DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> reglare frane

vlad_vulpe
post 27 Apr 2004, 08:54
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




QUOTE

dadu221 a scris:
care e ordinea de aerisire ca eu nu am auzit pana acum de asa ceva  


Se aeriseste incepand cu cea mai indepartata roata de pompa (stanga spate > dreapta spate > stanga fata > dreapta fata).  

P.S. Io n-am facut niciodata asa  

ov, nu cred ca ai dreptate
eu stiam ca se incepe aerisirea cu cea mai apropiata roata si se dermina cu cea mai indepartata roata.

p.s. sper sa nu gresesc dar eu asa stiu


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Apr 2004, 09:11
Post #62


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




inseamna ca e invers, stiam ca e ceva legat de lungimea conductelor de frana, dar nu mai tineam minte ordinea :oops:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 27 Apr 2004, 09:31
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




aerisirea se face incepand cu cea mai idepartata roata fata de pompa de frana. deci: dreapta spate - stanga spate - dreapta fata - stanga fata


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 27 Apr 2004, 14:36
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Asta este ordinea corecta, cum a spus george_d.
xXx, necazul tau e mai mult ca sigur de la pompa de frana daca este dublu circuit. Intre reviziile tehnice ti-as recomanda o pompa cu simplu circuit si o sa uiti de problemele astea! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 27 Apr 2004, 15:09
Post #65


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Pentru ca n-am mai dat de mult pe la topicul asta, hai sa va povestesc patania mea, poate va ajuta cu ceva.
Am patit exact ca majoritatea de aici, adica am incput sa ramin incet incet fara frine. Aeriseam (incepind cu roata cea mai indepartata icon_twisted.gif ) dupa citeva zile o luam de la capat.
Bun. Am intrebat mecanicul lui Liviu si verdictul a fost clar. Pompa f***ta.
Am cumparat pompa noua (de Satu Mare) am montat-o pe garantie, am schimbat tot lichidul cu DOT 4. Fericit. Aveam frine.
La o saptamina iar calvar, prindea aer dar doar pe rotile din spate. Chestia a mers asa vreo luna in care la fiecare 3-4 zile iar aeriseam. Noroc ca rotile din fata nu aveau probleme. Primul circuit era OK.
M-am uitat cu atentie la pompa si am observat ca era umeda in dreptul celui de-al doilea manson de cauciuc sub rezervor. Am dar rezevorul jos. Am scos porcaria aia de cauciuc, am sters bine pompa si garnitura, am uns frumusel cu silicon rosu (Gasket) si am pus la loc totul. Am aerisit.
De o luna n-a mai coborit pedala nici cu un cm fata de normal.
AM FRINE icon_mrgreen.gif


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 27 Apr 2004, 17:41
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




...si e nermal ca frana de mana sa se lase...se lasa sabotii....


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 27 Apr 2004, 19:06
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




am aerisit din nou ...aveam la aer ......gramada pe spate.. acu merge bine ....mai astept sa vad ce se intampla


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 28 Apr 2004, 08:03
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




n-am vrut sa deschid un topic nou (poate era mai nimerit la "tips") dar ma folosesc de faptul ca subiectul e legat de frane:
subiectul este o D1310 (a lu' tata) careia i se bloca o roata pe fata ; se duce cu ea la mecanic si mecanicul constata ca "de vina e pistonul din etrier care a cam ruginit si nu se mai misca normal"; ii dau eu altul care nu era nou dar stiam sigur ca merge, mecanicul lui ii zice ca nici ala nu-i bun, ma ambitionez si m-apuc eu sa-i rezolv problema; de fapt furtunul de cauciuc ce alimenta etrierul era infundat!
Concluzia: la frane blocate sa se verifice si furtunele!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 28 Apr 2004, 08:31
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




OCEBE, cu ce era infundat? :shock:


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 28 Apr 2004, 09:10
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Mae
Regleaza servofrana in asa fel incat pedala sa tina putin mai jos decat tine acum.
Exact ca tine am patit si eu dupa ce mi-am schimbat tot la frane (inclusiv servo), am fost la mecanic si mi-a reglat tija aia de la servo sa tina un pic mai jos. Acum merg perfect franele.


--------------------
Dacia 1300 /1310 - B 1983
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 28 Apr 2004, 11:20
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

OCEBE, cu ce era infundat?  

nu stiu daca era infundat cu ceva anume (nu l-am taiat sa vad ce s-a intamplat); mai degraba cred ca s-a umflat cauciucul (un fel de arteroscleroza a furtunului) pana s-a obturat interiorul; la franare, fiind vorba de presiuni mari ceda si se transmitea presiunea la cilindru; cand sa revina, pas.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 28 Apr 2004, 16:18
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




ce chestie!de asta nu auzisem pana acu..si cum te-ai prins de faza?


