Mers neregulat la cald., La rece merge perfect.
Mers neregulat la cald., La rece merge perfect.
rerecroS |
9 Jul 2006, 00:42
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|||
dkrysty |
9 Jul 2006, 01:51
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Nu jur dar... cred ca avansul e prost reglat... e prima chestie care imi vine in minte...si apoi poate carburatorul...
Dar... de ce nu te duci matale la cei care au pus GPL-ul ... sa vada ce e dereglat ...sau ai mai umblat matale intre timp... pe la una , pe la alta... ca si mie imi sta in obicei.... De cand am reglat ultima data avansul initial nu-mi mai tremura schimbatorul de viteze la 90 km/h. si am reglat distanta la platina la aproape 0,5 mm! si surprinzator merge motorul si la 600 rpm fara sa tremure... si cand se incalzeste la 800rpm la relanti... am ramas masca , ca se poate... dacie mai 1310 din '98! This post has been edited by dkrysty: 9 Jul 2006, 01:59 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
argon |
9 Jul 2006, 02:58
Post
#3
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Incearca cu o alta bobina, si vezi daca mai face.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b19bng |
9 Jul 2006, 07:01
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 2 May 06 |
incearca sa schimbi bujiile ,sau incearca sa scoti cite o fisa pe rind cind iti face figuri ca sa iti dai seama daca e vreo bujie dusa
Moderator edit: Am deslusit ce ai scris matale din amalgamul acela, invata sa folosesti corect funtia "quote" |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2007
- b72rpi
|
|
rerecroS |
9 Jul 2006, 09:32
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
- nu ma duc la aia unde am pus GPL-ul fiindca sunt prosti ca noaptea. Prefer sa mi-l reglez singur. De fiecare data cand am fost acolo am plecat cu ea reglata ca naiba. In plus, am spus ca si cand merg pe benzina face la fel, deci nu e de la GPL
- nu prea am de unde face rost de alta bobina si nici nu vreau sa dau banii aiurea pe una. Daca era bobina n-ar fi trebuit sa mearga neregulat si cand e turata? La mine merge prost doar la relanti. - am scos toate fisele - toate par sa functioneze corect. Poate sa fie de la reglajul culbutorilor? Nu i-am mai reglat de vreo 17.000 km (intre timp am pus si gpl). Unde as putea sa merg sa mi-i verifice ? Un service bun (ma gandeam la Auto Marcus ... ) |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
Zaheiu |
9 Jul 2006, 10:58
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 |
Ti s-a spus de avans. Oscilatiile alea de 50 rpm pot fi rateuri/detonatii. Du-te si asculta la toba cand face asa. Daca tuseste mai des de o data la 3-4 secunde ai avansul mare.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
rerecroS |
9 Jul 2006, 11:06
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
Da, are rateruri la toba. O sa-i micsorez un pic avansul sa vad apoi ...
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
argon |
9 Jul 2006, 11:07
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Sau pune avansul pe zero, si vezi daca mai face, intradevar simptomele sunt de avans mare, daca si pe 0 face la fel, incearca un reglaj culbutori, pe care il poti face si tu daca te pricepi, era un tutorial.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rerecroS |
9 Jul 2006, 11:19
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
Cum pun avansul pe 0? (mereu l-am reglat dupa ureche )
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
argon |
9 Jul 2006, 11:34
Post
#10
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Era scris pe undeva..dar iti zic pe scurt, prima data aliniezi semnele de pe volanta si carcasa ambreiaj, invarti cu mana de elice cu ochii pe fereastra de vizitare, pana le prinzi, desfaci surubul de fixare delco, si il dai maxim stanga, legi un voltmetru sau un bec la masa si minus bobina/platina, pui contactul, si invarti incet de delco spre dreapta. Cand se aprinde becul, dar exact cand se aprinde..nu mai invarti dupa aprindere, fixezi delcoul din surub, si gata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rerecroS |
9 Jul 2006, 12:06
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
Hm ... ceva de genul asta am incercat si eu:
- am scos bujia de la cilindrul nr.1 si am bagat o surubelnita inauntru - am rotit pana cand cilindrul s-a ridicat la maxim - am scos fisa centrala si am pus contactul - am miscat de delco spre dreapta (cu fisa langa alternator) pana cand a dat scanteie. Nu stiu daca am facut corect ... tot pe-aici pe forum am citit. Oricum, acum l-am "reglat" eu dupa ureche iar. O sa incerc sa-l reglez calumea acum. Am citit tutorialul de culbutori, dar nu ma bag ca-mi prind urechile sigur. This post has been edited by rerecroS: 9 Jul 2006, 12:08 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
9 Jul 2006, 15:51
Post
#12
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Eu reglez avansul cu o alta metoda.
