DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

libarca
post 25 Mar 2012, 19:44
Post #901


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Am ales pana la urma metoda cu cel mai bun raport cost/eficacitate,si anume un robinet frumos cu bila,cursa de 90 de grade,pentru un control cat mai exact al debitului de apa!Stiu ca nu tine cont de toate variabilele,dar pe timp de vara eu zic ca-si face treaba foarte bine.Am ales o pozitie la care vaporizatorul variaza ca si temperatura intre limite admisibile,indeajuns de cald dupa o stationare indelunga la ralanti,perfect pentru un ralanti stabil si pana in 1000 de ture,si aproape sa te arda la mana cand motorul este solicitat oras/afara.N-am facut decat vreo 40 de km,dar sunt foarte multumit,diferenta este notabila,din momentul in care se incalzeste vaporizatorul masina trage la fel pe tot parcursul,si anume super bine!
Mai raman 2 chestii :
1. Inca nu am facut consumul
2.Nu il fac deocamdata pentru ca NU vrea sa porneasca la rece din prima sau chiar a 4 a cheie!Invarte de parca nu ar avea benzina/gaz.Daaaau la cheie pana ma hotarasc sa pornesc pe benzina,desi orgoliul nu prea ma lasa!Dupa incalzire,porneste fara probleme.Mentionez ca reglajul este facut cu clapeta de acceleratie relativ inchisa,surubul este infiletat doar cat sa se sprijine parghia pe el.


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 25 Mar 2012, 21:34
Post #902


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




poate ai filtrul de gaz infundat. scoate gatul filtrului de aer de pe carburator roaga pe cineva sa puna contactul pana tu stai si vezi daca vine gazul in carburator.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 26 Mar 2012, 10:23
Post #903


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare pentru voi, din pacate nu am citit topicul, daca vreau sa-mi pun GPL pe un carburator dublu-corp , exista o placa (ca pata calda) care sa o pun sub carburator sa nu mai fiu nevoit sa gauresc carburatoru, vreau asa pentru ca, carburatoru este intro conditie tehnica exceptionala si nu vreau sa am gauri prin el...

Am vazut la un atelier GPL o astfel de placa cu 2 stiuturi si multe gaurele pe partea interioara...


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 26 Mar 2012, 12:21
Post #904


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




@ b44dvl
exista !
dar pe partea superioara , am si eu 3 astfel de carburatoare si un singur dispozitiv de genul dar trebuie pus peste clapeta debitoare de acceleratie altfel ar trage gaz fara aer ....

am o idee pentru mentinerea temperaturii la 60 grade si o sa aplic sapatamana asta ! electrovalva de apa cu termostat reglabil ... am de toate de printr-o centrala veche , va tin la curent !



--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 26 Mar 2012, 13:32
Post #905


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




@ronny: Poti sa atasezi o poza? Habar nu am cum arata si cautatile pe Google au fost nereusite. Eu nu am carburatoru Carfil dublu-corp, eu am un Weber DIR 32, difera fata de Carfil


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Mar 2012, 14:22
Post #906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




parerea mea e sa legi gazul la intrarea din carb pt recirculare gaze de carte(asta daca comunica cu ambele camere) , gazele de carter le pui intr-un T montat pe racordul filtrului de aer


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 26 Mar 2012, 15:52
Post #907


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




nu e bine !
am facut eu si nu mai trage decat pana la 2500 ture
pentru ca gazele din baie vin in admisie si nu se mai face vacuum suficient , dar poti sa faci un stut de umplere inainte de carb in filtrul de aer , am facut asta si merge "like a charm"

diavole iti pun poza cu difuzorul si carburatorul carcasa de la filtru nu o mai am , eu am carburator de honda accord biggrin.gif nu stiu ce e ... am avut si webere .... dar consumau mult si nu m-au impresionat cu altceva , comparativ cu carb ul de nova spre ex ...
civicul si accordul insa ..... consuma mai putin si se auto regleaza interesant , totul prin vacuum si bimetale

iti pun poza cat pot de repede , acum am 4 masini acasa 2 de restaurat una de reparat ... una de inscris si mai am si servici ....

