Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
libarca |
![]()
Post
#901
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#902
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
poate ai filtrul de gaz infundat. scoate gatul filtrului de aer de pe carburator roaga pe cineva sa puna contactul pana tu stai si vezi daca vine gazul in carburator.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#903
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare pentru voi, din pacate nu am citit topicul, daca vreau sa-mi pun GPL pe un carburator dublu-corp , exista o placa (ca pata calda) care sa o pun sub carburator sa nu mai fiu nevoit sa gauresc carburatoru, vreau asa pentru ca, carburatoru este intro conditie tehnica exceptionala si nu vreau sa am gauri prin el...
Am vazut la un atelier GPL o astfel de placa cu 2 stiuturi si multe gaurele pe partea interioara... |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
ronny |
![]()
Post
#904
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
@ b44dvl
exista ! dar pe partea superioara , am si eu 3 astfel de carburatoare si un singur dispozitiv de genul dar trebuie pus peste clapeta debitoare de acceleratie altfel ar trage gaz fara aer .... am o idee pentru mentinerea temperaturii la 60 grade si o sa aplic sapatamana asta ! electrovalva de apa cu termostat reglabil ... am de toate de printr-o centrala veche , va tin la curent ! |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#905
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@ronny: Poti sa atasezi o poza? Habar nu am cum arata si cautatile pe Google au fost nereusite. Eu nu am carburatoru Carfil dublu-corp, eu am un Weber DIR 32, difera fata de Carfil
|
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#906
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
parerea mea e sa legi gazul la intrarea din carb pt recirculare gaze de carte(asta daca comunica cu ambele camere) , gazele de carter le pui intr-un T montat pe racordul filtrului de aer
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ronny |
![]()
Post
#907
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
nu e bine !
am facut eu si nu mai trage decat pana la 2500 ture pentru ca gazele din baie vin in admisie si nu se mai face vacuum suficient , dar poti sa faci un stut de umplere inainte de carb in filtrul de aer , am facut asta si merge "like a charm" diavole iti pun poza cu difuzorul si carburatorul carcasa de la filtru nu o mai am , eu am carburator de honda accord ![]() civicul si accordul insa ..... consuma mai putin si se auto regleaza interesant , totul prin vacuum si bimetale iti pun poza cat pot de repede , acum am 4 masini acasa 2 de restaurat una de reparat ... una de inscris si mai am si servici .... diseara dau ceva vopseala la o rabla de a mea .... poate fac pozele alea si le pun ...sper ![]() numa' bine |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#908
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
mie imi mai lipsesc cateva idei de a lega furtunul gros de la apa cu electrovalva GPL restul sunt deja gata. imi trebuiesc ceva reductoare dar nu gasesc pe nicaieri
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#909
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
fa la strung la cineva reductii, eu nu gasesc electrovalva ieftina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#910
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
dar de ce nu e bun electrovalva de gaz? scoti filtrul din ea si gata.. da la strung m-am gandit si eu
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#911
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e buna si de gaz, astept sa inceapa sa dezmembreze astia, nu am gasit pana acum ceva ieftin nici de gaz nici de apa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#912
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ronny @ 26 Mar 2012, 15:52) diavole iti pun poza cu difuzorul si carburatorul carcasa de la filtru nu o mai am , eu am carburator de honda accord ![]() civicul si accordul insa ..... consuma mai putin si se auto regleaza interesant , totul prin vacuum si bimetale iti pun poza cat pot de repede , acum am 4 masini acasa 2 de restaurat una de reparat ... una de inscris si mai am si servici .... Carfilurile am auzit ca se deregleaza repede si nu sunt la fel de precise ca Weberele, plus ca motoru meu asa a venit din fabrica, cu Weber, nu DIR 32 ci DAR 32, diferentele sunt de soc si alte nimicuri, nu stau sa mut pe Carfil ca nu ma avantajeaza.... personal sunt super multumit de el ![]() Astept pozele promise, am studiat putin carburatorul meu si cred ca pot sa-l gauresc in partea superioara, dupa clapeta de soc, mai era varianta sa bag 2 tevi prin gaura de la gazele carter(am filtru pe capacu de culbutori, nu vine nici un furtun in admisie) dar mie ca daca am socu tras nu o sa traga gaz.... Varianta care ma bucura era placa de sub carburator, dar am inteles ca nu se va alimenta cum trebuie.... |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#913
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Haideti ca e gata:D maine urmeaza sa incep testul am un acumulator bun si las vreo 12ore sa legat instalatia sa vad cum se comporta
Attached thumbnail(s) K_p124.jpg ( Size: 295.69k ) Number of downloads: 616 K_p125.jpg ( Size: 301.32k ) Number of downloads: 614 K_p126.jpg ( Size: 279.71k ) Number of downloads: 600 K_p127.jpg ( Size: 187.85k ) Number of downloads: 551 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
tr04www |
![]()
Post
#914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Am si eu pe break o instalatie gpl bigas, montata de cativa ani. De ceva timp, a inceput sa faca anumite probleme, in sensul ca se opreste in mers si nu se mai alimenteza cu gaz, supapele alea de gaz tacanind incontinuu. Daca o las asa cateva ore isi revine, porneste si merge cateva zile apoi iar face figura asta.
