Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?
![]() ![]() ![]() |
Totusi care e cel mai bun ulei de motor pentru dacie?
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2851
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|||
mar10may |
![]()
Post
#2852
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 1 Feb 2009, 14:08) Ma, afara se incalzeste, bateriile antice le-am schimbat si noi, acuma putem sa ii dam si 6 7 chei ca sa o ia, motoarele oricum sug niscava ulei asa ca... Ce ulei e mai bun decat 20M40-ul de 6 lei litrul ? ![]() daca 20M40 era bun isi puneau toti.eu n as pune asa ceva in motor nici daca l as lua gratis si l as schimba in fiecare zi dupa cativa km. 1 Feb 2009, 18:35: QUOTE(Mr_Devil83 @ 1 Feb 2009, 18:00) dar nici prea bine nu cred ca ii este This post has been edited by mar10may: 1 Feb 2009, 18:35 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2853
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Pai stii care e chestia?
Majoritatea motoarelor sunt deja uzate si mananca ulei. Acuma fa tu calculul, daca un motor de 1400 il iei de la remat cu vreo 2 - 3 milioane maxim iar uleiul fenomenal al lui argon este 1milion inseamna ca la 3 schimburi de ulei, care le faci intr-un an sau poate iti mananca atata ulei motorul, daca bagi un ulei moca poti sa iei alt motor. Acuma io am vreo 12k km cu 20m40 si totul e ok, motorul are compresie, are unpic de sunet de diezel la relanti, asta pe langa un tachet care nu sta strans calumea si mi lene sa schimb rampa culbutorilor si nu macane nimic de ulei. Ba dimpotriva, ii place la nebunie. Am folosit si 15w40 de la petrom, care mi s-a parut bunicel. Totusi oameni, nu uitatti ca in mers va tineti motorul undeva la 2000 - 2500 rpn, nu le turati la 10000 ca masinile de formula 1. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Merced |
![]()
Post
#2854
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu-l turezi tu. Al meu cand e incalzit si ma mai mananca talpa vede si 5000rpm. Si asta se intampla chiar des, sa dau "talpa" toata treapta a doua de obicei. Cu ulei d-ala de tipu' spalatura de putina nu cred ca as avea acelasi curaj.
In plus eu am mai postat o povestioara cu experienta mea legata de uleiuri de cand merg cu Dacia. Si concluzia e ca un ulei d-ala prost imi facea presiune proasta, se uza excesiv de repede, mi-l manca si motoru' intr-un ritm destul de impresionant. Cand am trecut la unul ceva mai bun a inceput sa nu mai manance in acelasi ritm, dupa ce mi-au fost reglati si culbutori a scazut si mai mult consumul, schimbul asta nici n-am mai verificat joja si am vreo 3-4000km cu el, nici nu mai stiu exact. Oricum in primavara ii bag Castrol 15W40 cred, nu m-as incumeta la Aral d-ala 10W40 ca argon ca eu am motor cam batran, n-are din fabrica semeringuri la supape si mi-e ca il pierd p-acolo fiind mai subtire la rece. Sau nu stiu, ma mai gandesc, daca l-am vazut cu 85 de lei, imi cam face cu ochiu'. Nu ma doare mana sa dau banii daca se comporta ok, eu oricum fac doua schimburi pe an, ca limita de kilometri nu prea cred ca o s-o ating prea curand in ritmul in care am inceput sa merg cu ea. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
mar10may |
![]()
Post
#2855
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 2 Feb 2009, 15:48) Pai stii care e chestia? Majoritatea motoarelor sunt deja uzate si mananca ulei. Acuma fa tu calculul, daca un motor de 1400 il iei de la remat cu vreo 2 - 3 milioane maxim iar uleiul fenomenal al lui argon este 1milion inseamna ca la 3 schimburi de ulei, care le faci intr-un an sau poate iti mananca atata ulei motorul, daca bagi un ulei moca poti sa iei alt motor. Acuma io am vreo 12k km cu 20m40 si totul e ok, motorul are compresie, are unpic de sunet de diezel la relanti, asta pe langa un tachet care nu sta strans calumea si mi lene sa schimb rampa culbutorilor si nu macane nimic de ulei. Ba dimpotriva, ii place la nebunie. Am folosit si 15w40 de la petrom, care mi s-a parut bunicel. Totusi oameni, nu uitatti ca in mers va tineti motorul undeva la 2000 - 2500 rpn, nu le turati la 10000 ca masinile de formula 1. daca