Probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire
Janel2002 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 April 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
-------------------- Daca sadesti o samanta de "DACA" ai sa culegi un lan de "POATE".
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai mie imi cam suna casetofon pornit + dezaburire luneta pornita + motor oprit => baterie descarcata...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DaSnakepit |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 15 September 06 ![]() |
Baterie descarcata. Am patit si eu la fel.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
pai dupa aia a pornit din prima incerceare... bateria s-a incarcat singura?
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
Nu s-a incarcat,si-a revenit,in 10-15 minute isi cam revine (asta daca nu e dusa definitiv),s-a intamplat multora,crede-ne....Bun venit si tie in minunata si fascinanta lume DACIA!
|
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si crezi ca de era pe alta masina decat Dacia ar fi mers bateria aia pana pe Marte si inapoi?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
BoomPunk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu cred ca bateria are toane ! Vre-o masa sau contact imperfect mai degraba . Verifica bornele bateriei , masa caroseriei si alimentarea audio !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
toto |
![]()
Post
#9
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
eu sunt foarte sigur ca e bateria...si asa e orice baterie...
o baterie nu e ca o galeata din care se scurge toata apa si gata...nu mai e apa... nu ati vazut/avut mobile la care vorbiti si cand se descarca bateria se inchid...si pe urma mai puteti sa le deschideti si sa mai vorbiti un pic...?!? oricum...sa lasi dezaburirea cu motorul oprit...si pe frig...e cam crima pt ea... eu am ramas chiar surprins ca dezaburirea e pe direct si bricheta nu. eu le-as fi pus invers...dar ce stiu eu... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
Stie careva care este consumul dupa ce ``parasim`` masina ? Am inteles ca trebuie sa fie < de 50 mA.
P.S. : pt. incepatori daca am un volt-ampermetru digital cum ar trebui sa masor acest consum in stand-by al masinii ? Multam anticipat de raspuns. ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Scoti borna de minus (-) de la baterie, apoi pui multimetrul pe pozitia de masurat curent (500mA sau ce domeniu ai acolo) si pui una din sondele aparatului pe borna de minus a bateriei si cealalta sonda pe firul ce l-ai deconectat de la baterie.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
Pai am un DT-830B cu scara de : 10 A ,200m,20m,etc .Daca il pun la 10A ,ar trebui sa citesc........? sau daca il pun la 200m ar trebui sa citesc .......?
Scuze ca sunt atat de Noob ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pune intai pe 10A, vezi ca trebuie pusa si sonda in alt locas parca...
Daca pe domeniul de 10A citesti pe ecran o valoare sub 0.2A, atunci poti pune pe 200mA si vei masura exact consumul... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
Adica daca pe 10A citesc 0,2 A inseamna ca am un consum real de 2 A nu ?
Deci ca sa vad daca este < de 50 mA ,il pun pe 200mA si trebuie sa citesc pe ecran 50 sau mai mic . |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
NU!
Il pui pe 10A. Daca pe ecran valoarea masurata este sub 0.2 (adica 0.2A) poti comuta pe 200mA ca sa masori consumul precis. Daca valoarea indicata pe domeniul de 10A e mai mare de 0.2, cand vei pune pe 200mA vei arde siguranta din aparat... Cand esti pe domeniul de 10A, pe aparatul digital iti arata 2 pentru curent de 2A, nu 0.2 ca la aparatele analogice. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
Multumesc pentru rabdarea accordata .Maine voi masura si voi posta.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
Are 0.07 A ,masurat pe domeniul cu 10 A .Banuiesc ca de aici incepe greul. Cine ``mananca`` curentul ? Mentionez ca radio-cdul este pe sina ,deci plecat de la locul faptei.
This post has been edited by 64ovidiu: 11 Feb 2007, 14:48 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#18
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
0.07A inseamna 70mA, nu mi se pare o valoare mare... Ai alarma pe masina?