Care ar fi cauza acestei defetiuni? Zilele astea urmeaza sa merg cu ea la service-ul unde am montat instalatia, sper sa ii gaseasca rezolvarea mecanicii. This post has been edited by tr04www: 27 Mar 2012, 09:24 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
ronny |
![]()
Post
#915
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
sal , e bine intre soc si acceleratie , asa poti folosi socul si pe gaz , la carfil merge bine ca e spatios .
pun poze can ma intorc de la masa @ Kiraly .... bravo domnule asta voiam sa fac si eu , mai ales ca am de toate , am si un filtru dar nu ma impresioneaza debitul .... dar important e sa mearga cred ca termostatul va lucra oricum debitul e o chestie de viteza cu care se va ajunge la 60 grade buna treaba ! This post has been edited by ronny: 27 Mar 2012, 11:09 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#916
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ronny, nu e bine sa se foloseasca socul si pe gaz. Nu va mai porni niciodata daca ii vei lua aerul la gaz. Plus de asta, va stramba mereu talerul de aluminiu de la membrana, pana acolo unde sa nu se mai poata accelera, onduleurile facute pe taler, impiedicand deschiderea supapei. deci absorbtia memmbranei. Si la pornirea pe benzina se intampla acelesi lucru cu talerul, cand socul e tras mult. De aceea trebuie reglata cu grija cursa socului, ca turarea motorului sa se faca nu mai mult de o mie si ceva de ture, inainte de a se inchide clapeta de soc.
Eu n-am inteles la ce vreti voi sa mentineti 60 de grade, la motor sau la plosca de gaz? Daca la gaz, nu e mai simpla diuza pe care v-am recomandat-o eu? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mstaniloiu |
![]()
Post
#917
|
Membru entuziast :) Group: Members Posts: 448 Joined: 17 February 05 From: DN1 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Mar 2012, 14:16) Plus de asta, va stramba mereu talerul de aluminiu de la membrana, pana acolo unde sa nu se mai poata accelera, onduleurile facute pe taler, impiedicand deschiderea supapei. deci absorbtia memmbranei. Si la pornirea pe benzina se intampla acelesi lucru cu talerul, cand socul e tras mult. De aceea trebuie reglata cu grija cursa socului, ca turarea motorului sa se faca nu mai mult de o mie si ceva de ture, inainte de a se inchide clapeta de soc. Eu n-am inteles la ce vreti voi sa mentineti 60 de grade, la motor sau la plosca de gaz? Daca la gaz, nu e mai simpla diuza pe care v-am recomandat-o eu? Sunt perfect de acord cu socul - sau eventual sa il reglezi in asa fel ca sa nu se mai inchida clapeta complet ? Eu asa mi l-am reglat - imi stii masina - desi porneste un pic mai greu pe benzina cand tragi socul la rece. Nici eu nu am inteles ce este cu cele 60 de grade .... |
--------------------
Dacia
(SupeR)Nova, 1310
- SN 2001
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#918
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
ar fi mult mai bine o electrovalva de 12volti cu debit mai mare dar de unde... de cateva luni ma bate si pe mine la ganduri sistemul asta.. Nelu, ba da e mai simplu dar diuza aia nu e asa de precis, iarna plamanul nu va avea atatia grade ca si vara cu aceeasi diuza, in plus pompele astea de apa de Asam sa zicem au un debit mai mic decat cel original..oricum tu ne-ai dat ideea cu temperatura vaporizatorului pentru care iti multumim foarte mult:D
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#919
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
