DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu mai "trage" dupa 2500 rpm

Ichebau
post 19 Jun 2006, 13:13
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 22 October 04





am observat in ultimul timp ca in treapta 3 si 4 motorul nu mai trage dupa 2500 turatii, dupa 50 km\h in treapta 3 si dupa 70 in treapa 4 motorul nu mai are putere/cuplu.
in schimb dupa ~ 2500 motorul incepe sa huruie nu foarte tare dar destul ca sa observi iar pedala de accelratie parca ar merge in gol; in treapta 5 se simte mai putin

solenza clima sept 2003 revizii la timp, ulei bujii filtru ulei si aer recent schimbat,

astept opiniile voastre dupa care daca mai e nevoie mai revin cu detalii


--------------------
ex Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 19 Jun 2006, 14:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti






--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 20 Jun 2006, 11:30
Post #3


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Imi pare rau sa iti spun.

Fie ai catalizatorul infundat... fie s-a dus ambreiajul.

Oricare din cele doua variante te va duce la un cost de peste 1000 lei noi !!!


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaet
post 23 Jun 2006, 08:33
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




sad.gif
dragii mei, iata ca mi-a venit randul...Solenza pe care o am ( 30k km si an de f. 2003 ) imi face probleme.

Problema este cea semnalata in acest topic si anume dupa 2300 de ture moare motorul..de fapt se accelereaza in gol si nu mai trage...se intampla in toate trteptele de viteza.

Din cate am vazut e posibil sa fie catalizatorul...buhiile, filtrul de aer..ultimele doua le-am schimbat acum 2 sapt :-(

E posibil sa fie si din cauza ca am schimbat benzina sau ca am circulat vreo 3 zile pe galben cu rezervorul ? ( pana acum am avut in permananta plin...luna asta banutii au fost mai putini :-))) sau alocati altcuiva :-))


--------------------
Dacia Solenza 2003 - SCALA - CT
N.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 23 Jun 2006, 08:39
Post #5


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Nț, ai cel mai probabil ambreiajul dus, dacă zici că se turează.
Dacă nu se tura, probabil era catalizatorul spart/înfundat.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 23 Jun 2006, 09:13
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




nicolaet, dupa cum zice si colegu' DragosP, pregateste-te sufleteste de un schimb de ambreiaj. Vad ca ai Scala si asta necesita dat motorul jos pentru schimbat ambreiajul (din cauza circuitului de A/C).
Sorry!

This post has been edited by Marty: 23 Jun 2006, 09:14


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaet
post 27 Jun 2006, 14:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




multumesc pentru raspunsuri...am rezolvat problema la un service - MotorService din S3 la Diham.

Era catalizatorul..baietii au fost super...oricum...e vreo 8 bulioane unul


--------------------
Dacia Solenza 2003 - SCALA - CT
N.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 28 Jun 2006, 10:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Marty , dar conductele de A/C trec pe sub cutie ??? Sau nu se poate da cutia jos spre spate ??? Intreb pt ca in vre-o 10-15.000 cred ca voi schimba si eu kitul .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Jun 2006, 10:59
Post #9


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ma, eu nu stiu SIGUR, am auzit! Stiu ca pentru scos cutia pe jos, trebuie sa treci cumva de cadrul motor si nu prea ai cum. Pe sus, trebuie sa treci de conductele de A/C. Drept pentru care, se desface frumos cadrul motor si se ridica masina pe elevator, raminind jos cadrul motor, cutia si motorul cu toate accesoriile pe el.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_axn
post 28 Jun 2006, 13:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 639
Joined: 30 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 28 Jun 2006, 11:50)
Marty , dar conductele de A/C trec pe sub cutie ??? Sau nu se poate da cutia jos spre spate ??? Intreb pt ca in vre-o 10-15.000 cred ca voi schimba si eu kitul .
*




cum ai ajuns la concluzia ca in 10- 15 mii o sa-l schimbi? da vre-un semn acum?


--------------------
vw passat 2009 - B __ ___
"putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 28 Jun 2006, 15:15
Post #11


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Stau și mă-ntreb dacă eu sunt puțin tâmpit pentru că:

QUOTE(nicolaet @ 27 Jun 2006, 15:43)
multumesc pentru raspunsuri...am rezolvat problema la un service - MotorService din S3 la Diham.

