DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 5 6 7 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare frane

clr
post 27 Jul 2004, 10:55
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Repartitorul l - a verificat? Si al meu a parut Ok pentru multi mecanici, dar pana la urma s - a dovedit ca tragea aer in instalatie. Si nici la mine nu scadea nivelul lichidului


--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 27 Jul 2004, 11:02
Post #182


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Ce model este? Doua repartitoare pentru fiecare roata in parte sau are un repartitor central pentru puntea spate. Oricum din cite am auzit sunt cam pacatoase repartitoarele si iti cam fac probleme; vezi ce a zis clr... Cam asa este.


--------------------
Toyota corola sedan - ----- 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bog_cip
post 27 Jul 2004, 15:09
Post #183


membru


Group: Members
Posts: 215
Joined: 16 July 04
From: Brasov




Mai este o varianta dar cam greu de crezut : in cazul in care diferenta de frinare se inregistreaza la aceleasi roti se blocheaza mai tare tot timpul roata stinga puntea fata dreapta puntea spate poate sa fie opturat/partial o conducta s-au un furtun de la sistemul de frinare. Sa nu fie co conducta indoita stangulata de la ceva. In cazul in care are pompa cu DC cu 4 tevi sa nu existe la pompa unde se prind tevile diametre diferite la gaurile respective sau ceva de genul asta. Oricum, trebuie sa recunosc ca nu am mai auzit de asa ceva ( sistematic sa ai diferente la frinare).


--------------------
Toyota corola sedan - ----- 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 28 Jul 2004, 07:56
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Subscriu si eu la partea cu limitatorul

Nu trebuie sa curga neaparat lichid pentru a trage aer. In momentul cind se apasa pedala se creeaza presiune iar in momentul cind se elibereaza pedala lichidul revine in pompa DAR in acel moment se creeaza si vacuum ,fiind direct proportional cu presiunea din instalatie si binenteles unde va gasi cea mai mica "fisura" sa comunice cu atmosfera va trage aer
La cele mai multe masini limitatorul tip D 1300 ( nou sau dupa o anumita uzura), este una din principala cauza a nerealizarii unei frine eficiente


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 28 Jul 2004, 08:28
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




[quote] Nu trebuie sa curga neaparat lichid pentru a trage aer[/quote]
Dar cind in instalatie nu mai exista presiune - frina in stare de repaus - prin locul pe unde ar trage aer, nu ar trebui sa se prelinga lichidul :?:


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 28 Jul 2004, 09:30
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




ce am mai vb cu omul . La repartitor (unul singur pt toata puntea spate)are o problema in sensul ca ii tot sare parghia aia si acum o are legata cu sarma a vrut sa il schimbe .. cred ca o sa o si faca. Cand si-a facut itp-ul acolo i-a spus ca pe dreapta atat fata cat si spate tine mai putin decat pe stg pe fata diferenta de presiue stg-dreapta este de 1,8 iar pe spate e de 1,6 .. nush exact care e unitatea de masura. De verificat pentru tevi sau furtune obturate partial a zis ca mecanicul si-ar fi dat seama dupa modul in care stropeste la aerisire. pana una alta isi va schimba repartitorul si pompa .. apoi mai vedem. A mai spus omul ata ca masina lui face figuri mai ales daca e lasata sa stationeze .. de ex a umblat cu ea 3 saptamani zilnic si nu a mai facut asa figuri iar cand a lasat-o la repaus 2 saptamani .. s-a intamplat minunea si franele erau duse. punea frana si se intoarce ca pe gheata. .. Alte idei ??


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 28 Jul 2004, 10:33
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Laurentiuu,
Nu neaparat Sunt si situatii gen cele expuse mai sus sau situatii unde pierderea de lichid este ffff mica gen cilindri receptori de la rotile spate, unde de multe ori ii gasim un pic umezi, multi mecanici ignorind acest lucru
In momentul cind receptorul respectiv pica lichid situatia este gorasa si se aplica inlocuirea


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 28 Jul 2004, 19:02
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Nu trebuie sa curga neaparat lichid pentru a trage aer

QUOTE
Laurentiuu,  
Nu neaparat ...pierderea de lichid este ffff mica gen cilindri receptori de la rotile spate, unde de multe ori ii gasim un pic umez...

Deci, o pierdere tot exista si se poate afla dind putin deoparte garnitura de protectie antipraf. La cea mai mica umezeala, garniturile se inlocuiesc iar pistonasele se curata cu lemn de esenta moale (brad) si nu cum fac unii "mecanici" cu shmirghel fin. Shmirghelul, oricit de fin ar fi, creaza rizuri distrugind in cel mai scurt timp pistonul.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishu2009
post 30 Nov 2009, 14:45
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 10 November 09




salutare, am si eu o problema cu franele, cand franez primele sunt rotile de pe spate (am o dacie 1310 berlina punte de break) si dupa aceea rotile de pe fata pe spate am schimbat sabotii a fost reglate de un mecanic, pedala dupa mine actioneaza prea jos, am chimbat garniturile de la pompa de frana(dublu circuit, dar cam fasaie blink.gif , e normal?),rotile de pe fata franeaza tarziu, am umblat la ele am schimbat la fiecare pistonas garniturile aerisirea am facut-o q mecanicul dar imi franeaza spatele prima data, pot face frana ca la jumatatea pedalei sa inghete???? si cum se face cel mai bine aerisirea franelor?????????


--------------------
dacia 1310 berlina 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 30 Nov 2009, 17:03
Post #190


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Salut!

Prin august am facut franele la un service (cu ocazia ITP) - schimbat placute fata, lichid nou dot4, garnituri cilindri spate, repartitor nou, furtun repartitor nou, saboti noi, cablu frana de mana nou, set garnituri noi pompa centrala de frana (dublu-circuit) Nu pare sa piarda lichid deloc.

Dar imi cam "aluneca" pedala. Asta de obicei inseamna ca sunt garniturile din pompa centrala, dar le-am pus noi. E posibil sa fie si din servo? Cum verific daca e de acolo?

Multumesc.


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 5 6 7
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 13:42
Forum Renault