Desfac bujia de la cilindrul nr. 1, iar apoi rotesc de elice pana ce pistonul ajunje in PMI ( cum vad daca e in pmi, simplu cu un led de bricheta, dar de cele mai multe ori vad capul pistonului cand ajunge in pmi fara sa am nevoie de led ), apoi scot capacul delcoului, scot si luleaua, si ma uit la platina, sa fie exact pe varful camei, daca nu e, o relglez. Montez totul si gata... o metoda simpla, mai putin faza cu scosul bujiei fiindca trebuie mare atentie acolo . |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
gti98 |
9 Jul 2006, 17:47
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 |
QUOTE(EUROPE_ @ 10 Jul 2006, 02:51) Eu reglez avansul cu o alta metoda. Desfac bujia de la cilindrul nr. 1, iar apoi rotesc de elice pana ce pistonul ajunje in PMI ( cum vad daca e in pmi, simplu cu un led de bricheta, dar de cele mai multe ori vad capul pistonului cand ajunge in pmi fara sa am nevoie de led ), apoi scot capacul delcoului, scot si luleaua, si ma uit la platina, sa fie exact pe varful camei, daca nu e, o relglez. Montez totul si gata... o metoda simpla, mai putin faza cu scosul bujiei fiindca trebuie mare atentie acolo . Bai fratiorilor, m-ati facut praf! 1. Pistonul ajunge in PMI (na, c-am zis-o si eu!!) si la sfarsitul cursei de evacuare. (ca-i in 4 timpi!) 2. Se regleaza momentul deschiderii contactului platinei, nicidecum al deschiderii MAXIME ( varful camei) 3. Ei uite de-aia nu mai fabrica astia decat automobile de-astea cu toate reglajele electronice, ca se baga in ele toti baietii simpatici si nu de alta, da' ne afuma..... 4. Sanatate, spor in toate si mai cititi si voi din cand in cand cate o carte de mecanica auto.. PS Este dat mai sus modul corect (cu reperul de pe volanta si becul: reglaj avans initial zero; mai bun ca asta: stroboscop, la service) Bafta!!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
EUROPE_ |
9 Jul 2006, 19:01
Post
#14
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Si ce te face sa crezi ca nu e bun reglajul pe varful camei, al deschiderii maxime?
