Ho Chi Minh (Saigon), Vietnam
![]() ![]() ![]() |
Ho Chi Minh (Saigon), Vietnam
BlaueCorsa |
![]()
|
||
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|||
BlaueCorsa |
![]()
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Asa arata o viza de Vietnam. (scuze pentru dublu post)
This post has been edited by vyrus: 15 Jun 2006, 21:34 Attached thumbnail(s) vietnam.JPG ( Size: 46.43k ) Number of downloads: 192 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
kukuruz |
![]()
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 4 June 04 From: Bucuresti ![]() |
interesante pozele.
n-am inteles de ce te plangi de traficul din saigon, pentru ca, din poze, mie mi se pare parfum fata de babilonia din bucuresti. pana si snopul de fire si cabluri de pe stalpii stradali din saigon nu se compara cu jungla de sarme care se lafaie pe stalpii de pe malurile (cu brusturi si urzici ale) dambovitzei. |
-------------------- |
|
BlaueCorsa |
![]()
|
Poza cu traficul nu mi-a iesit prea bine... aveam o camera mai ieftina si pana sa faca poza plecasera toti de la semafor. Sunt de acord ca este destul de dificil condusul in Bucuresti (desi ultima data mi s-a parut ca oamenii au devenit ceva mai politicosi), dar nu poti compara cativa tupeisti cu o avalansa de motociclisti.
Cat despre cablare... ei bine, asa era in tot orasul. Eu personal n-am vazut asa ceva in Romania. Inca un detaliu: in Vietnam prizele nu sunt standardizate. La hotel (si la sediul clientului) erau si prize tip "UK", si europene, si inca un tip pe care nu-l cunosc. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 13:11 |