DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

johnox
post 6 Apr 2007, 17:08
Post #331


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




emircea, iti super multumesc pt sfaturi, am incercat si metoda de mi-ai recomandat-o am turat motorul cu joja scoasa, stropeste ffff putin dar nici gand de fum, (nu vad fum albastru la esapament, dar sa sti ca imi maninca ulei al naibilui de mult ,,,,mult de tot, la 1000 km completez cam 1L...dar fiind 10w40 am mai auzit ca il cam papa GPLul...nu stiu cat e de adevarat...)si am sa revin cu explicatii, however, multumesc in numele tuturor forumistilor existenta acestui forum,...nota 10.
worship.gif

This post has been edited by johnox: 6 Apr 2007, 18:17


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Apr 2007, 22:08
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(emircea @ 5 Apr 2007, 11:20)
johnox, e dubios ce scrii, mergand doar pe GPL eu niciodata n-am reusit sa afum bujiile, oricat de bogat ar fi amestecul. E posibil sa-ti scape ulei in cilindri si de la ala sa se depuna calamina. Ghiduri de supape neetanse? Scrii ca ai motorul proaspat refacut, meseriasilor le scapa 'mici amanunte' gen ghiduri de supapa, pompa de ulei, lant de distributie... ei se rezuma strict la schimbat segmenti/pistoane/cuzineti, de restul pe langa mai uita, inclusiv planatul chiulasei si etanseitatea scaunelor de supapa se mai intampla sa le scape...

bygy007, nu ai facut cea mai buna chestie modificand sarma de la clapeta de soc...
Teoretic, pornirea (cu motorul rece) ar trebui facuta be benzina si abia cand e motorul cald sa muti pe gaz, deci socul tau trebuie sa fie cat se poate de functional pe benzina, pentru care a fost 'calculata' si sarma aia. Cu motorul cald, poti porni linistit pe gaz, trebuie sa tina relantiul fara probleme.
Merge si asa cu sarma indreptata, nu zic nu, dar personal n-as proceda ca tine. In timp, toate aceste 'mici adaptari' adunate au ca rezultat un monstru de reglaje nestandard si numai batai de cap pentru cine va lua dupa tine masina aia (nevasta/prietena/tata/mama/unchi/frate/sora/alt proprietar), neavand habar de ce ai facut tu la ea, ii apar alte probleme si merge cu ea la meserias (care nici ala nu stie ce ai facut tu); niciodata cei 2 n-or sa-i dea de cap sa o faca sa functioneze in parametri normali decat cu investitii radicale- alt carburator in cazul asta, ca n-or sa vada ca sarma aia e altfel indoita. Orice meserias considera ca piesele sunt relativ standard, nemodificate; neiesindu-i reglajele cu metode standard, va schimba piesa cu probleme - aici carburatorul.

La mine se ineaca daca trag socul cand pornesc direct pe gaz; prefer sa tin cam 30-60 secunde din acceleratie relantiul, este suficient ca sa ramana stabil dupa aia.
Reglajele la relantiul de gaz le fac cu luminile aprinse (faza scurta); am observat ca turatia la relanti este influentata de consumul electric, scade usor in functie de consumatorii suplimentari porniti.
*


problema era de cind mergea numai pe benzina iarna cind era foarte ger si porneam cu socul tras dupa 1 min se oprea din cauza ca nu se accelara cind tragram socul normal , in momentul cind tragi socul trebuie sa accelereze un pic la mine nu se intimpla oricum eu am un carburator mai ciudat daca iarna dadeam mai mult de 2 pedale la pornire se ineca si o porneam foarte greu dupa aia cind am pus gazul am constatat ca ma ajuta la pornire mai ales ca eu am fulie mica la alternator si pina isi revine bateia un pic chiar daca este calda tot sta la 500 de ture blush.gif oricum ceea ce ma pricep eu fac singur fara sa apelez la altii singurul lucru care ma ajuta altii este partea mecanica (bucse rilmenti articulatii demontat montat motor si alte lucruri mai grele) de catre colegii de servici iar la rindul meu eu ii ajut la orice problema electrica aparuta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georvany
post 7 Apr 2007, 00:30
Post #333


