Capac culbutori, l-am strambat strangand suruburile
![]() ![]() ![]() |
Capac culbutori, l-am strambat strangand suruburile
sobolanu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410 LI
- B-21-SAL
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu e normal sa se strambe!asa e si al meu si n-am nici o pb!!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
gattoman |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Daca il strambi prea tare iti va curge ulei pe la garnitura de la capac pentru ca nu mai etanseaza bine.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
sobolanu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 August 05 ![]() |
Merci mult pentru ajutor.
Nu imi curge ulei, deci nu am nici o problema. M-am linistit. |
--------------------
dacia
1410 LI
- B-21-SAL
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Si tot stingindu-l vei ajunge cu el in culbutori si vei stimba tijele supape
|
-------------------- Kox
|
|
andutzu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Eu l-am trans si-mi batea un culbutor in capac, se simtea si cand puneai mana pe el.Am desfacut jumatate de tura cele trei suruburi si nu se mai aude nimic. Asa ca ai grija...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
viperfox |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
apropo de capacu de la culbutori, ce sa ii mai fac, imi curgea pe sub piulite, i-am pus niste garnituri, nu mai curge; curgea pe la baza, i-am schimbat garnitura aia dreptunghiulara o vreme nu a mai curs un strop, acum iar e murdar de ulei pe langa furtunu de apa...ce sa ii fac? nu pot sa il strang mai tare ca se deformeaza...
![]() PS: am ulei sintetic 5w20, are vreo legaura? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ati auzit de capac de culbutori deformat asa incat sa atinga in el (aproape de gura de umplere)capetele alea de surub de la culbutori si sa tacane si sa nu-ti dai seama ca e de acolo...capacu ala de la culbutori are un separator pe dinauntru....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
sobolan:
Da, la o stringere mai puternica se 'aplatizeaza" atingind culbutorii in acea dublura. viperfox: scoti capacul, garnitura, stergi bine cu o cirpa curata apoi in canalul pt garnitura pui mastic rosu, montezi garnitura in capac, pui un strat subtire de mastic si pe garnitura. Remontezi capacul si in zona prezoanelor pui iarasi mastic rosu dupa care imediat pui saibele si piulitele. Daca acel capac este deformat in sensul largirii sale la baza (acolo unde e garnitura), inainte de a face operatiile de mai sus se indreapta acele margini. NU cu ciocan ci cu o scindura lata, prin metoda pirghiei- se aduce capacul linga un punct de sprijin ferm sub care se introduce scindura; obtii asa un fel de "cleste" in care stringi dar cu simt si cu atentie marginile capacului, sa se apropie. Miscare usoara, nu "in salturi" |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
viperfox |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
aham, o sa incerc si asa
mastic rosu iau de la.....magazin de piese de dacie? ps: daca pun mastic si pe garnitura nu o sa se lipeasca de chiuloasa? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Masticul rosu nu se lipeste pe garnitura, mai ales pe partea dinspre chiulasa, doar creaza suprafata lisa.
De cind fac asta capacul prinde rugina, trebuie sa-l ung eu cu un strat fin de ulei, la fel bujiile- adica s-a anulat pierderea de ulei prin acele zone. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:25 |