diseara dau ceva vopseala la o rabla de a mea .... poate fac pozele alea si le pun ...sper smile.gif

numa' bine


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 26 Mar 2012, 17:11
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




mie imi mai lipsesc cateva idei de a lega furtunul gros de la apa cu electrovalva GPL restul sunt deja gata. imi trebuiesc ceva reductoare dar nu gasesc pe nicaieri


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Mar 2012, 17:25
Post #909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




fa la strung la cineva reductii, eu nu gasesc electrovalva ieftina


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 26 Mar 2012, 17:32
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




dar de ce nu e bun electrovalva de gaz? scoti filtrul din ea si gata.. da la strung m-am gandit si eu


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Mar 2012, 17:56
Post #911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




e buna si de gaz, astept sa inceapa sa dezmembreze astia, nu am gasit pana acum ceva ieftin nici de gaz nici de apa


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 26 Mar 2012, 20:57
Post #912


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(ronny @ 26 Mar 2012, 15:52)


diavole iti pun poza cu difuzorul si carburatorul carcasa de la filtru nu o mai am , eu am carburator de honda accord biggrin.gif nu stiu ce e ... am avut si webere .... dar consumau mult si nu m-au impresionat cu altceva , comparativ cu carb ul de nova spre ex ...
civicul si accordul insa ..... consuma mai putin si se auto regleaza interesant , totul prin vacuum si bimetale

iti pun poza cat pot de repede , acum am 4 masini acasa 2 de restaurat una de reparat ... una de inscris si mai am si servici ....


Carfilurile am auzit ca se deregleaza repede si nu sunt la fel de precise ca Weberele, plus ca motoru meu asa a venit din fabrica, cu Weber, nu DIR 32 ci DAR 32, diferentele sunt de soc si alte nimicuri, nu stau sa mut pe Carfil ca nu ma avantajeaza.... personal sunt super multumit de el smile.gif

Astept pozele promise, am studiat putin carburatorul meu si cred ca pot sa-l gauresc in partea superioara, dupa clapeta de soc, mai era varianta sa bag 2 tevi prin gaura de la gazele carter(am filtru pe capacu de culbutori, nu vine nici un furtun in admisie) dar mie ca daca am socu tras nu o sa traga gaz....

Varianta care ma bucura era placa de sub carburator, dar am inteles ca nu se va alimenta cum trebuie....


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 26 Mar 2012, 21:47
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Haideti ca e gata:D maine urmeaza sa incep testul am un acumulator bun si las vreo 12ore sa legat instalatia sa vad cum se comporta

Attached thumbnail(s)
K_p124.jpg ( Size: 295.69k ) Number of downloads: 616
K_p125.jpg ( Size: 301.32k ) Number of downloads: 614
K_p126.jpg ( Size: 279.71k ) Number of downloads: 600
K_p127.jpg ( Size: 187.85k ) Number of downloads: 551


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 27 Mar 2012, 09:24
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.122
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




Salut. Am si eu pe break o instalatie gpl bigas, montata de cativa ani. De ceva timp, a inceput sa faca anumite probleme, in sensul ca se opreste in mers si nu se mai alimenteza cu gaz, supapele alea de gaz tacanind incontinuu. Daca o las asa cateva ore isi revine, porneste si merge cateva zile apoi iar face figura asta.
Care ar fi cauza acestei defetiuni?
Zilele astea urmeaza sa merg cu ea la service-ul unde am montat instalatia, sper sa ii gaseasca rezolvarea mecanicii.

This post has been edited by tr04www: 27 Mar 2012, 09:24


--------------------
Renault Talisman Intense 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 27 Mar 2012, 11:07
Post #915


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




sal , e bine intre soc si acceleratie , asa poti folosi socul si pe gaz , la carfil merge bine ca e spatios .
pun poze can ma intorc de la masa

@ Kiraly .... bravo domnule asta voiam sa fac si eu , mai ales ca am de toate , am si un filtru dar nu ma impresioneaza debitul .... dar important e sa mearga cred ca termostatul va lucra oricum debitul e o chestie de viteza cu care se va ajunge la 60 grade



buna treaba !

