Dacia 1410-probleme la pornire, trebuie sa-i dau cateva chei!!!
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1410-probleme la pornire, trebuie sa-i dau cateva chei!!!
nirosbogos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e de la alimentare, vezi traseul, se evapora benzina din CNC, si/sau se duce inapoi in rezervor.
Ai incercat sa dai de cateva ori la cama inainte de pornire? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(nirosbogos @ 25 Jun 2006, 21:17) Oricand de vina poate fi si manevra de pornire incorect executata. ![]() Scuze daca spun ceva cunoscut tie, dar incearca inainte de prima cheie sa-i dai 3 pedale complete si scurte de acceleratie, eventual fara soc pe caldurile astea... This post has been edited by Muttley: 25 Jun 2006, 21:26 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Bogdan17 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 June 06 ![]() |
Poate plutitorul din carburator nu este la un nivel bun si ai putea sa mai verifici si bobina de inductie!!!
|
--------------------
Dacia
Berlina
'81 1300
- SB-03-KRL
|
|
mbabusanu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 21 June 06 ![]() |
mai poti:
- verifica si furtunasul cu diuza, ala care iese din carburator si merge in galerii - verifica avansul - verifica distanta la platini - verifica pompa de sprit (posibil garnitura rupta) - verifica daca e buna benzina Sa nu o ineci cumva la pornire. Inainte ca sa invarti cheia sa nu dai sprit mai mult de juma' de pedala. Oricum eu cred ca problema este de la aprindere sau alimentare. |
--------------------
dacia
break
VS-12-FIX
|
|
nirosbogos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
Multumesc pt.sfaturi.Azi o sa incerc toate sfaturile voastre si ,in functie de evenimente,o sa va anunt ce si cum.
Eu sunt incepator in ale soferiei si m-iar prinde foarte bine niste sfaturi in legatura cu cele mai frecvente defecte aparute la Dacia si ce piese nu trebuie sa-mi lipseasca din masina atunci cand plec la un drum cat de cat mai lung. Respect!!! |
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
AC |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Exact aceeasi problema am si eu. Nu am reusit sa-i dau de capat din primavara. Am schimbat platini, fise, bujii, furtune de alimentare, capac delco, corp superior pompa de benzina, am scos pana si galeria sa vad daca nu cumva e fisurata si trage aer fals, am obturat furtunul de la servo...chiar nu-i dau de capat!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
adostar |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(AC @ 26 Jun 2006, 11:17) Exact aceeasi problema am si eu. Nu am reusit sa-i dau de capat din primavara. Am schimbat platini, fise, bujii, furtune de alimentare, capac delco, corp superior pompa de benzina, am scos pana si galeria sa vad daca nu cumva e fisurata si trage aer fals, am obturat furtunul de la servo...chiar nu-i dau de capat! ![]() Pai carburatorul l-ai curatat ? Eventual sa-l sufli cu aer comprimat. |
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
AC |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
HarM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 May 06 ![]() |
@AC Incearca sa schimbi si condensatorul. Si eu am avut o problema asemanatoare care m-a chinuit ceva vreme si dupa ce am schimbat condensatorul si-a revenit.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- B24RDF
|
|
adostar |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Sau mai bine scapa de condesator si pune o aprindere electronica de Tg. Mures.
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
mcm |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 2 May 06 From: TM ![]() |
QUOTE(adostar @ 26 Jun 2006, 14:37) Am aproximativ aceleasi probleme. Dimineata porneste la prima cheie. La fel daca sta oprita o jumatate de ora. Daca opresc insa motorul pt. 5 minute, face ca toti dracii. Am avut aprindere (de fapt o am in usa) de tg mures. Am crezut ca e de la aia. Am dat-o jos. Am schimbat bobina, fise, bujii si vreo 2 platini. Tot imi ataca platina. Nu mai stiu ce sa-i fac. Ma gandeam sa-i mai schimb capacul de delco si cam atat ca altceva nu mai am ce sa-i schimb. Referitor la condensator, nu cred ca e ala pt. ca la fel facea si cu aprinderea electronica, cu condensatorul scos. Totusi, de ce imi murdareste platina ? Am reglat-o cu lera la 0.4. Poate sa fie de la benzina ? Cum verific ? Carburatorul e Solex dublucorp pe motor de 1557. |
--------------------
Dacia
1310 L
- AR-04-MHS
|
|
AC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(HarM @ 26 Jun 2006, 14:34) @AC Incearca sa schimbi si condensatorul. Si eu am avut o problema asemanatoare care m-a chinuit ceva vreme si dupa ce am schimbat condensatorul si-a revenit. Am de 2 ani aprindere electronica, merge f bine, condensatorul sta pe delco de forma, nu mai este cuplat in circuit. Am incercat si fara aprindere, pe clasic, face exact la fel! |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
nirosbogos |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am revenit!!!Asadar,prima operatie care am facut-o,a fost sa scot furtunul de retur de la pompa de benzina si,apasand pe cama pompei,am constatat ca nu iese benzina,am apasat de cateva ori pana a inceput sa tasneasca benzina,am pus furtunul la loc si am pornit motorul.A functionat din prima.Oare sa fie defecta pompa?Problema e doar la pornire,dupa o zi de pauza,dupa aia masina merge perfect in cursul zilei,indiferent daca o opresc de 10 ori.
Ce ma sfatuiti? p.s.-in carburator n-am umblat,trebuie curatat?Are vreo influienta? |
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
mbabusanu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 21 June 06 ![]() |
ar mai putea fi o problema. vacuum in rezervor. dupa ce ai oprit motorul benzina este trasa inapoi in rezervor de pe conducta. cand vrei sa pornesti dureaza pana ajunge in carburator.
asta ar fi o explicatie. |
--------------------
dacia
break
VS-12-FIX
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Cel mai sigur pierde benzina pe la pompa de sprit.Am patit si eu la fel.Incearca sa mai strangi un pic cele patru suruburi,eventual schimba si garnitura.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 15:09 |