Bate vantul pe la bord
Bate vantul pe la bord
Devils |
23 Apr 2004, 09:31
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
|
||
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP
|
|||
northwood |
23 Apr 2004, 10:11
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti |
Hmmm... pai aerul intra prin inertie in sistemul de ventilare. Pentru asta e necesar si suficient sa mergi cu mai mult de 50 la ora.
Ca sa nu mai intre, trebuie sa inchizi (dai spre stanga) parghiile de directionare sus/jos (sunt ultimele 2 parghii de jos pe pe blocul de climatizare). Parghia de sus regleaza cald/rece, adica inchide/deschide circuitul de apa calda al radiatorului de climatizare. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
Devils |
23 Apr 2004, 10:20
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
asta stiam si sunt inchise..le-am pus pe toate in pozitia stanga si tot simt curentul de aer
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
bogdan_i |
23 Apr 2004, 10:31
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti |
Si eu am aceeasi problema. Cand e incalzirea pornita, dar cu aerisirile inchise, tot intra aer cald. Iar vara, cand e oprita incalzirea, intra aer rece. Mai nasol e acuma, primavara, ca in afara orasului, daca opresc incalzirea bate briza rece, daca dau drumul la caldura...
E greu de umblat la smecheriile alea care inchid? Trebuie dat bordul jos sau numai pe acolo, pe la aerisire? Ca ele se inchid ceva-ceva, dar nu complet. |
--------------------
RENAULT
Symbol
- b-45-...
|
|
northwood |
23 Apr 2004, 10:33
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti |
Aha... in cazul asta se pare ca e o problema fie cu actionarea voletilor de inchidere, fie chiar cu voletii insasi.
Nu am studiat sistemul practic, dar e posibil ca acele parghii sa nu mai fie conectate cu voletii datorita desprinderii cablului de comanda (fie la capatul dinspre blocul de climatizare, fie la capatul dinspre voleti). Ma tem ca nu scapi fara sa desfaci macar cutia de comanda a climatizarii, sa vezi care dintre variante se aplica. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
Devils |
23 Apr 2004, 11:12
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
la cutie nu e problema ca am desfacut-o acu o luna ca era rupta o parghie din plastic, poate in partea cealalta.....acolo se acceseaza greu la voletii aia?
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
dadu221 |
23 Apr 2004, 11:16
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
si la mine face la fel !! parghiile sunt la stang dar daca am dat drumul la incalzire si merg nu pre conteaza de viteza , se simte ca imi intra aer cald , daca o opresc gaba aer rece. Partea idioata e ca pe acolo mai intra si praf si ma trezesc de cele mai multe ori cu granule fine de pamant pe bord ( Dar cum spuneti ca nu ie cale usoara de rezolvare ...
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
bogdan_o |
25 Apr 2004, 00:16
Post
#8
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Voletii aia sunt criminali rau. Nu prea poti sa umbli bine la ei dacat daca desfaci bordul cu totul. Exista sanse mari de tot ca parghiile de actionare sa nu traga suficient de voleti incat sa-i inchida, adica sa fie cablul prea mare si chiar daca manetele sunt maxim stanga, voletii sa ramana intredeschisi. Se mai taie un pic din sarma aia numita cablu, se face cu patentul un ochi care sa intre in tamburusul de pe mecanismul de actionare si s-a rezolvat problema mai simplu. Bafta.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
whitesorcerer12 |
25 Apr 2004, 01:06
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
de ce nu acoperiti voi cu o folie gratarul ala de la capacul caloriferului?eu asa merg de ani buni, bnaga mai putin frig dimineata pana se incalzeste motorul, caldura baga oricum si am aeroterma suplimentara ca bordul ala oricum nu baga k lumea la picioare, si pe deasuora nici nu mai intra acolo frunze si alte mizerii...
voletii aia sunt depasiti...asa este cel mai sigur:))) |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Devils |
25 Apr 2004, 21:13
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
care capat...stanga sau dreapta?...ca eu aveam o aparatoare la gaura pe care intra aerul la ventilatorul ala de baga aerul si am luat-o jos ca nu stiam cum sa o pun innapoi..are vro influienta majora?
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
whitesorcerer12 |
26 Apr 2004, 01:00
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
capacul..tot capacul!!!nu capatul!!!!!
aia de la aeroterma trebe sa fie libera gaura, ca altfel ea de unde sa ia aer sa sufle??? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Devils |
26 Apr 2004, 08:24
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
pai la mine era cazuta o bucata de plastic in forma de...banana sa zic.. lata de vro 40, 45 de mm carebanuiesc ca era deasupra gaurii respective
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
whitesorcerer12 |
26 Apr 2004, 10:39
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
nu era de acolo!
de undeva de aproape, dar nu ma pricep sa iti exlic cum vine...nu am in cap decat vizual...este din etajul in care sta caloriferul! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Devils |
26 Apr 2004, 10:40
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
hmm... si ce rol are piesa ?
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
calinp |
26 Apr 2004, 11:06
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti |
bucata aia de plastic ghideaza curentul de aer dat de ventilator spre radiator. daca ai curiozitatea sa pornesti ventilatorul cand dai jos tabla de deasupra radiatorul o sa iti dai seama exact.
|
-------------------- |
|
Devils |
26 Apr 2004, 11:08
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
ok am sa o pun la loc .... merci. Inca o intrebare ...cum se prinde ca nu am vazut nimic special la ea ..stiu eu un surub...are doar ceva ca un dop de plastic :?
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
calinp |
26 Apr 2004, 11:12
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti |
cred ca dopul ala intra intr-o gaura din tabla. nu mai tin minte exact cum e.... am umblat la ea ultima data acum cativa ani....
|
-------------------- |
|
Devils |
26 Apr 2004, 11:15
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures |
aha ... dupa ce o sa imi dau seama si o sa reusesc poate o sa fac un tutorial pa faza astav :wink:
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
whitesorcerer12 |
26 Apr 2004, 18:48
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
PARCA INTRA PUTZIN IN FORTZA
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2024 - 19:09 |