nu mai "trage" dupa 2500 rpm
![]() ![]() ![]() |
nu mai "trage" dupa 2500 rpm
Ichebau |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 22 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia
Solenza
2003
|
|||
clr |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Imi pare rau sa iti spun.
Fie ai catalizatorul infundat... fie s-a dus ambreiajul. Oricare din cele doua variante te va duce la un cost de peste 1000 lei noi !!! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
nicolaet |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() dragii mei, iata ca mi-a venit randul...Solenza pe care o am ( 30k km si an de f. 2003 ) imi face probleme. Problema este cea semnalata in acest topic si anume dupa 2300 de ture moare motorul..de fapt se accelereaza in gol si nu mai trage...se intampla in toate trteptele de viteza. Din cate am vazut e posibil sa fie catalizatorul...buhiile, filtrul de aer..ultimele doua le-am schimbat acum 2 sapt :-( E posibil sa fie si din cauza ca am schimbat benzina sau ca am circulat vreo 3 zile pe galben cu rezervorul ? ( pana acum am avut in permananta plin...luna asta banutii au fost mai putini :-))) sau alocati altcuiva :-)) |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - SCALA
- CT N.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Nț, ai cel mai probabil ambreiajul dus, dacă zici că se turează.
Dacă nu se tura, probabil era catalizatorul spart/înfundat. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
nicolaet, dupa cum zice si colegu' DragosP, pregateste-te sufleteste de un schimb de ambreiaj. Vad ca ai Scala si asta necesita dat motorul jos pentru schimbat ambreiajul (din cauza circuitului de A/C).
Sorry! This post has been edited by Marty: 23 Jun 2006, 09:14 |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
nicolaet |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
multumesc pentru raspunsuri...am rezolvat problema la un service - MotorService din S3 la Diham.
Era catalizatorul..baietii au fost super...oricum...e vreo 8 bulioane unul |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - SCALA
- CT N.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Marty , dar conductele de A/C trec pe sub cutie ??? Sau nu se poate da cutia jos spre spate ??? Intreb pt ca in vre-o 10-15.000 cred ca voi schimba si eu kitul .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Ma, eu nu stiu SIGUR, am auzit! Stiu ca pentru scos cutia pe jos, trebuie sa treci cumva de cadrul motor si nu prea ai cum. Pe sus, trebuie sa treci de conductele de A/C. Drept pentru care, se desface frumos cadrul motor si se ridica masina pe elevator, raminind jos cadrul motor, cutia si motorul cu toate accesoriile pe el.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
DragosP |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Stau și mă-ntreb dacă eu sunt puțin tâmpit pentru că:
QUOTE(nicolaet @ 27 Jun 2006, 15:43) multumesc pentru raspunsuri...am rezolvat problema la un service - MotorService din S3 la Diham. , dar nicolaet zicea:Era catalizatorul..baietii au fost super...oricum...e vreo 8 bulioane unul QUOTE(nicolaet @ 23 Jun 2006, 09:33) ![]() ... Problema este cea semnalata in acest topic si anume dupa 2300 de ture moare motorul..de fapt se accelereaza in gol si nu mai trage...se intampla in toate trteptele de viteza. Păi "ori, ori" ori "sau"! Poate n-ar strica pe viitor o descriere mai apropiată de realitate a simptomelor căruței, nu de alta, da' să nu scriem doar de dragul de a o face. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
nicolaet |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
mda..se pare ca nu am fost prea exact... srry
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - SCALA
- CT N.
|
|
gonzales |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 10 June 06 ![]() |
QUOTE(Marty @ 28 Jun 2006, 11:59) Ma, eu nu stiu SIGUR, am auzit! Stiu ca pentru scos cutia pe jos, trebuie sa treci cumva de cadrul motor si nu prea ai cum. Pe sus, trebuie sa treci de conductele de A/C. Drept pentru care, se desface frumos cadrul motor si se ridica masina pe elevator, raminind jos cadrul motor, cutia si motorul cu toate accesoriile pe el. Pentru a schimba ambreiajul nu este neaparat sa se dea jos motorul si nici sa se umble la circuitul A.C. Normal ca cea mai simpla varianta pentru mecanici e sa scoata motorul cu tot cu cutie si implicit A.C. afara, dar daca se demonteaza instalatia de clima, o reincarcare cu freon costa in jur de 80 euro. Eu am schimbat ambreiajul si nu am umblat la A.C. Si zilele trecute am dat jos cutia de pe masina, motorul a ramas pe pozitie, la fel si A.C. Deci daca vrei se poate, numai ca e un pic mai mult de lucru. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Confort
- CJ-23-DID
|
|
DragosP |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(gonzales @ 29 Jun 2006, 12:07) ... dar daca se demonteaza instalatia de clima, o reincarcare cu freon costa in jur de 80 euro. ... N-are cum să coste atât. La DSN clima, în service autorizat (la dealer Dacia) este undeva sub 100RON, n-am factura la-ndemână să mă uit acum, dar nu depășește 100RON. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Ca fost posesor de slz scala la care am schimbat doua kit-uri de ambreiaj, pot recomanda ca daca aveti bani sa reumpleti circuitul de AC cu freon, ar fi bine sa o faceti.
La primul schimb de kit ambreiaj masina era inca in gatantie si baietii ca sa nu se mai chinuie cu scosul motorului plus costul aferent umplerii cu freon, au preferat sa dea jos roata stanga cu tot ce e pe acolo, au detasat cutia de viteze de motor, situatie in care motorul nemaiavand pct de sprijin in partea stg, a ramas putin suspendat in levierul bagat pe dedesubt pt sustinere, insa in urma torsiunii instalatia de AC a facut undeva un por sau s-a fisurat, pt ca trebuia sa bag agent refrigerant anual, de fapt la inceputul fiecarei veri pt iarna nu aveam nevoie. Dat fiind faptul ca determinarea fisurii sau porului mai costa si aia ceva si nu era garantata, mai ales ca era asa la ghici, eram nevoit mereu sa bag freon in AC sau sa inlocuiesc toata instalatia de AC(conducte) ceea ce nu eram dispus sa fac datorita costurilor; Asa ca daca tot dati 15mil, mai dati si un mil in plus pt freon dar sa schimbe kit-ul de ambreiaj ca lumea; La schimbatul ambreiajului mai e o chestie, care tot din experianta o stiu; discul ala de ambreiaj trebuie centrat cu un dispozitiv(seamana cu un cap de borcan de 800gr) , asta inainte de strange placa de presiune de volanta; in cazul in care motorul nu e dat jos, distanta dintre cutie si motor, este f mica; adica de abia le intra mana pe acolo ca sa bage discul nou si placa de presiune si pe urma se chinuie sa stranga suruburile placii de presiune; ei bine chestia asta e nerecomdata pt ca fiind distanta mica, le scapa cheia, se ovalizeaza capul suruburilor de obicei, nu sunt stranse la cuplu, etc. Stiu ca e usor de dat asa cu sfatul, insa eu sunt patit si ma gandeam ca poate e bine sa se stie si de la unii patiti ca mine, acum fiecare face cum considera ca e mai bine si in functie de ce bani vor sa dea. Bafta si spor. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:20 |