DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1410-probleme la pornire, trebuie sa-i dau cateva chei!!!

nirosbogos
post 25 Jun 2006, 20:17
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




Salutare!!!
M-am pricopsit de cateva zile cu o Dacia 1410,din 1994,in 5 trepte.Pana in prezent nu am intampinat decat urmatoarea problema:nu porneste din prima.Trebuie sa-i dau vreo 6-7 chei ca sa porneasca.Odata pornit motorul nu mai am probleme cu ea toata ziua,chiar daca pe parcursul zilei opresc motorul de cateva ori.Am observat ca asta mi se intampla doar dupa ce o pornesc dupa un timp mai indelungat(minim o zi).
Ce ma sfatuiti sa fac?
Exista cumva si vreun link legat de problemele frecvente aparute la Dacia?

Respect!!!


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jun 2006, 21:10
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e de la alimentare, vezi traseul, se evapora benzina din CNC, si/sau se duce inapoi in rezervor.

Ai incercat sa dai de cateva ori la cama inainte de pornire?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 25 Jun 2006, 21:15
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(nirosbogos @ 25 Jun 2006, 21:17)
M-am pricopsit de cateva zile cu o Dacia 1410
*


Oricand de vina poate fi si manevra de pornire incorect executata. blush.gif

Scuze daca spun ceva cunoscut tie, dar incearca inainte de prima cheie sa-i dai 3 pedale complete si scurte de acceleratie, eventual fara soc pe caldurile astea...

This post has been edited by Muttley: 25 Jun 2006, 21:26


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan17
post 26 Jun 2006, 00:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21 June 06




Poate plutitorul din carburator nu este la un nivel bun si ai putea sa mai verifici si bobina de inductie!!!


--------------------
Dacia Berlina '81 1300 - SB-03-KRL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbabusanu
post 26 Jun 2006, 07:28
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 06




mai poti:
- verifica si furtunasul cu diuza, ala care iese din carburator si merge in galerii
- verifica avansul
- verifica distanta la platini
- verifica pompa de sprit (posibil garnitura rupta)
- verifica daca e buna benzina

Sa nu o ineci cumva la pornire. Inainte ca sa invarti cheia sa nu dai sprit mai mult de juma' de pedala.

Oricum eu cred ca problema este de la aprindere sau alimentare.


--------------------
dacia break VS-12-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 26 Jun 2006, 08:16
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




Multumesc pt.sfaturi.Azi o sa incerc toate sfaturile voastre si ,in functie de evenimente,o sa va anunt ce si cum.
Eu sunt incepator in ale soferiei si m-iar prinde foarte bine niste sfaturi in legatura cu cele mai frecvente defecte aparute la Dacia si ce piese nu trebuie sa-mi lipseasca din masina atunci cand plec la un drum cat de cat mai lung.
Respect!!!


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 26 Jun 2006, 10:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Exact aceeasi problema am si eu. Nu am reusit sa-i dau de capat din primavara. Am schimbat platini, fise, bujii, furtune de alimentare, capac delco, corp superior pompa de benzina, am scos pana si galeria sa vad daca nu cumva e fisurata si trage aer fals, am obturat furtunul de la servo...chiar nu-i dau de capat! sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 26 Jun 2006, 10:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




QUOTE(AC @ 26 Jun 2006, 11:17)
Exact aceeasi problema am si eu. Nu am reusit sa-i dau de capat din primavara. Am schimbat platini, fise, bujii, furtune de alimentare, capac delco, corp superior pompa de benzina, am scos pana si galeria sa vad daca nu cumva e fisurata si trage aer fals, am obturat furtunul de la servo...chiar nu-i dau de capat!  sad.gif
*



Pai carburatorul l-ai curatat ? Eventual sa-l sufli cu aer comprimat.


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 26 Jun 2006, 12:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(adostar @ 26 Jun 2006, 11:45)
Pai carburatorul l-ai curatat ? Eventual sa-l sufli cu aer comprimat.
*


Pai asta a fost primul lucru care l-am facut.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 26 Jun 2006, 13:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 May 06




@AC Incearca sa schimbi si condensatorul. Si eu am avut o problema asemanatoare care m-a chinuit ceva vreme si dupa ce am schimbat condensatorul si-a revenit.


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 26 Jun 2006, 13:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Sau mai bine scapa de condesator si pune o aprindere electronica de Tg. Mures.


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 27 Jun 2006, 06:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




QUOTE(adostar @ 26 Jun 2006, 14:37)
Sau mai bine scapa de condesator si pune o aprindere electronica de Tg. Mures.
*




Am aproximativ aceleasi probleme. Dimineata porneste la prima cheie. La fel daca sta oprita o jumatate de ora. Daca opresc insa motorul pt. 5 minute, face ca toti dracii.
Am avut aprindere (de fapt o am in usa) de tg mures. Am crezut ca e de la aia. Am dat-o jos. Am schimbat bobina, fise, bujii si vreo 2 platini. Tot imi ataca platina. Nu mai stiu ce sa-i fac. Ma gandeam sa-i mai schimb capacul de delco si cam atat ca altceva nu mai am ce sa-i schimb. Referitor la condensator, nu cred ca e ala pt. ca la fel facea si cu aprinderea electronica, cu condensatorul scos. Totusi, de ce imi murdareste platina ? Am reglat-o cu lera la 0.4. Poate sa fie de la benzina ? Cum verific ? Carburatorul e Solex dublucorp pe motor de 1557.


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 27 Jun 2006, 09:37
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(HarM @ 26 Jun 2006, 14:34)
@AC Incearca sa schimbi si condensatorul. Si eu am avut o problema asemanatoare care m-a chinuit ceva vreme si dupa ce am schimbat condensatorul si-a revenit.
*


Am de 2 ani aprindere electronica, merge f bine, condensatorul sta pe delco de forma, nu mai este cuplat in circuit. Am incercat si fara aprindere, pe clasic, face exact la fel!


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 29 Jun 2006, 06:57
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




Am revenit!!!Asadar,prima operatie care am facut-o,a fost sa scot furtunul de retur de la pompa de benzina si,apasand pe cama pompei,am constatat ca nu iese benzina,am apasat de cateva ori pana a inceput sa tasneasca benzina,am pus furtunul la loc si am pornit motorul.A functionat din prima.Oare sa fie defecta pompa?Problema e doar la pornire,dupa o zi de pauza,dupa aia masina merge perfect in cursul zilei,indiferent daca o opresc de 10 ori.
Ce ma sfatuiti?
p.s.-in carburator n-am umblat,trebuie curatat?Are vreo influienta?


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbabusanu
post 29 Jun 2006, 07:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 21 June 06




ar mai putea fi o problema. vacuum in rezervor. dupa ce ai oprit motorul benzina este trasa inapoi in rezervor de pe conducta. cand vrei sa pornesti dureaza pana ajunge in carburator.
asta ar fi o explicatie.


--------------------
dacia break VS-12-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 29 Jun 2006, 09:22
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Cel mai sigur pierde benzina pe la pompa de sprit.Am patit si eu la fel.Incearca sa mai strangi un pic cele patru suruburi,eventual schimba si garnitura.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 22:09
Forum Renault