Masoara si cu multimetrul pus pe domeniul de 200mA, pentru o precizie mai mare. This post has been edited by Catalin Marinarul: 11 Feb 2007, 14:58 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
70 mA sunt dupa ce am deconectat alarma(care in carte ia 10 mA).La un calcul scurt iese cam asa :
t(timpul de descarcare)=55Ah/0.08A adica 687.5 ore ~ 30 zile/ una luna asta la 25 de grade celsius. La o medie de 0-3 grade capacitatea bateriei se diminueaza cu 20 % ,adica inseamna 24 de zile , si bateri descarcata ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
robimk |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 February 06 From: arad ![]() |
Am patit si eu la fel,am verificat nivelul electrolitului din baterie, care era scazut.Am completat cu apa distilata si deocamdata e ok.Dar oricum trebuie sa ma gandesc la o baterie noua ca asta are vreo 3 ani.
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- ar07xxx
|
|
sorin_tcm |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 6 March 06 ![]() |
domnilor puteti masura pana va ies acele din aparate, daca faci "prostii" , cum a facut domnul care a deschis topicul ..o sa schimbati bateriile ca si ciorapii si aici vorbesc de oricele de baterie. Eu am bateria din iunie 2003 (rombat ) si nu am nici o problema...dar trebuie avut "putintica grija" nu ii greu .... numai cap trebuie .....
Sorine, era grozav daca incercai sa ajuti omul cu un sfat util. Altfel e OFF-TOPIC. This post has been edited by i96nds: 12 Feb 2007, 15:24 |
--------------------
dacia
Logan Prestigios 1.6 16v - FURIA GRI -
2007
- cj55DFG
|
|
toto |
![]()
Post
#22
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
pai eu zic ca l-a ajutat: NU FOLOSITI DEZABURIREA CU MOTORUL OPRIT...E UNUL DIN CEI MAI MARI CONSUMATORI !!!
pe mine m-ai uns pe suflet sorine...te iau la mine-n echipa... ![]() tot rombat am si eu si tot din 2003...si cred ca o sa ma tina chiar 4 ani...tinand cont de "iarna" asta, dar am avut grija... la fel si cu cauciucurile: am luat doar un cui, singura pana in 37 de mii de km (majoritatea in bucuresti) cu mult injuratele matadoare... nici becuri nu am ars (in afara celui de la bricheta care se pare ca e un bug)...asta legat de topicul cuiva care intreba cate becuri am schimbat noi...!!! ce vreu eu sa spun de fapt... 1. daca as merge si eu prin bucuresti (cand e soarele sus pe cer) cu 10km/ora, dar cu toate becurile aprinse (inclusiv stopul de ceata !!!!!) sa se uite lumea la masina mea, probabil schimbam si eu un rand... 2. daca nu stateam si eu ca toti "prostii" civilizat la coada la semafor si o luam pe aratura, pe linia de tramvai sau chiar pe trotuar (!!!!!!!), ca timpul meu e mai pretios ca al altora, mai schimbam si niste cauciucuri... 3. daca nu eram atent sa verific lichidul din baterie si sa o menajez cand aveam ocazia (vezi punctul 1), probabil schimbam si bateria ...si lista se poate extinde la nesfarsit... hai ca acum m-am mai linistit...am avut o zi proasta... ![]() This post has been edited by toto: 12 Feb 2007, 15:40 |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Stii, toto, alternatorul incarca si la viteze mici , fiindca e antrenat de motor, nu de roti; deci el lucreaza la o turatie data de turatia motorului, asa ca si daca mergi cu 10kmph la 2000rpm intr-antaia sau tot cu 2000rpm dar intr-a patra, incarca LA FEL !
