reglare frane
![]() ![]() ![]() |
reglare frane
vlad_vulpe |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 3 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Ov |
![]()
Post
#62
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
inseamna ca e invers, stiam ca e ceva legat de lungimea conductelor de frana, dar nu mai tineam minte ordinea :oops:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
george_d |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
aerisirea se face incepand cu cea mai idepartata roata fata de pompa de frana. deci: dreapta spate - stanga spate - dreapta fata - stanga fata
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
AC |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Asta este ordinea corecta, cum a spus george_d.
xXx, necazul tau e mai mult ca sigur de la pompa de frana daca este dublu circuit. Intre reviziile tehnice ti-as recomanda o pompa cu simplu circuit si o sa uiti de problemele astea! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
paulp |
![]()
Post
#65
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Pentru ca n-am mai dat de mult pe la topicul asta, hai sa va povestesc patania mea, poate va ajuta cu ceva.
Am patit exact ca majoritatea de aici, adica am incput sa ramin incet incet fara frine. Aeriseam (incepind cu roata cea mai indepartata ![]() Bun. Am intrebat mecanicul lui Liviu si verdictul a fost clar. Pompa f***ta. Am cumparat pompa noua (de Satu Mare) am montat-o pe garantie, am schimbat tot lichidul cu DOT 4. Fericit. Aveam frine. La o saptamina iar calvar, prindea aer dar doar pe rotile din spate. Chestia a mers asa vreo luna in care la fiecare 3-4 zile iar aeriseam. Noroc ca rotile din fata nu aveau probleme. Primul circuit era OK. M-am uitat cu atentie la pompa si am observat ca era umeda in dreptul celui de-al doilea manson de cauciuc sub rezervor. Am dar rezevorul jos. Am scos porcaria aia de cauciuc, am sters bine pompa si garnitura, am uns frumusel cu silicon rosu (Gasket) si am pus la loc totul. Am aerisit. De o luna n-a mai coborit pedala nici cu un cm fata de normal. AM FRINE ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
...si e nermal ca frana de mana sa se lase...se lasa sabotii....
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Devils |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
am aerisit din nou ...aveam la aer ......gramada pe spate.. acu merge bine ....mai astept sa vad ce se intampla
|
--------------------
Audi
- B4
- MS 03 CNP
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
n-am vrut sa deschid un topic nou (poate era mai nimerit la "tips") dar ma folosesc de faptul ca subiectul e legat de frane:
subiectul este o D1310 (a lu' tata) careia i se bloca o roata pe fata ; se duce cu ea la mecanic si mecanicul constata ca "de vina e pistonul din etrier care a cam ruginit si nu se mai misca normal"; ii dau eu altul care nu era nou dar stiam sigur ca merge, mecanicul lui ii zice ca nici ala nu-i bun, ma ambitionez si m-apuc eu sa-i rezolv problema; de fapt furtunul de cauciuc ce alimenta etrierul era infundat! Concluzia: la frane blocate sa se verifice si furtunele! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
AC |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
OCEBE, cu ce era infundat? :shock:
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Radduu |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mae
Regleaza servofrana in asa fel incat pedala sa tina putin mai jos decat tine acum. Exact ca tine am patit si eu dupa ce mi-am schimbat tot la frane (inclusiv servo), am fost la mecanic si mi-a reglat tija aia de la servo sa tina un pic mai jos. Acum merg perfect franele. |
--------------------
Dacia
1300 /1310
- B
1983 If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE OCEBE, cu ce era infundat? nu stiu daca era infundat cu ceva anume (nu l-am taiat sa vad ce s-a intamplat); mai degraba cred ca s-a umflat cauciucul (un fel de arteroscleroza a furtunului) pana s-a obturat interiorul; la franare, fiind vorba de presiuni mari ceda si se transmitea presiunea la cilindru; cand sa revina, pas. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
ce chestie!de asta nu auzisem pana acu..si cum te-ai prins de faza?
