DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai pleaca de pe loc, patineaza discul ?

Jack Daniel's
post 12 Jul 2006, 11:33
Post #31


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




La mine tine pe la jumatatea cursei !


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 12 Jul 2006, 12:24
Post #32


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




eu in mers apas 3 cm pe pedala si schimb


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 12 Jul 2006, 12:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




La fel si eu!


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lukis
post 12 Jul 2006, 12:38
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 3 August 05




Bun, 3-5 cm, vad ca variaza . Dar cum e corect ? Daca se apasa pedala la podea nu-i bine ?


--------------------
Dacia Logan Ambition - HD06XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hentiu
post 12 Jul 2006, 12:48
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 2 July 04
From: Timisoara




QUOTE(lukis @ 12 Jul 2006, 13:38)
Bun, 3-5 cm, vad ca variaza . Dar cum e corect ? Daca se apasa pedala la podea nu-i bine ?
*



Parerea mea de sofer de 14 ani este ca intotdeauna se apasa pedala de ambreiaj pana la capat .

Eu asa as verifica daca ambreiajul este reglat corect:
Cu motorul pornit si pedala de ambreiaj apasata la podea, as introduce in viteza I. Masina nu are voie sa inceapa sa se miste. In momentul in care incepi sa ridici piciorul de pe pedala de ambreiaj (debreiezi), dupa parcurgerea unei distante de cativa milimetri, turatia motorului trebuie sa inceapa sa scada, semn ca ferodourile ambreiajului intra in contact si incep sa patineze unul pe altul. Parerea mea este ca un ambreiaj reglat corect trebuie sa tina cat mai jos, adica sa prinda cat mai jos. Jocul de cablu nu trebuie sa depaseasca cativa milimetri.
In momentul cand acesta prinde foarte sus, este clar ca ferodourile sunt foarte uzate...


--------------------
Dacia Logan Ambition - TM-96-HEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 12 Jul 2006, 13:32
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02





Salut - nu tb sa tina f. jos. E musai sa ai 3-5 mm joc in pedala, dar de tinut, e bine sa tina la intre 30%-50% din cursa pedalei. Chestie de ergonomie - mai ales pt femei - sa incerci tu sa apesi pedala cum trebuie cand ai tocuri cui in picioare smile.gif

Ca multe alte chestii, masinile din ziua de azi sunt facute pt tipe in proportie mai mare ca acum 14 ani smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 12 Jul 2006, 13:32
Post #37


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Sustin ideea ca ambreiajul trebuie apasat pana la capat , adica pana la podea.

Aprecierea distantei in cm e destul de subiectiva , dar daca tine asa cum ziceti voi la 3-5 cm mi se pare cam sus !

As zice ca momentul optim al debreierii sa fie undeva la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj sau putin mai spre podea !

Si pe Berlina si pe Nova ambreiajul era reglat asa si amadoua au avut o viata lunga a sistemului de ambreiaj , pe timp ce se uzeaza cablul se mai fac mici reglaje !

Primii mm de cursa ai pedalei inseamna doar elasticitatea acesteia si nu debreiere propriu-zis !



--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 12 Jul 2006, 13:53
Post #38


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




ma nustu la mine prinde sus de cand am luat masina din sept 2004 si nu are nici pe dracu


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
voinicel
post 12 Jul 2006, 13:55
Post #39


Noua mea pisica


Group: Members
Posts: 149
Joined: 9 June 06




Parerea mea e ca trebie sa fie de la jumatate in sus. Incercati voi sa mergeti sportiv cu masina apasand pedala pana la fund si sa-mi spuneti ce rezultate obtineti. Intr-adevar daca vrei sa mergi cu masina babeste fara plecari rapide de la semafor etc. merge un reglaj cu pedala apasata pana la capat dar daca vrei un mers sportiv atunci regleaz-o cat mai sus ca sa pierzi timpul cu o cursa inutila a pedale si implicit schimbat vitele intr-un timp mai mare.
Oricum legat de topic am un prieten care a turat Loganul pana la 6000 si apoi a luat brusc piciorul de pe ambreaj (chestie repetata de 2-3 ori) si rezultatul (in afara de mirosul caracteristic de ambreaj ars) a mai busit si placa de presiune. Nu l-am inteles nici pana in clipa de fata de ce a facut asta.La service nu au vrut sa i-o repare pe garantie asa ca a scos bani din buzunar. Oricum concluzia mea este ca Loganul e o masina cu care daca te comporti bine si nu o fortezi poti sa te bucuri de ea destul de mult


