Aer conditionat - ce sa alegem, cum sa instalam, Atentie la cum il instaleaza maimutele!
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat - ce sa alegem, cum sa instalam, Atentie la cum il instaleaza maimutele!
AR-18-MOS |
![]()
Post
#331
|
||
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
||
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|||
Sony |
![]()
Post
#332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Ia uimeste-ne si explica-ne cum ai calculat! Io nu cunosc formule pentru dimensionarea unui aparat de aer conditionat in functie de suprafata, dar in functie de volum parca stiu ceva.
In concluzie copilu' galopeaza dupa posturi. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
9000 e mai mult decat suficient .ai mai jos un tabel.inspira-te !
9.000 Btu/h 14 - 22 mp 18 - 25 mp 12.000 Btu/h 20 - 30 mp 24 - 35 mp 14.000 Btu/h 24 - 36 mp 28 - 45 mp 18.000 Btu/h 33 - 55 mp 40 - 50 mp 22.000 Btu/h 40 - 60 mp 48 - 70 mp unde prima suprafata sunt birourile si spatiile comercial iar a doua suprafata sunt locuintele.deci la 9000 e intre 18-25mp This post has been edited by Sudsemnatu: 26 Jun 2008, 21:39 |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#334
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
ROK |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru incoruptibil Group: Members Posts: 226 Joined: 10 November 06 From: Bucuresti ![]() |
la mine la servici suprafata camerei (birou) este de cca.25 mp (h 4 m ) avem aparat de 12.000 btu, nu pot sa cred ca unul de 9000 btu ar face fata
![]() cum a spus si Sony conteaza si volumul ... This post has been edited by ROK: 26 Jun 2008, 21:52 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
argon |
![]()
Post
#336
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Sudsemnatu @ 26 Jun 2008, 22:37) 9000 e mai mult decat suficient .ai mai jos un tabel.inspira-te ! 9.000 Btu/h 14 - 22 mp 18 - 25 mp 12.000 Btu/h 20 - 30 mp 24 - 35 mp 14.000 Btu/h 24 - 36 mp 28 - 45 mp 18.000 Btu/h 33 - 55 mp 40 - 50 mp 22.000 Btu/h 40 - 60 mp 48 - 70 mp unde prima suprafata sunt birourile si spatiile comercial iar a doua suprafata sunt locuintele.deci la 9000 e intre 18-25mp asa credeam si eu, dar am luat la studiat specificatiile aparatului meu de 12.000 btu, si zice suprafata deservita 14-24 mp. Si asa si e, intr-o camera de 20 merge perfect cu usa inchisa, cum deschid, se mai pune si un hol de 15 mp si adio eficienta ![]() http://www.shopmania.ro/magazin~online-aer...~p-2652899.html QUOTE Suprafata destinata : 14-23 mp mp deci depinde si de aparat, am meu a fost 900 ron. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
UVN |
![]()
Post
#337
|
![]() - Forza Poli Timisoara - Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 06 From: Timisoara ![]() |
mama mea are o garsoniera cu camera de 18 MP si am pus o clima de 9000BTU Fujitsu si este arhisuficienta. Face o racoare in 5-10 minute de nu poti sa stai in camera si nici nu consuma mult... Deci 9000 e cea mai potrivita
|
--------------------
dacia
Logan Kiss FM 14 MPI
2008
- TM...
|
|
tkx |
![]()
Post
#338
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
si eu tot de 9000 am, tot garsoniera, camera 20mp (inaltime2,5) si e arhisuficient. nu imi trebuie sa raceasca si in restul incaperilor. stau la et 4/4 si soarele bate de la 7 pana la 15 pe geam. pb cu toate Ac-urile e ca dupa ce le opresti dispare efectul relativ repede.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
argon |
![]()
Post
#339
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si eu vreau sa imi mai pun unul de 9000 in camera mica, si desfintez usa de la sufragerie ca ma enerveaza...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bion |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Doua SANYO cu care fac cata racoare pe vreo 120 mp.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
argon |
![]()
Post
#341
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
prea putin important BTU-ul, asa'i?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bion |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Cand mai ajung p`acasa ma uit in hartoage si postez
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
kambei |
![]()
Post
#343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 August 05 ![]() |
Multumesc pentru indicatii, sincer problema daca sa-mi iau de 9000btu/h vs 12000 ma cam lasa "rece". Probabil o sa-mi iau 12000.
