DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Electromotor, nu da nici un semn

miki_stan
post 10 Jul 2007, 11:26
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Salut , am si eu o problema care ma cam streseaza: daca las masina mai mult de 2 zi in parcare si vreau sa o pornesc nu da nici un semn adica: nu invarte electromotoru, nu fac tac,nimic,.... am auzit ca el are si un starter acolo dar nu siu cum arata; va rog frumos cine stie sa-mi spuna din ce e alcatuit electromotoru.

ps: acum o luna jumate am fost la service si aia cica era statoru defect unsure.gif , l-am inlocuit ,dar tot cu unul sh si tot la fel imi face pana in prezent. dar daca am pornit-o dupa aia nu mai face deloc ,abea dupa 2 zile de stat biggrin.gif face la fel; mentionez ca imi porneste la sfert : am schimbat bujii, platina , fise, capac delco, dar nu prea au aste importanta. o intrebare daca e sa fie bendixu , cum imi dau seama ?? ca la mine nici un zgomot nu scoate electromotoru( parca doarme pe el )

Va salut , cu respect daciaclub.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Jul 2007, 11:37
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Bateria e bună?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 10 Jul 2007, 11:47
Post #3


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




salut.
daca bendixu' ar fi de vina ai auzi cum se invatre si eventual caraie ceva acolo.
electromotorul are doua parti principale.
cea de forta care invarte efectiv motorul si un fel de releu.
deoarece electromotorul este un mare consumator contactul electric trebe sa fie f ferm. deci cand tu "dai la cheie" dai curent unei bobine (un electromagnet) care face contactul ferm pentru alimentarea rotorului electromotorului.

deci daca te uiti la electromotor o sa vezi clar doua parti (doi cilindri) unu mare si gros care are axul tangent la volanta(asta e electromotorul propriu zis) si un cilindru micut (care e releul asta).

vezi ca la electromotor vine o sufa groasa izolata (plusul pt rotor) si un firicel subtire (plusul pt electromagnet-actionat din cheia de contact).

90% la tine de vina este contactul electric al acelui fir subtire. scoate papucul curata-l si dai bice.

astept vesti sau intrebari daca nu am fost explicit.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 10 Jul 2007, 12:00
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Salut YR-ZBG, am scos eu dimineata papucul ala dar nu l-am curatat sad.gif , ma mai gandeam sa nu fie si contactu de cheie dry.gif ca la mine e urmatoarea problema : daca dau cheia pana la capat nu merge, trebuie sa dau un pic altfel trece de portinunea aia unde porneste si se sting becurile de la bord apoi dau cheia inapoi , numai la sfert porneste ,nu vrea cu cheia pana la capat. multumesc mult pt. sfat . te salut.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 10 Jul 2007, 12:27
Post #5


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




salutari si tie colegu'...din cate spui poate fi problema de contact, dar ca sa te convingi posa sa o lasi pe liber, iei un fir de la plus si dai cu el direct pe mufa unde intra papucul cu firul subtire. ar trebui sa invarta motorul. nu o sa porneasca (pt ca n-ai contactul pus si n-ai curent la bujii).

daca merge sigur e contactul de vina.

daca faci proba asta ATENTIE MARITA sa nu atingi cu firul ala de plus undeva la masa ca face urat.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ralphy
post 12 Jul 2007, 00:59
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 30 December 06




Ar mai fi o varianta la problema ta.Incearca sa lovesti cu ciocanul sau ceva de fier(nu f tare) in electromotor.Daca apoi porneste , s-ar putea sa fie carbunii dusi.


--------------------
Dacia 1310 / Laureat 1.6 GPL 2009 - AG-44-ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Jul 2007, 22:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cea mai simpla verificare iei firul subtire care se duce la electromotor si pui la + baterie si vezi daca se invirte daca se invitre atunci problema este din contactul electric de cheie daca nu atunci este din electromotor ssi ar trebui demontat pentru reparatii http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=874874

This post has been edited by bygy007: 12 Jul 2007, 22:56


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:53
Forum Renault