This post has been edited by ronny: 27 Mar 2012, 11:09


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Mar 2012, 14:16
Post #916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ronny, nu e bine sa se foloseasca socul si pe gaz. Nu va mai porni niciodata daca ii vei lua aerul la gaz. Plus de asta, va stramba mereu talerul de aluminiu de la membrana, pana acolo unde sa nu se mai poata accelera, onduleurile facute pe taler, impiedicand deschiderea supapei. deci absorbtia memmbranei. Si la pornirea pe benzina se intampla acelesi lucru cu talerul, cand socul e tras mult. De aceea trebuie reglata cu grija cursa socului, ca turarea motorului sa se faca nu mai mult de o mie si ceva de ture, inainte de a se inchide clapeta de soc.
Eu n-am inteles la ce vreti voi sa mentineti 60 de grade, la motor sau la plosca de gaz? Daca la gaz, nu e mai simpla diuza pe care v-am recomandat-o eu?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 27 Mar 2012, 14:32
Post #917


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Mar 2012, 14:16)
Plus de asta, va stramba mereu talerul de aluminiu de la membrana, pana acolo unde sa nu se mai poata accelera, onduleurile facute pe taler, impiedicand deschiderea supapei. deci absorbtia memmbranei. Si la pornirea pe benzina se intampla acelesi lucru cu talerul, cand socul e tras mult. De aceea trebuie reglata cu grija cursa socului, ca turarea motorului sa se faca nu mai mult de o mie si ceva de ture, inainte de a se inchide clapeta de soc.
Eu n-am inteles la ce vreti voi sa mentineti 60 de grade, la motor sau la plosca de gaz? Daca la gaz, nu e mai simpla diuza pe care v-am recomandat-o eu?



Sunt perfect de acord cu socul - sau eventual sa il reglezi in asa fel ca sa nu se mai inchida clapeta complet ? Eu asa mi l-am reglat - imi stii masina - desi porneste un pic mai greu pe benzina cand tragi socul la rece.


Nici eu nu am inteles ce este cu cele 60 de grade ....


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 27 Mar 2012, 19:57
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




ar fi mult mai bine o electrovalva de 12volti cu debit mai mare dar de unde... de cateva luni ma bate si pe mine la ganduri sistemul asta.. Nelu, ba da e mai simplu dar diuza aia nu e asa de precis, iarna plamanul nu va avea atatia grade ca si vara cu aceeasi diuza, in plus pompele astea de apa de Asam sa zicem au un debit mai mic decat cel original..oricum tu ne-ai dat ideea cu temperatura vaporizatorului pentru care iti multumim foarte mult:D


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 27 Mar 2012, 21:21
Post #919


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor





(mi) Am revenit cu poze ..... am avut o zi de lucru cu autoritatile .... am fost la un inmatriculat de autocar .... nu va doresc .... in fine
difuzorul de gaz dublu corp :


Fotografie_0033.jpg ( Size: 1003.56k ) Number of downloads: 533
Fotografie_0035.jpg ( Size: 579.65k ) Number of downloads: 142
Fotografie_0036.jpg ( Size: 905.71k ) Number of downloads: 141
Fotografie_0040.jpg ( Size: 799.13k ) Number of downloads: 165


si carburelu' Fotografie_0042.jpg ( Size: 827.23k ) Number of downloads: 153


si victima pe care am pus gpl ul (din nou ) Fotografie_0002.jpg ( Size: 658.9k ) Number of downloads: 155


care acum arata asa :
Fotografie_0031.jpg ( Size: 722.33k ) Number of downloads: 153
Fotografie_0032.jpg ( Size: 978.25k ) Number of downloads: 169



nu stiu cat de bine se vede dar .... telefonul e de vina ...mai putin pentru incendiu ...

ptr ala sunt eu icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ronny: 27 Mar 2012, 21:24


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 27 Mar 2012, 21:40
Post #920


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Interesant... dar pe mine nu prea ma ajuta... carbul meu arata cam asa...

