Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
bygy007 |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#272
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ???????????? de a trebuit sa inventezi injectia asta HomeMade ... ori cum poti sa te lauzi cu dacia ta model HMI ...(HomeMadeInjection ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai de ce sa dea 50 lei sa puna benzina ca sa traga gunoaiele din rezervor cand cu o sticla de 1L in portbagaj porneste un an???
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#274
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cum o pornest singur ... pui contactul si ce faci injectezi benzina si apesi bexdixul ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Bagi benzina, te sui in masina si pornesti
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#276
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
O intrebare putin off-topic: ce platini ma sfatuiti sa iau (care marca vi se pare mai buna?) si ce bujii sunt cele mai indicate (mai ales in cazul GPL?),
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
![]() This post has been edited by bygy007: 25 Jan 2007, 16:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#278
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare ... cei care au GPL ... ati constatat o crestre a consumul in ultima perioada ... eu am constatat ca imi consuma mai mult ... de cane este frig afara ... ma refer luna Ian;Feb;mar pana acum ...
Am constatat cu surprindere ca 28 litri de GPL imi ajung pentru 180 km in bucuresti ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Si mie imi ia cam 15% in oras, dar asa ia de obicei (e mare a naibii hardughia). La drum intins consuma cam 8-9%.
Cred ca pana se incalzeste motorul consuma mai mult. Si daca faci multe drumuri surte se simte la consum. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Rappaman |
![]()
Post
#280
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
Mihai, sorry, eu nu vin cu nici un raspuns, ci tot cu o intrebare, ca si pe mine ma roade ceva... ( totusi, avand invedere ca e consum de iarna prin Bucale, unde musti verdele la semafor abia a 3a oara, daca ai noroc, nu-i chiar de speriat un 14%... - desi mai bine ai fugi la meserias sa-si puna urechea pe vaporizator sa nu se fisurat membrana ceva... Btw, eu sunt necalificat in gpl!
![]() Dragi gpl-isti, uitati-va si la postul meu pls! Mai acu 2,3 zile, dupa ce am constatat ca rezervorul de benzina e cam plin de gunoaie, si eu nesuportand frigul pt a-l curata, in asteparea primaverii, mi-am facut si eu un homemade de 2 litri, cum are tot romanu de rand, in fata, plastic, design de invidiat, ( sticla bere import, slim ![]() Dupa sute de secole de probe, teste si incercari, am reusit sa invat sa-mi reglez si debitul la instalatia de gpl, si iata urmarile: - benzina in sticla fata, 1 litru si jumate - Folosinta benzina: DOAR PT CONTACT DIMINEATA, SI 2 spritzuri scurte, pana vine gazul, pt ca dupa contact, imediat comutez pe gaz! - Timp de folosinta: 3 PORNIRI DIMINEATA, SI UNA SEARA, - ma refer la pornirile pe benzina, deci 4 in total, pe durata a 3 zile! MAXIMA MEA NELAMURIRE: UNDE PUSCA MEA E BENZINA DIN STICLAAAAAAAA???????? ![]() ![]() ![]() Dupa 4 contacte, si alea scurte, si imediat comutat pe gaz, constat ca nu mai am decat vreo 200 grame benzen in sticla?? Ce s-o fi intamplat? Sa fie ramas blocata valva de benzina pe pozitia deschis? Ca eu unul am pus ambele furtune in sticla, si tur si retur... DATI-MI unu o lamurire pls, nu de alta, da daca scap pe undeva pe langa blocul motor, nu as vrea sa decedez fara sa-mi fi facut testamentul inainte... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Si eu am ceva gunoaie in rezervor si am patit-o in sensul ca mi s-a infundat electrovalva de benzina. Baga benzina intr-o veselie.
Solutia: am desfacut-o, curatat-o frumusel si am pus un filtru de benzina pe circuit inaintea ei. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ionutctn |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Conteaza compozitia gazului. Iarna astia baga mai mult propan ca sa nu inghete si de asta il consuma mai repede. Pot sa fie si 20 de grade afara daca e facut pe reteta de iarna tot mult consuma orice i-ai face.
