DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme pornire

Janel2002
post 7 Jan 2007, 22:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 6 April 04
From: Ploiesti




Salutare "Oameni Buni",

astazi stateam in masina, cu motorul oprit, si ascultam la radio (deci contactul era pus in pozitia care imi favorizeaza acest lucru) si deodata acesta s-a oprit si s-a stins si becul care arata ca dezaburirea lunetei este activata (deci nu mai mergeau nici becurile de la bord). Imediat am incercat sa pornesc masina, respectand pocedura aceea a led-ului rosu. Aceasta nu a pornit si indicatoarele ceasurilor de la bord tremurau fara sa se ridice, apoi am incercat din nou si nici ledul rosu nu se mai aprindea. In partea dreapta, de sub capota, se afla o cutie paralelipipedica unde intra niste cabluri electrice, si acolo se auzea un zgomot ciudat, asa ca si cum ai pune un plastic peste o roata cu multe spitze.
De la cineva am auzit ca ar fi de la cheie si m-am dus acasa, spre fericirea mea ca eram foarte aproape de aceasta, si am facut cum mi-a spus acel om. A mers, am reusit sa pornesc masina din prima incercare cu cheia de rezerva. Apoi am incercat si cu cheia care mi-a facut probleme si a mers si cu aceasta.

Am rugamintea la dumneavoastra sa imi explicati si mie ce s-ar fi putut intampla ca sa nu fiu nevoit sa merg de fiecare data cu ambele chei la mine ca sa pot iesi din belea.

Astept raspunsurile de la dumneavoastra.
Va multumesc anticipat!


--------------------
Daca sadesti o samanta de "DACA" ai sa culegi un lan de "POATE".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jan 2007, 23:56
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai mie imi cam suna casetofon pornit + dezaburire luneta pornita + motor oprit => baterie descarcata...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaSnakepit
post 8 Feb 2007, 20:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 15 September 06




Baterie descarcata. Am patit si eu la fel.


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 8 Feb 2007, 20:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




pai dupa aia a pornit din prima incerceare... bateria s-a incarcat singura?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 9 Feb 2007, 00:35
Post #5


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Nu s-a incarcat,si-a revenit,in 10-15 minute isi cam revine (asta daca nu e dusa definitiv),s-a intamplat multora,crede-ne....Bun venit si tie in minunata si fascinanta lume DACIA!


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Feb 2007, 00:48
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si crezi ca de era pe alta masina decat Dacia ar fi mers bateria aia pana pe Marte si inapoi?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 9 Feb 2007, 01:52
Post #7


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




radmasa.gif Cu siguranta nu klaus,dar oricum....la dacia e posibil oricum,orice,oriunde....


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 9 Feb 2007, 11:44
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu nu cred ca bateria are toane ! Vre-o masa sau contact imperfect mai degraba . Verifica bornele bateriei , masa caroseriei si alimentarea audio !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 9 Feb 2007, 13:02
Post #9


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




eu sunt foarte sigur ca e bateria...si asa e orice baterie...
o baterie nu e ca o galeata din care se scurge toata apa si gata...nu mai e apa...

nu ati vazut/avut mobile la care vorbiti si cand se descarca bateria se inchid...si pe urma mai puteti sa le deschideti si sa mai vorbiti un pic...?!?

oricum...sa lasi dezaburirea cu motorul oprit...si pe frig...e cam crima pt ea...

eu am ramas chiar surprins ca dezaburirea e pe direct si bricheta nu. eu le-as fi pus invers...dar ce stiu eu...


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 10 Feb 2007, 18:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




Stie careva care este consumul dupa ce ``parasim`` masina ? Am inteles ca trebuie sa fie < de 50 mA.
P.S. : pt. incepatori daca am un volt-ampermetru digital cum ar trebui sa masor acest consum in stand-by al masinii ?
Multam anticipat de raspuns. biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Feb 2007, 18:56
Post #11


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Scoti borna de minus (-) de la baterie, apoi pui multimetrul pe pozitia de masurat curent (500mA sau ce domeniu ai acolo) si pui una din sondele aparatului pe borna de minus a bateriei si cealalta sonda pe firul ce l-ai deconectat de la baterie.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 10 Feb 2007, 20:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




Pai am un DT-830B cu scara de : 10 A ,200m,20m,etc .Daca il pun la 10A ,ar trebui sa citesc........? sau daca il pun la 200m ar trebui sa citesc .......?
Scuze ca sunt atat de Noob wacko.gif , dar nu stiu sa masor decat tensiuni emotionat.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Feb 2007, 20:20
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pune intai pe 10A, vezi ca trebuie pusa si sonda in alt locas parca...
Daca pe domeniul de 10A citesti pe ecran o valoare sub 0.2A, atunci poti pune pe 200mA si vei masura exact consumul...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 10 Feb 2007, 21:02
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




Adica daca pe 10A citesc 0,2 A inseamna ca am un consum real de 2 A nu ?
Deci ca sa vad daca este < de 50 mA ,il pun pe 200mA si trebuie sa citesc pe ecran 50 sau mai mic .