Oricum mersi pentru poze, mai invatam ceva biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
pic_010.jpg ( Size: 3.86mb ) Number of downloads: 209
pic_005.jpg ( Size: 3.61mb ) Number of downloads: 217


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 27 Mar 2012, 21:48
Post #921


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




intrebare off topic :
ai ceva omologat pe ea ?
motor etc ?
sunt curios bateria unde e , in portbagaj presupun


am si eu vreo 4 dublu corp uri de carfil licenta webber , de asemenea mai am un web dar cu camere rotunde de pe un fiat 1800 de al tatalui meu ....

ma intereseaza ca as pune si eu unu pe cea din 76 ....

de curand mi-am luat un espero hidramat de 18 si m-am invatat cu consumul
smile.gif)


frumos Alpine-ul

sa o stapanesti in viraje sanatos !!!



This post has been edited by ronny: 27 Mar 2012, 21:50


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 27 Mar 2012, 22:14
Post #922


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




QUOTE(ronny @ 27 Mar 2012, 21:48)
intrebare off topic :
ai ceva omologat pe ea ?
motor etc ?
sunt curios bateria unde e , in portbagaj presupun
am si eu vreo 4 dublu corp uri de carfil licenta webber , de asemenea mai am un web dar cu camere rotunde de pe un fiat 1800 de al tatalui meu ....

ma intereseaza ca as pune si eu unu pe cea din 76 ....

de curand mi-am luat un espero hidramat de 18 si m-am invatat cu consumul
smile.gif)
frumos Alpine-ul

sa o stapanesti in viraje sanatos !!!
*


Omologare din pacate niciodata in viata asta... nu pe Dacie... nu vor....
Da bateria este in portbagaj tongue.gif

p.s. nu e Alpine, este motor de R16 TL seamana foarte mult cu Alpine, doar ca e 1,6, aceeasi motorizare a avuto R12 Gorini doar ca avea alta axa si pistoane cocosate si 2 orizontale

Scuze de off topic


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 29 Mar 2012, 09:37
Post #923


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




Pot sa pun instalatie de GPL clasica pe espero (1,8 MPI )identic cu motorul OHC de vectra ?
care ar fi avantajele si dezavantajele ?
stie cineva ?





--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 29 Mar 2012, 18:52
Post #924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Gata... am si incercat astazi si lucreaza foarte bine..o sa vedem maine dupa 70 de km dar cred ca nu va avea nimic. Gaurele in electrovalva le-am marit toate la 5. sper ca o sa fie de ajuns.

Attached thumbnail(s)
K_p129.jpg ( Size: 150.36k ) Number of downloads: 213
K_p130.jpg ( Size: 128.21k ) Number of downloads: 191


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b44dvl
post 1 Apr 2012, 22:08
Post #925


Membru cu 1300


Group: Members
Posts: 447
Joined: 9 March 09
From: Bucuresti




Cine poate sa-mi recomande si mie un producator bun pentru o instalatie GPL? Am gasit o oferta pentru o instalatie Marini, nou nouta, 800 lei cu tot cu montaj si garantie 2 ani, m-am interesat si eu putin si am inteles ca BRC ar fi cam cele mai bune importate la noi in Romanaia si dupaia Marini... dar informatiile astea le-am cules de pe diverse forumuri...