@Rappaman Ca sa verifici cata benzina consuma recomand intotdeauna metoda cu sticla de 2 L in fata la motor dar sa bagi si turul si returul tot in sticla. Bagi furtunele in sticla si mergi cu ea pana se termina benzina din sticla si vezi cati km sunt pe kilometraj. Faci un calcul simplu si vezi unde esti. Daca constati un consum exagerat incepi si cauti piesa cu piesa ce ar putea produce consumul exagerat. Incepi intotdeauna de la ultima piesa (in cazul de fata carburatorul). Daca carburatorul e ok o iei inapoi pe furtun spre pompa de benzina si tot asa. La aprindere la fel: o iei si verifici intai bujiile si pe urma o iei inapoi spre delcou etc. tot circuitul. Gasesti buba unde e pana la urma decat sa umblii prin sondaj sau la toata deodata cel mai sigur asa e sau sa te apuci sa cumperi si sa schimbi piese care mai sunt bune si mai merg. This post has been edited by ionutctn: 7 Mar 2007, 15:41 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#283
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Rappaman pai cine te pune sa faci astfel de improvizatii ...
![]() zici ca ai sticla de 1.5 litri ... ai daca pornesti cu soc ...si se umple CNC iti ia cam 350 grame pornirea ... cand treci pe gaz ... ori cum cnc consuma benzina pana se goleste ... si la fiecare pornire ...se umple iar si iar si la 1500 grame (1.5 litri sticla) iti ajunge cam pentru 5 porniri maxim ... This post has been edited by mihai0070: 7 Mar 2007, 15:42 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Rappaman |
![]()
Post
#284
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
Silviu, mi se pare o solutie rezonabila! Chiar aveam de gand sa desfac la primavara electrovalva de benzina sa o curat, chiar de are sau nu probleme ( deoarece am luat masina asta second hand, de urgenta, ca avea gaz pe ea ,si la sh nu stii la ce sa te astepti, deci mai bine cureti! lol). Dar ma simt nevoit sa intreb, filtrul este complementar, adica este al doilea montat in fata electrovalvei? Deoarece eu am deja unul, cel normal, dar este pus intre tur si pompa de benzina!
Ionutz, sincer stau cu morcovul pe undeva prin apropierea fundului si ma tachineaza un pic, pt ca nu garantez ca consumul pe benzen nu ar putea fi crescut din cauza carbului, si spre rusinea mea, nu i-am facut testul de consum pe benzen de cand am luat masina asta... ( vreo 3 luni ), dar cred ca a sosit timpul, tot vine caldura si pot sa umblu linistit la ea... Mihai, cine ma pune sa fac astfel de improvizatii?? Hehehe, pai numai cat ma gandesc la faptul ca am ca si contraoferta autobuzul, crede-ma ca imi vin tot felul de idei! ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#285
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
salut,
pot sa va spun ca aceeiassi problema cu consumul o am si eu sincer sa fiu.....sub 14% nu scade in nici 1 caz...... Ma puteti indruma spre 1 service care regleaza de la A la Z in Bucuresti? Va multumesc. |
--------------------
Twingo
C064
1995
- DE BUCURESTI Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
SJ-03-WEN |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 13 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
...mda...creste consumul putin iarna, trebuie sa recunosc ca si mie mi-a crescut consumul si ajunge pana la 8.5 la suta. Asta in contextul in care azi vara ma laudam cu un consum de 7.5.
.....eu am deschis efectiv surubul de debit de pe furtun pt ca altfel nu se mai tura. Este posibil sa fie din cauza modificarii compozitiei gazului. ....oricum consumurile de 14 la suta sunt exagerate..... mie urban nu-mi consuma mai mult de 10 la suta.... e adevarat ca orasul meu nu e chiar foarte aglomerat (sunt din Zalau) ....din proprie experienta pot sa va spun ca pe GPL, consumul e influentat de reglajul surubului de debit de pe furtun si de APRINDERE.... asa ca atata timp cat nu ati umblat la surubul de debit verificati-va aprinderile (chiar daca e greu de crezut, gazul se aprinde mai greu decat benzina).....o aprindere tranzistorizata face foarte mult... toate bune |
--------------------
Dacia 1410
Break 5 usi
1998
- SJ-03-WEN
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#287
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
emircea |
![]()
Post
#288
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Rappaman,
sa inteleg ca pompa de benzina iti trage din sticla benzina pentru pornire? Atunci cand comuti pe gaz, totul se duce pe retur... Ai pus si returul in sticla de benzina? Sa desfiintezi solutia asta cum se face vreme mai calda... risti sa ai vapori de benzina in tot compartimentul motor... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
QUOTE(Rappaman @ 7 Mar 2007, 17:01) Dar ma simt nevoit sa intreb, filtrul este complementar, adica este al doilea montat in fata electrovalvei? Da, am mai bagat un filtru in fata electrovalvei. Aveam un filtru decantor vechi si l-am pus pe ala. Inainte de pompa am unul fin, cu element de hartie. De atunci nu am mai avut probleme. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Rappaman |
