DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se aprind martorii in mers

Aliinutz
post 25 Jan 2006, 16:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 23 January 06




astazi am observat cu stupoare ca mi se aprindeau becurile de la baterie de la ulei in timp ce mergeam. are cineva idee de la ce poate sa fie ? de mers mergea bine masina. pana ieri nu s-a ma intamplat chestia asta. astazi am observat


--------------------
Dacia 1310 MLS - DJ-03-XXA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aliinutz
post 25 Jan 2006, 18:07
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 23 January 06




chiar asa, nu a mai patit nimeni asa ceva ? stiu ca s-a mai intamplat chestia asta, cand am schimbat uleiul, in vara, pana s-a plimbat un pic prin baie etc ...


--------------------
Dacia 1310 MLS - DJ-03-XXA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin77
post 25 Jan 2006, 19:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 25 November 05




QUOTE(Aliinutz @ 25 Jan 2006, 18:07)
chiar asa, nu a mai patit nimeni asa ceva ? stiu ca s-a mai intamplat chestia asta, cand am schimbat uleiul, in vara, pana s-a plimbat un pic prin baie etc ...
*




Banuiesc ca ori nu ai ulei ori pompa de ulei defecta.


--------------------
dacia 1310 - tl-02rmw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aliinutz
post 25 Jan 2006, 19:30
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 23 January 06




alte solutii ?


--------------------
Dacia 1310 MLS - DJ-03-XXA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 26 Jan 2006, 00:34
Post #5


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Solutia cea mai sigura e s-o duci la mecanic. In mod normal, becul de presiune de ulei se aprinde cand presiunea lichidului de ungere scade sub 0.7 (iar cadranul itri indica pana la 6, deci...). Acul indicator de presiune pe unde sta? Daca becul ala nu te minte si manocontactul care il comanda nu e defect, atunci, in momentul aprinderii becului, acul ar trebui sa fie intre prima si cea de-a doua liniuta...deci, jos...
Oricum, fa-i o verificare. Daca nu e o problema de contacte electrice sau manocontact defect (in care caz scapi relativ ieftin), poti sa ai intr-adevar probleme cu sonda de ulei, eventual filtru de ulei infundat, cauzele sunt mai multe...si daca mergi mult, gripezi motorul (sa vezi dup-aia ce bagi bani la reparat)... wacko.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbotz
post 26 Jan 2006, 14:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 23 November 04
From: Iasi




daca "fenomenul" se intampla la relanti, cauza poate fi turatia prea mica a motorului


--------------------
Dacia 1310 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 Jan 2006, 14:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ai benzina in ulei...da un search ca sa aflii mai multe.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Jan 2006, 14:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(andu911 @ 26 Jan 2006, 14:35)
ai benzina in ulei...da un search ca sa aflii mai multe.
*


Sau patisi ca mine? Garnitura de filtru desprinsa si pierde ulei sau filtru fisurat?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aliinutz
post 26 Jan 2006, 15:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 23 January 06




presiunea la ulei e destul de mare ... sta intre 4 neturata si 6 turata. nu pierde nimic pe niciunde, pentru ca am verificat sa nu am vreo scurgere de ceva pe undeva ... nu s-a mai intamplat pana acum.

chestia e ca nu se aprinde imediat dupa ce pornesc motorul. cam la 10 secunde. prima data palpaie, apoi se aprinde de tot sad.gif

This post has been edited by Aliinutz: 26 Jan 2006, 15:39


--------------------
Dacia 1310 MLS - DJ-03-XXA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Jan 2006, 15:37
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Aliinutz @ 26 Jan 2006, 15:29)
presiunea la ulei e destul de mare ... sta intre 4 neturata si 6 turata. nu pierde nimic pe niciunde, pentru ca am verificat sa nu am vreo scurgere de ceva pe undeva ... nu s-a mai intamplat pana acum.
*


Pai in cazul asta: ori sonda de ceas e proasta si presiunea nu e cit arata-caz nefericit;
ori sonda "de bec" e proasta si aprinde becurile aiurea;
ori ai contacte parazite;
ori, din cauza uleiului prea viscos, el nu se mai scurge asa repede de pe peretii motorului, in baie fiind prea putin ulei-dar asta e in legatura si cu una din sonde.

This post has been edited by diaconuliviu: 26 Jan 2006, 15:38


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aliinutz
post 26 Jan 2006, 19:53
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 23 January 06




dar se poate sa fi inghetat uleiul in baie, in situatia in care nu as fi luat un ulei adecvat ? poate si chestia asta sa aprinda martorii ?