Ma intereseaza in schimb de fapt impactul aparatului asupra confortului (e destul de enervant sa-ti bata aerul tot timpul intre ocheane) tinand cont ca vreau sa-l folosesc mai ales pentru ventilarea (improspatarea) aerului din camera, care improspatare in momentul de fata e egala cu zero. Ideea e asa, eu stau la servici pana seara, vreau sa-l pornesc cu vreo ora-doua inainte sa ajung acasa sa raceasca si sa improspateasca, il tin pornit pana ma culc. Intrebarile mele ar fi urmatoarele: - cat de deranjant e curentu' de aer pentru mentinerea temperaturii - pot sa-l las sa mearga noaptea (pe ventilare mai ales) fara sa ma trezesc dimineata cu capul cat bostanu Ei? |
--------------------
Dacia 1310L 1998
-
- AG - xx - xxx
|
|
GoGu |
![]()
Post
#344
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Ventilarea nu e neaparat improspatarea aerului deoarece AC-ul nu trage aer de afara, il invarte tot pe cel din camera...
Daca pozitionezi inspirat unitatea interioara si nici nu pui temperaturi fanteziste (gen 18 grade si ventilator crivatz) nu ai probleme. De obicei AC-ul are si un mod auto pe care daca reusesti sa-l dresezi corespunzator chiar ca nu te mai doare capul (la birou am reusit sa ajung la un compromis folosind modul auto, chit ca unul din colegi e genul de om care face ciuma bubonica numai la vederea telecomenzii AC-ului...). |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
bion |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(kambei @ 27 Jun 2008, 11:15) Multumesc pentru indicatii, sincer problema daca sa-mi iau de 9000btu/h vs 12000 ma cam lasa "rece". Probabil o sa-mi iau 12000. Ma intereseaza in schimb de fapt impactul aparatului asupra confortului (e destul de enervant sa-ti bata aerul tot timpul intre ocheane) tinand cont ca vreau sa-l folosesc mai ales pentru ventilarea (improspatarea) aerului din camera, care improspatare in momentul de fata e egala cu zero. Ideea e asa, eu stau la servici pana seara, vreau sa-l pornesc cu vreo ora-doua inainte sa ajung acasa sa raceasca si sa improspateasca, il tin pornit pana ma culc. Intrebarile mele ar fi urmatoarele: - cat de deranjant e curentu' de aer pentru mentinerea temperaturii - pot sa-l las sa mearga noaptea (pe ventilare mai ales) fara sa ma trezesc dimineata cu capul cat bostanu Ei? Curentu de aer e nasol daca iti bate in cocoasa. Cauti o pozitionare care e ok fata de patu` unde sforai si flapu` sa bata paralel cu tavanul daca ai camere cu inaltime peste trei metri sau la verticala pentru incaparile tip bloc. Poti sa-l lasi si noaptea unele au night mode si quiet sufla incet si duios si cica are consum mai mic. de asemenea se pot programa sa porneasc la anumita ora si cat sa mearga. Nu face masaj si nu spala ciorapii murdari ![]() This post has been edited by bion: 27 Jun 2008, 11:28 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
argon |
![]()
Post
#346
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
unul cu invertor la 9000 btu, e mai scump, dar merita daca esti sensibil.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#347
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
toata lumea recomanda inverter dar numai vreo 3 insi au bagat mana in buzunar si au gasit 1000 euro pe care sa-i dea pe scula asta. si astia 3 sunt pe forum.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
kambei |
![]()
Post
#348
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 30 August 05 ![]() |
Camera de bloc, deci flapul sus, am inteles. Acuma sa ma uit peste saituri sa prind unul cu night mode. Partea cu pornitu la ora ma gandeam si io ca se poate, ca doar nu suntem in secolu 20.
