DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diferential deschis, roti de marimi diferite

SiloS
post 27 Jun 2006, 15:07
Post #1


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




unde se va deplasa momentul in cazul montarii pe stanga unei roti pe 19" si in drepata pe 11" ????

Tineti cont ca atunci cand o roata e in aer tot momentul se va deplasa asupra ei si masina nu se va deplasa .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 27 Jun 2006, 15:44
Post #2


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Nu prea inteleg ideea post-ului tau din moment ce ti-ai raspuns singur !

Si nu stiu daca poti baga o roata de 19" intr-o aripa de dacie ! smile.gif


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 27 Jun 2006, 15:51
Post #3


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Teoretic vorbind . Raspunzi ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gargamel
post 27 Jun 2006, 15:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 June 06




in dreapta


--------------------
persu streamline 1923 - 1-B-412
474
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Jun 2006, 15:59
Post #5


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Se transmite in mod egal daca n-ai patinare. Strict teoretic dpdv al diferentialului.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 27 Jun 2006, 16:00
Post #6


Gangester


Group: Members
Posts: 4.294
Joined: 23 February 04
From: Buzau




De ce ? Nu e aceeasi chestie ca atunci cand iei o curba ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
walleye
post 27 Jun 2006, 16:07
Post #7


Membru


Group: Banned
Posts: 159
Joined: 28 June 05
From: Timisoara




intrucit la roata cu diametru mai mare, cuplul necesar rotirii ei este mai mare => diferentialul repartizeaza mai mult cuplu pe roata mai mica. in cazul unor viraje, cuplul e repartizat ~egal pe roti, doar turatia lor variaza.


--------------------
Alco Century 628 - Monon 404
nu hraniti moderatorii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 28 Jun 2006, 21:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




<<intrucit la roata cu diametru mai mare, cuplul necesar rotirii ei este mai mare => diferentialul repartizeaza mai mult cuplu pe roata mai mica>>


Ori eu sunt prost tare ... ori tu ai scris o mare prostie ... sau macar logica lasa de dorit in ceea ce ai scris.

This post has been edited by TheSaiLor: 28 Jun 2006, 21:19


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 28 Jun 2006, 22:50
Post #9


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2006, 15:59)
Se transmite in mod egal daca n-ai patinare. Strict teoretic dpdv al diferentialului.
*


Domnilor:

Muttley are dreptate. Ba mai mult, la un diferential deschis (fara dispozitive suplimentare) asa cum se monteaza pe marea majoritate a masinilor momentul la cele doua iesiri (la planetare) este egal chiar daca una din roti patineza.

Mai departe: momentul motor este in regim de turatie constanta egal cu momentul rezistent. Daca una din roti patineaza -> momentul rezistent este 0 -> momentul motor este zero -> momentul aplicat rotii care nu patineaza devine tot 0 (zero).

Acesta este motivul pentru care masinile devin imobilizate daca una din rotile motoare este pe gheata, sau suspendata.

Nu confundati momentul cu puterea (egala cu momentul ori turatia).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 09:19
Forum Renault