Slefuirea galeriei de papuc sau nova, idei,informatii, poate poze
![]() ![]() ![]() |
Slefuirea galeriei de papuc sau nova, idei,informatii, poate poze
omdecentru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
'89 1310 TX
- IS-02-UVE
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(omdecentru @ 30 Jun 2006, 23:53) Toate bune si frumoase pana am luat galeria in mana si am observat ca pe partea dinspre chiuloasa are niste denivelari (buze) pe interior acum stau si ma gandesc daca sa slefuiesc si denivelarile astea astfel incat sa scot toata suprafata lafel/plana (nu stiu in ce masura asi putea ajunge la performanta asta) sau sa las intacte aceste denivelari... Salut, bine ai venit. Pai buzele alea despre care spui tu vin in continuare cu canalele din chiulasa. Nu stiu daca are vre-un rost sa te chinui sa tai acele "buze". Lasa-le asa, ca nu obtii nimic, nici la umplerea cilindrilor, nici la puterea motorului. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
omdecentru |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 06 ![]() |
bine v-am gasit...
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
'89 1310 TX
- IS-02-UVE
|
|
payty |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Prin slefuirea galeriei (oglinda) obtii o umplere mai buna la turatii mari, dar vezi ca s-ar putea sa iti stea relantiul instabil si sa trebuiasca sa il tii la turatie mai mare decat normal. Asperitatile galeriei omogenizeaza amestecul atunci cand turatia este mica.
This post has been edited by payty: 30 Jun 2006, 23:32 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
omdecentru |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 30 Jun 2006, 23:31) Prin slefuirea galeriei (oglinda) obtii o umplere mai buna la turatii mari, dar vezi ca s-ar putea sa iti stea relantiul instabil si sa trebuiasca sa il tii la turatie mai mare decat normal. Asperitatile galeriei omogenizeaza amestecul atunci cand turatia este mica. Touche! lucru la care nu m-as fi gandit niciodata... si totusi ce parere ai merita sau nu merita slefuita galeria, acum relantiu nu ar fi o problema sa stea putin mai mare ca nah... sunt dacii standard careot nu merg cu relantiu scazut ca-s destul de varza si totusi proprietarii nu se plang de consum sau altele... si daca da se merita explicatzi-mi si mie fratzilor care e cea mai buna metoda de a slefui o galerie... avand in vedere ca nu dispun de biax...(parca asha se cheama) |
--------------------
Dacia
Berlina
'89 1310 TX
- IS-02-UVE
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#6
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Uite aici
Sper sa te ajute cu ceva. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
omdecentru |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 06 ![]() |
a da scuze new around asha ca acu nici nu mai stiu sa inchid topicu' mersi ca m-ai lamurit oeicum ..
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
'89 1310 TX
- IS-02-UVE
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#8
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(omdecentru @ 2 Jul 2006, 15:21) a da scuze new around asha ca acu nici nu mai stiu sa inchid topicu' mersi ca m-ai lamurit oeicum .. ![]() Topicul nu il poti inchide tu, ci doar moderatorii acestei sectiuni. ![]() Putem continua, si sa ne spui cum au decurs lucrurile la slefuirea galeriei. ![]() Chiar ma intereseaza imbunatatirile pe care vrei sa le faci ![]() This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 15:38 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
danS22 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
QUOTE(omdecentru @ 30 Jun 2006, 23:53) ![]() Voi stitzi mai multe decat mine asa ca ast raspuns. Multumiri anticipate PS:daca topicul am mai fost discutat odata imi cer scuze eu caut de o ora subiectul asta pe forum si nu gasesc ...diferentele vor vi mari cu un carb de r12 ts ,doar daca carburatorul este reglat si in stare buna,galeria merita si ea 'lustruita',daca tot nu e montata,i a un smierghel si o pila pt metale, si freaca!!!!!!! o galerie lustruita bine poate aduce putine performante in plus ,dar conteza si putinul acela.SPOR LA LUCRU!! |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
danS22 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
uite o galeria mea,nu era inca slefuita
Attached thumbnail(s) Photo_0394.jpeg ( Size: 94.95k ) Number of downloads: 169 |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
omdecentru |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 June 06 ![]() |
hâmmm mersi lasa ca o sa fac eu poze cu a mea asha cum e, pe parcurs, cand o scot oglina toate etapele inclusiv monatrea carbului si reglatul, si-o sa le postez aici...
|
--------------------
Dacia
Berlina
'89 1310 TX
- IS-02-UVE
|
|
Tonyus |
![]()
Post
#12
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
Daca vrei sa il scoti oglinda vei avea de lucru muuult si bine (trebuie rabdare muuuulta,mai ales fara scule -gen biax,freze,aparate de slefuit...toate de mana).Ceea ce e important e ca asperitatile sa dispara,poate omogenizeaza mai bine amestecul,dar in caz ca sunt depuneri (si vor fi) alea se prind de acele asperitati,inrautatind umplerea cilindrilor,micsorand sectiunea galeriei - in general la partea evacuarii e important acest lucru , daca vrei o umplere mai buna ( si consumul va fi mai marisor ) largeste cu 2-3 mm sectiunea galeriei/chiuloasei,in acest fel va intra mai mult amestec in cilindrii.Ideal ar fi ca traseul (galeria de admisie) de la carburator la cilindrii sa fie egal pentru fiecare cilindru.Oricum mare diferenta nu va fi ,eventual urca mai repede in ture si va merge mai rotund,DAR asta depinde si de carburator,aprindere,supape,bujii,benzina si nu in ultimul rand reglaje.Dca vrei sa iti mearga motorul mai bine ocupa-te si de celelate piese ale motorului (aproximativ-toate-).Degeaba ai carburator performant daca nu inchid bine supapele,ai calamina in chiuloasa,pe piston(si alea se pot lustrui dar mai cu atentie) sunt diferente de greutate mari la grupul piston-biela,am mai vazut supape lustruite(evident ca dupa lustruire se va face inchiderea lor din nou).
Sper ca nu te-am speriat sau dezamagit de proiectele tale dar ceea ce ti-am scris mai sus e valabil la ori ce masina.Oricum iti doresc spor la treaba!! This post has been edited by Tonyus: 10 Jul 2006, 13:02 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 14:51 |