pompa benzina
![]() ![]() ![]() |
pompa benzina
justyn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|||
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
salut,
vezi sa nu fie sorbul din rezervor infundat. |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
justyn |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
si cum as putea sa-l desfund. Sau cum sa-l verific daca ii infundat
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
e mai greu un pic dar nu imposibil. dai rezervorul jos. il cureti, desfunzi conductele de tur si retur - folosesti, daca poti, un compresor. eu asa am facut la dacia veche.
This post has been edited by george_scala_2004: 10 Mar 2010, 15:01 |
--------------------
...
...
... “The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci. |
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Mai intai sufla pe tur si pe retur pana auzi bolborosind in rezervor.Macar pentru cateva minute sau ore va merge mai bine.In caz de e sorbul infundat,care e cam greu de crezut.In capul sorbului ai o sita care cred ca acea sita e infundata sau mai bine zis "imbâcsita".
In filtrul de benzina nu ai ce sa vezi acolo si nici nu vei avea vreodata.Cuiul pontou are rolul de a opri benzina cand plutitorul a ajuns la un nivel.Tu daca dai la cama, nu faci nimic altceva decat sa bagi presiune pe furtun si in filtru.Automat pompa nu are cum sa bage fortat in carburator benzina si toata presiunea aceea sau tot surplusul de benzina se duce pe retur.De asta nici nu-ti "scuipa" in filtru. Nici la mine in filtru nu se vede benzina.Depinde cum e pozitionat. Daca vrei sa vezi ca scuipa, scoate turul care duce in carburator si apoi dai la cama.Dar sa ai cama pozitionata bine, ca ai sanse sa dai in gol la ea si tot nu curge.Sa fie ridicata. Aaa...inca ceva.La cat ai vrea sa stea ralantiul la rece?Mai bine ai spune la cat iti sta la cald.Orice reglaj la platini, delco, avans etc, se face la cald, pentru ca 99% din timpul care-l mergi cu masina, mergi cu motorul cald. Si mie imi mai moare cu motorul rece sau sta in 500RPM, dar de cele mai multe ori moare.Cand se ridica aproape de un sfert acul la apa(fara sa deschida termostatul) ralantiul mai urca putin dar devine stabil. Daca ai fi avut injectie, statea undeva la 1100 la rece si 900 la cald...din cate stiu. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
justyn |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
Ms pentru raspunsuri o sa incerc cu o pompa de mana sa bag presiune pe conductele de benzina . Numa ce am venit de afara si mam uitat la filtrul cel de sticla si nu era plin ii putin peste jumate .
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Nu conteaza cat e de plin.Incearca sa o turezi pana pe la 5000-6000 RPM si tine-o vreo 3-4-5 secunde asa.Daca moare , inseamna ca pompa nu-ti asigura destul debit, plutitor reglat rau sau se infunda sorbul.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
G I M |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Daca ai filtru de benzina cu hartie, schimba-l. Sunt niste porcarii ordinare.
Apollo, vezi ca le-ai cam incurcat. Chiar daca CNC este plin si dai la cama, benzina trebuie sa circule pe retur, prin toate filtrele, chiar daca are carburator dublucorp sau monocorp. Daca dai la cama si nu iti baga benzina, mai invarte de fulia alternatorului ( cu o cheie sau cu mana) deoarece pompa poate sa fie deja "tensionata". |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
apollo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Ionut...el a zis ca "scuipa" foarte putin si tinand cont la ce gaurica mica ai pe retur la pompa, e normal, nu?doar nu e acelasi debit ca pe retur.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
G I M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Pai tu prima data ai zis ca nu "scuipa" in filtru de benzina. Vine putina benzina in filtru, cum ai zis si tu din cauza gaurii mici a returului.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Da, scuze...am incurcat-o si eu.
![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
elm |
![]()
Post
#12
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Ba sint foarte bune filtrele de hirtie (sic!
