DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema dacia 1300

special4u
post 11 Mar 2009, 23:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 March 09
From: IASI




Am si eu niste probleme cu dacia mea 1300... cand sta la relanti farurile lumineaza putzin si se intampla sa am fluctuatii de lumina atunci cand merg... + de fiecare data cand o pornesc si incerc sa trag de soc motorul mi se opreste + atunci cand plec si calc pe acceleratie mi se taie brusc din demaraj.. (am schimbat bujii (sinterom), platini (beru), filtru (romanesc) , filtru benzina mare la 2 lei si lam scos pe cel decantor care era foarte vechi dupa parerea mea, iam mai pus coliere si furtunuri noi si cam atat...


--------------------
dacia 1300 berlina 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 12 Mar 2009, 00:05
Post #2


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Vezi ca e intre alternator si contraaripa stanga un fir de masa. Schimba-l, si curata si pe contraaripa acolo bine sa-ti faca masa cum trebuie. Cred ca fluctuatiile o sa dispara cu totul, la mine cel putin au disparut. Mai scad un pic in intensitate farurile la relanti fata de motor turat, dar nu mai palpaie ca instalatia de pom.
Nu inteleg problema cu socul, pentru ca din ce spui tu, tragi socul dupa ce pornesti, ceea ce nu se face. Motorul la rece, cu socul tras maxim nu porneste usor?
Si faptul ca nu "pierde putere" poate fi de la avans reglat aiurea, roaga pe cineva mai priceput sa verifice.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
special4u
post 12 Mar 2009, 00:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 March 09
From: IASI




Daca trag socul inainte nu porneste deloc si am pornit cu piciorul pe acceleratie si am tzinuto din acceleratie si am tras usor socul si cu cat trag socul mai tare scade in turatie pana se opreste.. eu acum cand e motorul rece si incerc sa o pornesc ii dau o pedala sau doua si ii dau o cheie si o las la relanti si apas un pic pe acceleratie si o tzin foarte putzin turat cam un minut dupa care plec ... insa dupa ce plec imi mai face o figura... daca apas un pic mai tare pe acceleratie tinda sa se opreasca motorul si se franeaza masina...


--------------------
dacia 1300 berlina 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 12 Mar 2009, 09:53
Post #4


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Pai daca-ti porneste fara soc, nu vad de ce il mai tragi dupaia, el se mai numeste si "starter", rolul lui cel mai important e ala, eu nu iti sugerez sa mergi niciodata cu el tras. Acum doua ierni cand era a dracu' vremea rau, il trageam la pornire, imediat dupa pornire il impingeam la jumate si apoi in maxim 20 de secunde il impingeam de tot, tinand masina usor accelerata cat fumam o tigara, dupaia plecam cu ea lejer.
Faptul ca la tine nu merge poate indica ori ca e reglat prost, si chiar reglajul avansului aiurea, care ar fi responsabil si pentru pierderea aia de putere de care te vaiti tu.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 4 Sep 2009, 21:02
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare.Am si eu o problema.De curand am schimbat alternatoru de 36, cu unu de 50 Ah second.Omu de la care l-am luat mi la probat cu aparatu 14,2 in relantiu, in accelerare 14,6.Cand mi la probat nu fluctua lumina. Dupa o luna a inceput sa fluctueze lumina.
Am curatat masa pe contraripa,am pus niste vaselina.Degeaba lumina fluctueaza la relantiu.Firu de masa de la alternator e fir normal de cupru.Nu e ca cel original care e ca o banda mai lata.Are ceva asta?
Inca ceva daca am farurile aprinse si mai pornesc si aeroterma lumina farurilor creste in intensitate.
Multumesc

This post has been edited by paul-tm: 4 Sep 2009, 21:03


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 4 Sep 2009, 22:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Cumpara o tresa si schimba firul ala de cupru.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 5 Sep 2009, 21:20
Post #7


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




@special4u: regleaza-ti amestecul, pt k cred ca nu prea primeste aer. cand accelerezi brusc se ineaca, iar cand tragi socul, socul are rolul de a mari cantitatea de benzina si de a scoate din aer, si la tine cred ca atunci cand tragi socul nu mai primeste aer deloc


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 15:25
Forum Renault