--------------------
Dacia 1310 MLS - DJ-03-XXA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 26 Jan 2006, 20:25
Post #12


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




eu am o problema asemanatoare ,doar ca e martorul de la baterie bateria noua e cumparata in noiembrie anul trecut ,pana sa de frigul nu se aprindea,decat atunci cand puneam contactul acu sta aprins tot timpul ,cand o acelerez se aprinde si mai tare care e solutia ????
si indicatorul de la baterie fluctueaza ,cand pornesc se incarca destul de mult pe masura ce folosesc diverse ,stergatore ,cas,aeroterma ,faruri scade spre minus .

This post has been edited by B-38-NFS: 26 Jan 2006, 20:28


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 12 Feb 2006, 13:43
Post #13


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




QUOTE(B-38-NFS @ 26 Jan 2006, 20:25)
eu am o problema asemanatoare ,doar ca e martorul de la baterie  bateria noua e cumparata in noiembrie anul trecut ,pana sa de frigul nu se aprindea,decat atunci cand puneam contactul  acu sta aprins  tot timpul ,cand o acelerez se aprinde si mai tare  care e solutia ???? 
si indicatorul de la baterie fluctueaza ,cand pornesc se incarca destul de mult  pe masura ce folosesc diverse ,stergatore ,cas,aeroterma ,faruri   scade  spre minus .
*




Becu e montat in loc de voltmetru de la daciile mai vechi, nu mai arata cat are bateria ci doar cand scade sub 10 -11 Volti. poate ai probleme cu electromotorul. Becul are un montaj si tine loc de voltmetru te anunta cand bateria este slaba. tensiunea de incarcare alternator 14.20+-0.2V ( daca nu e asa nu iti va da nimeni garantie la acumulator)
trebuie sa ai: cu masina pornita fara consumatori 14.20+-0.2V
cu masina pornita cu consumatori: faza lunga + aeroterma 13.8-+0.2V
cu masina oprita ~12V
daca nu e asa schimba releul de incarcare sau repara alternatorul ! 053.gif



gun3.gif

This post has been edited by aicidincolo: 12 Feb 2006, 13:45


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Feb 2006, 05:41
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Aliinutz @ 26 Jan 2006, 19:53)
dar se poate sa fi inghetat uleiul in baie, in situatia in care nu as fi luat un ulei adecvat ? poate si chestia asta sa aprinda martorii ?
*



Raman aprinsi ? sau se aprind din cand in cand ? Ca poate nu ai ulei...sau ai gunoaie in ulei.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister121977
post 22 Jun 2006, 13:35
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 22 June 06




Verifica si pompa de frana. Are un fel de supapa in partea de sus pe capac pentru prea-plin care, daca e blocata, poate face sa se aprinda martorii in bord. Eu asa am patit, si dupa ce am curatat un pic capacul, totul a revenit la normal. Succes..


--------------------
Renault Megane 3 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 22 Jun 2006, 14:30
Post #16


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




si apropo daca tot suntem la problema asta...cum previn si io asa numitul start uscat al motorului?care e cauza lui? precizez ca atunci cand pornesc masina dimineata sta cateva secunde si se aude ca si cand nu ar avea ulei si imi stau becurile aprinse dupa care se sting...precizez ca am o dacie din 86 icon_mrgreen.gif se poate remedia cumva?


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Jun 2006, 07:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Adica se aude o "bataie" care "tace" dupa stingerea becurilor?
Uzura in paliere/manetoane (cuzineti si poate si arbore).


Asta ar fi cauza, efectul=uzura se va accentua.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Jun 2006, 23:11
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din cite stiu eu sonda de ulei cea mica aprinde becu de ulei si verifica becu de la temperatura apa cind pui contactu apoi cind a pornit motoru se sting amindoua.din cite spui s-ar putea sa fie sonda murdara sau defacta avind in vedere ca indicatoru de bord cu ac a presiunii de ulei sta peste prima dunga de jos [nu se ia in considerare dunga in dreptul literei L low]


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giany
post 25 Jun 2006, 22:32
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 June 06




QUOTE(ATM @ 26 Jan 2006, 01:34)
Solutia cea mai sigura e s-o duci la mecanic. In mod normal, becul de presiune de ulei se aprinde cand presiunea lichidului de ungere scade sub 0.7 (iar cadranul itri indica pana la 6, deci...). Acul indicator de presiune pe unde sta? Daca becul ala nu te minte si manocontactul care il comanda nu e defect, atunci, in momentul aprinderii becului, acul ar trebui sa fie intre prima si cea de-a doua liniuta...deci, jos...
Oricum, fa-i o verificare. Daca nu e o problema de contacte electrice sau manocontact defect (in care caz scapi relativ ieftin), poti sa ai intr-adevar probleme cu sonda de ulei, eventual filtru de ulei infundat, cauzele sunt mai multe...si daca mergi mult, gripezi motorul (sa vezi dup-aia ce bagi bani la reparat)... wacko.gif
*


As vrea sa modific frana de mana de pe cablu pe pompa de frana.Stie cineva?


--------------------
dacia 1310 84-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 05:36
Forum Renault