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition
Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 12 Jul 2006, 20:23
Post #40


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Eu stiu "din batrani" ca ambreiajul trebuie sa tina la o treime din cursa totala a pedalei,prima treime de la podea,acolo ar trebui sa cupleze,restul spre sus sa fie cursa moarta,dar avand in vedere ca ambreiajul loganului isi face treaba pe toata cursa.....atunci daca tine la jumate eu consider ca e cel mai indicat(parerea mea),eu asa mi l-am reglat singur exact cand am iesit pe poarta dealerului si ma simt bine cu el,nu pute,nu patineaza,intra perfect in viteze.
QUOTE
...dar daca vrei un mers sportiv atunci regleaz-o cat mai sus ca sa pierzi timpul cu o cursa inutila a pedale si implicit schimbat vitele intr-un timp mai mare.

Mersul sportiv nu implica ambreiajul,nu acolo trebuie umblat,mai degraba la cutie ,schimbator,etc...din nou parerea mea .Bafta


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 12 Jul 2006, 22:45
Post #41


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




QUOTE(salutcalin2002 @ 12 Jul 2006, 14:53)
ma nustu la mine prinde sus de cand am luat masina din sept 2004 si nu are nici pe dracu
*


Asa a zis si amicul meu, i se parea chiar ca trage super, mereu imi zicea : e Ambition tata, 1.6 trage nu gluma..., te ajuta si la depasiri, tu cu 1.4 mai greu...mai greu. Asta pana i s-a intamplat "mica bucurie " de saptamana trecuta.
Oricum, inca nu ne-am lamurit daca de la asta i s-a tras sau, asa cum a sugerat Klaus, a fost montat gresit din fabrica.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 17 Jul 2006, 15:30
Post #42


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




Din ce am citit eu aici....sfatul ca: tine cam sus a fost unu din pasii care a dus la problema....
Am constatat ca sunt f multi mecanici care nu depasesc !.60m in inaltime si ca atare...se baga sa regleze ei ambreiajul....
In plus...pedala de ambreiaj are cursqa libera in sus...nu si in jos....deci cu cat il lasi mai slab cu atat se ridica pedala....cu cat tine mai jos cu atat riscul ca discul sa mearga patinat e mai mare....asa ca...trageti voi concluziile


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 17 Jul 2006, 16:11
Post #43


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(dydycom @ 17 Jul 2006, 16:30)
....cu cat tine mai jos cu atat riscul ca discul sa mearga patinat e mai mare....asa ca...trageti voi concluziile
*





ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif Esti sigur ? eu n-am auzit de nici o marca de masina la care cand slabesti ambreiajul sa patineze discul...poate confunzi

PS: apropo,mai putin conteaza cursa libera a pedalei,asa ne-am obisnuit sa-i spunem noi,dar de fapt conteaza cursa intre rulmentul de presiune si placa de presiune(soarele).Acolo daca sunt cativa mm e suficient,important e sa existe un joc mic ,sa nu stea atacat rulmentul.Logic ca acea cursa se traduce prin cursa moarta a pedalei,care bineinteles ca este la partea de sus,ca jos nu are cum si de ce sa fie wink.gif .Bafta

This post has been edited by tedy: 17 Jul 2006, 16:16


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 17 Jul 2006, 19:07
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




faza nasoala la mine este ca pedala sta destul de sus (ambreiajul prinde pe undeva pe la jumatatea cursei si ma cam enerveaza ca am foarte multa cursa moarta) iar piulitele de reglaj de la motor sunt la limita!

cum se mai poate scurta in cazul asta? de la pedala se poate ?

m-am uitat la alte masini, de ex. la dragosmanea, si la el cursa este foarte scurta, ambreiajul sta aproape de podea, iar piulitele sunt in aceiasi pozitie ca si la mine.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 17 Jul 2006, 19:24
Post #45


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Pai daca slabesti cablul nu coboara pedala?La mine a coborat,e putin mai jos decat frana

This post has been edited by tedy: 17 Jul 2006, 19:25


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 17 Jul 2006, 19:34
Post #46


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Pai a zis ca nu are cum sa-l mai slabeasca, ca e piulita la limita.
Ciudat si cu Loganele aste, incep sa semene cu vechile Berline in sensul ca nu prea gasesti doua la fel.
Du-te in Service si lasa-i pe ei sa gaseasca solutia magica, nu de alta dar sa nu ti se intample si tie vreo bucurie.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 17 Jul 2006, 21:55
Post #47