--------------------
Dacia 1300 din 1976 - B 44 DvL
Bad Mojo Mother Fucker
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 2 Apr 2012, 09:02
Post #926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Toate isi fac treaba... nu cred ca e nevoie la Dacie sa-ti pui cea ai buna. Eu am de 10 ani Stefanelli, de care ziceau toti la vremea cand am montat-o ca sunt proaste. Si uite ca trecerea timpului a dovedit contrariul, nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Apr 2012, 10:13
Post #927


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Pune Marini cu incredere ca este foarte buna.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 2 Apr 2012, 21:53
Post #928


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




am avut in total 4 instalatii de gpl pe mana toate au fost marini .... dar nu am fost multumit la dacii ....pana sambata trecuta cand am dat lovitura .... inspirat fiind de dinamica fluidelor , am facut baba sa traga ca in filme ..... am dat din greseala smile.gif) gaura si prin difuzorul de benzina , apoi tot din greseala am facut cozoroc la stut si l-am pus cu viziera in sus si in interior pana s-a pupat cu difuzorul de benzina ....rezultatul mega putere trage bine si cu a 4a in panta de 30 de grade smile.gif) , urmeaza sa fac si la alta dacie la fel ...deja am rezervari smile.gif)


si nici consumul nu e rau . e fix 8 la suta in oras , si pornirea la rece .... de vis .... wub.gif wub.gif wub.gif , nu mai jongleresc cu butonul pe 0 sau sa fac pornire pe benzina ( merge la fel pe benzina )


@ Kiraly : cum merge termostatul la plaman ? ca daca le combin pe astea 2 din urma ....mi-e frica sa ma gandesc ce va fi cu benzina smile.gif)

am un marini aproape nou are 3 luni de folosire anul trecut , mai imi trebuie un difuzor sau mixer de espero sau cielo si ma apuc de treaba biggrin.gif

ca la service nu imi anuleaza alimentarea de pompa de benz si asta o va uza inutil ....






--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 3 Apr 2012, 07:05
Post #929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Te rog sa ne mai dai detalii ce ai facut tu acolo si poze eventual. Reglajul cum a iesit? Termocontactul functioneaza foarte bine


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronny
post 3 Apr 2012, 07:21
Post #930


o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 August 09
From: fix in patria hotilor




o sa fac mai la amiaza , reglajul era facut relanti ul l-am piscat un pik sa mearga rotund , dar facusem reglajul cu gaura in laba de urs , apoi am facut inventia asta pentru ca am obervat ca nu imi tragea inainte acu o luna cand aveam tot umplere in carburator decat daca trageam socul un pik , jetul de gaz venea fix la 7-8mm de clapeta de soc si nu avea loc sa "curga" inspirat de procedeele care se fac la aspiratia de benzina , am cautat sa intru in "focarul" de vacuum al aspiratiei normale , ca doar de aia e pus fluturasul ala acolo de niste betivi ordinari (ingineri radmasa.gif ) care au conceput carburatorul respectiv , daca vrei fac si un film sa vezi cum trage smile.gif

ca tocmai m-am hotarat sa o dau la remat , nu mai las gazul pe ea , apropos scuze de offtopic dar ma doare capul de cand caut pe net , am o dacie din 76 care de curand am cumparat-o de la sotul mamei mele , dupa ce am investit ceva in ea ( reconditionare TOTALA la caroserie si motor + tunning finut asa cum e si la b44DVL ) ma rog am aruncat pe ea si niste aripi de fibra si am dat jos manerele geamuri ionizate si 4 macarale electrice stc , mai tre doar vopsita si la itp cu ea ..... masina nu mai are ITP iar talonul si cartea le am eu am si certificat de vanzare cumparare de anul trecut cu fiscal (si il pot lua din nou la orice ora ) , pe talon sunt eu trecut de atunci ca beneficiar al instrainarii , stie cineva daca pot sa o duc la remat ? adica sa o pot da la rabla ?sau nu ?
ca nu am vazut frate nici un nimic despre asta nu e nici un regulament pe nicaieri sau nu stiu eu sa il caut ..... blink.gif

scuze de offtopic dar ghicitoarele s-au dat la fund ca le ia garda acum ca s ilegale ,
si carmen hara nu mai imi raspunde la telefon .... sleep.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - PH 60 SOR
DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:11
Forum Renault