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 28 Apr 2004, 21:53
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Sper sa nu mi se intample asa ceva icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 29 Apr 2004, 06:08
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

ce chestie!de asta nu auzisem pana acu..si cum te-ai prins de faza?

roata fiind blocata, deschideam aerisitorul (totul plecase de la o banuiala ce plana pe cilindrul etrierului cum c-ar fi intepenit) si roata se debloca > deci blocarea rotii nu era provocata de cilindrul etrierului; mai departe, dupa ce am apasat frana si s-a blocat iar roata, m-am dus la pompa si i-am slabit racordul corespunzator rotii respective(am mai avut cu ceva ani in urma o blocare de roata fata si, in acel caz, a fost pompa de vina) si nu se mai debloca roata > defectul era localizat pe racordurile intre etrier si pompa; am dat furtunul jos si l-am gasit infundat.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 30 Apr 2004, 00:33
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Si desi nu cred ca ai putea sa reusesti oricum ai lasa chel pinionu ..desi sigur nu ai reusi......recomand intrarea intr-un taximetrist icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 30 Apr 2004, 08:42
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




kinder cu surprize masina asta a mea. Am frane slabe pt ca pedala mea de frana abia aproape de fund incepe sa prinda. Asta dupa ce in care dupa ce am mers cu ea pe duminica si apoi am lasat-o la odihna pana ieri cand am constatat surpriza. Si numa ce mi le-am facut acum 2 sapt si verificat sapt trecuta sad.gif((. Pedala nu se intareste dupa mai multe apasari , am pompa cu dublu circuit, placute noi pe fata garnituri noi prin toate partile. O faza tampita .. cred ca mi-a crescut putintel nivelul lichidului din pompa. are voie sa se reproduca in felul asta?? Sa fi prins totusi aer pe vreundeva sau alta ii treaba???


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 30 Apr 2004, 19:17
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




tot de pe la pompa...


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 30 Apr 2004, 23:56
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




mai dadule corpul pompei l-am pastrat acelasi doar pistonasele le-am schimbat. si am avu problema aceea, ca erau de dimensiuni diferite (adica mai mari) apoi le-am schimbat cu cele vechi inapoi si am constatat ca mare parte di poroblema am rezolvat-o. in spate de punte e prinsa un obiect care seamana cu o bucsa in care intraosarma groasa otelita (asa ar trebui) care mai departe apasa pe repartitor. si ma gandesc ca cu at e mai apasat, repartitorul e mai deschis :?: ei bine "tija aia nu prea era in acea "bucsa"' si alti mecanici, de cate ori s-au uitat pe sub masinia au tot pus-o la loc dar ea cadea dupa primele gropi.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 30 Apr 2004, 23:59
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




le-am scos si le-am pus pe menghina, i-am facut un sant si i=am pus o siguranta (saiba-siguranta care sunt la macaraua care ridica geamul) si acum s-a mai remediat, nu de tot, dar e mult mai bine (adica ma mai si opresc icon_twisted.gif ) cred ca o voi lasa asa daca nu apar alte probleme.


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 2 May 2004, 20:23
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Poate cineva sa imi spuna cum se schimba supapa la servofrana?


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SoFastSoFurious
post 2 May 2004, 20:34
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 April 04
From: Constanta




O dai jos pe cea veche shi o inlocuiesti, iar pe cea noua o pui in locul celei vechi icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 2 May 2004, 20:35
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif , si cum ? ...pur si simplu o smulgi afara ?


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SoFastSoFurious
post 2 May 2004, 20:44
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 April 04
From: Constanta




Și dacă tot nu merge la SERVICE cu ea tongue.gif
Acuma io am si manualele mai vechi dar sunt in format pdf shi are 16Mb franarea tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SoFastSoFurious
post 2 May 2004, 20:49
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 April 04
From: Constanta




Am gasit si iti citez din carte, ținete bine tongue.gif
DEMONTARE:
1. Se debranșează furtunul de presiune
2. Se demontează supapa prin rotire și tragere
3. Se demontează bucșa de cauciuc

REMONTARE:
1. Se verifică starea bucșei de cauciuc, se inlocuiește dacă este necesar
2. Se montează bucșa de cauciuc
3. Se montează supapade reținere nouă
4. Se branșează suportul de depresiune

Cam asta e, acuma.......ce ai tu acolo ramâne de văzut tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 2 May 2004, 20:56
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




smile.gif merci mult ... o sa vad eu maine...chestia e ca franele mele cateodata merg bine..cateodata nu...si m-am gandit ca asta o fi problema, ca de aerisit sunt aerisite. Pedala prinde jos de tot...ciudat


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 2 May 2004, 20:58
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Inca ceva...nu te vad pe DC++, ce nick ai ?(am si eu nevoie de manualul de 1310 te rog)


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SoFastSoFurious
post 2 May 2004, 21:01
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 April 04
From: Constanta




Prob e că nu prea mai pot să intru pe DC++ deci... sorrz sad.gif sad.gif ( dacă cineva e interesat să îmi trimita pe mail sa MP cu adresa și îl trimit ramburs cu pentru toate modele de Dacia
Și mai era cineva interesat de DAEWOO-să știi că ăla e super complet :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 2 May 2004, 23:12
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




nu stiam ca se schimba si bucsa la supapa aia..se strica si bucsa?supapa de obicei la mine se rupea!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 3 May 2004, 07:39
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




nu mai am fraaaneee , nu mai am fraaaaneee... smile.gif Se dusera pe copca !!! Acu nu mai tine deloc sad.gif(


--------------------
DSN rapsodie - - ph-22-unu 2002
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SoFastSoFurious
post 3 May 2004, 13:13
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 27 April 04
From: Constanta




Voi nu aveti frane eu le am prea prea tongue.gif
Am o problema: țin prea tare!!!!!!! deci ciupesc pedala, se fânează toate 4 shi mănâncă din asflat, aveți idee cum să le mai slăbesc???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 10:24
Forum Renault