(mi) Am revenit cu poze ..... am avut o zi de lucru cu autoritatile .... am fost la un inmatriculat de autocar .... nu va doresc .... in fine difuzorul de gaz dublu corp : Fotografie_0033.jpg ( Size: 1003.56k ) Number of downloads: 533 Fotografie_0035.jpg ( Size: 579.65k ) Number of downloads: 142 Fotografie_0036.jpg ( Size: 905.71k ) Number of downloads: 141 Fotografie_0040.jpg ( Size: 799.13k ) Number of downloads: 165 si carburelu' Fotografie_0042.jpg ( Size: 827.23k ) Number of downloads: 153 si victima pe care am pus gpl ul (din nou ) Fotografie_0002.jpg ( Size: 658.9k ) Number of downloads: 155 care acum arata asa : Fotografie_0031.jpg ( Size: 722.33k ) Number of downloads: 153 Fotografie_0032.jpg ( Size: 978.25k ) Number of downloads: 169 nu stiu cat de bine se vede dar .... telefonul e de vina ...mai putin pentru incendiu ... ptr ala sunt eu ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ronny: 27 Mar 2012, 21:24 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#920
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Interesant... dar pe mine nu prea ma ajuta... carbul meu arata cam asa...
Oricum mersi pentru poze, mai invatam ceva ![]() Attached thumbnail(s) pic_010.jpg ( Size: 3.86mb ) Number of downloads: 209 pic_005.jpg ( Size: 3.61mb ) Number of downloads: 217 |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
ronny |
![]()
Post
#921
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
intrebare off topic :
ai ceva omologat pe ea ? motor etc ? sunt curios bateria unde e , in portbagaj presupun am si eu vreo 4 dublu corp uri de carfil licenta webber , de asemenea mai am un web dar cu camere rotunde de pe un fiat 1800 de al tatalui meu .... ma intereseaza ca as pune si eu unu pe cea din 76 .... de curand mi-am luat un espero hidramat de 18 si m-am invatat cu consumul ![]() frumos Alpine-ul sa o stapanesti in viraje sanatos !!! This post has been edited by ronny: 27 Mar 2012, 21:50 |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#922
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ronny @ 27 Mar 2012, 21:48) intrebare off topic : ai ceva omologat pe ea ? motor etc ? sunt curios bateria unde e , in portbagaj presupun am si eu vreo 4 dublu corp uri de carfil licenta webber , de asemenea mai am un web dar cu camere rotunde de pe un fiat 1800 de al tatalui meu .... ma intereseaza ca as pune si eu unu pe cea din 76 .... de curand mi-am luat un espero hidramat de 18 si m-am invatat cu consumul ![]() frumos Alpine-ul sa o stapanesti in viraje sanatos !!! Omologare din pacate niciodata in viata asta... nu pe Dacie... nu vor.... Da bateria este in portbagaj ![]() p.s. nu e Alpine, este motor de R16 TL seamana foarte mult cu Alpine, doar ca e 1,6, aceeasi motorizare a avuto R12 Gorini doar ca avea alta axa si pistoane cocosate si 2 orizontale Scuze de off topic |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
ronny |
![]()
Post
#923
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
Pot sa pun instalatie de GPL clasica pe espero (1,8 MPI )identic cu motorul OHC de vectra ?
care ar fi avantajele si dezavantajele ? stie cineva ? |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#924
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Gata... am si incercat astazi si lucreaza foarte bine..o sa vedem maine dupa 70 de km dar cred ca nu va avea nimic. Gaurele in electrovalva le-am marit toate la 5. sper ca o sa fie de ajuns.
