reglare frane
![]() ![]() ![]() |
reglare frane
clr |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ex Renault
Megane
2003
|
|||
bog_cip |
![]()
Post
#182
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
Ce model este? Doua repartitoare pentru fiecare roata in parte sau are un repartitor central pentru puntea spate. Oricum din cite am auzit sunt cam pacatoase repartitoarele si iti cam fac probleme; vezi ce a zis clr... Cam asa este.
|
--------------------
Toyota
corola sedan
- -----
2008
|
|
bog_cip |
![]()
Post
#183
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
Mai este o varianta dar cam greu de crezut : in cazul in care diferenta de frinare se inregistreaza la aceleasi roti se blocheaza mai tare tot timpul roata stinga puntea fata dreapta puntea spate poate sa fie opturat/partial o conducta s-au un furtun de la sistemul de frinare. Sa nu fie co conducta indoita stangulata de la ceva. In cazul in care are pompa cu DC cu 4 tevi sa nu existe la pompa unde se prind tevile diametre diferite la gaurile respective sau ceva de genul asta. Oricum, trebuie sa recunosc ca nu am mai auzit de asa ceva ( sistematic sa ai diferente la frinare).
|
--------------------
Toyota
corola sedan
- -----
2008
|
|
Dyda |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Subscriu si eu la partea cu limitatorul
Nu trebuie sa curga neaparat lichid pentru a trage aer. In momentul cind se apasa pedala se creeaza presiune iar in momentul cind se elibereaza pedala lichidul revine in pompa DAR in acel moment se creeaza si vacuum ,fiind direct proportional cu presiunea din instalatie si binenteles unde va gasi cea mai mica "fisura" sa comunice cu atmosfera va trage aer La cele mai multe masini limitatorul tip D 1300 ( nou sau dupa o anumita uzura), este una din principala cauza a nerealizarii unei frine eficiente |
-------------------- Kox
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
[quote] Nu trebuie sa curga neaparat lichid pentru a trage aer[/quote]
Dar cind in instalatie nu mai exista presiune - frina in stare de repaus - prin locul pe unde ar trage aer, nu ar trebui sa se prelinga lichidul :?: |
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
ce am mai vb cu omul . La repartitor (unul singur pt toata puntea spate)are o problema in sensul ca ii tot sare parghia aia si acum o are legata cu sarma a vrut sa il schimbe .. cred ca o sa o si faca. Cand si-a facut itp-ul acolo i-a spus ca pe dreapta atat fata cat si spate tine mai putin decat pe stg pe fata diferenta de presiue stg-dreapta este de 1,8 iar pe spate e de 1,6 .. nush exact care e unitatea de masura. De verificat pentru tevi sau furtune obturate partial a zis ca mecanicul si-ar fi dat seama dupa modul in care stropeste la aerisire. pana una alta isi va schimba repartitorul si pompa .. apoi mai vedem. A mai spus omul ata ca masina lui face figuri mai ales daca e lasata sa stationeze .. de ex a umblat cu ea 3 saptamani zilnic si nu a mai facut asa figuri iar cand a lasat-o la repaus 2 saptamani .. s-a intamplat minunea si franele erau duse. punea frana si se intoarce ca pe gheata. .. Alte idei ??
|
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
Dyda |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Laurentiuu,
Nu neaparat Sunt si situatii gen cele expuse mai sus sau situatii unde pierderea de lichid este ffff mica gen cilindri receptori de la rotile spate, unde de multe ori ii gasim un pic umezi, multi mecanici ignorind acest lucru In momentul cind receptorul respectiv pica lichid situatia este gorasa si se aplica inlocuirea |
-------------------- Kox
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#188
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Deci, o pierdere tot exista si se poate afla dind putin deoparte garnitura de protectie antipraf. La cea mai mica umezeala, garniturile se inlocuiesc iar pistonasele se curata cu lemn de esenta moale (brad) si nu cum fac unii "mecanici" cu shmirghel fin. Shmirghelul, oricit de fin ar fi, creaza rizuri distrugind in cel mai scurt timp pistonul. |
||||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||||
mishu2009 |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 10 November 09 ![]() |
salutare, am si eu o problema cu franele, cand franez primele sunt rotile de pe spate (am o dacie 1310 berlina punte de break) si dupa aceea rotile de pe fata pe spate am schimbat sabotii a fost reglate de un mecanic, pedala dupa mine actioneaza prea jos, am chimbat garniturile de la pompa de frana(dublu circuit, dar cam fasaie
![]() |
--------------------
dacia 1310
berlina
1997
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#190
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Salut!
Prin august am facut franele la un service (cu ocazia ITP) - schimbat placute fata, lichid nou dot4, garnituri cilindri spate, repartitor nou, furtun repartitor nou, saboti noi, cablu frana de mana nou, set garnituri noi pompa centrala de frana (dublu-circuit) Nu pare sa piarda lichid deloc. Dar imi cam "aluneca" pedala. Asta de obicei inseamna ca sunt garniturile din pompa centrala, dar le-am pus noi. E posibil sa fie si din servo? Cum verific daca e de acolo? Multumesc. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 13:42 |