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Feb 2007, 21:11
Post #15


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




NU!

Il pui pe 10A. Daca pe ecran valoarea masurata este sub 0.2 (adica 0.2A) poti comuta pe 200mA ca sa masori consumul precis. Daca valoarea indicata pe domeniul de 10A e mai mare de 0.2, cand vei pune pe 200mA vei arde siguranta din aparat...

Cand esti pe domeniul de 10A, pe aparatul digital iti arata 2 pentru curent de 2A, nu 0.2 ca la aparatele analogice.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 10 Feb 2007, 21:34
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




Multumesc pentru rabdarea accordata .Maine voi masura si voi posta.


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 11 Feb 2007, 14:45
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




Are 0.07 A ,masurat pe domeniul cu 10 A .Banuiesc ca de aici incepe greul. Cine ``mananca`` curentul ? Mentionez ca radio-cdul este pe sina ,deci plecat de la locul faptei.

This post has been edited by 64ovidiu: 11 Feb 2007, 14:48


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Feb 2007, 14:56
Post #18


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




0.07A inseamna 70mA, nu mi se pare o valoare mare... Ai alarma pe masina?
Masoara si cu multimetrul pus pe domeniul de 200mA, pentru o precizie mai mare.

This post has been edited by Catalin Marinarul: 11 Feb 2007, 14:58


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 11 Feb 2007, 15:57
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




70 mA sunt dupa ce am deconectat alarma(care in carte ia 10 mA).La un calcul scurt iese cam asa :
t(timpul de descarcare)=55Ah/0.08A adica 687.5 ore ~ 30 zile/ una luna asta la 25 de grade celsius. La o medie de 0-3 grade capacitatea bateriei se diminueaza cu 20 % ,adica inseamna 24 de zile , si bateri descarcata mad.gif .


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robimk
post 11 Feb 2007, 16:33
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 February 06
From: arad




Am patit si eu la fel,am verificat nivelul electrolitului din baterie, care era scazut.Am completat cu apa distilata si deocamdata e ok.Dar oricum trebuie sa ma gandesc la o baterie noua ca asta are vreo 3 ani.


--------------------
dacia solenza 2004 scala - ar07xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_tcm
post 12 Feb 2007, 10:22
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 6 March 06




domnilor puteti masura pana va ies acele din aparate, daca faci "prostii" , cum a facut domnul care a deschis topicul ..o sa schimbati bateriile ca si ciorapii si aici vorbesc de oricele de baterie. Eu am bateria din iunie 2003 (rombat ) si nu am nici o problema...dar trebuie avut "putintica grija" nu ii greu .... numai cap trebuie .....

Sorine, era grozav daca incercai sa ajuti omul cu un sfat util. Altfel e OFF-TOPIC.

This post has been edited by i96nds: 12 Feb 2007, 15:24


--------------------
dacia Logan Prestigios 1.6 16v - FURIA GRI - 2007 - cj55DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 12 Feb 2007, 15:38
Post #22


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




pai eu zic ca l-a ajutat: NU FOLOSITI DEZABURIREA CU MOTORUL OPRIT...E UNUL DIN CEI MAI MARI CONSUMATORI !!!

pe mine m-ai uns pe suflet sorine...te iau la mine-n echipa...smile.gif

tot rombat am si eu si tot din 2003...si cred ca o sa ma tina chiar 4 ani...tinand cont de "iarna" asta, dar am avut grija...
la fel si cu cauciucurile: am luat doar un cui, singura pana in 37 de mii de km (majoritatea in bucuresti) cu mult injuratele matadoare...
nici becuri nu am ars (in afara celui de la bricheta care se pare ca e un bug)...asta legat de topicul cuiva care intreba cate becuri am schimbat noi...!!!

ce vreu eu sa spun de fapt...
1. daca as merge si eu prin bucuresti (cand e soarele sus pe cer) cu 10km/ora, dar cu toate becurile aprinse (inclusiv stopul de ceata !!!!!) sa se uite lumea la masina mea, probabil schimbam si eu un rand...
2. daca nu stateam si eu ca toti "prostii" civilizat la coada la semafor si o luam pe aratura, pe linia de tramvai sau chiar pe trotuar (!!!!!!!), ca timpul meu e mai pretios ca al altora, mai schimbam si niste cauciucuri...
3. daca nu eram atent sa verific lichidul din baterie si sa o menajez cand aveam ocazia (vezi punctul 1), probabil schimbam si bateria

...si lista se poate extinde la nesfarsit...

hai ca acum m-am mai linistit...am avut o zi proasta...sad.gif

This post has been edited by toto: 12 Feb 2007, 15:40


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 12 Feb 2007, 16:38
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Stii, toto, alternatorul incarca si la viteze mici , fiindca e antrenat de motor, nu de roti; deci el lucreaza la o turatie data de turatia motorului, asa ca si daca mergi cu 10kmph la 2000rpm intr-antaia sau tot cu 2000rpm dar intr-a patra, incarca LA FEL !

