Rezervor Nova GT, atarna un furtunas...
![]() ![]() ![]() |
Rezervor Nova GT, atarna un furtunas...
dragosholban |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 June 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
- IS-99-FBI
|
|||
ct03nut |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
si eu la dacia mea cu rezervor de canada am un furtunas care da in josul masinii sub puntea spate, este pentru a face ventilatia/a nu crea vid
deci pleaca 3 furtunase, tur , retur si asta care se duce sub masina. poate sa fie si celalalt furtunas care pleaca de la gatul de alimentare al rezervorului. |
--------------------
Honda
CBR 600RR
- CT-16-MSI
2005
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
Si eu tot Nova GT am septembrie 98 si pot sa-ti spun ca acel furtunas nu exista, aerisirea in rezervor se face prin buson si nu are furtune suplimentare.
In rezervor la mine duc numai furtune cu socoteli (adica conectate) Nu cred ca e in regula, dar mai asteapta pareri |
--------------------
DACIA
Nova GT
- BR 69 CGF
1998 Septembrie Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(Sociopatul Tandru @ 9 Jun 2006, 07:39) Si eu tot Nova GT am septembrie 98 si pot sa-ti spun ca acel furtunas nu exista, aerisirea in rezervor se face prin buson si nu are furtune suplimentare. In rezervor la mine duc numai furtune cu socoteli (adica conectate) Nu cred ca e in regula, dar mai asteapta pareri La Nova GTi 98/mai rezervorul are : un stut/furtun gros pe unde se alimenteaza; un stut/furtun mijlociu pe unde se evacueaza aerul la alimentare - asta merge tot in gatul de alimentare, imediat sub buson - si, in fine, 3 furtune mici care duc spre motor: tur, retur si aerisire in afara alimentarii In alta ordine de idei, mie mi-a plesnit tubul ala de plastic care are busonul la capat; cand alimentam, in anumite pozitii ale pistolului de la pompa si odata cand l-am umplut pana sus, benzina se prelingea prin crapatura, - iar in cazul umplerii a curs chiar urat - trebuie verificate toate elementele. Am auzit ca s-au fabricat o serie de Dacii fara "canistra de carbon" respectiv circuitul de aerisire a rezervorului Euro x; poate asta-i cazul tau, si au pus un dop pe furtunul ala, rezervorul fiind unul cu stut pentru aerisire... Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 13:10 |