DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se aprinde becul de la presiunea de ulei, pierd ulei pe undeva?

gabi1
post 2 Jul 2006, 21:31
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




E capacul ala negru ce vine pe chiulasa si in afara de busonul pe unde torni ulei mai are un stut cu un furtun ce duce in filtrul de aer.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 2 Jul 2006, 22:04
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Vad ca esti din Mures, este un coleg de acolo cu nickul Romulus, poate iei legatura cu el si-ti rezolva problema, daca ai drum in Reghin poti apela la mine.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 3 Jul 2006, 06:49
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Mersi gabi1, o sa ies in pauza de masa sa ma uit.

QUOTE(BAC @ 2 Jul 2006, 23:04)
Vad ca esti din Mures, este un coleg de acolo cu nickul Romulus, poate iei legatura cu el si-ti rezolva problema, daca ai drum in Reghin poti apela la mine.
*



Mersi, o sa incerc sa-l contactez, e mecanic?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 3 Jul 2006, 08:10
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Am incercat gabi1 ce mi-ai zis, am scos furtunul care merge la filtrul de aer, am tras calumea de cablul de acceleratie, fum mult in esapament, dar nu iese fum deloc pe stutul cela pe care vine furtunul respectiv.
Atunci nu e de la segmenti?

Plus mi se pare ca nu merge chiar rotund motorul cand e in relanti, de parca ar avea ceva mica probl. la aprindere. Nu poate fi de la avans dereglat/reglat aiurea? Ca de atunci au inceput probl. astea de cand m-am bagat eu si am desfacut delcoul ca am vrut sa schimb platina, si asa mai departe.

This post has been edited by Aldor: 3 Jul 2006, 08:16


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 3 Jul 2006, 19:21
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Atunci e mai bine ca nu trebuie schimbat setul si s-ar putea sa scapi numai cu demontatul chiulasei si schimbate simeringurile de la supape.Sigur e ceva pe acolo.
De la avans dereglat in nici un caz nu scoate atata fum daramite sa mai consume si asa mult ulei,iar cu mersul neregulat la ralanti: e posibil sa dea din cand in cand cate o pufnitura in esapament daca avansul e un pic mai mare dar la fel face si daca nu este reglat bine carburatorul la mersul in gol(nu te baga inca la carburator).Daca avansul e mai mic motorul merge mai rotund la ralanti dar nu prea mai trage.

Dute la mecanic(la un service nu in alta parte) si vezi ce faci.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 3 Jul 2006, 19:59
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(gabi1 @ 3 Jul 2006, 20:21)
Atunci e mai bine ca nu trebuie schimbat setul si s-ar putea sa scapi numai cu demontatul chiulasei si schimbate simeringurile de la supape.Sigur e ceva pe acolo.
De la avans dereglat in nici un caz nu scoate atata fum daramite sa mai consume si asa  mult ulei,iar cu mersul neregulat la ralanti: e posibil sa dea din cand in cand cate o pufnitura in esapament daca avansul e un pic mai mare dar la fel face si daca nu este reglat bine carburatorul la mersul in gol(nu te baga inca  la carburator).Daca avansul e mai mic motorul merge mai rotund la ralanti dar nu prea mai trage.

      Dute la mecanic(la un service nu in alta parte) si vezi ce faci.
*



Mersi gabi1.
Azi am fost la 2 mecanici. Ce mi-au zis coincide cu ce mi-ai zis si tu: probabil vor trebui schimbate simeringurile de la supape. Motorul nu e obosit, deci nu e nevoie nici de set nou, nici segmentare. Dar s vad ce o sa-mi zica cei de la Dacia service, sper ca acelasi lucru. Mecanicii la care am fost ar putea sa-mi schimbe simeringurile, dar fara chitanta si garantie asa ca o sa ma duc la service mai bine, sa fiu mai sigur ca n-o sa am probleme mai incolo. O sa ma taxeze mai mult, dar am invatat deja pe pielea mea, ca daca te zgarcesti risti sa te coste mult mai mult mai incolo. De mancat manca ulei en-gros, acum am vazut si eu dupa ce am verificat din nou azi nivelul pe joja. Sper sa nu se strice si altceva pana ajung la service peste cateva zile icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Aldor: 3 Jul 2006, 20:00


