DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

emircea
post 9 Jun 2008, 09:36
Post #421


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(djasu82 @ 7 Jun 2008, 19:30)
Ca regajul sa fie optim pe carburator si pe gpl se v-a modifica jetarile la carburator si se v-a monta aprindere eletronica .
*



Singura chestie ce o foloseste instalatia de GPL de la carburator este clapeta de acceleratie si, eventual clapeta de soc. Daca ai flansa la instalatia de GPL, nu se poate folosi clapeta de soc, pentru ca aceasta este sub flansa, nu deasupra, deci nu-si mai poate indeplini rolul.

Cum te-ai gandit tu ca ar avea treaba instalatia de GPL cu 'jetarile'???? Iar le scrii 'din putul gandirii'? Jetarile alea sunt valabile numai pentru benzina; GPL ar trebui sa functioneze independent, deci n-ai ce sa umbli la jetari.

Ca sa fie clar pentru toata lumea: se regleaza carburatorul brici pe benzina, cu anexele de la instalatia GPL conectate (stut sau flansa). Abia dupa aia se fac reglajele pe gaz, fara a se mai umbla la carburator. Trebuie sa functioneze, daca totul e in regula la motor.

Cine vrea sa extraga maximul din GPL, planeaza si chiuloasa pentru a obtine un raport volumetric crescut (10,5:1), dar nu va functiona ok motorul pe benzina mai proasta.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 9 Jun 2008, 14:17
Post #422


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(emircea @ 9 Jun 2008, 09:36)
Singura chestie ce o foloseste instalatia de GPL de la carburator este clapeta de acceleratie si, eventual clapeta de soc. Daca ai flansa la instalatia de GPL, nu se poate folosi clapeta de soc, pentru ca aceasta este sub flansa, nu deasupra, deci nu-si mai poate indeplini rolul.

Cum te-ai gandit tu ca ar avea treaba instalatia de GPL cu 'jetarile'???? Iar le scrii 'din putul gandirii'? Jetarile alea sunt valabile numai pentru benzina; GPL ar trebui sa functioneze independent, deci n-ai ce sa umbli la jetari.

Ca sa fie clar pentru toata lumea: se regleaza carburatorul brici pe benzina, cu anexele de la instalatia GPL conectate (stut sau flansa). Abia dupa aia se fac reglajele pe gaz, fara a se mai umbla la carburator. Trebuie sa functioneze, daca totul e in regula la motor.

Cine vrea sa extraga maximul din GPL, planeaza si chiuloasa pentru a obtine un raport volumetric crescut (10,5:1), dar nu va functiona ok motorul pe benzina mai proasta.
*



cred ca asta voia sa scrie si el dar s-a exprimat aiurea


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2008, 16:29
Post #423


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Aoleu ceam scris eu si ce intelegeti voi da cand se trecepe gpl carbul nu functioneaza doar cateva minute si se opreste. Cea ce am vrut sa spun e aducerea la aceeasi putere in fine mai bine tac . Nu are sens .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 9 Jun 2008, 17:10
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




acum sa mor eu daca am inteles ceva din ce ai scris mai sus...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2008, 21:14
Post #425


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Adica trecere de pe benzina pe gaz sa se faca la fel fara caderi de putere si trecerea inversa pe benzina sa se faca la fel . Trebuie jonglate jicloarele pentru a lucra la fel ca si pe gaz - avansul difera de la benzina la gaz. De multe ori se regleaza avansul de la delco pentru benzina iar pe gaz se mira multi de ce e puturoasa chiar daca e sazicem reglat perfect instalatia. Eu as regla avansul pentru a lucra cum trebuie pe gaz iar aducerea carburatorului in parameti la acel avans se v-a face din jicloare.

This post has been edited by djasu82: 9 Jun 2008, 21:16


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 10 Jun 2008, 05:30
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




QUOTE(ArtVandelay @ 8 Jun 2008, 21:23)
pai pe gpl butelia nu se umple niciodata complet din motive de siguranta (maxim 80%)
de unde stii ca ai facut plinul ? biggrin.gif
*



Pai acolo a inchis supapa- la 80 %, cu toate ca trebuia sa intre max 48 l. Ori la pompa au "o mica" eroare.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Jun 2008, 09:48
Post #427


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(djasu82 @ 9 Jun 2008, 21:14)
Adica trecere de pe benzina pe gaz sa se faca la fel fara caderi de putere si trecerea inversa pe benzina sa se faca la fel. Trebuie jonglate jicloarele [...] avansul difera de la benzina la gaz. [...].
*


Am priceput intr-un final ce vrei sa transmiti, dar fii mai atent la exprimare... Tu stii ideile tale, dar altii nu sunt in stare sa-ti citeasca gandurile, si se interpreteaza aiurea.