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Raptoe |
![]()
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Sper sa nu mi se intample asa ceva
![]() |
-------------------- |
|
OCEBE |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE ce chestie!de asta nu auzisem pana acu..si cum te-ai prins de faza? roata fiind blocata, deschideam aerisitorul (totul plecase de la o banuiala ce plana pe cilindrul etrierului cum c-ar fi intepenit) si roata se debloca > deci blocarea rotii nu era provocata de cilindrul etrierului; mai departe, dupa ce am apasat frana si s-a blocat iar roata, m-am dus la pompa si i-am slabit racordul corespunzator rotii respective(am mai avut cu ceva ani in urma o blocare de roata fata si, in acel caz, a fost pompa de vina) si nu se mai debloca roata > defectul era localizat pe racordurile intre etrier si pompa; am dat furtunul jos si l-am gasit infundat. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Raptoe |
![]()
Post
#75
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si desi nu cred ca ai putea sa reusesti oricum ai lasa chel pinionu ..desi sigur nu ai reusi......recomand intrarea intr-un taximetrist
![]() |
-------------------- |
|
dadu221 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
kinder cu surprize masina asta a mea. Am frane slabe pt ca pedala mea de frana abia aproape de fund incepe sa prinda. Asta dupa ce in care dupa ce am mers cu ea pe duminica si apoi am lasat-o la odihna pana ieri cand am constatat surpriza. Si numa ce mi le-am facut acum 2 sapt si verificat sapt trecuta
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
tot de pe la pompa...
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Mae |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
mai dadule corpul pompei l-am pastrat acelasi doar pistonasele le-am schimbat. si am avu problema aceea, ca erau de dimensiuni diferite (adica mai mari) apoi le-am schimbat cu cele vechi inapoi si am constatat ca mare parte di poroblema am rezolvat-o. in spate de punte e prinsa un obiect care seamana cu o bucsa in care intraosarma groasa otelita (asa ar trebui) care mai departe apasa pe repartitor. si ma gandesc ca cu at e mai apasat, repartitorul e mai deschis :?: ei bine "tija aia nu prea era in acea "bucsa"' si alti mecanici, de cate ori s-au uitat pe sub masinia au tot pus-o la loc dar ea cadea dupa primele gropi.
|
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
Mae |
![]()
Post
#79
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
le-am scos si le-am pus pe menghina, i-am facut un sant si i=am pus o siguranta (saiba-siguranta care sunt la macaraua care ridica geamul) si acum s-a mai remediat, nu de tot, dar e mult mai bine (adica ma mai si opresc
![]() |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
Devils |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Poate cineva sa imi spuna cum se schimba supapa la servofrana?
|
--------------------
Audi
- B4
- MS 03 CNP
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
O dai jos pe cea veche shi o inlocuiesti, iar pe cea noua o pui in locul celei vechi
![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Devils |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Audi
- B4
- MS 03 CNP
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
Și dacă tot nu merge la SERVICE cu ea
![]() Acuma io am si manualele mai vechi dar sunt in format pdf shi are 16Mb franarea ![]() |
-------------------- |
|
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
Am gasit si iti citez din carte, ținete bine
![]() DEMONTARE: 1. Se debranșează furtunul de presiune 2. Se demontează supapa prin rotire și tragere 3. Se demontează bucșa de cauciuc REMONTARE: 1. Se verifică starea bucșei de cauciuc, se inlocuiește dacă este necesar 2. Se montează bucșa de cauciuc 3. Se montează supapade reținere nouă 4. Se branșează suportul de depresiune Cam asta e, acuma.......ce ai tu acolo ramâne de văzut ![]() |
-------------------- |
|
Devils |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
![]() |
--------------------
Audi
- B4
- MS 03 CNP
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
Devils |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Inca ceva...nu te vad pe DC++, ce nick ai ?(am si eu nevoie de manualul de 1310 te rog)
|
--------------------
Audi
- B4
- MS 03 CNP
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
Prob e că nu prea mai pot să intru pe DC++ deci... sorrz
![]() ![]() Și mai era cineva interesat de DAEWOO-să știi că ăla e super complet :wink: |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
nu stiam ca se schimba si bucsa la supapa aia..se strica si bucsa?supapa de obicei la mine se rupea!
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
dadu221 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
nu mai am fraaaneee , nu mai am fraaaaneee...
![]() ![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
- ph-22-unu
2002 Ie doar o amarata de dacie
|
|
SoFastSoFurious |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 27 April 04 From: Constanta ![]() |
Voi nu aveti frane eu le am prea prea
![]() Am o problema: țin prea tare!!!!!!! deci ciupesc pedala, se fânează toate 4 shi mănâncă din asflat, aveți idee cum să le mai slăbesc??? |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 10:24 |