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 Jul 2006, 11:05
Post #37


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




vezi sa nu ai membrana la pompa de benz. sparta ,ca iti baga benzina in ulei (nivelul de ulei crescut ,verifici la joja) dar de regula daca mergi mult asa ...fara gluma...pe caldura asta..am vazut eu ...iti arunca baia de ulei in asfalt...
daca nu e asta verifica sonda ulei ,pompa ulei ,pierderi ulei . Pres minima admisibila ese 0.75


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 5 Jul 2006, 19:25
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Maine dimineata o duc la servis si vedem acolo ce o fi. Azi am mai intrebat un mecanic aici, din nou parerea a fost ca probabil trebuie schimbate simeringurile de la supape. Maine o sa stiu sa zic mai multe (sper) si o sa am si portmoneul mai subtire. Mult mai subtire.
Membrana de la pompa de benzina nu cred sa fie sparta, am un consum de aprox. 10l in oras, si niveul de la ulei e tot in scadere, iar pe tija de la nivelul de ulei nu simt miros de benzina.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 5 Jul 2006, 21:49
Post #39


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Salut, mie mi se aprinde becu` de ulei daca plec mai subturat. O fi pompa uzata? Oi fi eu paranoic?


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 5 Jul 2006, 22:33
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(CiprianPJM @ 5 Jul 2006, 22:49)
Salut, mie mi se aprinde becu` de ulei daca plec mai subturat. O fi pompa uzata? Oi fi eu paranoic?
*




Adica sub 800 rot/min?


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 6 Jul 2006, 09:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(sobolan @ 5 Jul 2006, 12:05)
vezi sa nu ai membrana la pompa de benz. sparta ,ca iti baga benzina in ulei (nivelul de ulei crescut ,verifici la joja) dar de regula daca mergi mult asa ...fara gluma...pe caldura asta..am vazut eu ...iti arunca baia de ulei in asfalt...
daca nu e asta verifica sonda ulei ,pompa ulei ,pierderi ulei . Pres minima admisibila ese 0.75
*



Am fost la servis.
Rezultatul e ca mi se pare ca am facut o nimica mare de tot. Bani aruncati pe geam. Mecanicul dupa ce a desfacut motorul a zis ca simeringurile de la supape nu-s duse, dar cineva le-am schimbat nudemult si nu a pus simeringuri bune. Am zis perfect, atunci scap cu atat, deci le schimbam. Dupa vreo 2 ore am simeringurile noi montate dar masinuta tot scoate fum. Imi zice mecanicul ca poate a mai ramas ulei pe undeva si o sa mai scoata fum o vreme. Dar daca nu, atunci probabil nu scap fara set nou. Am mai luat din proprie initiativa niste aditiv 2+2 cu teflon, l-am bagat in motor si de atunci scoate si mai mult fum. Inainte s-o duc la servis nu fumega chiar in halul asta.
Acum cred ca as putea sa-l strang de gat pe ala de la care am luat masina.

Lamuriti-ma putin cu ceva. Daca scot furtunul care merge de la chiulasa la filtrul de aer, pe acolo nu iese fum, am fum numai in esapament. Asta inseamna ca motorul nu e obosit, nu? Deci n-ar trebui sa fie nevoie de set nou.

