezervor benzina, garnitura de etansare buson

decembrie123
post 7 Jul 2006, 06:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 July 06




Stiu ca s-a mai discutat problema, dar nimeni nu a spus cam ce se poate face, majoritatea a incercat sa explice de ce se face presiune in rezervor si rezolvare nu a mai venit.
Am o dacie break din 2004 care imi face urmatoarea problema: se opreste motorul cand tie lumea mai draga. Rezolvarea partiala gasita de mine: desfac busonul de la rezervor si se depresurizeaza rezervorul, dupa care pornesc si merg iar mult si bine (functie de temperatura ambianta, cand e cald tare afara nu merg mai mult de 10-30 KM). Problema a aparut cand am facut prima oara plinul rezervorului (masina am cumparato de ~3 luni).

Mai nou am taiat din garnitura de la busonul de benzina dar se pare ca ies vapori care dau un miros treribil de benzina in masina. E adevarat ca acum nu se mai opreste motorul.

Nu stiu daca masina mea are filtru de carbon pt retinerea vaporilor (poate spune cineva unde este situat acest filtru si cum arata), ca ma gandesc ca daca are acest filtru poate trebuie schimbat.

Merci anticipat


--------------------
Dacia Break 2004 CLi - B06TAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Jul 2006, 08:07
Post #2


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




daca ai bucsonul original de dacia n-ar trebui da se intample asa ceva..dar poti sa dai gaura in el (2mm) si cred ca o sa se rezolve....la mine nu s-a rezolvat pana nu am schimbat rezervoru...dupa aia a mers bine si merge si acu.


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 7 Jul 2006, 08:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Canistra cu carbon ai si este in compartimentul motor pe contraaripa dreapta langa unitatea de injectie (spre bord).
Si eu am patit asa la inceput, dar dupa o perioada a inceput sa se auda un "muget" dinspre rezervor ceea ce ducea la scaderea pesiunii. Am inteles ca este o supapa de suprapresiune (nu stiu unde este). Au mai fost discutii si pe seama acestui muget (poti da o cautare).
Presiune mai mare se face doar cand este cald si cand este benzina mai putina in rezervor (acesta nu are dispozitive antival si benzina se cam plimba la liber in interior). Si eu m-am obisnuit sa deschid busonul inainte de a pleca sau dupa ce am ajuns la destinatie. Garnitura am lasat-o intacta.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 14:11
Forum Renault