1.5dCi consuma ulei, e normal?
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi consuma ulei, e normal?
cbogdy |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|||
DMP |
![]()
Post
#62
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
multam de sfat cbogdy. nu stiam ca exista pompa d-aia de suge uleiul. eu m-am gandit sa trag pe un furtunel cu o seringa.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
mihaix82 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 13 January 07 From: Constanta ![]() |
io am aproape 11600 km(masina din 28 iulie 2006) schimb ulei in 28 dec la 9700 km,nu am vazut sa imi consume ulei,a stat continuu la mijloc(intre min si max),la schimb am bagt 10 w 40 4,2 litri si totul e ok.
masina a vazut si mai vede din cand in cand 4300 rot/min chiar si dupa garantie mi-a recomandat ing mecanic ulei 10w40 indiferent de marca si revizie la 10000 sal all |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006 1.5dci 80 cp 190 nm
- CT-82-xxx
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Apropo.. m-am uitat de curiozitate sub masina... si am vazut un furtunel care iese prin scut. Voi aveti asa ceva? ma refer la cei cu DCI-uri.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
C@talin |
![]()
Post
#65
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
au si benzinele ,e de la AC,scurgere de condens
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
YRX |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Furtunul din scut nu este scurgerea condensului de la AC. Parca era pentru scurgerea apei din tava bateriei.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#67
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca iese prin carenajul de plastic dse sub proiectorul stanga, e de la tavita bateriei. Doar ca nu au toate versiunile scurgerea aia trecuta prin carenaj, numai cele de prin primele serii
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am AC si masina e din 26 OCT. 2006.
Apropo.. am mai intrebat pe aici, dar nu mi-a raspuns nimeni, cand mentin acceleratia constanta sau decelerez foarte putin am un tacanit metalic ca de tacheti sa zic, voi ati patit asa ceva? e normal... sau ce poate fi? |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
curbat_laurentiu
Si a mea face la fel. Dar parca am mai scris pe un topic asta. Azi am implinit 34k km cu ea. Merge ok, porneste ok, nu mananca ulei... cred ca asa fac toate diesel-urile. Am citit pe undeva despre avansul automat la diesel si pompa de injectie care asa tacane ea, dar nu mai stiu pe unde, adica daca pe acest forum sau pe cel de renault. Oricum cred sau sper sa citeasca si un specialist pe aici sa ne dea o explicatie mai stiintifica. Nu SF ![]() Numai bine! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
testike |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
La ultimul schimb de ulei mi-a consumat dci-ul cam 500-600 ml.
Masina e din 2009, si km destul de putini, cu uleiul asta am facut cam 9000 km (31mii - 40mii) din care cam jumatate in oras. Consumul de ulei l-am observat si eu pe joja, si a fost verificat si de mecanic. Initial am pus 4 litri, dar apoi am mai completat vreo 350 ml (minus cat am dat pe langa), si mecanicul a scos doar 3.75l. Stie cineva de ce poate consuma ulei? Am inteles ca nu e normal, mai ales la km astia. Nici uleiul nu ar trebui sa fie foarte uzat si sa il consume - am inteles ca incepe sa se consume cand este mai uzat? Mecanicul nu a vazut scurgeri, nici pe la turbina si nici altundeva. This post has been edited by testike: 3 Jan 2012, 08:47 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
testike |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Nu ii mai consuma numanui dci-ul ulei?
Nimeni nu are vreo sugestie? Vreau sa merg iar la mecanic, si ar fi bine daca as avea niste variante. Mecanicul a verificat doar daca uleiul este uzat ( nu cred ca fie la ~9000 km) si daca nu curge pe la turbina. Ar mai fi ceva care se poate verifica relativ usor, fara sa demontez motorul? Am facut chiar si 2 diagnoze de curand, si au iesit OK. La a 2-a a aparut ceva senzor de apa, dar becul nu s-a aprins, si cand am dat jos filtrul nu era apa in el.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
mk2 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
La a lui taica-miu, i-a schimbat uleiul vara, si iarna, probabil de la frig, s-a auto-desfiletat filtrul de ulei si a inceput sa curga pe acolo. Asa ca poti sa te uiti si la treaba asta, eventual sa incerci sa-l mai strangi.
