Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
ionut.tanase |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
|
||
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|||
belzeb`ut |
![]() ![]()
Post
#632
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 May 09 ![]() |
Daca tot ii vorba de GPL am si eu o problema care numi prea place si dupa cum am vazut mai sunt si altii... CONSUMUL...
![]() Instalatie Milano montata martie 2008 fara probleme pana in momentul de fata si folosita cat se poate iarna vara... reglajele originale de la instalare. Consumul este mare in oras undeva pana in 18 - 20% , afara 9,5% regim "batranesc" 11-12 regim mai alert (nu stiu viteza si nici turatii exacte ca numi merg bine ceasurile) Precizez ca si pe benzina are consum mare si creste nivelul de ulei cand merge pe benzina (pompa varza), consum ulei nu prea mare. Ma poate ajuta cineva cu ceva ideii pt scaderea consumului? sau care ar fi cauzele? dacia 1310 L 1995 carburatie 5 trepte... ![]() P.S. in cazul reglajelor, la debitul de gaz (reducerea), nu scad performantele? |
--------------------
Dacia
1310 L GPL 1400cm3
1995
- HD-03-UHX
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#633
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Rezolva intai problema cu pompa, ca fie pe gaz fie pe benzina, aia tot merge si-ti baga in baie. Spui ca si pe benzina suge mult. Asta-i rafinata, nu e d-aia de pe centura... Fa reglajele corect la motor (culbutori, aprindere, vezi compresia) si dupa aceea treci la reglajul instalatiei de gaz. Daca nu sti cum, chiar eu am scris de cateva ori, plus alti colegi. Performanta nu trebuie sa scada, daca nu exagerezi in reglaj. Verifica si filtrul de aer ( cu motorul pornit, desfaci racordul dintre filtru si carburator, si nu ar trebui sa fie diferenta la mers, daca e bun).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#634
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate fi de la filtru inbixit (de aer) sau reglaj prost (debit mic) adica ca sa ajungi la o anumita turatie si ca sa poti schimba viteza o accelerezi foarte mult timp, se regleaza robinetul de pe furtun in asa fel incit sa nu te rogi de ea la demaraj
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
teoX |
![]()
Post
#635
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 15 May 09 From: Iasi ![]() |
Mi-ar putea spune cineva cam cit costa o revizie pentru o instalatie GPL tip Bigas ?
Eventual, o recomandare unde as putea sa o fac in Iasi. Multumesc. |
--------------------
ex-Dacia
1300
1982
|
|
panter1 |
![]()
Post
#636
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
in cele mai bune conditii poate consuma 6.5 de gaz in afara si un 8.5 oras(Bucuresti), a mea atat consuma, si imi aduc aminte de reclama aia de la Tico cu multi ani in urma in care spunea ca "consuma atat de putin incat uit sa ii mai pun benzina" cam asa simt si eu, reglata bine, si nu de mecanici, ei regleaza repede si prost, eu am reglat masina asta in 2 luni cu multiple teste sa vad cum merge mai bine gen "asa.. sau asa",mergeam 2 zile cu ea si apoi modificam iar, iti trebuie putina pricepere in reglaje de orice fel documentatie gasiti destula pe net.. si rezultatul e mai mult decat multumitor, cel putin in cazul meu, si ca parere mai bine le reglati voi ca stiti ce faceti
![]() belzeb`ut te sfatuiesc intai de toate sa schimbi filtrul de aer,sa verifici daca clapeta de vara-iarna e data peste cap si iti inchide aerul de tot(tre sa fie adanca si pare ca nu e acolo dar e ca un dop, cand schimbi filtrut te uiti pe gaura si se vede ca nu are pe unde trage aer). Sa mai inchizi putin robinetul acela de pe furtunul de gaz, si sa reglezi apoi relantiul din carburator caci va scadea putin, daca o dai sa "fuga tare" va arunca gazul pe esapament inutil cum cred ca se si intampla la tine si miroase la toba,si de aici si consum exagerat de mare, asta ar fi unul din motive. Sau inca o chestie.. poate nu iti masoara bine km si tu mergi mai mult el iti arata ca ai mers 100 de km spre exemplu iar in realitate ai mers 150, sunt multe aspecte... o alta chestiune foarte importanta e regleaza culbutorii si mai intai de asta slefuiestei ca sunt uzati sigur in cap unde bate in coada supapei.. apoi intereseaza-te pe net cum se regleaza plamanul de gaz, carburatorul, avansul etc etc.. cam astea ar fi principale si a.. inca o chestie verifica tevile acelea de cupru la fiecare chipling sau unde se prind ele sa nu iti scape pe undeva.. iar diferenta oras-afara e prea mare la tine 9 afara cu 20 oras , e cam incredibil This post has been edited by panter1: 22 May 2009, 12:03 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
