carbotest, unde se poate face?
![]() ![]() ![]() |
carbotest, unde se poate face?
GSP |
![]()
Post
#1
|
||
![]() You're not alive unless you're living! Group: Members Posts: 22 Joined: 30 December 06 From: Brasov/Onesti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1300
1978 Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego! Ex nihilo nihil! |
|||
mirceas |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
daca ai de carfil, atunci "la mama lor"
![]() te costa in jur de 30 ron (mai mult sau mai putin) tot tacamul (curatat complet, schimbat piese defecte, calibrat jigleoare, test pe banc pentru consum etc). |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
RedLabel |
![]()
Post
#3
|
![]() Google-ist pe forum Group: Members Posts: 84 Joined: 27 October 06 From: Brasov ![]() |
uite .....mi-am reglat eu carburatorul acolo pe 15.04 si m-a costat 50 ron ...mai ieftin nu cred ca se poate.....si ti-l pune si pe banc unde le poti zice daca vrei putere/consum ..... toata operatiunea durand 30 min..max 1 ora....sunt super meseriasi baietii ! .... mai ales unul mai tinerel...Costica .
This post has been edited by RedLabel: 21 Apr 2007, 18:35 |
--------------------
Dacia
Break
1310 din`96
- TL 02 VGY
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Explicati-mi si mie ce naiba se poate regla inafara de amestecul de la relanti la nenorocitul asta de carburator mono-corp?! Amestecul turat/in sarcina e dat strict de jigloare, nu ai ce regla la el. 50 ron e hotie la drumul mare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RedLabel |
![]()
Post
#5
|
![]() Google-ist pe forum Group: Members Posts: 84 Joined: 27 October 06 From: Brasov ![]() |
atunci regleazati-l tu (facut bucatele...schimbat piese....bucsat....probat pe banc).....adik 20 ron si piesele fabricati-le tu sau cumpara-le din magazine sau alte service-uri ....restu de 30 ron ... ok ?!
...la orice service ce-ti face....ti-l desface....ti-l curata cu benzina si jet de aer ....iti schimba sita si nu stiu mai ce.....ti-l pune la loc si-ti regleza relantiul la 800 iar pt toate astea iti ia vreo 30 ron This post has been edited by RedLabel: 21 Apr 2007, 19:16 |
--------------------
Dacia
Break
1310 din`96
- TL 02 VGY
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
aia e altceva, dezmembrat si curatat, ma gandeam ca e strict reglajul la 50 ron. Sa invart de 2 suruburi pot si eu pe gratis...ala e tot reglajul la el. Plus plutitorul.
Oricum la consum, inafara sa-l curete bec si eventual sa puna jigloare subdimensionate(ceea ce e rau), nu au ce-i face.... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
RedLabel |
![]()
Post
#7
|
![]() Google-ist pe forum Group: Members Posts: 84 Joined: 27 October 06 From: Brasov ![]() |
mai...ce sa zic....mecanic nu sunt...dar am asistat atunci cand l-a probat pe banc....se probeaza la relanti si in sarcina....cu niste coloane de apa....e destul de complicat sa stii....ceea ce pe masina nu cred ca se poate face....
|
--------------------
Dacia
Break
1310 din`96
- TL 02 VGY
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pentru ce-i ce le place sa mai mestereasca, curatat si reglat carburator GRATIS
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29900&hl= |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mirceas |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
e enorm 50 ron, nu am dat niciodata mai mult de 40 ron cu tot cu piese si "atentia" pe care o dau celui care ma serveste pe mine mereu. eu merg de 2-3 ori pe an acolo pentru ca prefer sa mentin carburatorul pe cat posibil "luna" si faca ei treaba "murdara" si nici nu dureaza mai mult de 30 min. toata operatiunea.
