Ce se-ntampla cu preturile la Solenza/ DSN, cu cat ati auzit ca se mai vind pe real?
![]() ![]() ![]() |
Ce se-ntampla cu preturile la Solenza/ DSN, cu cat ati auzit ca se mai vind pe real?
darius |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
|
||
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|||
Vlad |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 June 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Vlad @ 13 Jul 2006, 01:36) Un prieten de-al meu a cumparat acum o luna o slz confort din 2003 cu 35 000 km la bord, culoare nemetalizata, 4500 eur. Eu vad aceasta supraevaluare a slz nu numai din perspectiva consunului ci si a intretinerii. Intamplator am observat ca o oglinda ext pt slz costa de 4 (patru) ori mai putin decat acelasi reper al loganului.Iar lista continua(spoilere, faruri,tarif pt manopera in service). Nu mai vorbesc de asigurarea casco. QUOTE(mao @ 14 Jul 2006, 19:40) Ei, uite ca te contrazic: - o oglinda de SLZ este 80 RON; la LGN este imposibil sa coste 20 RON; - manopera la SLZ este 20,5 RON/h, la LGN este 24,8 RON/h; - la alelalte, scuze dar o sa ma documentez; - casco la SLZ este 700-900 RON/an; LGN diesel (de asta stiu eu) - 1200-1300 RON/an; Chestia asta seamana a "dat cu parerea" ... Surpriza mea a fost la ITP ! Dupa 2 ierni si 26k km, problemele la masina sunt urmatoarele : - ultima toba e "varza", dar inca nu avea pierderi pe nicaieri asa ca i-au putut face gazele cum trebuie; - bucsele de la bara stabilizatoare si de la bratele inferioare au cauciucul inmuiat si in curand vor trebui schimbate (ce-i drept am mai schimbat o data buscele de la bara stabilizatoare la 20k). Mentionez ca am schimbat un pivot inferior la 12k km (pe garantie) si atat; restul, reviziile din carte si ... benzina + talpa. Eram hotarat sa imi schimb masina dar ... promit ca imi voi reformula parerea despre masina asta !!! Deocamdata merita investitia !!! LE: SLZ este o masina mai ieftina de intretinut decat LGN !!! Asta e masina !!! 1.Oglinda de logan nu costa 20 ron ci 320 ron asa cum am si spus(80X4). 2.Tariful la manopera poate fi si cel care l-ai spus tu dar asta am zis si eu - ca e mai mare. 3.Eu platesc in 2006, pentru slz din 2003 mai putin de 400 ron asigurare CASCO. 4.La celelalte(faruri, spoilere)raportul de pret de la oglinzi se cam pastreaza. Apropo, intereseaza-te cat costa acum proiectoarele de SLZ!! 5.Problemele enumerate de tine dupa 26mii km confirma ca masina este fiabila(mai putin prbl cu pivotul dar cred ca si stilul de condus sau/si gropile isi spun cuvantul- eu am schimbat pivotii la 55 mii km si doar unul avea joc). |
--------------------
opel, toyota
Astra H, Corolla
Enjoy-plus-2007, SOL 2006
|
|
flatview |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 August 05 ![]() |
Haideti sa nu o dam in polemica despre care masina e mai buna; ideea din topic este chiar foarte interesanta, si utila pentru noi toti. Pe site-urile de vanzari auto si in anunturile din ziare apar preturi destul de mari la masini. E bine de stiut pana unde se poate negocia la pret pentru o masina, indiferent daca ai de gand sa o vinzi sau sa o cumperi. Am un cunoscut care pe o supernova rapsodie (e drept, ceva mai obosita ca aspect dar in rest fara probleme, nu a fost taxi etc) cerea 110 mil, si a dat-o pana la urma cu 80 mil. unui samsar. Eu zic ca a luat pe ea mult sub pretul pietii
|
--------------------
DSN
Europa
2001
- BR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 16:26 |