Adaugare treapta V-a, cutie de viteze
![]() ![]() ![]() |
Adaugare treapta V-a, cutie de viteze
blecaipi |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 February 06 From: Brno - Cehia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace IV
3.0 Automat 2005
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa adaugi ai butonul EDIT
![]() Si cauta ca s-a mai dsicutat despre adaugarea unei a 5-a trepte. Bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 08:24) ![]() ![]() Treapta a 5 cu probleme Avantaje si Dezavantaje Si inca o problema This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 08:43 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Europe, ce-i cu link-urile alea?iar o dam in ce buna e cutia cu 4 trepte si ce fraieri sunt aia ce au 5?
Baga un link cu modificarea propriuzisa, nu cu complexele celor care poseda 4 trepte ! ![]() This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 11:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
clau lcf |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 February 05 From: Constanta ![]() |
Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a).
Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul. This post has been edited by clau lcf: 3 Jul 2006, 02:04 |
--------------------
Volskwagen
Corrado
1995
- CT 29 VRG VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#6
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 12:24) Europe, ce-i cu link-urile alea?iar o dam in ce buna e cutia cu 4 trepte si ce fraieri sunt aia ce au 5? Baga un link cu modificarea propriuzisa, nu cu complexele celor care poseda 4 trepte ! ![]() Lasa ca sa stie omul si dezavantajele ![]() This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 22:26 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
blecaipi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 February 06 From: Brno - Cehia ![]() |
![]() ![]() avantajele si dezavantajele le stiu, am cautat si am citit ce era pe aici. QUOTE Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a). Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul. capacul de la cutie e de 5, inca nu am dat'o jos sa vad ce e in ea. vroiam doar sa stiu daca merita sa o schimb direct cu alta in 5 sau doar sa ma chinui cu ce am. ![]() |
--------------------
Renault
Espace IV
3.0 Automat 2005
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu o chimba cu totul, tu ai carcasa de 5 trepte, spatiul pentru treapta 5 e nefolosit, decat sa iei o cutie uzata cu 5, si nu stii ce-i in ea, mai bine schimbi piesele in a ta.
This post has been edited by argon: 3 Jul 2006, 08:59 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
blecaipi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 February 06 From: Brno - Cehia ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Jul 2006, 09:59) Nu o chimba cu totul, tu ai carcasa de 5 trepte, spatiul pentru treapta 5 e nefolosit, decat sa iei o cutie uzata cu 5, si nu stii ce-i in ea, mai bine schimbi piesele in a ta. oricum trebuie sa o dau jos saptamana asta pt ca mai am o problema cu ea. intra foarte greu in viteze, mai ales 1 si 2. asa ca dupa ce o sa o desfac am sa vad care e cea mai buna solutie ![]() |
--------------------
Renault
Espace IV
3.0 Automat 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 14:46 |