in banii si timpul alocat ca mai sus: - iti da jos carburatorul si il curata in baie de solvent apoi e suflat complet - il desface bucati si verifica nivel cnc (plutitor), functionare cui pontou, stare jigleoare, cioc de papagal etc. - schimba tot ce e necesar (in special garnituri, jigleoare, ciocul de papagal...) si il ansambleaza, apoi verifica cum e jetul de carburant... - verifica carburatorul pe banc (in caz ca valorile nu sunt in parametrii ceruti, schimba din jigleoarele vinovate, eventual le calibreaza cu burghie pe masura, dupa care repeta testul - eu am patit sa repete testul de 3 ori pana s-a declarat multumit) - montare carburator pe masina, verificare functionare clapeta soc/acceleratie, regim ralanti, accelerat etc. - daca acuzi consum foarte marit sau alte probleme iti verifica si tur/retur alimentare (pompa de benzina). daca sunt probleme atunci sufla cu presiune pentru a elibera tevile de mizerii. si ce sa iti mai zic ca nu pleci de acolo pana nu iti regleaza si avansul, verifica aprinderea, pentru a fi totul ok. baietii se ocupa si de cei care au GPL. mentionez ca am in afara un consum de max. 7 litri la suta deci cred ca se merita. ce zicea RedLabel nu sunt coloane de apa ci de mercur. daca ai carburator dublu corp sau alt tip decat cele Carfil e posibil sa fie preturile putin mai mari. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Eu prefer sa ma murdaresc si sa fac treaba singur. Cu 50ron bag benzina pentru o saptamana.
P.S. cu carburatorul meu reglat in fata blocului am scos in primavara 6.4 % in afara ![]() |
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
FLP |
![]()
Post
#11
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
il reglez si eu carburatorul asta, am invatat de pe aici, de pe acolo, mai tragi de delco... mai putin amestecul la relanti pe acolo, dar... niciodata nu'mi iese cum ii iese mecanicului meu care il face ceas... asta e meseria lui, eu ma pricep sa fac alte lucruri ceas... el sa rezolve carburatia... 30 RON ii dau de obicei, si nu`mi face figuri nici consumul, nici relantiul, nimic...
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
De acord cu argon ... te fura pe fata ... reglajul merita la cel de 1600 dublu corp de nova ...la cel de berlina 1400 este furt ... am fost si eu la acest carbotest si pentru ceva timp masina a merg ok dupa ce a inceput sa isi reaia vechile obiceiuri asa ca am bagat mana pana la cot incarburator si merge mult mai bine decat tot reglajul lui pe bank
Daca carburatoarele merg restate , ca un calculator si revin la Factory Settings (asta face bankul de reglaj) ar fi bine ... sa fie asa ... dar nu este ... fiecare masina are mersul ei si carburatorul trebuie adaptat la acel mers ... Apropo toata lumea stie ca o masina comsuma mai mult GPL decat benzina ... am Nova 1600 GT cu GPL si de paste am facut un traseu mai mare ... mers pe GPL in extern am scos consum de 6.5% (conditiile de mers detaliate in alt topic) media de vit 80 -90 km/h ... daca asi fi mers pe benzina scoteam probabil 6 si asta cu reglajul manual in spatele blocului nu la bank de reglaj ... Ps ... aveam o parere buna de reglajele pe bank dar am aflat cum functioneaza si mi-am schimbat-o ![]() This post has been edited by mihai0070: 21 Apr 2007, 22:44 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
GSP |
![]()
Post
#13
|
![]() You're not alive unless you're living! Group: Members Posts: 22 Joined: 30 December 06 From: Brasov/Onesti ![]() |
mersi mult de informatii!ca sa raspund celor de mai sus vreau sa duc carburatorul la reglat pe banc pt ca pur si simplu eu nu am reusit sa-i dau de cap!exista o singura problema(mai mare sau mai mica, dupa cum considerati) eu sunt student in brasov, dar masina e acasa, la onesti asa ca iau unul din carburile de rezerva ce le am pe acasa si ma duc la carfil.e vreo problema daca nu ma duc cu masina?sa zicem ca avansul il rezolv eu "prin metode clasice".cu consumul nu am probleme- asta iarna(cand nu era zapada) am scos la un drum onesti-brasov+plus plimbat prin oras (in jur de 300 si ceva km) unn consum de 6,2 ( motor de 1300 si cutie in 4 trepte) la o viteza de cca 100 km/h in afara loc si 50-60 in loc!