No, gata cu paranteza. C.O. echivalenta a GPL este undeva pe la 110; personal am ales sa reglez motorul pentru benzina cu C.O. 100. In orice caz, la ambii combustibili, difera si viteza de ardere, si puterea calorica.

Cel mai corect reglaj imi pare folosind hartile de avans diferite, proiect la care, daca nu ma insel, lucrau diaconuliviu si mihai1677.

QUOTE(djasu82 @ 9 Jun 2008, 21:14)
Eu as regla avansul pentru a lucra cum trebuie pe gaz iar aducerea carburatorului in parameti la acel avans se v-a face din jicloare.
*


Te rog sa detaliezi partea asta, dar ca pentru mine, cu rabdare si fara incalceli in exprimare, altfel te bat la cap mai mult decat ti-ai dori. Asta numai daca vrei sa impartasesti cu toata lumea experienta ta, altfel nu foloseste la nimic tot ce ai scris acolo. Sa inteleg ca saracesti sau imbogatesti unul dintre amestecurile combustibil-aer, sa obtii performante asemanatoare? Astept sa vad care ar fi ideea.

Hai sa mai adaug un pic de 'tiurie' a functionarii pe GPL, in caz ca cei care au asa ceva pe masina n-au avut acces la ea.

Instalatiile de GPL au fost dezvoltate sa realizeze economii la drumuri lungi, in cazul navetelor acasa-serviciu de sute de km zilnic.
Pornirea pe benzina se cere in primul rand pentru protejarea membranei vaporizatorului. De aceea la instalatiile pe injectie pornirea se face numai pe benzina, iar comutarea pe GPL abia dupa incalzirea motorului.

Trecerea benzina - GPL, in mers, se relizeaza astfel (aici scriu exclusiv de instalatiile pe carburator, ca n-am avut de a face cu cele pe injectie):
- se pune butonul din bord al instalatiei in punctul neutru, asta insemnand inchiderea supapei ce alimenteaza carburatorul cu benzina;
- se ruleaza normal, pana la golirea de benzina a CNC carburator;
- cand motorul da sa moara, se comuta butonul din bord pe GPL - nerecomandat in trafic aglomerat!!!

Daca nu se fac cele de mai sus, un motor reglat corect tinde sa 'dea in nas', amestecul combustibil fiind prea bogat.

Invers se poate trece direct, nefiind acumulari mari de gaz pe conducte.

Acum ca o observatie, personala si impartasita si de alti useri: pentru performante asemanatoare pe GPL ca pe benzina, se regleaza relantiul la fel sau un pic mai mare ca pe benzina (depide unde gasesti optimul), iar pentru regimul de sarcina se face amestecul un pic mai bogat. Demarajul este asemanator, numai viteza maxima este un pic mai jos ca pe benzina, fara o crestere notabila a consumului. Dar asta in conditiile in care motorul e reglat pe o benzina cu C.O. apropiata de GPL.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Jun 2008, 10:18
Post #428


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




[SIZE=1]
QUOTE(cristi74 @ 7 Jun 2008, 08:05)
Cand dadeai lectii cred ca nu era GPL ci gaz butan de butelie casnica.
Si in plus cred ca esti un meserias din aia care ia la fraieri 50 lei sa regleze instalatia din 2 suruburi si 3 miscari. In plus nu da nimeni lectii de reglaj ci isi spune parerea fiecare ca de asta este forum. Cine vrea sa asculte si sa ia ceva bun e baiat destept, cine comenteaza posturile altora e ...
*



In primul rand, nu sunt nici un fel de "meserias" iar daca tot te intereseaza, sa stii ca eu am reglat la lume fara sa iau nici un ban pentru ca eu consider ca lumea ar trebui sa se ajute atata timp cat nu te costa nimic sa faci asta.
In ceea ce priveste lectiile de reglaj, fara absolut nici o suparare, se poate vedea in cadrul topicului de cate ori se plang unii pe aici de reglaje si de cate ori altii si se poate face o opinie despre cat de "nimerite" au fost reglajele. Nu vreau sa critic persoane sau forumisti ci numai idei dar atata timp cat unii "freaca" reglajele alea si tot nu le merge bine, atunci apar anumite semne de intrebare. Nici eu nu sunt foarte priceput dar cel putin la inceput cand mi-a reglat ala de mi-a montat am fost numai urechi la ce imi explica in timp ce umbla pe acolo. Din partea mea, puteti regla la ele la 3 zile dar nu rezolvati nimic cu asta. Secretul nu este sa o reglezi des, ci sa o reglezi bine. In alta ordine de idei, trebuie sa stii si la ce sa umblii si in ce masura. Degeaba isi dau 3 cu parerea cand unul pune mana si ti-o regleaza de nu mai seamana cu ce era.
Cred ca astfel de polemici nu isi au rostul.