Multumesc pe aceasta cale releului de incarcare , ca din fericire nu e cum ai zis tu . This post has been edited by bolek_bolek: 12 Feb 2007, 16:40 |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
64ovidiu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
QUOTE(sorin_tcm @ 12 Feb 2007, 11:22) ..dar trebuie avut "putintica grija" nu ii greu .... numai cap trebuie ..... Pai asta incercam eu sa pun in dezbatere.Cazuri accidentale de genul celor din deschiderea topicului se intampla ...si se vor mai intampla. Ideea este sa stim ce se intampla atunci cand avem grija ...si totusi se descarca bateria. Deci daca poti fi la obiect cu pareri tehnice ...esti bine venit .Altfel metafore de genul ``ace sarite`` si altele ![]() Banuiesc ca este o noutate pentru tine faptul ca energia consumata la o pornire este echivalenta cu 9 km de rulaj , sau fenomenul de autodescarcare al acumulatorului la temperaturi reduse < de 10 grade sau > de 40 de grade celsius. Sau faptul ca producatorii de acumulatori ofera garantie numai daca consumul rezidual este < 50 mA ,chiar daca curentul de incarcare este de 14,1-14,5 V. Stiu .Vei spune daca nu am probleme ce ma `` freaca `` pe mine .Asa este norocul tau .Numai ca unii dintre noi nu avem norocul tau si nici nu vrem sa ne dam pe ``mana explicatilor`` unui(nu toti ,nu generalizez) super electrician auto cu o scoala profesionala la activ care debiteaza ineptii. Scuze pentru off-topic This post has been edited by 64ovidiu: 12 Feb 2007, 17:42 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
i96nds |
![]()
Post
#25
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
bolek_bolek, colegul nostru se referea ca atunci cand mergi incet prin oras cu luminile aprinse, viteza de deplasare e mica. Deci timpul cat stai cu farurile aprinse in 20.000 km (de ex.) e mult mai mare decat daca mergi 20.000 km pe autostrada - si atunci se ard si becurile mai des.
Toto, ai dreptate in ceea ce zici. Cum zicea si 64ovidiu, ideea e sa invatam cate ceva si sa stim sa ne descurcam, sa intelegem cum functioneaza lucrurile. Sa nu luam niste explicatii de bune. Eu ma bucur ca tu incerci sa masori sa vezi unde e problema. Asta se numeste Problem Determination ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
toto |
![]()
Post
#26
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
...si poate ca exista o explicatie (pe care personal nu o percep/inteleg) pentru care se face asta in afara localitatilor...
dar in oras, la agatat...ups...cred ca mi-am dat singur raspunsul: agatand va ardeti becurile si invers... so...ardem gazu' cand e cu folos...si becu' la fel, ca sa-i lungim viata...si uneori sa scutim si ochii celorlalti "traficanti"... ...pt ca ii "iubesc" la nebunie pe cei care au "sarit" prea brusc la/intr-o masina cu prea multe device-uri/dispozitive/butoane si nu stiu/fac diferenta intre proiectoare si stop de ceata si nici martorul din bord nu se sinchisesc sa-l "citeasca"... ...asa ca de cartea masinii ce sa mai zic, ca altfel ar fi ajuns si la pasajul: "folosirea stopului de ceata pe vreme senina ii deranjeaza pe ceilalti participanti la trafic"... ![]() in incheiere l-as intreba pe ovidiu: oare de ce unii au schimbat 14 baterii, 25 de becuri, 10 cauciucuri, jante si multe alte alea...si altii mai nimic...si toate astea in aceleasi conditii de trafic si km parcursi...?!!? eu nu vad decat un singur raspuns...acela al lui sorin: putina atentie/grija...fata de tine (si masina ta) si fata de altii... iar m-am nervat...nice day... This post has been edited by toto: 12 Feb 2007, 18:28 |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
64ovidiu |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 07 ![]() |
QUOTE(toto @ 12 Feb 2007, 16:38) 3. daca nu eram atent sa verific lichidul din baterie si sa o menajez cand aveam ocazia (vezi punctul 1), probabil schimbam si bateria Tot apar sugestii de acest gen .Eu am un acumulator nou (2 luni) care la montaj pentru garantie a fost verificata masina (tensiunea de incarcare)si ....noutate pentru tine (poate),acumulatorul este de tip : fara întretinere . Si ca sa te linistesti : http://www.rombatt.ro/index.php P.S. : cei de pe ``afara`` cu probleme de genul asta (consum rezidual)folosesc dispozitive de genul asta : http://www.conrad.fr/webapp/wcs/stores/ser...tegory_rn=18864 This post has been edited by 64ovidiu: 12 Feb 2007, 19:02 |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4
2005 Clima
- B-36-ovi
|
|
b64chr |
![]()
Post
#28
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Aici se inchide. Pentru sfaturi de genul cum ne menajam bateria, becurile, caucioacele, soacra, va invit pe sectiunile diverse sau cafenea.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 07:14 |