tu crezi ca majoritatea motoarelor sunt uzate si mananca ulei ma intreb cum or fi alea de la remat despre care spui.oricum daca ai lua de la remat un motor bunicel la vreo 3 milioane(ceea ce ma cam indoiesc sa fie un motor bun,ma refer aici ca sansele ca motorul sa fie bun sunt destul de mici ,nu vreau sa zic inexistente)nu uita ca aici mai intervine si manopera pentru a il monta pe masina.un alt lucru in plus ar fi faptul ca un ulei naspet 20w40 de 6 lei litru de care spui tu nu cred ca tine asa de mult ca unul de buna calitate.eu fac anual peste 60 000 de km cu masina de serviciu si am avut destule masini pana acum.prima masina a fost un papuc pe benzina la care foloseam texaco havoline 20w50.uleiul il schimbam la 10 000 de km si am vandut masina la aproape 200 000 de km iar motorul inca mergea normal.ma indoiesc ca uleiul la 6 lei litrul poate tine 10 000 de km.eu stiu de pe vremea cand tata avea masina si folosea un astfel de ulei ,il schimba la 1500 de km.pe timp de vara se aprindeau si becurile la relanti.chiar daca pe bidon stiu ca scria odata ca poate rula 3000 de km.iar daca faci un calcul la cate schimburi de ulei faci in plus si adaugi si filtru si manopera iti dai seama ca faci o afacere si protejezi motorul masinii de te doare capul cu uleiul la 6 lei. |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Minel |
![]()
Post
#2856
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Merced @ 2 Feb 2009, 17:07) D-asta am eu in motor , CASTROL 15W Magnatec , si se simte ,motorul ii mai silentios , porneste foarte bine pe frigurile care au fost , si turatii vede frecvent si 4500-5000 ... ![]() Daca nu as avea un ulei de calitate , nu m-as incumeta sa ii dau asa , asta chiar daca papa vreo 300 grame la mia de km (cand ii mai dau forja ) dar macar papa ceva bun ...pt el si "delicat" pt buzunaru meu ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#2857
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
0,3 litri la 1000 km? aia inseamna 2 litri la schimb
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#2858
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu e asa:)
uite la 1304 imi manca cu 20w40 by petrom vreo 200gr la vreo 1500km si cu 10w40 by castrol mai deloc:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#2859
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Feb 2009, 08:45) 0,3 litri la 1000 km? aia inseamna 2 litri la schimb ![]() Elfu' 10W nu papa deloc si l-am tinut din iarna trecuta pana in iunie 2008, 5500 km , dar nici nu prea turam motorasu asa ca si acum ,rar vedea 3500 , acum vede frecvent 4500-5000 in afara ![]() ![]() Cum sa fac motoru , ca trage de rupe , nu bate, nu nimic ,functioneaza perfect si nu ma laud ![]() ![]() Posibil ca un motor sa pape numai un anumit tip de ulei ?? ![]() This post has been edited by Minel: 3 Feb 2009, 09:10 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
emircea |
![]()
Post
#2860
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 2 Feb 2009, 15:48) [...]Acuma fa tu calculul, daca un motor de 1400 il iei de la remat cu vreo 2 - 3 milioane maxim iar uleiul fenomenal al lui argon este 1milion inseamna ca la 3 schimburi de ulei, care le faci intr-un an sau poate iti mananca atata ulei motorul, daca bagi un ulei moca poti sa iei alt motor.[...] [...]un tachet care nu sta strans calumea si mi lene sa schimb rampa culbutorilor[...] Iei de la Remat un motor de 1400 cu 300 lei si nu stii in ce stare este. Cel mai adesea proprietarii, stiind ca duc masina la Remat, isi baga picioarele si nu mai fac schimburile la timp, doar trag de ea cat sa nu pice. Deci care-i marea afacere? Si mai vezi ce-au scris si restul colegilor... Tachetul nu-l poti strange. Poate culbutor. Pentru unul nu-i nevoie sa schimbi toata rampa; cu ocazia asta o desfaci si cureti ca lumea (incluziv pe interior, la canalele de ungere). |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2861
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
0,3 l la mia de km e un consum mic de ulei.....lasa motoru in pace ca e bun...cand te apropii de 800ml..900, atunci pui bani la ciorap pt motor....
