Se aprind martorii in mers
![]() ![]() ![]() |
Se aprind martorii in mers
Aliinutz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 MLS
- DJ-03-XXA
|
|||
Aliinutz |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 January 06 ![]() |
chiar asa, nu a mai patit nimeni asa ceva ? stiu ca s-a mai intamplat chestia asta, cand am schimbat uleiul, in vara, pana s-a plimbat un pic prin baie etc ...
|
--------------------
Dacia
1310 MLS
- DJ-03-XXA
|
|
florin77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 25 November 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- tl-02rmw
|
|
Aliinutz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 January 06 ![]() |
alte solutii ?
|
--------------------
Dacia
1310 MLS
- DJ-03-XXA
|
|
ATM |
![]()
Post
#5
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Solutia cea mai sigura e s-o duci la mecanic. In mod normal, becul de presiune de ulei se aprinde cand presiunea lichidului de ungere scade sub 0.7 (iar cadranul itri indica pana la 6, deci...). Acul indicator de presiune pe unde sta? Daca becul ala nu te minte si manocontactul care il comanda nu e defect, atunci, in momentul aprinderii becului, acul ar trebui sa fie intre prima si cea de-a doua liniuta...deci, jos...
Oricum, fa-i o verificare. Daca nu e o problema de contacte electrice sau manocontact defect (in care caz scapi relativ ieftin), poti sa ai intr-adevar probleme cu sonda de ulei, eventual filtru de ulei infundat, cauzele sunt mai multe...si daca mergi mult, gripezi motorul (sa vezi dup-aia ce bagi bani la reparat)... ![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
cbotz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 23 November 04 From: Iasi ![]() |
daca "fenomenul" se intampla la relanti, cauza poate fi turatia prea mica a motorului
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
|
|
andu911 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
ai benzina in ulei...da un search ca sa aflii mai multe.
|
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Aliinutz |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 January 06 ![]() |
presiunea la ulei e destul de mare ... sta intre 4 neturata si 6 turata. nu pierde nimic pe niciunde, pentru ca am verificat sa nu am vreo scurgere de ceva pe undeva ... nu s-a mai intamplat pana acum.
chestia e ca nu se aprinde imediat dupa ce pornesc motorul. cam la 10 secunde. prima data palpaie, apoi se aprinde de tot ![]() This post has been edited by Aliinutz: 26 Jan 2006, 15:39 |
--------------------
Dacia
1310 MLS
- DJ-03-XXA
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Aliinutz @ 26 Jan 2006, 15:29) presiunea la ulei e destul de mare ... sta intre 4 neturata si 6 turata. nu pierde nimic pe niciunde, pentru ca am verificat sa nu am vreo scurgere de ceva pe undeva ... nu s-a mai intamplat pana acum. Pai in cazul asta: ori sonda de ceas e proasta si presiunea nu e cit arata-caz nefericit; ori sonda "de bec" e proasta si aprinde becurile aiurea; ori ai contacte parazite; ori, din cauza uleiului prea viscos, el nu se mai scurge asa repede de pe peretii motorului, in baie fiind prea putin ulei-dar asta e in legatura si cu una din sonde. This post has been edited by diaconuliviu: 26 Jan 2006, 15:38 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Aliinutz |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 January 06 ![]() |
dar se poate sa fi inghetat uleiul in baie, in situatia in care nu as fi luat un ulei adecvat ? poate si chestia asta sa aprinda martorii ?
|
--------------------
Dacia
1310 MLS
- DJ-03-XXA
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
eu am o problema asemanatoare ,doar ca e martorul de la baterie bateria noua e cumparata in noiembrie anul trecut ,pana sa de frigul nu se aprindea,decat atunci cand puneam contactul acu sta aprins tot timpul ,cand o acelerez se aprinde si mai tare care e solutia ????
