reglat joc roata libera (electromotor)
![]() ![]() ![]() |
reglat joc roata libera (electromotor)
beby1300 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|||
adumitrachy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Nu stiu exact daca este o distanta standard, dar, electricianul masinii mele a reglat distanta aeea din ochi de mai multe ori. :shock:
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
acum nici nu mai conteaza!!!! s-a dus draq de tot!!!!
abia mai pleaca motorul si se aude un croncanit infernal. tot ce mai sper este ca virgula coroana sa fie intreaga si sa trebuiasca sa schimb doar bendixul, dar si asta e 800.000 mii lei :shock: |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
paulp |
![]()
Post
#4
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
BEBYyyyyy, schimba bucsa de la capac si o sa mearga
nu da bani pe bendix degeaba |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Daca tot ajunge la demontat eu sunt de parere sa schimbe ambele bucsi una la capac si cealalta la "Nas"si tot in postura asta verificat si bendixul.
|
-------------------- Kox
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Chiar daca sunt un pic off topic, eu am urmatoarea problema:
* de 2 ani in coace m-am saturat de arcurile alea care imping carbunii din electromotor. mi se flocheaza foarte des si m-am saturat sa tot ciocanesc in electromotor sa isi deaa drumul; sambata mi-am pus arculete noi, iar acuma, vad ca iar se blocheaza; care ar fi cauzaaaaaa :?: :?: :?: |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
as vrea eu sa fie asa simplu....
am mai zis, a aparut o gramade de pilitura care trebuie sa fie de la bendix sau coroana. deci nu cred ca are legatura cu bucsa care oricum am schimbat-o cand am inlocuit rotorul. de fapt am schimbat ambele bucse plus opritor. din cate am intzeles am sanse ca virgula coroana sa fie intreaza fiind dintr-un material mai rezistent. oricum treaba o fac singur, deci o sa fiu atent daca cumva bedixul este intreg sa nu dau banii de pomana. o fi posibil ca axul sa se fi retras in spate si sa nu mai impinga destul bendixul in coroana?.... |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
paulp, ai avut dreptate!!!!!!!!
busa de la capac e sparta iesita din locas. |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Acu, ca te-ai lamurit ce are, iti mai dau un pont. Vezi ca pe axul pe care culiseqaza bendixul este un sant, inspre capac. In acel sant ar trebui sa fie o siguranta care sa nu permita bendixului sa ajunga in capat si sa bata in bucsa de fiecare data. De obicei siguranta aia sare si nimeni nu observa asta. Fa o alta siguranta (eu am facut una din sirma otelita) si pune-o acolo. Asa vei proteja bucsa si nici bendixul nu se va mai duce prea mult pe coroana, riscind sa-l bulesti. :wink:
Dupa ce am spart 3 bucse in decurs de o luna, am gasit beleaua asta. De 4 luni nu mai am nici o problema cu electromotorul :twisted: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
vb de sigurantza care tzine opritorul, nu?
daca da, am verificat deja si este la locul ei. merci mult si ne auzim la urmatorul defect!!!! smile.gif |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
freeman30 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic....Am si eu o problema cu electromotorul. Cred ca a cazut....Am inteles ca ar fi busele si carbuni dusi. Nu stiu sigur ce defect are dar de cateva ori nu a mai culplat ,(am impins cu surubelnita de bendix ,dupa care am dat iar la cheie si a pornit ) asta a facut de cateva ori. Si un alt defect ar fi ca de catva timp invarte ff greu (bateria e noua,deci nu e cazul si alternatorul incarca) ,si imi papa curent din cate am inteles. Poate fura curent electromotorul? Azi l-am desfacut si am cumparat carbuni dar mai mergeau si cei vechi ,ca erau la jumatate ,si bucsele.Dar e foarte murdar la interior ,mult praf,mizerie, daca il curat cu motorina are ceva?
Multumesc frumos |
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#12
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Nu e mai usor sa-l sufli cu aer comprimat si sa-i cureti spatiile dintre lamelele colectorului? Daca tot e demontat, rotorul il pui pe un strung si aduci la nivel colectorul cu un smirghel fin dupa care cureti spatiile intre lamele. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Bunicutzu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Pt. beby:
La un moment dat electromotorul a inceput sa-mi joace feste in ce fel, iata: -dadeam la cheie si caraia ingrozitor, nu arunca ca lumea bendixul pe coroana -iar uneori nu pornea deloc, trebuia sa ridic capota si sa cuplez bendixul cu manuta -ultima oara am dat la cheie, n-a pornit; apas bendixul cu mana porneste dar ramane cuplat; am scos repede borna - de la capacul de ambreiaj. Am dat jos electromotorul si l-am testat. Totul era in regula. Stii care era buba? Contactul cu cheie. Lamela care facea contactul pt bendix pe pozitia D, era foarte arsa si facea sau nu facea contact. Cand facea semicontact, bendixul primind doar o tira de curent nu avea puterea sa arunce pinionul pana la capat. Deci, aveti in vedere si contactul cu cheie, mai ales daca acesta are ceva vechime. Al meu avea 16 ani, era frantuzesc. Sa vad cat o tine asta romanesc. TOATE CELE BUNE |
-------------------- ...poza reprezinta masina ideala pentru Bucuresti/Romania
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
Toate circuitele si componentele electrice se curata cu alcool industrial
|
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|
narcissb |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 April 05 ![]() |
Imi poate spune si mie cineva cam cat costa o coroana ,pentru ca a mea are cativa dinti uzati si de asta masina porneste mai greu.Este greu de inlocuit o coroana?
|
--------------------
DACIA
1310
- IS 78 NSM
|
|
Dyda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(narcissb @ 11 Jul 2005, 12:35) Imi poate spune si mie cineva cam cat costa o coroana ,pentru ca a mea are cativa dinti uzati si de asta masina porneste mai greu.Este greu de inlocuit o coroana? Cit costa nu stiu. Inlocuirea coroanei nu este asa de dificil, dupa ce ai achizitionat coroana corespunzatoare, si volanta este data jos ( acest lucru este cel mai dificil in sensul ca este un volum mai mare de munca si pricepere ), se pune volanta pe 2 bucati de lemn cu partea unde se pupa cu vilbrochenul si cu o surubelnita mecanica mai sanatoasa sau un dorn se bate circular in coroana pina iese.In timp ce faci aceasta operatie , coroana noua trebuie sa stea pe o suprafata incinsa ( plita, tabla, etc , ceva ce cuprinde toata circumferinta acesteia ptr a o incalzii uniforn , altfel se dilata neuniform ). Nu trebuie inrosita sau sa-si schimbe culoarea.Cu ajutorul 1sau 2 patenti se ia si se pune pe volanta ,eventual o ajuti cu usoare lovituri de ciocan daca nu intra lejer, respectind suprafetele de asezare- vizualizezi inainte de a o da pe cea veche ce,care, cum vin asezate. In momentul cind montezi coroana noua intorci volanta. This post has been edited by Dyda: 11 Jul 2005, 14:12 |
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:08 |