rokos |
![]()
Post
#637
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(teoX @ 22 May 2009, 07:11) Mi-ar putea spune cineva cam cit costa o revizie pentru o instalatie GPL tip Bigas ? Eventual, o recomandare unde as putea sa o fac in Iasi. Multumesc. si eu am tot bigas pe dacia mea. in iasi sunt urmatoarele locuri unde poti merge pt service: *pe bd.Poitiers, cum treci de pasarelea Bucium, faci dreapta spre Siraj, si dupa spalatorii si service, pe dreapta undeva este un chiosc mai mare > scrie mare instalatii GPL. Imediat dupa toneta este intrarea in curte la statia aia de betoane. *in intersectia de la BasCeaus, la spalatoria aia verde au si service GPL. *pe pacurari, langa kaufland, la YV, cei care monteaza si alarme auto. Cam asta e si ordinea preferintelor mele. Dar cum a zis si panter mai sus, cel mai bun reglaj ti-l faci singur prin incercari. Mai bine zi ce problema ai, poate o rezolvam. numai bine! ![]() |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
baranga |
![]()
Post
#638
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(panter1 @ 22 May 2009, 11:40) nu e deloc incredibil;exact asa aveam eu consumul pana nu am mai bagat gaz din acel loc(lukoil);acum bag din petrom si am ajuns la un consum 12 oras si 7 afara(mi se pare rezonabil mai ales ca pot face si o depasire calumea adica nu e "stransa de gat") tin sa mentionez ca nu am mai facut nici un reglaj de cand aveam consumuri de 18-20 l/100km oras;a contat doar calitatea gazului ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
rokos |
![]()
Post
#639
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
la alimentare e importanta calitatea gazului, temperatura, precum si presiunea (8-10max). cu un regaj pus la punct poti scoate si mai putin de 12 sau nu
![]() numai bine |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
teoX |
![]()
Post
#640
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 15 May 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(rokos @ 22 May 2009, 20:20) Mai bine zi ce problema ai, poate o rezolvam. numai bine! ![]() Multumesc pentru raspuns. ![]() Masina a ajuns in posesia mea abia de o luna dupa ce a stat "trasa pe dreapta" aproximativ 1/2 an intr-o curte la tara. Instalatia e montata din 2005. Asa ca as prefera totusi sa-i fac o revizie/verificare inainte de a baga gaz in ea. This post has been edited by teoX: 23 May 2009, 00:32 |
--------------------
ex-Dacia
1300
1982
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(teoX @ 22 May 2009, 07:11) Mi-ar putea spune cineva cam cit costa o revizie pentru o instalatie GPL tip Bigas ? Eventual, o recomandare unde as putea sa o fac in Iasi. Multumesc. Pe Poitiers am dat 30 lei anul trecut. Mi-a trebuit doar stampila pt a face ITP-ul. Iar verificare iti face exact ca la aragaz -spuma sa nu scape pe undeva la imbinari. Nu-i mare sfaraiala. This post has been edited by cristi74: 24 May 2009, 07:38 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
tixti |
![]()
Post
#642
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
Am o Dacie din '86, cu instalatie GPL Marini. Sunt multumit de cum trage si cum consuma, dar de vreo 2 luni a aparut ceva. Pe gaz am o turatie foarte mare. Am turatie undeva la 1500 - 1600 la relanti. Am incercat tot ce am stiut, am refacut reglajele descrise, degeaba. Daca umblu la surubul de relanti dupa vaporizator, nu mai porneste ca lumea si nici nu merge rotund. Daca umblu la al doilea surub, nu trage bine. Surubul de relanti de la carburator in momentul asta este desfacut de tot si tot 1500 de rotatii am. Mentionez ca pe benzina merge ok, are mici variatii de turatii, nu merge perfect rotund, are vreo 800 - 900 de ture, nu foarte rotund, dar cat de cat ok. Cand o dau pe gaz, zboara turatia la 1500 si acolo sta. In rest toate merg corect, trage bine, se infige, consuma vreo 9% mediu, e super ok. Ce as putea sa fac?