si indicatorul de la baterie fluctueaza ,cand pornesc se incarca destul de mult pe masura ce folosesc diverse ,stergatore ,cas,aeroterma ,faruri scade spre minus . This post has been edited by B-38-NFS: 26 Jan 2006, 20:28 |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
aicidincolo |
![]()
Post
#13
|
![]() in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina ! Group: Members Posts: 161 Joined: 13 March 05 From: Valcea&Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-38-NFS @ 26 Jan 2006, 20:25) eu am o problema asemanatoare ,doar ca e martorul de la baterie bateria noua e cumparata in noiembrie anul trecut ,pana sa de frigul nu se aprindea,decat atunci cand puneam contactul acu sta aprins tot timpul ,cand o acelerez se aprinde si mai tare care e solutia ???? si indicatorul de la baterie fluctueaza ,cand pornesc se incarca destul de mult pe masura ce folosesc diverse ,stergatore ,cas,aeroterma ,faruri scade spre minus . Becu e montat in loc de voltmetru de la daciile mai vechi, nu mai arata cat are bateria ci doar cand scade sub 10 -11 Volti. poate ai probleme cu electromotorul. Becul are un montaj si tine loc de voltmetru te anunta cand bateria este slaba. tensiunea de incarcare alternator 14.20+-0.2V ( daca nu e asa nu iti va da nimeni garantie la acumulator) trebuie sa ai: cu masina pornita fara consumatori 14.20+-0.2V cu masina pornita cu consumatori: faza lunga + aeroterma 13.8-+0.2V cu masina oprita ~12V daca nu e asa schimba releul de incarcare sau repara alternatorul ! ![]() ![]() This post has been edited by aicidincolo: 12 Feb 2006, 13:45 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006
- VLxxXXX chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
mister121977 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 22 June 06 ![]() |
Verifica si pompa de frana. Are un fel de supapa in partea de sus pe capac pentru prea-plin care, daca e blocata, poate face sa se aprinda martorii in bord. Eu asa am patit, si dupa ce am curatat un pic capacul, totul a revenit la normal. Succes..
|
--------------------
Renault
Megane 3
2010
|
|
vyper |
![]()
Post
#16
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
si apropo daca tot suntem la problema asta...cum previn si io asa numitul start uscat al motorului?care e cauza lui? precizez ca atunci cand pornesc masina dimineata sta cateva secunde si se aude ca si cand nu ar avea ulei si imi stau becurile aprinse dupa care se sting...precizez ca am o dacie din 86
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica se aude o "bataie" care "tace" dupa stingerea becurilor?
Uzura in paliere/manetoane (cuzineti si poate si arbore). Asta ar fi cauza, efectul=uzura se va accentua. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
din cite stiu eu sonda de ulei cea mica aprinde becu de ulei si verifica becu de la temperatura apa cind pui contactu apoi cind a pornit motoru se sting amindoua.din cite spui s-ar putea sa fie sonda murdara sau defacta avind in vedere ca indicatoru de bord cu ac a presiunii de ulei sta peste prima dunga de jos [nu se ia in considerare dunga in dreptul literei L low]
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Giany |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 June 06 ![]() |
QUOTE(ATM @ 26 Jan 2006, 01:34) Solutia cea mai sigura e s-o duci la mecanic. In mod normal, becul de presiune de ulei se aprinde cand presiunea lichidului de ungere scade sub 0.7 (iar cadranul itri indica pana la 6, deci...). Acul indicator de presiune pe unde sta? Daca becul ala nu te minte si manocontactul care il comanda nu e defect, atunci, in momentul aprinderii becului, acul ar trebui sa fie intre prima si cea de-a doua liniuta...deci, jos... Oricum, fa-i o verificare. Daca nu e o problema de contacte electrice sau manocontact defect (in care caz scapi relativ ieftin), poti sa ai intr-adevar probleme cu sonda de ulei, eventual filtru de ulei infundat, cauzele sunt mai multe...si daca mergi mult, gripezi motorul (sa vezi dup-aia ce bagi bani la reparat)... ![]() As vrea sa modific frana de mana de pe cablu pe pompa de frana.Stie cineva? |
--------------------
dacia
1310
84-berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 05:36 |