Exista o relatie intre avans initial si carburato?, Trebuie sa regl. av dupa orice modif...?
Exista o relatie intre avans initial si carburato?, Trebuie sa regl. av dupa orice modif...?
dkrysty |
8 Jul 2006, 09:42
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
|
||
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|||
argon |
8 Jul 2006, 10:42
Post
#2
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Daca subdimensionezi jiglerele, trebuie sa maresti putin avansul, pentru a compensa lipsa de putere. Binenteles ca nu e bine pentru motor sa umbli cu avansul marit, si nici cu amestec sarac.
This post has been edited by argon: 8 Jul 2006, 10:42 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
8 Jul 2006, 12:36
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
In teava de esapament se auzea: TUF, TUF... la interval de 2 secunde sau mai mult dar ne regulat! Am scazut treptat putin cate putin avansul initial verificand dupa fiecare scadere cu mana la teva de esapament... pana cand nu nu a mai facut "tuf"... ca un fel de detonatii cred... si mesul a devenit rotund!
Se mai poate face si din altceva decat din avans sa nu mai faca "tuf, tuf" in evacuare? si totusi sa pastrez un avans mai mare?(masina merge si cu tuf, tuf dar dar daca nu e regula t banuiesc ca nu e sana tos pt masina...) Oricum avansul e un pic mai mare decat arata pe volanta "0"! dar se poate da avans destul de mult! dar... cu tuf tuf... Sper ca v-am facut sa zambiti cu "tuf, tuf-ul"!!! dar mi s-a parut cea mai exacta descriere... Iar de modificat jicloare nu am modificat... cred ca sunt din fabrica... ...plec la mare si vreau sa nu am probleme pe acolo cu masina... Apropo... aveti ceva sugestii??? cum sa pregatesc masina de drum lung si calduros? |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2024 - 11:05 |