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 8 April 06




Pt cei care vor sa foloseasca soclu doar ca sa tureze motorul si nu sa-i si taie din aer....e un arculet acolo care poate fi dat jos de la un capat ca sa nu mai traga si clapeta de aer in timp ce se accelereaza....asta pana la un punct pt ca daca este tras complet soclul se inchide oricum


--------------------
Dacia 1310 - ct01qwe
1.5 DCI E4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 7 May 2007, 11:11
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




de cand s-a incalzit vremea am ceva probleme la pornirea pe GPL cu masina! daca am treaba in oras si trebuie sa opresc in mai multe locuri pt a rezolva pb cam la a 4a pornire nu o mai ia din prima, trebuie sa dau vreo 5-6 chei ca sa porneasca! imi poate spune cineva care este cauza?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traian_19cl
post 7 May 2007, 15:08
Post #335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 May 07




eu am un surub mai mare pe furtunul care duce la
carburator
de acolo se regleaza cumva debitul de gaz sau ce?


--------------------
dacia berlina 1998 - CL 22 PRU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 May 2007, 15:28
Post #336


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da ... debit gaz ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 10 May 2007, 09:19
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Stiu ca este undeva un filtru de gaz-e o sita fina de metal.
Acum vreo 2 ani facut o revizie la firma ce a instalat GPL si am vazut ca au curatat si filtrul de gaz. Intre timp m-am invatat de reglez singur instalatia de gaz iar cheltuiala cu reviziile la instalatie nu se mai justifica.
De la ultima revizie pe care am facut-o la instalatie am facut cateva zeci de mii de km. Intre timp cred ca s-au adunat in filtru si vosganieni. Nu stiu cum ajung la el (la filtru) si unde sa afla. Ma puteti ajuta?


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 May 2007, 21:07
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




filtrul este in supapa care este intre butelie si plamin teava care vine de la butelie intra in filtru (este in chestia aia de sub bobina) ce iese se duce in plamin


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 Dec 2007, 22:00
Post #339


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Cei mai vechi cu GPL, la cati Km schimbat filtrul de aer? Eu am aproape 20.000 si a inceput sa consume mai mult cu cca 1% mixt, si ma gandesc ca de acolo e. Nu mai stiu la cat se zicea ca trebuie schimbat....

Thanks


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 14 Dec 2007, 22:12
Post #340


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Vezi ca iarna e normal sa creasca consumul! Nu trage concluzii pripite!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Dec 2007, 23:20
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pe masura ce se infunda filtrul de aer forta de suctiune a gazului este mai mare.
Desfa juma de tura surubul de la vaporizator.
Insa tinand cont de venirea frigului un consum de 1% in plus este normal.
A mea asta vara consuma 5% acuma sub 5.5 cam greu.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 14 Dec 2007, 23:32
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




5?? aoleu... tu mergi de pomana smile.gif) daca ar consuma a mea 5 m-as ingropa cu ea:))


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Dec 2007, 01:52
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da ce motor are de tico??


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 15 Dec 2007, 01:58
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




5% pe gpl ? si marmota da la pedale ?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 26 Dec 2007, 02:11
Post #345


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 10 April 05




am si eu o intrebare, daca stie cineva. am dacia 1310 si nu merge-trage prea bine, in sensul ca se plafoneaza undeva la 90-100/h si nu are putere prea mare in a 5-a, de o vreme incoace. cand am fost sa-mi schimbe filtrul de gaz, tipul de acolo mi-a spus ca e din cauza ca am capacul ala de plastic de la suportul filtrului de aer crapat (destul de bine) si sa-l rezolv ca de-aia nu trage bine.
totusi, va intreb, ce legatura are capacul filtrului cu cantitatea de gaz care intra in carburator, de vreme ce este, evident, inaintea carburatorului? adica, chiar sa fie o problema de "aer fals" cum spunea mecanicul acela? ca eu unul credeam ca masina isi trage aer cat are ea nevoie, iar eventualele probleme de "aer fals" ar trebui sa apara dupa gura carburatorului, respectiv dupa mixerul de gaz. nu? ce ziceti?