cum adica vede 5000? de ture? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#2862
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
adica urca motoru in 5000rpm:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#2863
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 3 Feb 2009, 11:07) Da mah , urca lejer in 5000 de ture , nu se gatuie, nu nimic ,trage de rupe , nu consuma mult , undeva pe la 6% in afara , si vreo 8-9 in oras ,, (depinde si de cum ma doare picioru' ![]() ![]() Eventual pe la semeringurile de la supape , adica jos chiuloasa si fac tot ce ii nevoie ! Da' haideti sa nu o dam offtopic ! This post has been edited by Minel: 3 Feb 2009, 12:08 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Merced |
![]()
Post
#2864
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tre sa-i pun si eu la a mea un turometru' d-ala in borcan, macar de caterinca asa. Ca i-am dat odata intr-a intaia cat a tinut-o puterile, pana se plafonase ca si viteza, cand m-a enervat unu' la o intersectie. Nu m-as fi mirat sa fi avut ~6000rpm atunci.
![]() Cazul lui argon si Minel reprezinta clar faptul ca motorul s-a "obisnuit" cu ulei semisintetic, iar la trecerea la mineral(ca 15W40-ul ala de la Castrol e mineral, mi-a confirmat un prieten care vinde printre altele si uleiuri). Intr-un caz l-a mancat, in alt caz motorul "batea", asta tine normal si de anumite uzuri. Tre sa strang din timp bani de ulei, sa vad daca iau Aralu' sau trei bidoane de 1L de Castrol 10W40. Oricum e timpu' sa incerc si eu un semisintetic, sa nu raman prost. Pana nu cad din rabla din cauza ruginii de tot... ![]() Apropo de ulei, azi am controlat si joja. Deci schimbul ultima oara l-am facut pe la sfarsitu' lui august. De atunci poate am facut vreo 4000km cu ea, eu asa-mi aduc aminte ca aveam pe bord vreo 2500km si acum am 6600km. Ma apropi practic de schimb si mare surpriza mea azi cand am scos joja si nivelul era lejer peste jumate. Ce-i drept un pic cam inchis mi s-a parut uleiul fata de ultimul control prin noiembrie parca. Dar de la maxim pana un pic peste jumate, in conditiile in care masina a stat o gramada de timp, am mers la un moment dat cand aveam 18 ani vreo luna cu ea si avea un ulei d-ala penal de 3 ani in ea(ii mai dadeam si goarna atunci ca nebunu', am uzat cred saracu' motor in cateva sute de kilometri mai mult decat l-am uzat de atunci in vreo 15.000km), mi se pare foarte ok. Ca pana la urma vreo 50.000km avea cand am pus eu mana pe ea, de la ultimul r.k. Probabil ca daca nu se rupea tabla pe ea si mai puteam s-o folosesc, cu ulei bun si schimbat la timp ar mai fi dus lejer inca vreo 100.000km. This post has been edited by Merced: 3 Feb 2009, 18:14 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Minel |
![]()
Post
#2865
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE ca motorul s-a "obisnuit" cu ulei semisintetic, iar la trecerea la mineral(ca 15W40-ul ala de la Castrol e mineral Si 15W Magnatec ii tot mineral ??? ![]() QUOTE(Minel @ 3 Feb 2009, 12:06) Offtopic Achizitionat azi semeringuri Goetze -20 lei , garnitura de chiuloasa -20 lei , garnitura galerie + garnitura saxofon (pe astea nu mai stiu cat am dat ![]() Incep sa strang la "piese" pt demontarea chiuloasei la primavara ![]() This post has been edited by Minel: 3 Feb 2009, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2866
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
A meu e drept ca nici nu vede mai mult de 3000 de ture decat in treptele inferioare.
