DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Exista o relatie intre avans initial si carburato?, Trebuie sa regl. av dupa orice modif...?

dkrysty
post 8 Jul 2006, 09:42
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




- Exista o relatie intre avans initial si carburator?
- Trebuie sa reglez avansul initial dupa orice modificare a jicloarelor
carburatorului?sau invers? Daca DA?(de ce, cum explicati?)

- Reglez avansul vacumatic "din ochi"???
Daca e mai mare, ofera putere la turatii mici ?
Distanta mai mare la platina da mai bine la turatii mari sau mici?

Dupa ultimul reglaj al avansului initial, cand scot teava de plastic care duce catre delco nu se mai simte mare diferenta a turatiei de relanti!!! chiar daca reglez avansul vacumatic mare, chiar daca am verificat cu gura si supapa si platina lucreaza!
E normal?
Si totusi merge bine masina...

Multumesc anticipat!!!

Ma intereseaza in special prima parte a intrebarilor!
Multumesc inca o data!!!

This post has been edited by dkrysty: 8 Jul 2006, 09:44


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Jul 2006, 10:42
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca subdimensionezi jiglerele, trebuie sa maresti putin avansul, pentru a compensa lipsa de putere. Binenteles ca nu e bine pentru motor sa umbli cu avansul marit, si nici cu amestec sarac.

This post has been edited by argon: 8 Jul 2006, 10:42


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 8 Jul 2006, 12:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




In teava de esapament se auzea: TUF, TUF... la interval de 2 secunde sau mai mult dar ne regulat! Am scazut treptat putin cate putin avansul initial verificand dupa fiecare scadere cu mana la teva de esapament... pana cand nu nu a mai facut "tuf"... ca un fel de detonatii cred... si mesul a devenit rotund!
Se mai poate face si din altceva decat din avans sa nu mai faca "tuf, tuf" in evacuare? si totusi sa pastrez un avans mai mare?(masina merge si cu tuf, tuf dar dar daca nu e regula t banuiesc ca nu e sana tos pt masina...)
Oricum avansul e un pic mai mare decat arata pe volanta "0"! dar se poate da avans destul de mult! dar... cu tuf tuf...
Sper ca v-am facut sa zambiti cu "tuf, tuf-ul"!!! dar mi s-a parut cea mai exacta descriere...

Iar de modificat jicloare nu am modificat... cred ca sunt din fabrica...
...plec la mare si vreau sa nu am probleme pe acolo cu masina...

Apropo... aveti ceva sugestii??? cum sa pregatesc masina de drum lung si calduros?


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 11:05
Forum Renault