--------------------
opel vectra a 1990, ex. dacia 1310 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 26 Dec 2007, 13:59
Post #346


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




E foarte important nivelul de amestec aer-gaz.Daca este prea mult aer,gazul nu mai are putere.Si asa, fata de benzina, GPL-ul e slabut mai ales la efort mai mare.
Acuma, intra in discutie dac cei care vind GPL au gaz pentru iarna, cu mai mult propan.Oricum ai pune problema, GPL-ul nu poate tine pasul cu benzina.Eventual la pret, e mai convenabil dar mai modest ca performante.Nu putem fi cu toate.
LA MULTI ANI !!!


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 26 Dec 2007, 16:14
Post #347


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 10 April 05




bine, asta stiam, dar tot nu m-am lamurit daca capacul ala are vreo importanta. nu inteleg cum poate sa traga aer fals inainte de carburator


--------------------
opel vectra a 1990, ex. dacia 1310 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 1 Jan 2008, 22:07
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai fa proba cam asa: presupunand ca ai schimbat acel racord crapat, accelereaza de afara , observand gradul de accelerare cu racordul(capacul) pus, si fa acelasi lucru si cu el demontat din colierul de pe carburator, si se va observa un raspuns mai slab fara, datorita(zic eu)frecarii aerului, prin filtru. Deci, amestec mai sarac. Se vede mai bine la un filtru de aer inbacsit, care creste si consumul.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 2 Jan 2008, 15:38
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




QUOTE(bygy007 @ 15 Dec 2007, 01:52)
da ce motor are de tico??
*




QUOTE(sefu_alx @ 15 Dec 2007, 01:58)
5% pe gpl ? si marmota da la pedale ?
*




Am ramas dator cu o explicatie.
E vorma despre masina din semnatura, cu motor 1.9DCI.
Dadeam un exemplu de crestere a consumului odata cu venirea frigului.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 4 Jan 2008, 21:56
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




N-ar fi fost prea mare mirarea sa consume si gaz asa putin. Cand am pus eu instalatia (apr.2005) aveam segmentii noi, pe camasi de lainer abia facute, cu o rugozitate destul de mare, ce roade rapid segmentii,si -mi consuma 6,5%. Acum dupa 45000km (n-am schimbat segmentii, daca o mai fi) si am obtinut si "performanta" de 16%(in oras, celalalt era in afara) pana mai acum vreo doua saptamani, cand m-am ocupat putin de reglaje, si a coborat la aprox. 10% la mersul de oras.
Am rectificat unui prieten o chiulasa de 1400, din care am luat 2,2mm (pentru ca era corodata de antigel) si e extraordinar de multumit de modul cum trage acum, i-am redus mult din gaz,si tot trage mai bine ca inainte( urca pante mari pana acasa, si are cum compara).A notat km la plin, si sunt si eu curios, de doua fenomene: consumul , si cum va merge cu benzina la vara ( 90-98 sau cherosen?)