Ca sa nu ne certam ca nu are rost dati-mi si mie o idee de ulei ieftin si decent pentru un motor de 1400 pe a carui bloc motor scrie 1986 si care nu haleste ulei prea mult. Mentionez ca fac undeva la 2000 de km pe luna cu el. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#2867
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
petrom 10W40
16lei /L Api SL |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Merced |
![]()
Post
#2868
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2869
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Minel @ 3 Feb 2009, 19:35) Si 15W Magnatec ii tot mineral ??? ![]() Offtopic Achizitionat azi semeringuri Goetze -20 lei , garnitura de chiuloasa -20 lei , garnitura galerie + garnitura saxofon (pe astea nu mai stiu cat am dat ![]() Incep sa strang la "piese" pt demontarea chiuloasei la primavara ![]() ai dat jos chiulasa sa vezi cum arata pistoanele si camasile? poti tu sa bagi segmenti goetze la patrat , dar daca camasile si pistonul nu mai sunt bune....mai mult de "apa de ploaie" nu faci care bagai 5000 de ture......constant 5000 de ture? si consuma asa putin? PaulT , daca mai vezi mesajul...tu spuneai ca mergi cu 130 constant...ai 5 sau 4 viteze? la 4 viteze deja atingi 4000 ture, sau in apropiere...te mai tine motoru? intrebare : pe graficul din mondiru, arata turatia cu consum minim ca fiind 4500 de ture/minut la motor....si zice viteza economica 8-90 adica 3000 de ture...care-i shpilu? e gresita afirmatia aia cu 4500 de ture? sau cealalta? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Minel |
![]()
Post
#2870
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 4 Feb 2009, 10:33) ai dat jos chiulasa sa vezi cum arata pistoanele si camasile? poti tu sa bagi segmenti goetze la patrat , dar daca camasile si pistonul nu mai sunt bune....mai mult de "apa de ploaie" nu faci care bagai 5000 de ture......constant 5000 de ture? si consuma asa putin? Bre Tranca , tu citesti macar ce scriu ... sau te bagi si tu in seama ...... ![]() QUOTE semeringuri Goetze discutand despre chiuloasa se subintelegea ca era vorba despre semeringuri supape ..... ![]() Cine a zis ceva de segmenti ..... ![]() This post has been edited by Minel: 4 Feb 2009, 12:41 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#2871
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
de mobil super-m 15w-40 sau20w-50 ce ziceti?