![]() Adevarul e ca depinde de calitatea lor - la primul filtru, dintr-un plastic de doi bani, s-au deformat stuturile si nu mai baga benzina, iar cu furtunele negre, nici nu vezi daca sint sau nu gituite. Dupa ce am luat un filtru k lumea, de numai trei ori mai scump, n-am mai avut probleme. Si pot sa spun ca in 2000 km s-a umplut o treime cu un fel de nisip fin, iar paharul decantor e jumate apa. Asa ca pe cine merge fara filtru nu-l vad bine |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
verifica sa nu au tubultura de plastic de umplere a rezervorului crapata ca pe acolo poate sa intre mizeria aruncata de roata
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
justyn |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
Imi curgea benzina pe la pompa cea noua pe la capacul de deasupra am desfacuto si am pus capacul de la cea veche aia nu avea garnitura si merge brici. Numa tot nu ma impac cu pornirea la rece, ma gandesc ca doar cu o pomapa electrica am avea un relanti stabil.
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu pompa electrica e remediul, ci reglajul carburatorului.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
justyn |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 14 December 07 ![]() |
Pai ce reglaj sa ii fac ? ii carb de 1400 numa la cald imi sta ok adica pe la 900 sau chiar 1000.
|
--------------------
dacia
nova gt
99 motor 1.6
|
|
elm |
![]()
Post
#17
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
QUOTE(justyn @ 17 Mar 2010, 20:26) Pai man, oricit de bine ar merge carbul de 1.4 pe motor de 1.6, tot cirpeala se numeste. E normal sa faca mai urit. Totusi, si mie imi facea similar, mergea bine la cald, iar la rece, ~500 ture, galopat, zguduit, etc. Problema ca socul nu-si facea treaba, inneca motorul imediat. Motivul a fost se pare, deformarea piesei care actioneaza clapeta de acceleratie de catre cea de soc prin intermediul acelei pirghii. Piesa asta e montata undeva pe axul clapetei de acceleratie si la cum era, nu mai deschidea suficient clapeta de acc la actionarea socului. Acum, cu problema remediata, motorul merge tot la fel de prost la rece, dar pot trage socul, il inclazesc pe loc la cca 1200 .. 1500 ture (relanti reglat din soc), si dupa citeva minute pot pleca fara zguduituri si fara sa-mi moara motorul la schimbarea vitezelor. |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#18
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Va salut baieti.
Recent am facut si eu pana prostului pe benzina. Astazi am "alimentat" prin transfer cu ajutorul unui bidon. Eu am pe masina pompa de benzina mai noua fara clapeta aceea si ma intrebam daca e greu de inlocuit cu cea de dacie veche cu picior/coarda/talpa sau cum ii spune. Taicamiu mi-a spus ca ar fi greu de reglat , este adevarat? Spun despre inlocuit pentru ca nu vreau sa mai dau la automat sa omor bateria . vine benzina greu in felul asta si mi se pare mult mai practic sa "dau la manivela" ca sa ajunga benzina mai repede fara consumat curent aiurea. This post has been edited by Razvan_Ionut: 5 Jan 2011, 21:32 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Razvan_ ionut poti pune linistit pompa normala sau doar partea de jos care are parghia (asta daca e compatibila la corpul cu supapele... in functie de ce fel de pompa ai tu ). E ceva foarte simplu.
Iar de reglat ce sa fie ? This post has been edited by BLUE R 19: 5 Jan 2011, 22:27 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
panaiteiancu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 22 February 10 ![]() |
Ai verificat cumva daca merge mai bine pompa dupa ce scoti busonul dela rezervor? In special iarna mai ingheata supapa de aerisire a rezervorului si creeaza un pic de vacuum care dezamorseaza pompa. Relantiul mic si mersul neregulat la rece nu sunt cauzate de pompa de benzina. Primul indiciu ca se duce pompa- se dezamorseaza circuitul de alimentare dupa o zi pe alta, trebue sa dai la coada sau la automat pana o ia din loc.
Eu am incercat montarea unei pompe electrice de Damas, dar rezultatele nu sunt sectaculoase sa merite investitia si efortul. Acum merg cu o pompa Carfil capsulata si fara codita de amorsare si sunt foarte multumit de ea. |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1998 MOTTO: Nu folositi baterii epuizate la tastatura! mananca litere, fac greseli de ortografie, fac greseli gramaticale si nu va intelege lumea !!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 08:28 |