Cat despre ciorap e ok, oricum nu-l spal din principiu ![]() |
--------------------
Dacia 1310L 1998
-
- AG - xx - xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#349
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(vijelie @ 27 Jun 2008, 12:38) toata lumea recomanda inverter dar numai vreo 3 insi au bagat mana in buzunar si au gasit 1000 euro pe care sa-i dea pe scula asta. si astia 3 sunt pe forum. Eu nu sunt sensibil, pot sta toata ziua sub el, si nici nu ma incalzesc cu el iarna. Nu e 1000 euro, unul de 9000btu e 1800 ron, adica 500 euro, si dublu fata de unul normal. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#350
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca alea la 500 euro sunt comparabile cu ce vand firmele serioase, cu angajati seriosi care vin maxim a 2-a zi in caz de defectiune
![]() De garantie nici nu mai pomenesc... This post has been edited by vijelie: 27 Jun 2008, 12:24 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
UVN |
![]()
Post
#351
|
![]() - Forza Poli Timisoara - Group: Members Posts: 130 Joined: 24 May 06 From: Timisoara ![]() |
eu am clima din aia de 500 Euro, de la niste prieteni cu o firma de vabzari-cumparari clime. Avantajul era ca-i cunosc si mi-au montat-o super bine si repede, nu am platit nici aia 400 Ron pentru montare... a costat 1800 ron + ciubuc 150 ron
This post has been edited by UVN: 27 Jun 2008, 12:56 |
--------------------
dacia
Logan Kiss FM 14 MPI
2008
- TM...
|
|
argon |
![]()
Post
#352
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica cu inverter? ce marca?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionutzp |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Na, ca de doua zile mi-am instalat aer si in dormitor. Un Acson de 9000 BTU din 2002, 50 de lei fara instalare.
Instalarea si (re)incarcarea cu freon: acu' vreo luna, la 450 de lei, "doar pentru tine", cum s-a exprimat unul din cei doi baieti, anume cel care parea mai priceput. Evident, asta era pretul fara factura, cu TVA era mai mult. Nemaiavand manual de instalare la el, au potrivit ei firele cum le-au potrivit, au plecat (uite, merge, hai ca ne grabim) si marea problema era ca functiona cam un minut-doua, dupa care se oprea, cu niste zdruncinaturi de ziceai ca sare de pe suport. Atunci am constatat ca doua dintre suruburile cu care era prins pe cadru erau slabite bine, cu un joc de vreo cativa cm. In fine, am chemat pe altii sa-l repare (pe primii nu i-am mai gasit la telefon, am si uitat cum se chema firma), astia pareau mai bine pregatiti. L-au desfacut, au refacut legaturile intre unitati. Problema era ca ventilatorul unitatii exterioare nu era conectat, compresorul se supraincalzea si se oprea. Operatia de servis m-a costat 80 de lei. In fine, acu' sunt multumit. Cel putin cu frigul, nu stiu cum va fi cu factura la curent. Ii pun flapsul ala in pozitie verticala, sa directioneze curentul in jos, si pot dormi linistit. Astept sa vad cand voi raci prima oara din cauza lui. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- Laureate 1.6
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#354
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Numai 50Lei te-a costat tot aparatul? E de tip split?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
marksman |
![]()
Post
#355
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.727 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
ionutzp |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 27 August 04 From: Bucuresti ![]() |
50, nu 500, split. E din 2002, deci are vreo 6 ani deja.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
- Laureate 1.6
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#357
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Ieftin ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
argon |
![]()
Post
#358
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si foarte bun, alea vechi cu freon sunt mai eficiente ca astea cu freon...ecologic. Oricum 450 ron manopera e enorm
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bion |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Revin: SanyoSAP KR 124 EH si 184 EH http://www.sanyoaircon.com/products/room-air-con/
In brosura cu download sunt toate datele tehnice Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
argon |
![]()
Post
#360
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Un aer de 9000 pana in 1000 ron cu montaj inclus ce-mi recomandati? Am vazut la scoru asta Alaska, Hyunday, Platinium, Alize...dar nu-mi spun nimic.. Un Nordstar de 9000 ca sa fac pereche cu cel existent deja face 1250 ron cu montaj, nu stiu daca se justifica diferenta, cu ce e mai bun decat Hyunday de exemplu?! SUb 1500 ron cred ca sunt toate cam la fel. DIn motive subiective nu ma intereseaza clasa de energie si cat consuma, ci sa faca rece.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 15:46 |