primu e 22ron/l |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
rokos |
![]()
Post
#2872
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
vad ca s-au pomenit mai sus uleiurile ARAL: eu folosesc ARAL 15w40 basic elastic (mineral)de ceva vreme cu filtru ulei MANN. ce parere aveti? sa trec la un ARAL 10w40 blue tronic (sintetic)?mototul nu papa ulei, nu scoate fum. masina e o dacie cu motor cu injectie 2002, 110.000 km la bord, functionare pe GPL ![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#2873
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Merced |
![]()
Post
#2874
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(rokos @ 4 Feb 2009, 18:09) vad ca s-au pomenit mai sus uleiurile ARAL: eu folosesc ARAL 15w40 basic elastic (mineral)de ceva vreme cu filtru ulei MANN. ce parere aveti? sa trec la un ARAL 10w40 blue tronic (sintetic)?mototul nu papa ulei, nu scoate fum. masina e o dacie cu motor cu injectie 2002, 110.000 km la bord, functionare pe GPL ![]() Baga d-ala semisintetic daca tot ai injectata. Cat despre mersul constant cu 130 km/h cu patru trepte(PaulT are cutie in 5 oricum), eu am mers constant tot A2-ul cu ulei Petrom RO3 20W40 si n-a bubuit. La fel cum am facut A1 cu 135-145 pe ceas cu BP 15W40, dand flashuri la masini(a se intelege ca a mea nu este decat o caruta), ca trebuia sa ajung in Bucuresti la un examen si eram in intarziere. Normal ca nu e un mers economic, dar ce-i drept n-a avut motorul nici pe dracu' dupaia, cum n-are nici cand ii dau aproape de 80 pe ceas cu a doua. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
rokos |
![]()
Post
#2875
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(rokos @ 4 Feb 2009, 18:09) vad ca s-au pomenit mai sus uleiurile ARAL: eu folosesc ARAL 15w40 basic elastic (mineral)de ceva vreme cu filtru ulei MANN. ce parere aveti? sa trec la un ARAL 10w40 blue tronic (sintetic)?mototul nu papa ulei, nu scoate fum. masina e o dacie cu motor cu injectie 2002, 110.000 km la bord, functionare pe GPL ![]() ok.multumesc! alte pareri? ![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#2876
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_pro...d=22&prod_id=20
Ieftin si bun, dupa ce curata motorul poti folosi lejer Mobil 10W40 vrac, e cam 20lei/L. |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#2877
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
sper sa postez unde trebuie.la trecerile de la un ulei la altul e bine-venita spalarea motorului cu acel "motor-flush"...stiti la ce ma refer.daca nu am postat aiurea rog a se sterge si eventual un link.multumesc.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
dancuciureanu |
![]()
Post
#2878
|
Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 19 June 06 From: IASI ![]() |
Exact ce spuneam mai sus, este si unul mineral ceva mai ieftin http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_pro...d=22&prod_id=19
Ambele le-am testat si sunt de curatare si fac minuni. A nu se confunda un ulei special conceput pentru curatare cu solutiile care se pun peste ulei si merge motorul x minute, alea pot fi foarte periculoase ! Se desprind depuneri care infunda canale ungere si /sau imbicsesc filtru/sorb. |
--------------------
opel daewoo renault
captur si altele
2016
|
|
emircea |
![]()
Post
#2879
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(CandyMan13 @ 5 Feb 2009, 19:11) [...]la trecerile de la un ulei la altul e bine-venita spalarea motorului cu acel "motor-flush"...[...] Daca citeai cam cu 20-30 de pagini in urma, aflai raspunsul fara sa mai postezi. Daca vrei spalare, e de prefarat un ulei mai ieftin decat flusher. Faci un extra schimb, dupa cateva ore/zile de functionare. Nu-mi cere detalii, ia si citeste, s-a explicat si dezbatut subiectul pe larg. This post has been edited by emircea: 6 Feb 2009, 00:16 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#2880
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(rokos @ 4 Feb 2009, 18:09) vad ca s-au pomenit mai sus uleiurile ARAL: eu folosesc ARAL 15w40 basic elastic (mineral)de ceva vreme cu filtru ulei MANN. ce parere aveti? sa trec la un ARAL 10w40 blue tronic (sintetic)?mototul nu papa ulei, nu scoate fum. masina e o dacie cu motor cu injectie 2002, 110.000 km la bord, functionare pe GPL ![]() pai daca il folosesti "de ceva timp"...folosestel in continuare, trecerea de la mineral la sintetic poate fi un soc pentru motorul tau, doar schimba-l mai des ca sa nu se depuna prea tare, recomand sa citesti posturile anterioare ca sa intelegi mai bine. de spalat motorul... ia un schimb de ulei cel mai ieftin si mergi cu el 20-30 km dar ulei subtire 20w20 |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 23:34 |