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Adevarat,ciudat rau.Eu n-am fost curios sa ma uit la una noua sa vad cum e,dar acum o sa ma uit la a lui vecinu' ca o are de 1 luna,nu e veche ca a mea de 1 an smile.gif


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 18 Jul 2006, 10:29
Post #48


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 630
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




Ideea de baza e ca la aproape 1.90 cam am eu si aproape 1.70-75 cat are bassfreak e diferenta de lungime a "planetarelor"(picioare)---si ca atare eu stau cu scaunul la maxim in spate si vreau sa fie un pic mai strans ambreiajul...adica sa am pedala cat mai sus(cursa mare) ...dar pentru cei mai mici de inaltime este necesara o cursa mica la ambreiaj....de ex cum e la matiz....pt cine a mers cu un matiz...

O mare problema este legata de stilul de mers....ceea ce se numeste sa nu stai cu piciorul pe ambreiaj in timpul mersului....

This post has been edited by dydycom: 18 Jul 2006, 10:30


--------------------
laguna 2.0 dci cva 2008 privilege
Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 18 Jul 2006, 16:20
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Ambreiajul se apasa complet la schimbarea vitezelor. Jocul cablului trebuie sa fie de cativa mm (2-3), si atunci ambreiajul va incepe sa cupleze cand pedala e ridicata 2-4 cm de la podea.
E inacceptabil ca un sofer cu experienta sa nu isi dea seama cand patineaza ambreiajul, mai ales ca aveti si turometru.
E la fel de inacceptabil ca cei din service/fabrica sa le regleze prost.
Cand abreiajul incepe sa cupleze in ultima parte a pedalei se intampla urmatoarele:
- rulmentul de presiune e tot timpul in contact cu placa. De asta se lasa 2-3 mm joc la cablu, ca rulmentul sa nu atinga placa decat atunci cand ambreiajul e calcat.
- Ambreiajul are o cursa moarta mare jos, ceea ce mie mi se pare incomod, pentru ca turezi motorul ca femeile cand pleci de pe loc
- Cand pedala e ridicata exista ambreiajul ramane actionat, ceea ce duce la patinarea lui in treptele superioare, si distrugerea discului.
Si in felul asta se duc discul placa si rulmentul in 10 000 km.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 18 Jul 2006, 19:05
Post #50


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




Amin!!!


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 18 Jul 2006, 20:03
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Dupa ce am studiat un pic ce si cum vine am impresia ca jocul ambreiajului la logan nu se face dim lungirea sau scurtarea cablului de ambreiaj .
Prin lungirea sau scurtarea cablului de ambreiaj se modifica pozitia pedalei de ambreiaj in raport cu podeaua (sa observati ca pedala nu are limitare de cursa in sus), iar jocul ambreiajului (distanta dintre rulment si soarele placii) cred ca este realizat din constructie si nu se poate face prin modificarea lungimii cablului de ambreiaj (din cauza lipsei de limitare in sus a pedalei).
Prin lungirea cablului (lasarea pedalei in jos) intradevar exista riscul ca sa nu mai decupleze, insa prin scurtarea cablului (ridicarea pedalei in sus) se poate modifica momentul debraierii insa nu si jocul ambreiajului.
Ceea ce a patit respectivul cred ca a fost din cauza unei montari gresite din fabrica a ansamblului deoarece nu cred ca exista cineva sa conduca cu piciorul sprijinit de pedala de ambreiaj (e printre primele lucruri pe care te invata instructorul in scoala).

This post has been edited by nik1965: 18 Jul 2006, 20:34


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jul 2006, 20:17
Post #52


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




nik1965, amin!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tedy
post 18 Jul 2006, 20:43
Post #53


Membru Indoctrinat Loganist


Group: Members
Posts: 580
Joined: 7 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(nik1965 @ 18 Jul 2006, 21:03)
Dupa ce am studiat un pic ce si cum vine am impresia ca jocul ambreiajului la logan nu se face dim lungirea sau scurtarea cablului de ambreiaj .
Prin lungirea sau scurtarea cablului de ambreiaj se modifica pozitia pedalei de ambreiaj in raport cu podeaua (sa observati ca pedala nu are limitare de cursa in sus), iar jocul ambreiajului (distanta dintre rulment si soarele placii) cred ca este realizat din constructie si nu se poate face prin modificarea lungimii cablului de ambreiaj (din cauza lipsei de limitare in sus a pedalei).
Prin lungirea cablului (lasarea pedalei in jos) intradevar exista riscul ca sa nu mai decupleze, insa prin scurtarea cablului (ridicarea pedalei in sus) se poate modifica momentul debraierii insa nu si jocul ambreiajului.
*