![]()
Post
#290
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
Mircea, da am pus si returul in sticla, altfel pierdeam benzina de retur in rezervor, si nu faceam nici o branza... Dar oricum, si asa, mi se pare consumul foarte ridicat, cred ca pana una alta, pana m-oi lamuri mai bine, am sa schimb setul de jicloare in carb... hahaha , don't worry man, nu prea mi s-a facut de pomeni si colive acum, am pus un furtun maaaare de retur, si am pus sticla departe de blocul motor, izolata f bine, langa faruri stanga, nici o sursa de caldura langa ea! Oricum la primavara, csot rezervorul afara sa-l curat! Silviu, m-am hotarat sa-ti urmez exemplul! Si asa mai am un filtru decantor de la masina cealalta pe care nu o folosesc! ---::>Alta problema, care din pacate nu tine de gaz, dar sunt prea multe topicuri si nu stiu in care sa postez, as dori doar o idee mica unde sa umblu doar: - mai exact: simt frana de serviciu cateodata ff tare, ca si cum ar fi blocata serva, adica nu are cursa libera deloc! Pur si simplu cand apas pe ea, e bocna de tare, nu se lasa nici un pic in jos pedala, si faza cea mai nasoala e ca nu-mi dau seama cum, dar masina nu mai are putere, ca si cum ar fi franate rotile! Plec cu a 1a de pe loc, dau a doua, se simte ca e infranata, dar nu o singura roata, ci cam toate par sa fie, ca nu trage volanul.... Si nu pot sa merga decat cu a treia, ca in a patra zici ca are doua tone pe ea, tremura! Cand o mai opresc, si mreg a doua zi, mai merge un pic, dar vad vad ca iar a apucat-o! Inainte am pus mana pe roti, nu frigea nici una! Asa ca am schimbat placutele de frana la toate rotile, si garniturile, am aerisit circuitul + lichid nou, logic, si a mers vreo saptamana! Acum iar a apucat-o! Bine, acum se incalzesc putin rotiledin fata, dar asta e pt ca trebuie sa se erodeze placutele putin fiind noi! Voi ce ziceti, trebuie sa incerc sa desfac serva? Sau sa incerc la garnitura de la pompa de frana, ca nu imi explic de ce cateodata sta teapana frana, si cand o apas nu se lasa in jos, dar franeaza f bine! De obicei, trebuie dat un pic in marsarier de ar fi un etier blocat ceva, si ar trebui sa-si dea drumul, dar la mine nu prea vrea... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
Georvany |
![]()
Post
#291
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 ![]() |
cel mai probabil e de la servo-frana...posibil sa se fi fisurat membrana din tulumba..daca e asa se poate auzi si un ssssss-it daca asculti langa ea..oricum ar fi tot de acolo e problema mai ales ca motorul face cum face
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
M.I |
![]()
Post
#292
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Va rog poate stie cineva sa imi explice si mie ceva. Am instalatie GPL Marini de aproximatv 6 luni. Cred ca sunt unele probleme cu electrovalava pe benzina. Am patit-o intr-o zi cind dupa ce am pornit pe benzina, pe pozitia I a intrerupatorului am trecut apoi pe pozitia O si ca de obicei, am asteptat sa se termine benzina din carburator ca sa trec pe poz. II pe gaz.
Am astepatat degeaba mai mult timp pt. ca nu se mai consuma benzina din carburator. Am banuit imediat ca s-a intimplat ceva cu electrovalva de benzina, ca aceasta nu mai inchide benzina. Am oprit motorul si tocmai cind ma uitam la motor nedumerit ce este cu electrovalava, s-a gasit cineva care sa ma ajute si mi-a spus sa rotesc surubul hexagonal de la electrovalva ca sa inchid benzina. Pina acum nu am umblat la acel surub deloc, nu ma interesat ce face sau ce rol are. A doua zi am fost la service, instalatia este inca in garantie si le-am spus ca nu mai inchide electrovala bine. Au desfacut-o, a luat-o in atelier vreo 5-10 min. Au spus ca trebuie curatata si au curatat-o. Au montat-o pe masina. Am pornit masina pe gaz si mecanicul repectiv in timp ce motorul era turat a scos furtunul de benzina de la carb. a turat bine motorul aratindu-mi in acest fel ca nu mai vine benzina si electrovalava inchide bine. Dupa ce am ajuns cu masina acasa de la service ce mi-a venit ![]() Oare ce se intimpla,? acel surub hexagonal de la electrovalava pt. benzina are rolul de reglaj debit benzina sau rolul unui robinet care inchide benzina. ? Doar in pozitia aproape inchis imi inchide cum trebuie electrovalva si nu intra benzina peste gaz. In pozitia deschis intra benzina peste gaz. Cum este normal sa fie, ? In orice pozite a surubului hexagonal electrovalva trebuie sa inchida bine sau numai intro pozitie reglata ? oare este defecta electrovalva de benzina? ![]() |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#293
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
La mine acel surub rotit spre dreapta permite benzinei sa treaca indiferent de electrovalva (inchis/deschis). Practic ridica supapa electrovalvei si nu-i mai permite sa inchida circuitul.
