Electromotor, nu da nici un semn
![]() ![]() ![]() |
Electromotor, nu da nici un semn
miki_stan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bateria e bună?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#3
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
salut.
daca bendixu' ar fi de vina ai auzi cum se invatre si eventual caraie ceva acolo. electromotorul are doua parti principale. cea de forta care invarte efectiv motorul si un fel de releu. deoarece electromotorul este un mare consumator contactul electric trebe sa fie f ferm. deci cand tu "dai la cheie" dai curent unei bobine (un electromagnet) care face contactul ferm pentru alimentarea rotorului electromotorului. deci daca te uiti la electromotor o sa vezi clar doua parti (doi cilindri) unu mare si gros care are axul tangent la volanta(asta e electromotorul propriu zis) si un cilindru micut (care e releul asta). vezi ca la electromotor vine o sufa groasa izolata (plusul pt rotor) si un firicel subtire (plusul pt electromagnet-actionat din cheia de contact). 90% la tine de vina este contactul electric al acelui fir subtire. scoate papucul curata-l si dai bice. astept vesti sau intrebari daca nu am fost explicit. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Salut YR-ZBG, am scos eu dimineata papucul ala dar nu l-am curatat
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#5
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
salutari si tie colegu'...din cate spui poate fi problema de contact, dar ca sa te convingi posa sa o lasi pe liber, iei un fir de la plus si dai cu el direct pe mufa unde intra papucul cu firul subtire. ar trebui sa invarta motorul. nu o sa porneasca (pt ca n-ai contactul pus si n-ai curent la bujii).
daca merge sigur e contactul de vina. daca faci proba asta ATENTIE MARITA sa nu atingi cu firul ala de plus undeva la masa ca face urat. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
Ralphy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 30 December 06 ![]() |
Ar mai fi o varianta la problema ta.Incearca sa lovesti cu ciocanul sau ceva de fier(nu f tare) in electromotor.Daca apoi porneste , s-ar putea sa fie carbunii dusi.
|
--------------------
Dacia
1310 / Laureat 1.6 GPL
2009
- AG-44-ADI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cea mai simpla verificare iei firul subtire care se duce la electromotor si pui la + baterie si vezi daca se invirte daca se invitre atunci problema este din contactul electric de cheie daca nu atunci este din electromotor ssi ar trebui demontat pentru reparatii http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=874874
This post has been edited by bygy007: 12 Jul 2007, 22:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 19:53 |