This post has been edited by Aldor: 6 Jul 2006, 09:59


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilex
post 6 Jul 2006, 10:07
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 18 December 05




Mie unul cel putin pentru o perioada mi-a salvat motorul castrol gtx3 magnatec (diferenta uriasa dupa ce l-am bagat in motor) numa sa nu uiti sa schimbi filtrul de ulei si sa lasi sa se scurga bine uleiul vechi ca daca se combina ii nasol. icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia 1410 break 1996 - bh03fbk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 6 Jul 2006, 10:09
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(bilex @ 6 Jul 2006, 11:07)
Mie unul cel putin pentru o perioada mi-a salvat motorul castrol gtx3 magnatec (diferenta uriasa dupa ce l-am bagat in motor) numa sa nu uiti sa schimbi filtrul de ulei si sa lasi sa se scurga bine uleiul vechi ca daca se combina ii nasol. icon_mrgreen.gif
*



Iti fumega si tie?
Ca de schimbat pot sa mai schimb uleiul o data si sa bag ce ai zis tu, numai sa nu fie si asta degeaba..
Cat costa la asta litrul?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Jul 2006, 11:05
Post #44


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Aldor @ 6 Jul 2006, 10:57)
Am fost la servis.
Rezultatul e ca mi se pare ca am facut o nimica mare de tot. Bani aruncati pe geam. Mecanicul dupa ce a desfacut motorul a zis ca simeringurile de la supape nu-s duse, dar cineva le-am schimbat nudemult si nu a pus simeringuri bune. Am zis perfect, atunci scap cu atat, deci le schimbam. Dupa vreo 2 ore am simeringurile noi montate dar masinuta tot scoate fum. Imi zice mecanicul ca poate a mai ramas ulei pe undeva si o sa mai scoata fum o vreme. Dar daca nu, atunci probabil nu scap fara set nou. Am mai luat din proprie initiativa niste aditiv 2+2 cu teflon, l-am bagat in motor si de atunci scoate si mai mult fum. Inainte s-o duc la servis nu fumega chiar in halul asta.
Acum cred ca as putea sa-l strang de gat pe ala de la care am luat masina.

Lamuriti-ma putin cu ceva. Daca scot furtunul care merge de la chiulasa la filtrul de aer, pe acolo nu iese fum, am fum numai in esapament. Asta inseamna ca motorul nu e obosit, nu? Deci n-ar trebui sa fie nevoie de set nou.
*




fii atent...scoti furtunu ala care iese din epurator(capac culbutori -ala negru )si duce la t carb. ...daca ies mute gaze pe acolo nu e bine...ala la service te-a pacalit ca a mai ramas ulei...vrajeli...nici nu trebuia sa umble la simeringuri din cauza ca scoate fum mult la toba.daca era de la simeringuri nu era sesizabil plus-ul de fum la toba...ia-ti set si du-te la un mecanic serios....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 6 Jul 2006, 11:40
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(sobolan @ 6 Jul 2006, 12:05)
fii atent...scoti furtunu ala care iese din epurator(capac culbutori -ala negru )si duce la t carb.  ...daca ies mute gaze pe acolo nu e bine...ala la service te-a pacalit ca a mai ramas ulei...vrajeli...nici nu trebuia sa umble la simeringuri din cauza ca scoate fum mult la toba.daca era de la simeringuri nu era sesizabil plus-ul de fum la toba...ia-ti set si du-te la un mecanic serios....
*



Am intrebat 3 mecanici pana sa ma duc la Daciaservis si toti mi-au zis ca e de la simeringurile alea. Si am mai zis, daca scot furtunul ala de care ai zis si tu, nu imi iasa fum deloc pe acolo. Si sa-mi iau set nou... hm... cu tot cu manopera asta m-ar costa cel putin salarul pe o luna.

Mi-am amintit de ceva. Novele astea sunt astfel facute ca dimineata cand pornesti motorul (recomandarea fabricantului) tre sa tragi socul putin, chiar si vara. Deci asa fac si eu ca porneste mai usor. Ar porni si fara dar dupa vreo 3-4 incercari, dat la pedale, etc. Deci cand pornesc motorul dimineata nu scoate fum deloc. Deobicei las socul tras cateva secunde.. si dupa cateva secunde incepe sa iasa si fum. Si de aici incolo scoate fum toata ziua.

This post has been edited by Aldor: 6 Jul 2006, 11:42


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 01:26
Forum Renault