Sfatul meu, pe care i l-am dat si lui Rapaman, e sa pui un filtru inaintea ei pe circuit. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#294
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sincer nu stiu cum este la instalatia GPL Marini dar eu am BRC are electrovalvele full electrice adica nu ai nimic de reglaj pe ele...poate ar trebuie sa iti pui electrovalve BRC ... am instalatia pe masina din 2005 si nu am avut nici o problema cu ea ... o singura data a pierdut masa si bazaia am refacut-o si gata ... acum nu stiu daca este adevarat dar o data din cauza unui gunoi la electrovalva de benzina care s-a infundat instalatia nu a vrut sa imi comute pe GPL ... nu stiu daca are vre-un senzor care detecteaza daca vine benzina sau nu ... ideea este ca am forjat-o pe benzina si pe urma m-a lasat sa o trec pe GPL (probabil s-a dus gunoiul)...
Acum parerea mea despre acel surub este ca are rol de ROBINET adica inchide manual benzina in cazul in care se strica electrovalva ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Georvany |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 ![]() |
Salut am si eu problema..oarecum ciudata..in mers daca merg cu ~60-70 km/h sau peste si scot masina pe liber scade relantiul pana moare motorul...acelasi lucru se intampla preponderent in curbele la stanga tot asa daca este pe liber si nu in ultimul rand cand masina e pe un plan inclinat intr-o anumita pozitie scade relantiul destul de mult..nu se opreste dar merge la limita si neregulat....iar daca e pe plan drept toate bune si frumoase
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ai o parghie in vaporizator care se apasa la curbe la stanga si reduce debitul de gaz.
Poti mari debitul la relanti (din surubul de pe vaporizator) concomitent cu reducerea turatiei din carburator. Asta daca nu te afecteaza la mersul pe benzina, desi de-acum merge pornita direct pe gaz. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Georvany |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 ![]() |
Iti multumesc pt raspuns..am sa incerc chestia asta sa vad daca sunt schimbari..dar totusi intrebaera este....e normal ca acea parghie sa faca asa in situatiile alea...se poate face ceva la parghia aia sa nu se mai comporte asa?
|
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu am desfacut niciodata vaporizatorul, doar mi-am format o imagine despre cum lucreaza.
Ma gandesc ca are joc, dar eu stiu ce o fi in realitate? Totusi daca nu ai alte probleme nu te apuca sa il desfaci. Am auzit ca tre sa schimbi garnitura si e cam scumpa. Ar mai fi posibilitatea cu eventualele impuritati din gaz depuse prin plaman. Dar mai trage si tu de el cat merge. This post has been edited by ssilvviu: 10 Mar 2007, 12:34 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Georvany |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 ![]() |
Eu l-am mai desfacut...nu e mare filozofie in el...exista intradevar o parghie sa-i zic asa care face admisia de gaz in vaporizator dar nu stiu daca se poate face ceva la ea cand o sa am timp o sa-i acord o atentie deosebita
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
gabau86 |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 18 March 07 From: Braila ![]() |
salut, sunt nou pe aici si nu prea stiu cum mere treaba, dar am si eu o problema, am frunzarit putin topicul dar nu am gasit problema pe care o am eu sau cel putin nu am vazut-o, asa k va rog mult dak vreti sa ma ajutati ar fi ideal.
Deci treaba sta cam asa: am o dacie din '98, motor 1410, berlina, instalatie gpl marini, cand am pus gpl-ul aveam 71.000 km iar acum am 104.000 km, motorul este putin uzat. problema este k imi consuma 10.5%, chiar dak sunt i oras sau in afara orasului, va rog mult spunetimi si mie care ar pute fi problema de am un consum asa mare. p.s. am obs k totusi consuma 10.5%dar mai mult de 110 km/h nu merge |
--------------------
dacia
logan
2007
- BR 86 GBI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 09:42 |