DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BUJII UDE SAU MURDARE, Motorul merge in 3 pistoane

floryyn
post 9 Jan 2007, 21:02
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




QUOTE(Uncle-Sam @ 6 Aug 2006, 22:44)
ma bag si eu cu o belea asemanatoare:
primele 5 min pana se incalzeste motorul imi merge in 3 pistoane.
de pornit porneste mereu la prima cheie.
ma gandesc totusi ca nu e de la aprindere, avand in vedere ca merge bine dupa vreo 5 min.
am observat ca, cu cat sta mai mult nepornita, cu atat mai mult e accentuat fenomenul. am pornit-o ieri dupa vreo 2 sapt de stat si mergea f urat (tremurat, se accelera greu, etc). am mai pornit-o si azi si a mers aproape perfect
*



Ma confrunt si eu cu aceeasi problema ca Uncle-Sam. Am rezolvat-o o data , adica a venit un prieten, a mesterit pe la carburator, s-a uitat si pe la bujii, care erau afumate si ude bine. Le-am schimbat (erau niste Eyquem C42s, mostenire de la fostul proprietar) cu Sinterom-uri si ca urmare coana Dacia a pornit. Am facut vreo 10 km in ziua aia apoi a stat pe tusa vreo saptamana. Dupa care...am luat-o de la capat.
Azi a venit un nenea mecanic, s-a uitat, scos bujii-Sinteroamele mele aratau ca dupa razboi, ude si murdare...si da-i, regleaza carburator, tacheti, pus inapoi Eyquem-urile dupa o prealabila curatare (bine ca nu le-am aruncat), cheie, porneste, dar in 3 cilindri, merge ce merge, moare, scos bujii, ude! Iar mesterit, schimbat fise, alte chestii si tentative...moare bateria mad.gif ...Game over! In final tema pentru acasa de la nenea mecanicu: de pus bateria la redresor si de cumparat platini, condensator si bobina-scanteia fiind prea slaba la bujii.
Acum vine si intrebarea-scuze ca m-am cam intins-bobina asta poate fi verificata cumva, cu un multimetru? N-as vrea sa dau cateva sute de mii doar pentru ca e suspecta...


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 6 Nov 2012, 18:54
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




QUOTE(diaconuliviu @ 8 Sep 2006, 09:19)
Scoti fisa dar nu complet, asa e? in cazul ala se formeaza un eclator intre fisa si electrodul bujiei, creste putin tensiunea secundara iar descarcarea se face "cu virf"; verifica bujia, fisa, capacul la plotul respectiv, deschiderea platinei pe cama acelui cilindru (daca distanta difera fata de celelalte ai cama uzata (mai rar) sau joc in ax) si, in ultima instanta, supapele pe cilindrul ala.

Am sters postul ala plin de scalimbaieli mirc. Si a trebuit si pe urmatorul, care nu mai avea legatura cu nimic.

*




aceeasi problema ciudata o am si eu
merge in 3, scot fisa si nu se modifica mersul motorului
daca tin fisa putin departata de bujie, motorul merge rotund
daca ating fisa(partea metalica din capat) de bujie ii scade turatia si iar merge in 3 wacko.gif


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 10:43
Forum Renault