DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bate vantul pe la bord

Devils
post 23 Apr 2004, 09:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




De vro saptamana incoace am inceput sa simt ca vine un curent de aer prin dezaburire (la bord). Nu ar trebui sa intre aerul numai daca am ventilatorul pornit? Acum ca vine vara nu ar fi o problema, dar la iarna fac turturi pe musteatza....stie cineva de unde ar proveni problema?


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 23 Apr 2004, 10:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




Hmmm... pai aerul intra prin inertie in sistemul de ventilare. Pentru asta e necesar si suficient sa mergi cu mai mult de 50 la ora.

Ca sa nu mai intre, trebuie sa inchizi (dai spre stanga) parghiile de directionare sus/jos (sunt ultimele 2 parghii de jos pe pe blocul de climatizare).

Parghia de sus regleaza cald/rece, adica inchide/deschide circuitul de apa calda al radiatorului de climatizare.


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
Maxon CM 10 - Midland ML 145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 23 Apr 2004, 10:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




asta stiam si sunt inchise..le-am pus pe toate in pozitia stanga si tot simt curentul de aer


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_i
post 23 Apr 2004, 10:31
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 January 04
From: Bucuresti




Si eu am aceeasi problema. Cand e incalzirea pornita, dar cu aerisirile inchise, tot intra aer cald. Iar vara, cand e oprita incalzirea, intra aer rece. Mai nasol e acuma, primavara, ca in afara orasului, daca opresc incalzirea bate briza rece, daca dau drumul la caldura...

E greu de umblat la smecheriile alea care inchid? Trebuie dat bordul jos sau numai pe acolo, pe la aerisire? Ca ele se inchid ceva-ceva, dar nu complet.


--------------------
RENAULT Symbol - b-45-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
northwood
post 23 Apr 2004, 10:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 26 November 03
From: Bucuresti




Aha... in cazul asta se pare ca e o problema fie cu actionarea voletilor de inchidere, fie chiar cu voletii insasi.

Nu am studiat sistemul practic, dar e posibil ca acele parghii sa nu mai fie conectate cu voletii datorita desprinderii cablului de comanda (fie la capatul dinspre blocul de climatizare, fie la capatul dinspre voleti). Ma tem ca nu scapi fara sa desfaci macar cutia de comanda a climatizarii, sa vezi care dintre variante se aplica.


--------------------
SKARPEA MTB Galben_Gri 2009
Maxon CM 10 - Midland ML 145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 23 Apr 2004, 11:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




la cutie nu e problema ca am desfacut-o acu o luna ca era rupta o parghie din plastic, poate in partea cealalta.....acolo se acceseaza greu la voletii aia?


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 23 Apr 2004, 11:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




si la mine face la fel !! parghiile sunt la stang dar daca am dat drumul la incalzire si merg nu pre conteaza de viteza , se simte ca imi intra aer cald , daca o opresc gaba aer rece. Partea idioata e ca pe acolo mai intra si praf si ma trezesc de cele mai multe ori cu granule fine de pamant pe bord sad.gif( Dar cum spuneti ca nu ie cale usoara de rezolvare ... sad.gif


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Apr 2004, 00:16
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Voletii aia sunt criminali rau. Nu prea poti sa umbli bine la ei dacat daca desfaci bordul cu totul. Exista sanse mari de tot ca parghiile de actionare sa nu traga suficient de voleti incat sa-i inchida, adica sa fie cablul prea mare si chiar daca manetele sunt maxim stanga, voletii sa ramana intredeschisi. Se mai taie un pic din sarma aia numita cablu, se face cu patentul un ochi care sa intre in tamburusul de pe mecanismul de actionare si s-a rezolvat problema mai simplu. Bafta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 25 Apr 2004, 01:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




de ce nu acoperiti voi cu o folie gratarul ala de la capacul caloriferului?eu asa merg de ani buni, bnaga mai putin frig dimineata pana se incalzeste motorul, caldura baga oricum si am aeroterma suplimentara ca bordul ala oricum nu baga k lumea la picioare, si pe deasuora nici nu mai intra acolo frunze si alte mizerii...
voletii aia sunt depasiti...asa este cel mai sigur:)))


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 25 Apr 2004, 21:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




care capat...stanga sau dreapta?...ca eu aveam o aparatoare la gaura pe care intra aerul la ventilatorul ala de baga aerul si am luat-o jos ca nu stiam cum sa o pun innapoi..are vro influienta majora?


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Apr 2004, 01:00
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




capacul..tot capacul!!!nu capatul!!!!!
aia de la aeroterma trebe sa fie libera gaura, ca altfel ea de unde sa ia aer sa sufle???


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 08:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pai la mine era cazuta o bucata de plastic in forma de...banana sa zic.. lata de vro 40, 45 de mm carebanuiesc ca era deasupra gaurii respective


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Apr 2004, 10:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




nu era de acolo!
de undeva de aproape, dar nu ma pricep sa iti exlic cum vine...nu am in cap decat vizual...este din etajul in care sta caloriferul!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 10:40
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




hmm... si ce rol are piesa ?


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 26 Apr 2004, 11:06
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




bucata aia de plastic ghideaza curentul de aer dat de ventilator spre radiator. daca ai curiozitatea sa pornesti ventilatorul cand dai jos tabla de deasupra radiatorul o sa iti dai seama exact.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 11:08
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




ok am sa o pun la loc .... merci. Inca o intrebare ...cum se prinde ca nu am vazut nimic special la ea ..stiu eu un surub...are doar ceva ca un dop de plastic :?


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 26 Apr 2004, 11:12
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




cred ca dopul ala intra intr-o gaura din tabla. nu mai tin minte exact cum e.... am umblat la ea ultima data acum cativa ani....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 26 Apr 2004, 11:15
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




aha ... dupa ce o sa imi dau seama si o sa reusesc poate o sa fac un tutorial pa faza astav :wink: laugh.gif


--------------------
Audi - B4 - 1994 1.9 TDI Z1 90CP - MS 03 CNP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 26 Apr 2004, 18:48
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




PARCA INTRA PUTZIN IN FORTZA


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2024 - 19:09
Forum Renault