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 8 Jan 2008, 20:27
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




Azi am ajuns la capat, m-a lasat in drum, de data asta pe unul aglomerat.
Am cumparat cu aproximativ doua saptamani in urma o dacie 1310 break care are si instalatie gaz. Prima (si a doua parca) zi a mers ok pe gaz, desigur, pornind pe benzina dimineata. Am inceput sa prind curaj (fiind prima masina...) si am supus-o la efort pe un deal cu mai multe persoane la bord si pe la jumatatea rampei a inceput sa tremure violent. Am reusit sa ajung la destinatie pe benzina ca dupa vreo 2 zile sa rezolv problema strangand putin surubul responsabil cu debitul. A mers fara probleme inca vreo 2-3 zile pana m-am trezit ca pur si simplu moare motorul! Am rezolvat desuruband acelasi surub ca mai tarziu sa inceapa din nou sa tremure. Iar strans surub, iar murit in drum o zi mai tarziu si tot asa pana azi cand mi-a facut figura in intersectie dry.gif Problema e ca acum oricat l-as regla, ori nu trage deloc si da sa moara motorul (mai ales la relanti) ori ma zdruncina voiniceste.
Din ce am observat pana acum, merge bine cu surubul strans (la maxim) pana se incalzeste motorul ceva mai tare, dupa care incepe problema. E doar o ipoteza totusi.
As fi recunoscator sa-mi dea cineva un sfat despre ce sa verific, ce metode sa abordez. O fi de la plaman?
Si in caz ca nu s-a observat pana acum (putin probabil) sunt un noob absolut sad.gif
ps: pe benzina a mers bine pana acum.


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 Jan 2008, 20:49
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Filtrul de aer in ce stare e?
Daca merge cu surubul strans inseamna ca filtrul de aer e infundat.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jan 2008, 22:40
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




care surub cel de pe plamin sai de pe furtun , ce instalatie ai?


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 9 Jan 2008, 12:23
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




QUOTE(bygy007 @ 8 Jan 2008, 22:40)
care surub cel de pe plamin sai de pe furtun , ce instalatie ai?
*


Cel de pe furtun. Instalatie se numeste Bedini LPG 132E, nu stiu ce pot spune mai mult.
Voi vedea filtrul cum e spre seara. Voi reveni cu un rezultat.

This post has been edited by Poky: 9 Jan 2008, 12:23


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 11 Feb 2008, 23:26
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




Tot am revenit spre seara... smile.gif
Problema s-a rezolvat intr-un final, vinovatul era robinetul care opreste benzina cand e pe gaz. Era infundat, cel mai probabil din cauza lipsei unui filtru de benzina. Motorul murea pentru ca opream de tot gazul si benzina...se termina smile.gif (nu merge indicatorul din bord).


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 19 Feb 2008, 10:47
Post #356


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




am si io o intrebare: am instalatie lovato cu 3 suruburi pe plaman. unu e de cupru, am inteles ca asta trebuie sa stea strans mereu, unu are o fanta pt surubelnita dreapta, pentru relanti, si mai e unu cu o gaura pt imbus, asta ce face?


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobytzul
post 21 Feb 2008, 22:15
Post #357


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 14 April 06




QUOTE(danny_b @ 26 Dec 2007, 14:59)
E foarte important nivelul de amestec aer-gaz.Daca este prea mult aer,gazul nu mai are putere.Si asa, fata de benzina, GPL-ul e slabut mai ales la efort mai mare.  tongue.gif
  Acuma, intra in discutie dac cei care vind GPL au gaz pentru iarna, cu mai mult propan.Oricum ai pune problema, GPL-ul nu poate tine pasul cu benzina.Eventual la pret, e mai convenabil dar mai modest ca performante.Nu putem fi cu toate.                                    
                           LA MULTI ANI !!!
*