Later Edit: Scuze moderatorilor de offtopic.

This post has been edited by ionutctn: 10 Jun 2008, 10:25


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 10 Jun 2008, 14:19
Post #429


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, am urmat sfaturile lui ionutctn si acum taraba mea porneste mult mai repede, cel mult la a3a cheie fara sprituri de gaz, contacte puse.... luate, oricum multumesc celor care m-au ajutat, si relgatile odata si bine nu mereu si prost, daca nu reusiti apelati la firme specializate si bagati la cap cum face cei deacolo si data viitore face`ti voi e mai safe asa:)


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Jun 2008, 14:29
Post #430


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@scania
Tine contactul pus mai mult inainte sa o pornesti si vezi daca o ia mai bine. Nu ii da la automat imediat ce ai pus contactul. La tine stutul la gaz nu e bagat in corpul carburatorului, altfel era daca il aveai in corpul carburatorului.

This post has been edited by ionutctn: 10 Jun 2008, 14:30


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 10 Jun 2008, 17:54
Post #431


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Asa am sa fac cu contactul, oricum nu dadeam imediat la automat.... puneam contactul si asteptam sa faca un clanc ca de releu si se stingea un led portocaliu care se aprinde cand pun contactul....


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 11 Jun 2008, 12:52
Post #432


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(scania @ 10 Jun 2008, 17:54)
Asa am sa fac cu contactul, oricum nu dadeam imediat la automat.... puneam contactul si asteptam sa faca  un clanc ca de releu si se stingea un led portocaliu care se aprinde cand pun contactul....
*


cand facea acel "clanc" era de fapt electovalva care inchide gazul in cazul in care uiti contactul pus sa nu ai scurgeri de gaz tongue.gif iti pornea din cauza gazului care era in carburator sau in galerie wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 11 Jun 2008, 20:49
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




ultima dacie care am avut o pe gpl functiona tocmai invers fata de ce spuneti aici.felul in care o porneam eu cand aceasta era pe gaz era fara sa las contactul pus,adica dadeam imediat la automat.in felul asta masina pornea imediat.in momentul in care lasam contactul pus sa se stinga becul din bord,masina pornea putin mai greu.tin sa precizez ca aceasta a fost si recomandarea celor de la service,in momentul in care pornesc pe gaz sa nu o las mult cu contactul pus,ci sa ii dau imediat.nu vreau sa contrazic pe nimeni.e numai patania mea.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 12 Jun 2008, 01:48
Post #434


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(djasu82 @ 9 Jun 2008, 21:14)
[...]Eu as regla avansul pentru a lucra cum trebuie pe gaz iar aducerea carburatorului in parameti la acel avans se v-a face din jicloare.
*


Ai uitat de ce te-am rugat mai sus????


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2008, 13:57
Post #435


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




emircea am fost loat la misto las pe alti cum se zice "cu experienta" sa isi expuna ce au experimentat si asa nu vreau sa imi distrug motorul pentru a spune la fiecare ce sa faca .PUNCT.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 13 Jun 2008, 17:09
Post #436


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




o intrebare:aerul fals poate fi cauza a consumului exagerat de GPL???am depistat astazi la mine si am remediat-o.am consum de GPL oras-16% si afara-10% 251.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s3v3r
post 13 Jun 2008, 17:24
Post #437


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 March 06




PE unde tragea aerul fals??


--------------------
dacia /Fiat 1310 lx break/G.Punto 1991/ 2008 1,4 77cp - br-11-nyc/ ct 43 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 13 Jun 2008, 20:40
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




se pare ca pana la urma din toata afacerea asta cu gpl ul,cei mai castigati raman cei care comercializeaza instalatiile de gaz si gpl ul.mai putin utilizatorii.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 14 Jun 2008, 08:46
Post #439


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




aer fals imi tragea pe sub carburator,talpa carburatorului nu era plana,si capacul si corpul carburatorului nu inchideau bine..