|
--------------------
DACIA
1300
1978 Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego! Ex nihilo nihil! |
|
maseax |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
in alte orase prin tara stie cineva vreun service care "regleaza carburatoare pe banc"? de prefetinta ceva mai aproape de Focsani (vrancea). Decat sa ma duc la Brasov mai bine imi iau un carb nou.
|
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
maseax |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
QUOTE(mirceas @ 21 Apr 2007, 20:07) e enorm 50 ron, nu am dat niciodata mai mult de 40 ron cu tot cu piese si "atentia" pe care o dau celui care ma serveste pe mine mereu. eu merg de 2-3 ori pe an acolo pentru ca prefer sa mentin carburatorul pe cat posibil "luna" si faca ei treaba "murdara" si nici nu dureaza mai mult de 30 min. toata operatiunea. in banii si timpul alocat ca mai sus: - iti da jos carburatorul si il curata in baie de solvent apoi e suflat complet - il desface bucati si verifica nivel cnc (plutitor), functionare cui pontou, stare jigleoare, cioc de papagal etc. - schimba tot ce e necesar (in special garnituri, jigleoare, ciocul de papagal...) si il ansambleaza, apoi verifica cum e jetul de carburant... - verifica carburatorul pe banc (in caz ca valorile nu sunt in parametrii ceruti, schimba din jigleoarele vinovate, eventual le calibreaza cu burghie pe masura, dupa care repeta testul - eu am patit sa repete testul de 3 ori pana s-a declarat multumit) - montare carburator pe masina, verificare functionare clapeta soc/acceleratie, regim ralanti, accelerat etc. - daca acuzi consum foarte marit sau alte probleme iti verifica si tur/retur alimentare (pompa de benzina). daca sunt probleme atunci sufla cu presiune pentru a elibera tevile de mizerii. si ce sa iti mai zic ca nu pleci de acolo pana nu iti regleaza si avansul, verifica aprinderea, pentru a fi totul ok. baietii se ocupa si de cei care au GPL. mentionez ca am in afara un consum de max. 7 litri la suta deci cred ca se merita. ce zicea RedLabel nu sunt coloane de apa ci de mercur. daca ai carburator dublu corp sau alt tip decat cele Carfil e posibil sa fie preturile putin mai mari. Asta unde ? in ce oras? ma duc in fiecare zi la banii astia[...] In Focsani pt schimbat garnituri pompa frana si aerisit frane m-a ajung 80 Ron. Mai bine ii dau FOC |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
mirceas |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
brasov
@GSP: da, se poate sa mergi doar cu carburatorul la ei. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#17
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Hai ba ce dreaq mah...acum pe bune, ce rost are sa te duci cu un monocorp la carbotest sa dai atatia bani
![]() Eu chiar nu vad necesitatea unui carbotest la tipul asta de carburator (monocorp)!! Asa ca sunt de acord cu Argon si cu predecesorii mei pe acest topic! |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
mirceas |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
pai e simplu. jigleoarele care se fac la noi sunt proaste, chiar si cei de la Carfil recunosc asta. asa ca nu te poti baza pe ele ca sunt corect calibrate.
dar per ansamblu asa este, rezolvi problemele majore de carburatie, nu si consumul (decat prin incercari repetate pana o nimeresti, dar "time is money"). |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
ilikecheese |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Stie careva un loc unde sa verific si eu carburatorul in bucuresti si in buzau?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:05 |