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
rokos |
![]()
Post
#643
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(teoX @ 22 May 2009, 23:37) Multumesc pentru raspuns. ![]() Masina a ajuns in posesia mea abia de o luna dupa ce a stat "trasa pe dreapta" aproximativ 1/2 an intr-o curte la tara. Instalatia e montata din 2005. Asa ca as prefera totusi sa-i fac o revizie/verificare inainte de a baga gaz in ea. pai pana acu juma de an a mers pe gaz?instalatia e montata? ai gaz in butelie? mergi pe poitiers ca nu-s asa aglomerati. sa vada sa nu aiba scapari. sa fie stranse bine toate conductele. sa curete filtrul de gaz. apoi pui 10 litri de gaz si faceti reglaje. dupa faci plinul si apoi vezi consumul. daca apar probleme se verifica si pulmonul. daca nu, nu. oricum in jumatate de an nu avea ce sa se intample, daca inainte mergea corespunzator. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
teoX |
![]()
Post
#644
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 54 Joined: 15 May 09 From: Iasi ![]() |
Am inteles. Multumesc foarte mult pentru ajutor si sfaturi.
Gaz inca n-am bagat si n-am testat-o. Este urmatoarea etapa in plan dupa verificarea de rigoare. Vrind - nevrind am devenit sceptic dupa experientele din aceasta luna. Motorul cu toate ca e "obosit" ( zilele astea sare de 999xx - oare pt a cita oara ? ) toarce frumos si are nerv pe benzina, dar a necesitat si timp si nervi si "koko" pentru a ajunge aici. Pina una alta am botezat-o Panseluta ca e cam rusinoasa sa arate ce poate. ![]() This post has been edited by teoX: 23 May 2009, 22:20 |
--------------------
ex-Dacia
1300
1982
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#645
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(baranga @ 22 May 2009, 20:28) nu e deloc incredibil;exact asa aveam eu consumul pana nu am mai bagat gaz din acel loc(lukoil);acum bag din petrom si am ajuns la un consum 12 oras si 7 afara(mi se pare rezonabil mai ales ca pot face si o depasire calumea adica nu e "stransa de gat") tin sa mentionez ca nu am mai facut nici un reglaj de cand aveam consumuri de 18-20 l/100km oras;a contat doar calitatea gazului ![]() Nu inteleg niciodata cum poate fi consumul aproape dublu (mixt-urban) la unii cand la orice masina diferenta este 2-3 litri maxim!!! A mea de exemplu ia 8 cu 10. Vrand nevrand consumul este mixt de fapt la drum lung si nu extra-urban. Sa inteleg ca mergeti in oras maxim numai cu a3-a iar afara doar cu 80km/h? O dacie care merge constant cu 100-110 km/h pe gpl nu va avea in veci consum 7%. Poate doar pe o distanta de 10 km si aia la vale (gen Strunga-Tg Frumos). This post has been edited by cristi74: 24 May 2009, 07:55 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
tixti |
![]()
Post
#646
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
mers cu 90 - 110 cu 3 persoane in masina, de la Braila la Botosani si inapoi, am facut un consum total de aproape 8%. Nici eu nu cred ca poate sa consume sub 7% la drum lung. Iar prin Braila si imprejurimi, deci un fel de mixt, imi ia fix 10%. Am verificat de n ori si asta e consumul. Reglajul facut dupa metoda descrisa de Ph-06-BOA.
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
bebe96 |
![]()
Post
#647
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 November 07 From: bucuresti ![]() |
salut.am si eu o intrebare,am instalatie gpl pusa pe un motor de 1600, cum e mai bine sa stea clapa aia de la filtru de aer inchisa sau deschisa?eu am vaporizatorul ipus in gulerul ala de cauiciuc dintre filtru si capacul de la carburator.
|
--------------------
dacia
1310
1998-berlina
- b-16-ciw
|
|
kaput |
![]()
Post
#648
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Am fost sambata cu un prieten sa-si monteze instalatie gpl pe un tico euro 2.