Stiu ca pistonul ajunge in PMI si la sfarsitul evacuarii/inceput de admisie, dar odata ce reglezi avansul cum am spus eu, nu cred ca mai conteaza ... . De ce? Vrei sa iti explic? Poate vrei sa fac si un film? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
10 Jul 2006, 07:27
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Scinteia nu apare cind platina e deschisa la maxim ci atunci cind incepe sa se deschida atit cit sa provoace intreruperea curentului primar. De aceea dupa aducerea pistonului 1 la PMI (sau punerea semnului volantei la semnul de pe carcasa ambreiaj), si cu lamela "lulelei" spre aripa stinga, se roteste delco spre dreapta apoi spre stinga pina in momentul aparitiei scinteii.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mike2madalin |
10 Jul 2006, 10:58
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 17 September 05 |
verifica presiunea de ulei, cat de subtire e uleiul, la mine in principiu asta a fost baiul uleiul era prea subtire
|
--------------------
Dacia 1310
Lada 1200
1989 1989
- BH 05 CHS
|
|
argon |
10 Jul 2006, 11:02
Post
#17
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
@ Europe, semnul de pe volanta(sau fulie dupa caz) nu e pus degeaba acolo, lasa metodele babesti, ca nu sunt bune.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
10 Jul 2006, 11:40
Post
#18
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Si daca incerci metoda mea sau a lui @rerecroS unde crezi ca o sa fie semnul de pe volanta sau fulie dupa caz ?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
10 Jul 2006, 12:10
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Dupa metoda ta vei avea din start un avans de (90-Dwell)/2, daca ai reglajul de platina bine facut.
De ce? pentru ca intre inceput deschidere si inchidere ai (90-Dwell) cu punct median pe virful camei. Adica provoci un avans de (90-57)/4 (pt ca gradele Rac is la jumatatea gradelor delco. 33/4=8,25 grade RAC. Am spus, asta daca ai platina la 0,4-0,5 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rerecroS |
10 Jul 2006, 12:25
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
- Uleiul este Valvoline 20W-50. (am observat azi ca este un pic peste limita. Cand l-am schimbat ultima data nu am avut decat 2.7kg de ulei, si mecanicul a zis sa mai completez cu 300ml. Am mai cumparat 1L din acelasi ulei si am mai pus 200ml .. dar probabil a mai ramas pe pereti cand am schimbat uleiul, si acum este nu pic peste limita de max - are ceva ?! )
- Am miscorat azi un pic avansul (tot dupa ureche, n-am avut timp sa-l reglez calumea) si am vazut ca "da in nas" la accelerarile bruste ... inainte nu facea asa... .Inca nu mi-am dat seama daca a avut vreun efect pt. ca am ajuns la serv. inainte sa se incalzeasca bine motorul. Revin cu detalii .. |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
10 Jul 2006, 12:40
Post
#21
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
QUOTE Adica provoci un avans de (90-57)/4 (pt ca gradele Rac is la jumatatea gradelor delco. 33/4=8,25 grade RAC. Atat de mult? Am incercat si cu bec, stiti metoda, am incercat si metoda mea, si nu am observat nici o diferenta . This post has been edited by EUROPE_: 10 Jul 2006, 12:41 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
gabi1 |
10 Jul 2006, 14:15
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT |
Cred ca 8.25 grade in minus.Si dupa aia te miri ce rotund merge la
ralanti da nu mai demareaza |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
diaconuliviu |
10 Jul 2006, 14:39
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Cind semnul e calat si delco reglat la virf de platina, punctul de deschidere faptica e deja trecut, deci, viitoarea cama va deschide cu 8,25 inainte.
Acel 8,25 e in caz ideal, practic platina nu e permanent la 0,4-0,5 in cazurile de joc in ax. Apoi, unii regleaza la 0,3, pentru aprinderi electronice, cind acel "8,25" devine mai mic. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gabi1 |
10 Jul 2006, 14:50
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT |
QUOTE(diaconuliviu @ 10 Jul 2006, 15:39) Cind semnul e calat si delco reglat la virf de platina, punctul de deschidere faptica e deja trecut, deci, viitoarea cama va deschide cu 8,25 inainte. Acel 8,25 e in caz ideal, practic platina nu e permanent la 0,4-0,5 in cazurile de joc in ax. Apoi, unii regleaza la 0,3, pentru aprinderi electronice, cind acel "8,25" devine mai mic. Asa este..scuze. Spune-mi te rog daca cumva stii cam cate grade variaz avansul in fct de temperatura la motoarele pe injectie. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
rerecroS |
10 Jul 2006, 21:52
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
Cum aliniez fratilor semnul de pe volanta cu cel de pe carcasa ambreiaj ?! Alinierea acestor 2 semne ramane un mister pt. mine ... niciodata nu mi-a iesit.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
10 Jul 2006, 22:17
Post
#26
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
@rerecroS invarti de elice, si te uiti la fanta aceea de la carcasa ambreiaj, iar cand pistonul este in PMI se vede pe volanta acea taietura ( ca sa zic asa ). Eu unu cate-o data ma chinuiam si 10 minute pana sa dau de acel semn, dar de cele mai multe ori cedam nervos si scoteam bujia de la cilindrul nr. 1 roteam de elice, pana cand pistonul ajungea in pmi, iar abia atunci dadeam si eu de semnul de pe volanta... .