De asemenea, poti sa-i dai scutul jos, iar daca curge pe undeva, ar trebui sa se vada pe scut. N-ai spus cum a verificat mecanicul turbina. O metoda ar fi sa-i scoti teava aia in forma de U de la admisie, si sa vezi cat ulei arunca turbina in admisie. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
DMP |
![]()
Post
#73
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu curge pe la filtrul de ulei, ar mai varianta sa curga pe la suportul filtrului de ulei (sub "platoul" pe care se infileteaza filtrul de ulei e un fel de "cot" in care intra un surub iar acolo sunt doua garnituri care se duc de la frig si de la temperaturile inalte si incepe sa curga insa nu curge mult) sau pe la termoflot (racitorul de ulei - care e imediat dupa ce se termina "cotul" de care iti ziceam mai sus si e prins pe "motor". Si el are o garnitura care, in timp, scapa ulei).
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
testike |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Voi urmari o perioada pe sub masina sa vad daca curge ceva. Sau mai bine merg pe la mecanic sa se uite. Nu prea cred ca curge pe undeva, pentru ca intr-o vreme aveam probleme cu garnitura de la sonda litrometrica, si tot ma uitam sa vad daca nu curge motorina, dar era uscat. Daca mai aveti sugestii va rog sa-mi spuneti, urmeaza sa merg la mecanic in cateva zile. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
natalia |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 ![]() |
eu pierd ulei pe la semeringul palier. se vede sub masina intre cutie si motor. dar nu atat de mult ca tine(maxim 150 ml).
|
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
testike |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
L-am sunat pe mecanic, urmeaza sa merg la el saptamana viitoare.
Spunea ca a verificat la revizie dar nu a vazut nici o scurgere de ulei, tot era uscat pe sub masina. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#77
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Scoate fum pana se incalzeste motorul? Daca da ce culoare? Pot fi mai multe cauze...
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#78
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Un test de compresie ce zice?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
user123 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(testike @ 6 Jan 2012, 14:27) ........... a verificat la revizie dar nu a vazut nici o scurgere de ulei, tot era uscat pe sub masina. Salut, daca s-a verificat si totul este uscat pe sub masina si la motor ![]() Si pt ca am vazut intrebarea ta vis a vis de "cel mai cel" ulei pt diesel, o sati spun parerea mea ( insa e corect sa te avizez ca eu nu am diesel): cum am scris si in partea cealalta, in primul rand orienteaza-te sa fie original si apoi respecta gradele recomandate |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
testike |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Sa stii ca parca scoate, parca alb.
O sa urmaresc mai atent, daca imi spui exact ce.. Chiar l-am sunat o data pe mecanic in legatura cu asta. Am pornit masina, am mers cu ea vreo 1-2 minute, am oprit apoi in parcare la ralanti vreo 2 minute scotea fum alb. Era o vreme cam friguroasa si ploioasa, am inteles ca se poate sa scoata aburi pana se incalzeste ?! Apoi a disparut fumul si indiferent cat turam (pe loc), 3-4000 nu iesea nici un pic.. Ce mi se mai pare ca am observat e parca are un tremurat cateodata destul de rar, la 20-30 secunde. Pana acum mergea ca si ceasul, in ultima vreme parca apare un tremurat asa... Injectoarele mai tacane cateodata, dar am inteles ca ar fi normal la dci-urile astea.. Le-am verificat cand am cumparat masina la 30 mii, span nu era, si pe retur 2 aveau 3 si 2 aveau 4 (am inteles ca ar corespunde unei uzuri de 12% si 25%). Acum am 40 mii.. LE: Ultima oara am pus ulei ELF 5W 40 schimbat la 9000 (31mii-40mii). Masina asa cum am zis a fost cumparata SH la 30 mii. Voi face un test de compresie, mi-a fost sugerat si pe privat de catre un coleg. Nu ma gandeam ca ar fi foarte util deocamdata, sau cel putin cea mai probabila cauza, se poate uza motorul la km astia? This post has been edited by testike: 6 Jan 2012, 23:13 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
user123 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Fum alb este normal sa scoata in cantitati rezonabile ( este de la condens-ul din "evacuare" care til "arde" pe masura ce se incalzeste evacuarea) - daca ar scoate in cantitati enorme ( adica nor imens in spatele masinii, insa sigur nu e cazul tau) atunci ar fi de la garnitura de chiuloasa arsa....