Cum stateam eu pe langa meseriasi, a venit si seful lor pe acolo si cum am mancarici am intrat in vorba cu el despre una alta. La un moment dat l-am intrebat daca face reglaje GPL pe analizor de gaze la dacii pe carburator. Mi-a zis ca face dar s-ar putea sa nu mai traga bine dupa aia, lucru pe care nu l-am inteles. Am vazut ca prietenului ii montasera o cutiuta neagra pe care scria Stag+L, am cerut detalii si mi-a explicat ca acea cutiuta actioneaza un motoras pas cu pas cred intercalat pe furtunul de gaz in locul robinetului de debit. De fapt primeste informatii de la sonda lambda si variaza debitul de gaz. L-am intrebat daca poate sa monteze asa ceva si pe dacia cu carburator si mi-a zis ca se poate dar nu prea renteaza la bani, ca trebuie galeria gaurita, montata sonda lambda , controler, motoras etc. Am mai citit pe net si am ajuns la urmatoarele concluzii vis-a-vis demontarea acestui dispozitiv : - Se elimina riscul de a arde supapele cu un amestec prea sarac - Se reduce consumul de carburant (GPL) - Motorul va castiga ceva putere si va functiona mai bine in toate regimurile de turatie - Noxe mai reduse Altceva nu mai imi vine in minte acum, cred ca diseara trec sa-l intreb cat ar costa o matocarie din asta. Acum nu prea am bani dar asa informativ, sa am la ce sa ma gandesc. 25 May 2009, 18:52: M-am mai interesat si pentru a putea adapta acel controler STAG pe carburator mai trebuie pe langa sonda lambda si un senzor TPS(cred ca asa ii spune) care se monteaza pe clapeta de acceleratie si care trebuie sa citeasca pozitia clapetei. Controler STAG + Motoras pas cu pas + cablaje aferente+montaj = 200 Ron. Sonda lambda =50 euro. Cam scump zic eu dar poate se merita. Mai cautam ![]() This post has been edited by kaput: 25 May 2009, 18:52 |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
rokos |
![]()
Post
#649
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
eu am instalatie pe dacie 2002 euro2.
cand am montat instalatia gpl in 2002 gasisem si varianta asta de montaj pe furtunul de alimentare. Din ce am aflat atunci si de atunci, nu e mare chestie cu motorasul ala, in sensul ca nu va functiona corespunzator dupa o bucata de vreme. Pot aparea diverse probleme provenind de la sonda lambda, defectarea motorasului, sau erori de la calculatorul Bosh. Asa ca am montat un robinet acolo, si pot zice ca dupa 110.000km pe gpl ma declar multumit de solutia aleasa. Nu am probleme cu scaunele sau chiuloasa sau alte nebunii. |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#650
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E o tampenie ideea ca arde supapa, chiulasa ... Altceva se arde . Nevasta-sa. Motorul n-are nimic. Distruge gazul mai rau ca antigrlul?Cate chiulase dizolvate de gaz ati vazut, si cate de antigel , cate pompe de apa perforate? Si p-acolo trece gazul? Cate pistoane pline de calamina dupa benzina, si cate dupa gaz? Cati ati demontat motoare dupa mers pe gaz si le-ati gasit praf ? Ca-s aiuriti si nu stiu ce sa ceara de la ele? Pai asa l-ar fi spart cu orice-ar fi mers. Ca n-au bani sau sunt zgarciti , sa-si puna o instalatie, face sa denatureze si sa deruteze si p-altii. Daca ati citit unde trebuie, se spune ca e "combustibilul ideal" , cei care au mai avut de a face cu ele s-au convins.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#651
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(bebe96 @ 25 May 2009, 17:14) salut.am si eu o intrebare,am instalatie gpl pusa pe un motor de 1600, cum e mai bine sa stea clapa aia de la filtru de aer inchisa sau deschisa?eu am vaporizatorul ipus in gulerul ala de cauiciuc dintre filtru si capacul de la carburator. Parca ti-am zis sa dai gaura in carburator, asa cum l-ai pus tu ai consum mare, mai bine te duci la o firma care instaleaza si in 5 minute nu are ce face, iti da gaura si monteaza stutul unde trebuie, adica exact deasupra clapetei de acceleratie. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
kaput |
![]()
Post
#652
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
"PH-06-BOA" Eu am postat in topic in ideea ca poate dau vreo idee cuiva, o idee in duhul topicului, si am prezentat si posibilele avantaje ale folosirii sistemului. Eu nu am bani sa il pun in practica, dar poate are cineva. Sau poate mai vine cineva cu o idee mai buna.