Interesant. Citat din manualul de Cielo. blink.gif
"Puterea calorica a LPG raportata la masa este mai mare decit la benzina si, de aceea 1kg LPG produce mai multa energie decit 1kg de benzina. Cu toate acestea, densitatea LPG fiind mai mica decit a benzinei, este necesara arderea unui volum mai mare de LPG pentru a obtine aceeasi putere. De aceea distantele parcurse cu acelasi volum de LPG sint cu 10-15% mai scurte decit in cazul functionarii cu benzina."
Eu zic ca este mai simplu sa te lamuresti cu ochii tai .1) o butelie de aragaz goala se cintareste ,se umple cu GPL ,se pune pe cintar =cam 12-12,5 Kg GPL ,iei o canistra de benzina de 20 l ,cintarul de baie dar sa arate corect ,fuga la benzinarie ,pui canistra pe cintar si bagi in ea pina cintarul arata 12-12,5 Kg aceeasi masa de benzina ca cea de GPL
Apoi daca ai pe cineva care merge alternativ GPL/benz dar are improvizatia sa lege butelia de aragaz la inst e treaba rezolvata .La intrare pe autostrada golesti lacrima rezervorul de benzina si torni benzina din canistra(cea masurata cu cintarul) notezi citi km ai la bord dai la coada la pompa si pornesti la drum tii 80 Km /h,pina moare motorul ca nu mai are benzina frinezi vezi nr de km parcursi,apesi butonul pe GPL pornesti si mergi pina moare iar .Citesti iar citi Km au fost parcursi si faci diferenta .Concluzia o tragi tu .Ca sa te ajut :1L de apa cintareste cam 1 Kg,1L de miere cam 1,5 Kg,1L de mercur cam 13 kg ,1L benzina cam 0,75 Kg acum intelegi de ce am zis sa iei o canistra de 20
PS sa ai si o rezerva de 5 l de benzina .

This post has been edited by Bobytzul: 21 Feb 2008, 22:20


--------------------
Dacia 1310 Breack 1986 TX - B-27-TJE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 22 Feb 2008, 17:11
Post #358


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




QUOTE(alinushy @ 19 Feb 2008, 10:47)
am si io o intrebare: am instalatie lovato cu 3 suruburi pe plaman. unu e de cupru, am inteles ca asta trebuie sa stea strans mereu, unu are o fanta pt surubelnita dreapta, pentru relanti, si mai e unu cu o gaura pt imbus, asta ce face?
*




nimeni?? sad.gif


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobytzul
post 23 Feb 2008, 17:16
Post #359


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 14 April 06




QUOTE(alinushy @ 22 Feb 2008, 18:11)
nimeni?? sad.gif
*


Instalatia mea de GPL este asemanatoare .
-Reglaj mers in gol pe (plamin) regulator
-Reglaj pe furtunul care duce la carb
-Un surub la care nu umblu tot pe regulator .
a) Din cite stiu acelas tip (model ) de instalatie pe GPL merge sa zicem de la motor de 1100-1600cc
b)nu exista regulator pentru fiecare tip de motor functie de capacit cil
c)acel surub se regleaza in functie de motor adica la Dacia 1600 lasa sa treaca mai mult gaz el actionind direct pe membrana regulatorului ,la motorul de dacie 1100 idem <.
d)reglajul care ai chef se face din robinetul pe care eu il am pe furtun la tine fiind chiar pe regulator .din el poti obtine si 6% dar numai drum intins si la deal te rogi de ea iar in depasiri treci pe benzina
e)acum cred ca intelegi de ce acel surub este mai greu de manevrat
-Schimba filtrele de aer mai des
-si nu strica la 2 ani o revizie la unit acreditata
- stiu ca are montat si un filtru pe traseul rezervor-regulator si el mai trebuie inlocuit .

This post has been edited by Bobytzul: 23 Feb 2008, 17:23


--------------------
Dacia 1310 Breack 1986 TX - B-27-TJE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Do
post 24 Feb 2008, 14:41
Post #360


Your lider


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 November 07
From: Iasi




Eu am o parere proasta despre instalatiile gpl pentru ca se uzeaza mult mai rpd motorul. O parte buna ar fi pretul gazului. Altceva nu vad

This post has been edited by Marius_Do: 24 Feb 2008, 14:41


--------------------
Dacia 1310 1998 - IS 86 DMI
Omu cu stickere si grafice :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 00:49
Forum Renault