Te intereseaza fum albastru- pt ulei- daca scoate in exces si mai ales cand scoate ![]() Daca ai "tresariri" poate fi si o supapa ( "ghidul") insa ma indoiesc ( consumuri de ulei pot aparea inclusiv de la fisuri in chiuloasa, motorul merge struna insa consuma ulei - apare insa de fiecare data fum albastru pt ca til arde )... Testul de "compresie" este binevenit oricand ( unii zic ca la "rece", altii la "cald" pe motiv ca se "dilata" si jocurile sunt mai accentuate); indiferent de situatie, e bine sa-l faci - iti faci o impresie Referitor la ulei, sigur daca e original Elf-ul......insa mai exista si alte marci ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
testike |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Am fost la mecanic in sfarsit, dar nu m-am lamurit.
A zis ca nu sunt sunt scurgeri de ulei vizibile. A desfacut ceva conducta de la turbo si a zis ca nu exista ulei si turbina nu are joc pe ax (sau asa ceva). Motorul spunea ca e imposibil sa fie uzat la km astia(40 mii). Nu mi-a putut face test de compresie, a zis ca la diesel e mai complicat, trebuie un fel de injector modificat, si el nu are, eventual sa incerc la reprezentanta. A zis ca dupa parerea lui scapa foarte putin ulei turbina, si asta nu e o problema... Dupa 1700 km cu viteza medie de 30.4 km/h nivelul iar e scazut vreo 2 romburi, am inteles ca ar veni vreo 150ml. Eu de obicei resetez computerul cand ies din localitate, nu ma gandeam ca am o medie generata atat de mica (e drept ca am facut vreo 400 km pe cod portocaliu), ma gandesc sa schimb uleiul pe la 8000, asa cum scrie in manual. This post has been edited by testike: 29 Feb 2012, 09:52 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
DMP |
![]()
Post
#83
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
In manualul de logan diesel din 2009 parca scrie la 15.000 km.
Daca iti haleste 150 ml (g?) la 1700 km e destul de nasol pentru un dci. Masina o ai de noua? |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
testike |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Am corectat, 150 ml.
Din cate stiu in manual scrie ca schimbul trebuie sa se faca la jumatate de interval (7500 km) daca viteza medie este sub 30 km/h. Masina am cumparat-o second hand de la 30 mii/ 1.5 ani. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
mk2 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Indiferent de conditii, e o idee buna sa schimbi uleiul mai drevreme. La 15 mii mi se pare prea mult pentru conditiile de la noi (praf, mizerie, uleiuri contrafacute etc.).
Ce anume s-a schimbat la E4 de s-a schinbat intervalul de la 10 la 15 mii? Ca tot acelasi ulei bagi in motor. Credeti ca uleiul stie ca e intr-un motor E4 si se uzeaza mai greu? @testike: ca tot vine vara, baga-i 10w40 si vezi daca-l mananca si pe ala. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
au dus dusterul la 20.000 km asa ca nu cred ca 15.000 nu poate fii trecut cu vederea
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
Ampt |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
La Duster este alt ulei !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
DMP |
![]()
Post
#89
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru DPF.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Shumy |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 23 March 07 ![]() |
In primul rand compresia la dci nu se ia cu cine stie ce injector modificat ci se ia pe la bujii(se scot bujiile si se ia compresia cu ajutoul adaptoarelor de la compresmetru) In al 20-lea rand verifica bine turbina pentru ca astea sunt simptome de luare pe ulei.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:10 |