Nu cred ca trebuie sa avem pareri atat de acide cand este vorba doar de o PARERE. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
bebe96 |
![]()
Post
#653
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 November 07 From: bucuresti ![]() |
am fost sa ii dau gaura in carburator ,dar omul de acolo a zis ca nu trebuie.
|
--------------------
dacia
1310
1998-berlina
- b-16-ciw
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#654
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-am avut intentia sa te supar cu ceva, tocmai, am intarit ce spuneai tu. M-am referi la cei care sunt" Gica -Contra " . A-ti spune parerea, e total diferit de a te inpotrivi, a spune tampenii neargumentate. Daca ai observat, orice replica data de mine, e insotita de o explicatie cat de cat amanuntita, sa inteleaga si tinerii de 20 de ani si cei care nu prea au avut de-a face cu fiarele, atat cat ma pricep. Unde nu stiu, tac, sau spun cu toata inima ca nu stiu.Nu am nesimtirea de a duce in eroare sau de a batjocori . As vrea , sa va treziti odata, si sa nu va mai lasati dusi de nas, de cei cativa , care ne cred fraieri, dar daca privim mai atenti, cam asta suntem.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mar10may |
![]()
Post
#655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 26 May 2009, 00:15) E o tampenie ideea ca arde supapa, chiulasa ... Altceva se arde . Nevasta-sa. Motorul n-are nimic. Distruge gazul mai rau ca antigrlul?Cate chiulase dizolvate de gaz ati vazut, si cate de antigel , cate pompe de apa perforate? Si p-acolo trece gazul? Cate pistoane pline de calamina dupa benzina, si cate dupa gaz? Cati ati demontat motoare dupa mers pe gaz si le-ati gasit praf ? Ca-s aiuriti si nu stiu ce sa ceara de la ele? Pai asa l-ar fi spart cu orice-ar fi mers. Ca n-au bani sau sunt zgarciti , sa-si puna o instalatie, face sa denatureze si sa deruteze si p-altii. Daca ati citit unde trebuie, se spune ca e "combustibilul ideal" , cei care au mai avut de a face cu ele s-au convins. daca gpl ul era combustibilul ideal isi puneau toti.eu cred ca e departe de a fi combustibilul ideal.ideal ar fi sa ai un motor electric cu o autonomie mai mare,adica sa il alimentezi mai rar.lucru nu imposibil poate peste cativa ani.parerea mea despre gpl nu este un f buna.sunt de acord ca este bun dar nu pentru orice masina.eu pe dacia mea ,model 2002 nu as pune gpl nici daca mi ar da cineva cadou instalatia si 1000 de litri de gaz |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#656
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
atunci mergi cu 35 lei / 100Km , cind altii merg sub 20 (si ma refer in oras)
![]() This post has been edited by bygy007: 27 May 2009, 00:04 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#657
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(bebe96 @ 26 May 2009, 20:22) Sa ii spui sa-si schimbe meseria. Trebuie data gaura, pentru ca acolo unde e iti pierde mult gaz (adica trebuie sa ii dai debit mai mare, nu il pierde la propriu), iar iarna nu o sa iti porneasca bine si o sa iti consume mult, dupa aia intrebi de ce iti consuma si dai vina pe vaporizator (aka plaman). |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
kaput |
![]()
Post
#658
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Sper sa nu se considere reclama:
http://www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-D...Craiova_1_8.htm Stiu ca se folosea la motoare de putere mare si care trebuiau sa mearga supralimentate. This post has been edited by kaput: 27 May 2009, 11:58 |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
bebe96 |
![]()
Post
#659
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 November 07 From: bucuresti ![]() |
ai dreptate.o sa merg la alt service.
|
--------------------
dacia
1310
1998-berlina
- b-16-ciw
|
|
mar10may |
![]()
Post
#660
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:21 |