Of of ,mai mai.Noi cand dam niste explicatii pe-acilea,cred eu ca nu le dam doar ca sa ne aflam in treaba,pe cand tu am impresia ca te-ai uitat pe ceva poze,nicidecum sa vezi in realitate un disc,un rulment,un ansamblu cv-ambreiaj.Pai cum dracu sa modifici "momentul debraierii" fara sa afectezi jocul? pai exact asta faci cand reglezi ambreiajul...modifici jocul liber...cand il maresti prinde mai jos,cand il micsorezi sau il anulezi,iti ridica pedala si prinde mai sus.Mai stati pe langa mecanici fratilor,nu mai aruncati vorbe doar ca sa umplem forumul si sa-i zapacim pe altii sa-si strice masinile.Hai ca eu nu mai zic nimic.Bafta


--------------------
VW bettle 1.9 tdi - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 18 Jul 2006, 20:50
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Daca pedala de ambreiaj ar avea limitare de cursa sus ar fi cum ai spus tu, dar cum nu are ...
Ia baga piciorul sub pedala si ridica si mai gindeste un pic.

Vad ca ai logan, ia modifica lungimea cablului si vezi ce se intimpla.

This post has been edited by nik1965: 18 Jul 2006, 20:52


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 18 Jul 2006, 21:34
Post #55


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Deja eu nu mai inteleg nimic.
Si mai sunt si inginer auto radmasa.gif

This post has been edited by prody: 18 Jul 2006, 21:34


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 19 Jul 2006, 01:31
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




smile.gif
va propun sa discutam pe un caz concret - cazul meu:

la motor: piulitele sunt infiletate la maximum pe prezon, impreuna cu contragreutatea sunt chiar langa bucsa care prinde bieleta ce iese din cutie - deci am spatiu mult de reglaj spre capatul liber al prezonului, dar deloc spre capatul cu cablul negru

in habitaclu: pedala sta relativ sus (spre bord), iar cuplarea se face undeva pe la jumatatea cursei, destul de enervant in ultima vreme ca nu mai pot pleca usor de la semafor cu scartait de exemplu si tre sa turez aiurea

ce ii facem ? (masina nu mai este in garantie deci nu ma trimiteti la service)



--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 19 Jul 2006, 08:54
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05





Desfileteaza (lungesti cablul) si pedala se va lasa in jos.



This post has been edited by AL: 19 Jul 2006, 15:25


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagol
post 19 Jul 2006, 10:17
Post #58


Membru ...


Group: Members
Posts: 238
Joined: 18 November 05
From: Timisoara




@lukis:
S-a discutat mai sus: metoda cu frana de mana sau metoda cu scartaitul de roti. Mai sigura metoda cu frana de mana.

Simptome care dau de banuit: lipsa acceleratiei in vitezele inferioare, miros ciudat de parlit dupa drum in oras.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006, 1.6 MPI - TM 10 ???
"Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 19 Jul 2006, 10:54
Post #59


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Din ce am inteles eu din cele spuse de nik fac un rezumat:

1. Jocul in interiorul ambreiajului e dat prin constructie.
2. Pozitia pedalei in care "prinde" ambreiajul e dat de reglajul cablului.
3. Reglajul cablului nu influenteaza jocul din interiorul ambreiajului ci doar pozitia pedalei.
4. Daca prinde prea jos exista riscul ca la apasare completa discul sa nu decupleze complet => distrugerea prematura a ambreiajului.
5. Neavand limitare la cursa in punctul superior e irelevant ca pedala prinde prea sus pentru ca ambreiajul oricum cupleaza complet deci nu este necesara reglarea pozitiei pedalei.

Am dreptate sau nu ? Am gresit cu ceva ? Corectati-ma daca spun prostii.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 19 Jul 2006, 11:10
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




1. da
2.da
3.da
4.dificultate in schimbarea vitezelor => uzura in cutia de viteze
5. da


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 09:56
Forum Renault