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 14 Jun 2008, 08:48
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(mar10may @ 13 Jun 2008, 20:40)
se pare ca pana la urma din toata afacerea asta cu gpl ul,cei mai castigati raman cei care comercializeaza instalatiile de gaz si gpl ul.mai putin utilizatorii.
*



bine punctat! si eu am aceeasi parere biggrin.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s3v3r
post 14 Jun 2008, 10:10
Post #441


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 March 06




QUOTE(baranga @ 14 Jun 2008, 08:46)
aer fals imi tragea pe sub carburator,talpa carburatorului nu era plana,si capacul si corpul carburatorului nu inchideau bine..
*




Cum pot sa verific daca si mie imi trage pe acolo aer fals?


--------------------
dacia /Fiat 1310 lx break/G.Punto 1991/ 2008 1,4 77cp - br-11-nyc/ ct 43 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 14 Jun 2008, 20:15
Post #442


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




daca nu e plan capacul sau corpul carburatorului sau ambele iti da benzina printre garnitura si ajunge in motor,si inca multa benzina si scoate fum negru pe toba indiferent cat ai regla amestecul(aerul).la mine mergea neregulat la ralanti si cu mici rateuri,dupa ce am pus silicon sub talpa si garnitura treaba e OK biggrin.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Jun 2008, 20:24
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pornirea pe GPL se face prin rasucirea directa acheii, fara a mai astepta ceva cu contactul pus. Una, se acumuleaza gaz mult in galerie daca diuza de ralanti nu e reglata corect ( cu motorul rece, dupa cateva secunde tine relantiul, fara probleme, dar ceva mai scazut) si cu gaz mult nu porneste(usor), ca de altfel si cu gaz putin, si a doua, senzorul de pe fisa centrala , daca nu citeste o frecventa a scanteii, dupa un timp inchide gazul ( clancanitul ce -l auziti , daca dupa ce pui contactul, nu dai imediat la automat). Se va redeschide (chiar daca nu aduci cheia in zero) atunci cand dai la automat (demaror).
Nu exista reglaj al aerului, nu exista reglaj al combustiei din vaporizator, decat doua circuite separate (unul de relanti si pornire la rece, si altul de sarcina, cel putin la Marini), de unul putandu-ne lipsi, lasand si pornirea, pe circuitul de sarcina(uneori inconstient, pentru ca se rupe des cuiul de reglaj al relantiului, gaurile nefiind coaxiale, si varful ramane intepenit in diuza).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 16 Jun 2008, 20:31
Post #444


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




mie imi porneste mai usor daca tin contactul pana face "țanc" , am testat de multe ori


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2008, 20:43
Post #445


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si totusi in carburator mai exista benzen daca s-a oprit motorul cand era pe benzina... Daca s-a oprit motorul cand era pe gaz e normal cea ce ati spus mai sus.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 16 Jun 2008, 20:44
Post #446


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca s-a oprit motorul pe benzina inseamna ca inca e pe benzina si il pornesti pe benzina, daca incerci cu butonul pe gaz si ai benzina in carburator nu porneste,ii vine si gaz si benzina si sigur se ineaca


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2008, 21:13
Post #447


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




In fine mi se pare foarte ciudat cum s-a gandit racordarea furtunului de la vaporizator la carburator.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 16 Jun 2008, 21:14
Post #448


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




eu am dat gaura in corpul carburatorului si am infipat furtunul acolo biggrin.gif ma rog, nu eu, firma care a montat instalatia
inainte am avut cu dispersor din ala de se pune pe carburator dar consuma mai mult cu ala


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 17 Jun 2008, 13:49
Post #449


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




QUOTE(ArtVandelay @ 16 Jun 2008, 21:14)
eu am dat gaura in corpul carburatorului si am infipat furtunul acolo biggrin.gif ma rog, nu eu, firma care a montat instalatia
inainte am avut cu dispersor din ala de se pune pe carburator dar consuma mai mult cu ala
*



Daca ai carburator monocorp e simplu cu stut, dar eu la nova unde am dublu nu am ce sa ii fac, dau la amandoua camerele gauri si cu un "teu" impart gazul


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 17 Jun 2008, 13:54
Post #450


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@scania
Ti-am mai spus: du-te la un service de monteaza instalatii GPL la tine in oras, in zona pe acolo si vor stii aia ce sa faca. Tu sa le spui doar ce trebuie sa faca. Solutia tehnica o stiu ei.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 06:45
Forum Renault