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
11 Jul 2006, 06:39
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(rerecroS @ 10 Jul 2006, 22:52) Cum aliniez fratilor semnul de pe volanta cu cel de pe carcasa ambreiaj ?! Alinierea acestor 2 semne ramane un mister pt. mine ... niciodata nu mi-a iesit. Mie-mi iese totdeauna, probabil e chestia de "mina". Atentie, daca semnul s-a deplasat dincolo de semnul de pe carcasa, nu se aduce pur si simplu semnul inapoi ci se deplaseaza volanta inapopi vreo 20 grade, apoi se readuce la semn, pentru eliminarea acelor jocuri inerente. Apoi, faptul ca semnele nu-s fix coliniare, la milimetru, nu e o tragedie. Daca cei 2 cm inseamna 2 grade, 2 mm is putin. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rerecroS |
11 Jul 2006, 18:18
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 |
Am incercat azi sa dau de semnul ala de pe ambreiaj dar nu am vazut nimic. Am invartit pana mi-au iesit ochii - pana la urma m-am lasat pagubas.
Am fost cu masina la baietii cu GPL, trebuia sa schimb un filtru. Mi-au spus ca trepidatia aia la relanti e din culbutori. E posibil ca, dupa ce se incalzeste zdravan motrul, sa se dilate peste masura tijele alea pe-acolo (nu ma prea pricep) si sa se schimbe mersul fata de cum e la rece ? Maine dimineata o sa dau o fuga pana la Auto Marcu's sa-mi faca reglajul. La ce cote trebuie facut pana la urma ? (am citit pe forum - unii ziceau 15-20, unii 20-25 ... unii ca e bine sa le lasi mai mari daca ai gpl, altii ca nu ... n-am inteles nimic). Reglajul trebuie sa mi-l faca DIFERIT pt. am GPL pe masina? Sau nu? |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
11 Jul 2006, 23:32
Post
#29
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Nu cred, la admisie 0,15; evacuare 0,20 asta la rece, iar la cald admisie 0,18 iar evacuare 0,25. Succes.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
kindeeru56 |
19 Jun 2008, 21:30
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 |
sdalut as putesa zic ca as avea si eu omproblema semanatoare,cum ar fi, de pornit porneste ok si calda si rece problema a aparut acum 3-4 zile din senin sa zic a mers ceaas pana atunci so loam metodic,
bobina este moua ,bujiile leam schimbat astazi fise tesla ruptor beru ,capac beru condesator beru carburator nou,simptomele ar fi urmatoarele: porneste superbine dupa ce se incalzeste calumea incepe sa varieze turatia la relanti cam 50-100 rpm daca o acelerez urca in ture fara probleme nu da in nas nu nu are nicio o problema cum il las la relanti ince sa oscileze tutatia care se simte osor pana la 1800-2000rpm,dca desfiletez surubu de amestec la rlati da se se opreasca daca il infiletez la maxim merge si mai balbait astea se intampla numai la relanti la turati mari nu am probleme.De unde ar putea sa fie buba???? si parere aveti.multumesc.a uitasem afuma si bujiile |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 06:16 |