Attached thumbnail(s) K_p129.jpg ( Size: 150.36k ) Number of downloads: 213 K_p130.jpg ( Size: 128.21k ) Number of downloads: 191 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
b44dvl |
![]()
Post
#925
|
![]() Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Cine poate sa-mi recomande si mie un producator bun pentru o instalatie GPL? Am gasit o oferta pentru o instalatie Marini, nou nouta, 800 lei cu tot cu montaj si garantie 2 ani, m-am interesat si eu putin si am inteles ca BRC ar fi cam cele mai bune importate la noi in Romanaia si dupaia Marini... dar informatiile astea le-am cules de pe diverse forumuri...
|
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
tynn |
![]()
Post
#926
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Toate isi fac treaba... nu cred ca e nevoie la Dacie sa-ti pui cea ai buna. Eu am de 10 ani Stefanelli, de care ziceau toti la vremea cand am montat-o ca sunt proaste. Si uite ca trecerea timpului a dovedit contrariul, nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#927
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Pune Marini cu incredere ca este foarte buna.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#928
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
am avut in total 4 instalatii de gpl pe mana toate au fost marini .... dar nu am fost multumit la dacii ....pana sambata trecuta cand am dat lovitura .... inspirat fiind de dinamica fluidelor , am facut baba sa traga ca in filme ..... am dat din greseala
![]() ![]() ![]() si nici consumul nu e rau . e fix 8 la suta in oras , si pornirea la rece .... de vis .... ![]() ![]() ![]() @ Kiraly : cum merge termostatul la plaman ? ca daca le combin pe astea 2 din urma ....mi-e frica sa ma gandesc ce va fi cu benzina ![]() am un marini aproape nou are 3 luni de folosire anul trecut , mai imi trebuie un difuzor sau mixer de espero sau cielo si ma apuc de treaba ![]() ca la service nu imi anuleaza alimentarea de pompa de benz si asta o va uza inutil .... |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#929
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Te rog sa ne mai dai detalii ce ai facut tu acolo si poze eventual. Reglajul cum a iesit? Termocontactul functioneaza foarte bine
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ronny |
![]()
Post
#930
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
o sa fac mai la amiaza , reglajul era facut relanti ul l-am piscat un pik sa mearga rotund , dar facusem reglajul cu gaura in laba de urs , apoi am facut inventia asta pentru ca am obervat ca nu imi tragea inainte acu o luna cand aveam tot umplere in carburator decat daca trageam socul un pik , jetul de gaz venea fix la 7-8mm de clapeta de soc si nu avea loc sa "curga" inspirat de procedeele care se fac la aspiratia de benzina , am cautat sa intru in "focarul" de vacuum al aspiratiei normale , ca doar de aia e pus fluturasul ala acolo de niste betivi ordinari (ingineri
![]() ![]() ca tocmai m-am hotarat sa o dau la remat , nu mai las gazul pe ea , apropos scuze de offtopic dar ma doare capul de cand caut pe net , am o dacie din 76 care de curand am cumparat-o de la sotul mamei mele , dupa ce am investit ceva in ea ( reconditionare TOTALA la caroserie si motor + tunning finut asa cum e si la b44DVL ) ma rog am aruncat pe ea si niste aripi de fibra si am dat jos manerele geamuri ionizate si 4 macarale electrice stc , mai tre doar vopsita si la itp cu ea ..... masina nu mai are ITP iar talonul si cartea le am eu am si certificat de vanzare cumparare de anul trecut cu fiscal (si il pot lua din nou la orice ora ) , pe talon sunt eu trecut de atunci ca beneficiar al instrainarii , stie cineva daca pot sa o duc la remat ? adica sa o pot da la rabla ?sau nu ? ca nu am vazut frate nici un nimic despre asta nu e nici un regulament pe nicaieri sau nu stiu eu sa il caut ..... ![]() scuze de offtopic dar ghicitoarele s-au dat la fund ca le ia garda acum ca s ilegale , si carmen hara nu mai imi raspunde la telefon .... ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:11 |