Era catalizatorul..baietii au fost super...oricum...e vreo 8 bulioane unul
, dar nicolaet zicea:
QUOTE(nicolaet @ 23 Jun 2006, 09:33)
sad.gif
...
Problema este cea semnalata in acest topic si anume dupa 2300 de ture moare motorul..de fapt se accelereaza in gol si nu mai trage...se intampla in toate trteptele de viteza.

Păi "ori, ori" ori "sau"!
Poate n-ar strica pe viitor o descriere mai apropiată de realitate a simptomelor căruței, nu de alta, da' să nu scriem doar de dragul de a o face.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaet
post 29 Jun 2006, 08:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




mda..se pare ca nu am fost prea exact... srry


--------------------
Dacia Solenza 2003 - SCALA - CT
N.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonzales
post 29 Jun 2006, 11:07
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 10 June 06




QUOTE(Marty @ 28 Jun 2006, 11:59)
Ma, eu nu stiu SIGUR, am auzit! Stiu ca pentru scos cutia pe jos, trebuie sa treci cumva de cadrul motor si nu prea ai cum. Pe sus, trebuie sa treci de conductele de A/C. Drept pentru care, se desface frumos cadrul motor si se ridica masina pe elevator, raminind jos cadrul motor, cutia si motorul cu toate accesoriile pe el.
*


Pentru a schimba ambreiajul nu este neaparat sa se dea jos motorul si nici sa se umble la circuitul A.C. Normal ca cea mai simpla varianta pentru mecanici e sa scoata motorul cu tot cu cutie si implicit A.C. afara, dar daca se demonteaza instalatia de clima, o reincarcare cu freon costa in jur de 80 euro. Eu am schimbat ambreiajul si nu am umblat la A.C. Si zilele trecute am dat jos cutia de pe masina, motorul a ramas pe pozitie, la fel si A.C. Deci daca vrei se poate, numai ca e un pic mai mult de lucru.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Confort - CJ-23-DID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 29 Jun 2006, 13:36
Post #14


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(gonzales @ 29 Jun 2006, 12:07)
... dar daca se demonteaza instalatia de clima, o reincarcare cu freon costa in jur de 80 euro.
...

N-are cum să coste atât. La DSN clima, în service autorizat (la dealer Dacia) este undeva sub 100RON, n-am factura la-ndemână să mă uit acum, dar nu depășește 100RON.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 29 Jun 2006, 16:29
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Ca fost posesor de slz scala la care am schimbat doua kit-uri de ambreiaj, pot recomanda ca daca aveti bani sa reumpleti circuitul de AC cu freon, ar fi bine sa o faceti.

La primul schimb de kit ambreiaj masina era inca in gatantie si baietii ca sa nu se mai chinuie cu scosul motorului plus costul aferent umplerii cu freon, au preferat sa dea jos roata stanga cu tot ce e pe acolo, au detasat cutia de viteze de motor, situatie in care motorul nemaiavand pct de sprijin in partea stg, a ramas putin suspendat in levierul bagat pe dedesubt pt sustinere, insa in urma torsiunii instalatia de AC a facut undeva un por sau s-a fisurat, pt ca trebuia sa bag agent refrigerant anual, de fapt la inceputul fiecarei veri pt iarna nu aveam nevoie.

Dat fiind faptul ca determinarea fisurii sau porului mai costa si aia ceva si nu era garantata, mai ales ca era asa la ghici, eram nevoit mereu sa bag freon in AC sau sa inlocuiesc toata instalatia de AC(conducte) ceea ce nu eram dispus sa fac datorita costurilor;

Asa ca daca tot dati 15mil, mai dati si un mil in plus pt freon dar sa schimbe kit-ul de ambreiaj ca lumea;

La schimbatul ambreiajului mai e o chestie, care tot din experianta o stiu; discul ala de ambreiaj trebuie centrat cu un dispozitiv(seamana cu un cap de borcan de 800gr) , asta inainte de strange placa de presiune de volanta; in cazul in care motorul nu e dat jos, distanta dintre cutie si motor, este f mica; adica de abia le intra mana pe acolo ca sa bage discul nou si placa de presiune si pe urma se chinuie sa stranga suruburile placii de presiune; ei bine chestia asta e nerecomdata pt ca fiind distanta mica, le scapa cheia, se ovalizeaza capul suruburilor de obicei, nu sunt stranse la cuplu, etc.

Stiu ca e usor de dat asa cu sfatul, insa eu sunt patit si ma gandeam ca poate e bine sa se stie si de la unii patiti ca mine, acum fiecare face cum considera ca e mai bine si in functie de ce bani vor sa dea.

Bafta si spor.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 17:24
Forum Renault