Multumesc pe aceasta cale releului de incarcare , ca din fericire nu e cum ai zis tu .

This post has been edited by bolek_bolek: 12 Feb 2007, 16:40


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 12 Feb 2007, 17:39
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




QUOTE(sorin_tcm @ 12 Feb 2007, 11:22)
..dar  trebuie avut "putintica grija" nu ii greu .... numai cap trebuie .....


Pai asta incercam eu sa pun in dezbatere.Cazuri accidentale de genul celor din deschiderea topicului se intampla ...si se vor mai intampla.
Ideea este sa stim ce se intampla atunci cand avem grija ...si totusi se descarca bateria.
Deci daca poti fi la obiect cu pareri tehnice ...esti bine venit .Altfel metafore de genul ``ace sarite`` si altele bla bla bla.gif
Banuiesc ca este o noutate pentru tine faptul ca energia consumata la o pornire este echivalenta cu 9 km de rulaj , sau fenomenul de autodescarcare al acumulatorului la temperaturi reduse < de 10 grade sau > de 40 de grade celsius.
Sau faptul ca producatorii de acumulatori ofera garantie numai daca consumul rezidual este < 50 mA ,chiar daca curentul de incarcare este de 14,1-14,5 V.
Stiu .Vei spune daca nu am probleme ce ma `` freaca `` pe mine .Asa este norocul tau .Numai ca unii dintre noi nu avem norocul tau si nici nu vrem sa ne dam pe ``mana explicatilor`` unui(nu toti ,nu generalizez) super electrician auto cu o scoala profesionala la activ care debiteaza ineptii.
Scuze pentru off-topic

This post has been edited by 64ovidiu: 12 Feb 2007, 17:42


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 12 Feb 2007, 17:54
Post #25


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




bolek_bolek, colegul nostru se referea ca atunci cand mergi incet prin oras cu luminile aprinse, viteza de deplasare e mica. Deci timpul cat stai cu farurile aprinse in 20.000 km (de ex.) e mult mai mare decat daca mergi 20.000 km pe autostrada - si atunci se ard si becurile mai des.

Toto, ai dreptate in ceea ce zici. Cum zicea si 64ovidiu, ideea e sa invatam cate ceva si sa stim sa ne descurcam, sa intelegem cum functioneaza lucrurile. Sa nu luam niste explicatii de bune. Eu ma bucur ca tu incerci sa masori sa vezi unde e problema. Asta se numeste Problem Determination smile.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 12 Feb 2007, 18:19
Post #26


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




...si poate ca exista o explicatie (pe care personal nu o percep/inteleg) pentru care se face asta in afara localitatilor...
dar in oras, la agatat...ups...cred ca mi-am dat singur raspunsul: agatand va ardeti becurile si invers...

so...ardem gazu' cand e cu folos...si becu' la fel, ca sa-i lungim viata...si uneori sa scutim si ochii celorlalti "traficanti"...

...pt ca ii "iubesc" la nebunie pe cei care au "sarit" prea brusc la/intr-o masina cu prea multe device-uri/dispozitive/butoane si nu stiu/fac diferenta intre proiectoare si stop de ceata si nici martorul din bord nu se sinchisesc sa-l "citeasca"...
...asa ca de cartea masinii ce sa mai zic, ca altfel ar fi ajuns si la pasajul: "folosirea stopului de ceata pe vreme senina ii deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic"...sad.gif

in incheiere l-as intreba pe ovidiu: oare de ce unii au schimbat 14 baterii, 25 de becuri, 10 cauciucuri, jante si multe alte alea...si altii mai nimic...si toate astea in aceleasi conditii de trafic si km parcursi...?!!?
eu nu vad decat un singur raspuns...acela al lui sorin: putina atentie/grija...fata de tine (si masina ta) si fata de altii...

iar m-am nervat...nice day...

This post has been edited by toto: 12 Feb 2007, 18:28


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64ovidiu
post 12 Feb 2007, 18:54
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 07




QUOTE(toto @ 12 Feb 2007, 16:38)
3. daca nu eram atent sa verific lichidul din baterie si sa o menajez cand aveam ocazia (vezi punctul 1), probabil schimbam si bateria

Tot apar sugestii de acest gen .Eu am un acumulator nou (2 luni) care la montaj pentru garantie a fost verificata masina (tensiunea de incarcare)si ....noutate pentru tine (poate),acumulatorul este de tip : fara întretinere .
Si ca sa te linistesti : http://www.rombatt.ro/index.php
P.S. : cei de pe ``afara`` cu probleme de genul asta (consum rezidual)folosesc dispozitive de genul asta : http://www.conrad.fr/webapp/wcs/stores/ser...tegory_rn=18864

This post has been edited by 64ovidiu: 12 Feb 2007, 19:02


--------------------
Dacia Solenza 1.4 2005 Clima - B-36-ovi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 12 Feb 2007, 21:05
Post #28


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Aici se inchide. Pentru sfaturi de genul cum ne menajam bateria, becurile, caucioacele, soacra, va invit pe sectiunile diverse sau cafenea.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 07:14
Forum Renault